, , ,

PISTOLET SPRĘŻYNOWY WALTHER P99 ASG HA-120B 957

od
Super Sprzedawcy
wiking_asg
99,6% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Darmowa dostawa
Czas wysyłki2 dni robocze
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 77 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Prędkość wylotowa:
      260 fps
    • Waga (z opakowaniem):
      0.7 kg
    • Zasilanie:
      Sprężynowe
    • Marka:

Opis

Pistolet ASG P99 (HA-120B) WALTHER HFC nazwą i wyglądem nawiązuje do swojego pierwowzoru. Model wykonany z wysokiej jakości, wzmacnianego tworzywa ABS.

Elementy mechanizmów oraz lufę wykonano z metalu, co zwiększa wagę repliki i nadaje jej wrażenia autentyczności. Posiada magazynek umieszczany w rękojeści - jego pojemność to 15 kulek kalibru 6 mm. Napęd stanowi wzmocniona sprężyna, stąd nośność kulki mieści się w granicach 20 - 30m.

Przed każdym strzałem pistolet należy ręcznie przeładować, co może być dodatkowym atutem w treningu szybkiego wyjmowania, przeładowywania oraz oddawania pierwszego strzału. Napinana w ten sposób sprężyna porusza tłok nadający kulkom prędkość nawet 320 fps przy kulkach 0,12 gram. Przeładowanie odbywa się poprzez każdorazowe odciągnięcie zamka i zwolnienie sprężyny za pomocą naciśnięcia na język spustu. Po wystrzeleniu ostatniej kulki z magazynka, zamek pozostaje w tylnym położeniu (tak jak w wersji palnej). Dużą prędkość początkową kulki oraz celność uzyskano dzięki zastosowaniu Hop Up - systemu podkręcenia kulki w lufie, przez co nadany zostanie jej ruch obrotowy, podobny do pocisku wystrzelonego z lufy gwintowanej. Plastikowy magazynek jest specjalnie dociążany. Pistolet jest wyposażony w manualną blokadę spustu, znajdującą się na środku korpusu tuż pod zamkiem. Powierzchnia rękojeści lekko chropowata dobrze maskuje fakt, iż jest plastikowa i pewnie leży w dłoni. Szyna montażowa umieszczona pod lufą, pozwala na montaż celownika laserowego lub latarki operacyjnej. Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny u importera - firmie Tajgun. 

PRZED UŻYCIEM NIE ZAPOMNIJ O ODBLOKOWANIU BRONI - INACZEJ ZOSTANIE USZKODZONY MECHANIZM SPUSTU. Przed pierwszym użyciem,  dobrze jest wlać do niego kilka kropel oleju silikonowego, aby zapobiec ewentualnym zacięciom przy pierwszym użytkowaniu. Jeżeli chodzi o długowieczność to statystycznie jest rekordzistą – dobrze traktowany wytrzymuje nawet 2 lata bez usterki. Często kupowany przez szkoły detektywistyczne, czy słuchaczy szkół resortowych, do treningów.

W naszej ofercie pistolet ten znajduje się już od wielu lat i wciąż cieszy się znakomitą renomą, a zwłaszcza wysoką bezawaryjnością. Posiadanie i używanie pistoletu pneumatycznego w myśl ustawy o broni i amunicji (Art. 8 Dz.U. 2003 nr 52 poz. 451). Nie wymaga zezwolenia policji. Modele z najnowszej dostawy posiadają wytłoczony na zamku pistoletu napis "AIRSOFT GUN".

Parametry:

  1. Oznaczenie prod.: HA-120B
  2. System Hop UP: TAK
  3. Blokada spustu : TAK
  4. Zasilanie : wzmacniana sprężyna
  5. Szyna montażowa: tak
  6. Kaliber : 6 mm
  7. Pojemność magazynka : 15 szt.
  8. Długość całkowita : 195 mm
  9. Długość lufy : 175 mm
  10. Wysokość : 132 mm
  11. Energia : 0,2 - 0,3 J (dżula)
  12. Prędkość [FPS] : ~290-320 przy kulkach 0,12g
  13. Zasięg : 20 ~ 30 m
  14. Waga : 580 g
  15. Kolor : czarny

Zalety:

  1. Posiada on żłobienia poprawiające przyczepność dłoni podczas przeładowania.
  2. Wzorowany na Waltherze P99
  3. Szyna montażowa pod lufą, podepnij celownik laserowy, czy latarkę
  4. Pojemny, dociążany magazynek
  5. Duża energia strzału
  6. Klasyczny wzór
  7. Broń osobista na strzelanki ASG
  8. Idealny do konkursów strzeleckich
  9. Ładowanie poprzez magazynek
  10. Ciężki i dobrze leży w dłoni
  11. Mocna obudowa z ABS (wzmacniany plastik)
  12. Bezpieczny w użytkowaniu i łatwy w konserwacji

HFC jest tajwańskim producentem broni i osprzętu Air Soft Gun. W ofercie marki znajdziemy broń zarówno tanią jak i wysokiej jakości oraz dobrej konstrukcji. Posiada szeroką gamę produktów od broni sprężynowej po elektryczną. Nie ma co porównywać z tanimi chińskimi produktami. Realistyczny wygląd, dobra jakość oraz nowoczesna linia produkcyjna to atuty dla ktorych warto kupić produkty marki HFC. Firma HO FENG INTERNATIONAL, LTD została założona w 1978 roku. Od 30-tu lat specjalizuje się w produkcji Air Soft Gun-ów. To jeden z najlepszych producentów z Tajwanu, dbający o jakość i innowacyjność swojej oferty.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,00

Opinie o produkcie

1
1
1
0
0

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Szczecin, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u wiking_asg za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,02 zł
czw. 19 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 19 gru. w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
czw. 19 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 19 gru. u Ciebie
Kurier DPD
10,99 zł
czw. 19 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 19 gru. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
0,00 zł
pt. 20 gru. - pon. 23 gru. u Ciebie
pt. 20 gru. - pon. 23 gru. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
6 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie skorzystania z gwarancji za pomocą poczty  elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie  odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również  opłaconego kuriera.  Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do  przesyłki), oraz wypełniony formularz www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl  .  Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu,  gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub  zagubieniem.  Odpowiedź w sprawie reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni od czasu otrzymania towaru objetego gwarancją.


WARUNKI GWARANCJI

Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar RP. Niniejsza karta jest ważna wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu.


  1. Sprawne urządzenie nie podlega gwarancji.
  2. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
  3. W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony.
  4. Niniejszą gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
  5. Nabywcy   przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji   upoważniony zakład stwierdzi, że usunięcie wady nie jest możliwe lub   zostanie dokonana minimum jedna naprawa przez upoważniony punkt   naprawczy, a sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające   używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
  6. Nabywca  traci  uprawnienia gwarancyjne w przypadku uszkodzeń sprzętu powstałych  na  skutek wypadków losowych, niewłaściwego/nieumiejętnego użytkowania  lub  niezgodności z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,   transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek sprzętu, uszkodzeń   mechanicznych, utrata karty gwarancyjnej.
  7. Gwarancji  nie  podlegają części obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu   podczas w czasie eksploatacji jak zabrudzenia, zarysowania, wytarcie   napisów itp..
  8. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych.
  9. Karta   gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu, jeżeli jest   ostemplowana przez sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione   wszystkie rubryki bez zmian i skreśleń.
  10. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży na własny koszt.
  11. Ewentualny koszt nieuzasadnionych roszczeń wynikających z warunków gwarancji oraz testowania ponosi Nabywca.
  12. W  celu  przyspieszenia realizacji naprawy gwarancyjnej należy wraz z   reklamowanym towarem dostarczyć w pełni wypełniony formularz reklamacji   towaru.
  13. Ewentualne  spory związane z realizacją obowiązków  gwarancyjnych będą rozstrzygane  przez sąd właściwy dla siedziby Wiking  Szczecin
  14. Zakup urządzenia objętego niniejszą gwarancją jest równoznaczny z przyjęciem niniejszych warunków.
  15. Gwarancja   na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie   zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towar z umową
  16. Kupujący   będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym   Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.   Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania   sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w   zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty  elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie  odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również  opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze -  www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . 

Jeżeli towar  konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać  doprowadzenia  go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę  albo wymianę na  nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej  kolejności może  wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem  możliwości  zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często  jednak  konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można  żądać  zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją -   http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/    

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady  ukryte lub popsuje się  podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od  Ciebie, możesz skorzystać  z prawa gwarancyjnego i rękojmi.  Standardowo  na towar udzielamy  gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty  posiadają  gwarancję  producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą  na terenie Polski na  okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie  podlegają wszelkie uszkodzenia  mechaniczne, oraz uszkodzenia  spowodowane niedbałym lub niewłaściwym,  niezgodnym z przeznaczeniem  użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o  reklamacji ze strony Klienta  oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego  przedmiot reklamacji, Sklep jest  zobowiązany do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin  naprawy lub  wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i  wynosi ok. 1 do 2  miesięcy. 


Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić  następujące warunki: 


  1. Jeśli  posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub  inny  dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została   dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 
  2. Produkt  powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu  fabrycznym.  
  3. W  przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze   zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać   odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie   kurierskiej.  
  4. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką  rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list  polecony ekonomiczny, paczka  pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem  ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
  5. Po  rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni  roboczych (w  uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do   30 dni),  wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą    propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient   oczekuje. 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy 

Ustawa  o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie   Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)  nakłada  obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności  towaru z  umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2  lat od  wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie  odpowiada  za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o  tej   niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był  wiedzieć.  Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie  wymagało  nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się   obniżenia ceny  lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do  ustosunkowania się  do tego żądania w ciągu 14 dni.   


Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie 

W  przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas   transportu, Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie,  jest   niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika lub brakuje towaru w   przesyłce, prosimy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora,   sporządzić protokół szkody (reklamacyjny) podpisany przez  dostarczyciela  i odbiorcę. protokół powienien zawierać: datę, godzinę  doręczenia oraz  opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze,  uwzględniając jego  markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od  przedstawiciela Poczty  Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje  się z Klientem w celu  podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej  wysyłki towaru lub  anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.      Jeżeli  przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w  obecności  kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże  się, że  produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.   Szczególnie dotyczy do przypadku oznaczenia przesyłki jako 'Ostrożnie' i   'Ostrożnie  szkło'. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.   Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w   terminie do 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy   przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.  


Kupujący   będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym  Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w  [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur  rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:   http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów   konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego   systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość   rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute   Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .  Ponadto,  może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między  Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów   (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).   Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym   numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie   Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
Dodatkowe informacje

 

ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO -  Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.  

Główne  założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z    gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z   zakupu  bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na   podstawie  niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w   okresie gwarancji  lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r.  o  prawach konsumenta  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną  przez  produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez  podania  przyczyny w  ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.  Koszt   opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. 


Druk odstąpienia możesz  pobrać z naszego serwera  www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz  do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.


Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:


  1. Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
  2. Pamiętaj  że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem  zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
  3. Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
  4. Spakuj  zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż  ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem.  Zalecamy przesyłki rejestrowane. Po opłaceniu, możemy wysłać naszą firmę  kurierską - dodatkowy koszt 12,00.
  5. Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.  
  6. Po  otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w  ustawowym okresie 14 dni,  z tym że jeżeli konsument wybrał sposób  dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  Sklepie, zwracany jest koszt  najtańszej formy dostawy.  

Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący  ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany,  rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W  innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego  odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po  odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za  zakupiony towar na wskazane konto.


Gdy zwracany towar jest uszkodzony.

Jeśli   zwracany  towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony,  niesprawny i  tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw  majątkowych,  wynikłych z   przekroczenia zwykłego zarządu. 

Podejmujemy dwa kroki: 


  1.  Polubowne   załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę    zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia  kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
  2. Założenie  sprawy  sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z  przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia  wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą,   kosztów sądowych  i innych związanych z sprawą. 

Kupujący będący konsumentem,  ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem  Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w  [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur  rozstrzygania sporów,  znajdują  się pod następującym adresem:   http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów   konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego   systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość   rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute   Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto,   może  uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między    Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy    powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji    społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów    (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).    Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym    numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie    Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  

O sprzedającym

wiking_asg

O sprzedającym

wiking_asg

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 22:06

Dane firmy

Robert Filipski
Centrum Edukacji i Turystyki Wiking Robert Filipski
Bohaterów Getta Warszawskiego 18/9
70-303 Szczecin
REGON: 320690089
NIP: 852-138-11-09

Kontakt

  • 726 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 13:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie a jako Szczecińskie Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia ! Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking  Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09 

Zgodnie z podanym na każdej aukcji terminem realizacji, CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA WYNOSI OKOŁO 2 DNI ROBOCZE. Czas liczony jest od zaksięgowania środków na naszym koncie. Jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości o wysyłce, wraz z numerem paczki w ciągu 4 dni roboczych, prosimy o wiadomość e-mail, abyśmy szybko i sprawnie mogli wyjaśnić co się stało. Informacje na każdej aukcji po kliknięciu w linku "Szczegóły dostawy".    

Czasy realizacji usług kurierskich od dnia odebrania paczki, wynikające z naszego doświadczenia:        

  1. Kurier DPD 1-2 dni robocze
  2. Allegro Kurier Inpost 1-2 dni robocze     
  3. Paczkomaty 1-2 dni robocze - pamiętajcie, że zmienia sie regulamin usługi. Inpost przy zajętym paczkomacie wskazanym przez Kupującego, może umieścić paczkę w innym dowolnym paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek w promieniu 2km lub najbliższym.     
  4. Allegro Paczka 48 Poczta Polska / odbiór w punkcie 2-4 dni robocze  
  5. Allegro List Polecony - 4-5 dni roboczych
  6. ODBIÓR OSOBISTY - zgodnie z informacją na aukcji.

W okresie świątecznym, czas dostarczenia wydłuża się o conajmniej 1 dzień.

NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ !!!! NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM 

Uszanujcie nasz czas wolny - nie pracujemy 24h na dobę, jak i weekendy i święta mamy wolne:) serdecznie dziękujemy ! 

W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO,  POCZTY POLSKIEJ ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY INNĄ FORMĄ WYSYŁKI POUSTALENIACH TELEFONICZNYCH.

Pozostałe informacje


ZASADY SPRZEDAŻY NA ALLEGRO 

Pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek.     

  1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez System  automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji.     
  2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę   nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji.     
  3. Odbiór osobisty: nie realizujemy. Nie ma sklepu stacjonarnego
  4. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami.     
  5. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO, POLECONY E-COMMERCE POCZTY POLSKIEJ, MINIPACZKI INPOST ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.     
  6. Zamówienia realizowane są W 1-2 dni roboczych, od następnego dnia od zaksięgowania wpłaty. Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas  dostarczenia przesyłki. Staramy się wysyłać  towar w 24 godziny.
  7. Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. 
  8. Wysyłki za pobraniem - wysyłamy warunkowo, po potwierdzeniu zamówienia !! 
  9. Wysyłka za granicę RP - NIE WYSYŁAMY     
  10. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki - "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. W przypadku przesyłki za pobraniem, istnieje możliwość sprawdzenia przesyłki.     
  11. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA.     
  12. DNI WOLNE.  Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne.     
  13. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do  nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym.     
  14. KAŻDY KONSUMENT MA PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ GWARANCJI LUB RĘKOJMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA POLSKIEGO. Zasady określone są w oddzielnych linkach na każdej z aukcji. 

RODO 

Administrator danych osobowych   

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.  

Cel zbierania danych i odbiorcy danych   

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.  

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania   

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.  

Dobrowolność podania danych osobowych   

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  

Prawo właściwe, język   

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców   

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

Numer oferty: 7165635276

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro