PIT BULL KOSZULKA CUSTOM FIT SMALL LOGO PITBULL
Sprawdź
Opis
PIT BULL KOSZULKA
- CUSTOM FIT MELANGE - Krój podkreślający sylwetkę. 60% bawełny, 40% poliester o gramaturze 170 gsm
Kup teraz w promocji*
*gwarancja najlepszej ceny
O marce PIT BULL:
PIT BULL to marka założona w 1986 roku w Niemczech przez Volkera Albishausena zainspirowanego klimatem panującym w Los Angeles. W 1992 Volker wyemigrował do San Diego w Kaliforni, gdzie założył firmę pod nazwą Pit Bull West Coast. Firma w tej formie funkcjonuje do dzisiaj. Równocześnie Volker otworzył szkołę BJJ, w której jednym z głównych trenerów był Joe Moreira. Szkoła nazywała się Gameness i dała początek marce, która jest dziś doskonale rozpoznawalna wśród sportowców uprawiających sztuki walki.
Opis produktu:
- Wysoka jakość
- Unikatowy wygląd
- Doskonały nadruk
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty spełniły Państwa oczekiwania. W przypadku jakichkolwiek problemów z zakupionym produktem prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą. Przypominamy, że jesteśmy dystrybutorem produktów, a nie producentem. Reklamacje zawsze rozpatruje producent. My zawsze oferujemy Państwu wsparcie pozakupowe i będziemy skutecznie reprezentować Państwa roszczenie wobec producenta. Oferowane przez nas produkty posiadają gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
==============
Krok po kroku:
1. Prosimy o kontakt pod adresem email allegro@atleta24.pl z krótkim opisem sprawy, dokumentacją foto lub video. W przypadku dużych plików proszę skorzystać z darmowego hostingu zdjęć np. wetransfer.com
2. Postaraj się opisać jak najlepiej Twój problem, nie kieruj się emocjami, pamiętaj że chcemy rozwiązać sprawę jak najszybciej. Podaj dokładne dane kontaktowe (Imię i Nazwisko, adres, login, email oraz telefon) i zaproponuj sposób rozwiązania problemu. W tytule wiadomości wpisz REKLAMACJA, dzięki temu sprawą zajmię się od razu dedykowany pracownik. Skontaktuje się z Tobą i zaproponuje szybkie i korzystne rozwiązanie.
3. Pamiętaj mamy 14 dni na rozpatrzenie sprawy od momentu otrzymania produktu. Zawsze jesteśmy po Twojej stronie!
=============
Szczegółowy regulamin. Reklamacje i gwarancje:
1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.
4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.
5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.
6. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.
b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.
7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
8. Reklamowany towar należy przesłać na adres: ATLETA24.pl | 26-610 Radom | ul. Wałowa 8 lokal 3. Wszelkie wnioski w sprawie składania lub zgłaszania reklamacji w formie elektronicznej należy kierować na adres: reklamacje@atleta24.pl
Zwroty
Zwroty
PRZESYŁKI ZA POBRANIEM:
Informujemy, że w przypadku nie odebrania przesyłki pobraniowej i nie zwrócenia kosztów poniesionych przez naszą firmę w tym: prowzji Allegro, przygotowania zamówienia i spakowania, magazynowania, przesyłki do kupującego, ubezpieczenia oraz przesyłki zwrotnej do sprzedającego. W przypadku braku zwrotu ww. kosztów będziemy dochodzić swoich praw występując na drogę sądową tytułem zwrotu poniesionych kosztów. Zachęcamy do odpowiedzialnych zakupów oraz prosimy pamiętąć, że zakup jest równoważany z zawarciem umowy sprzedaży i nakłada na Kupującego i Sprzedającego obowiązki. Reguluje to Kodeks Cywilny.
Art. 535 Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
Art. 471 Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku gdy:
- kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne
- kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia
- kupuje produkt leczniczy w rozumieniu prawa farmaceutycznego - wydawany bez przepisu lekarza
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@*********** (pokaż)
- 531****** (pokaż)
- 531****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
"ATLETA" to firma rodzinna działająca od 2004 roku. Od kilkunastu lat jesteśmy w czołówce dystrybutorów takich marek jak PIT BULL WEST COAST, UNDER ARMOUR, JACK WOLFSKIN, EXTREME HOBBY, 4F, MANTO i inne. W naszym sklepie znajdziesz najwyższej klasy unikatową oryginalną odzież sportową, odżywki i suplementy diety dla sportowców, buty oraz akcesoria treningowe. Sukcesywnie rozwijamy naszą ofertę o kolejne sportowe produkty, ponieważ sport to nasza pasja! Nasz sportowy zespół doradców zawsze służy wsparciem i pomocą przy zakupach. Życzymy trafnych wybórów i udanych zakupów!
Ze sportowym pozdrowieniem
Michał Górski
właściciel, trener kierujący
mistrzowską drużyną ATLETA
Pozostałe informacje
PRZESYŁKI ZA POBRANIEM:
Informujemy, że w przypadku nie odebrania przesyłki pobraniowej i nie zwrócenia kosztów poniesionych przez naszą firmę w tym: prowzji Allegro, przygotowania zamówienia i spakowania, magazynowania, przesyłki do kupującego, ubezpieczenia oraz przesyłki zwrotnej do sprzedającego. W przypadku braku zwrotu ww. kosztów będziemy dochodzić swoich praw występując na drogę sądową tytułem zwrotu poniesionych kosztów. Zachęcamy do odpowiedzialnych zakupów oraz prosimy pamiętąć, że zakup jest równoważany z zawarciem umowy sprzedaży i nakłada na Kupującego i Sprzedającego obowiązki. Reguluje to Kodeks Cywilny.
Art. 535 Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
Art. 471 Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku gdy:
- kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne
- kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia
- kupuje produkt leczniczy w rozumieniu prawa farmaceutycznego - wydawany bez przepisu lekarza
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu