, , ,

PINCETA, PĘSETA do rzęs Hairplay POWLEKANA

od
Super Sprzedawcy
SHINARE_PL
99,8% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki2 dni robocze
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Profesjonalna pęseta kosmetyczna P09-7

– POWLEKANA

– końcówki w szpic

– idealna do nakładania rzęs

– długość 9 cm

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Twardogóra, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. w punkcie
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. w punkcie
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 22 sty. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 22 sty. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
śr. 22 sty. w punkcie
śr. 22 sty. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. u Ciebie
Kurier DHL
16,00 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. u Ciebie
Kurier DHL pobranie
20,00 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
czw. 23 sty. - pt. 24 sty. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
czw. 23 sty. - pt. 24 sty. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

solinEX Polska
Sosnówka 50
56-416 Twardogóra
Dodatkowe informacje

 Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi jeżeli  rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od  wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z  umową.
  2. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
  3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także  gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są  określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w  KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest  uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza  uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu  przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu  Cywilnego);
  4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;
  5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego Towaru z  umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji;
  6. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół  reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisać podstawy  reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie  pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) na adres do KORESPONDENCJI  SPRZEDAWCY.
  7. Wadliwy produkt - jeżeli jest to możliwe i celowe po uzgodnieniu ze  SPRZEDAWCĄ należy odesłać na ADRES do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY.
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad, albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba,  że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez  kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w  porównaniu ze sposobem proponowanym przez SPRZEDAWCĘ.
  9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa KUPUJĄCY może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy.
  10. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  11. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji  poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie  realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KUPUJĄCEMU koszty  przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez KUPUJACEGO.  Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub  przekazem pocztowym.
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KUPUJĄCEMU na własny koszt.
  14. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w  produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą  reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego  użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów  konserwacyjnych

5. Odstąpienie od umowy - DOTYCZY TYLKO KONSUMENTÓW NIE  BĘDĄCYCH PRZEDSIĘBIOCAMI (czyli osób zakupujących akcesoria do użytku  nie związanego z prowadzoną przez nich działalnością)

  1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz.  827) KUPUJĄCY będący KONSUMENTEM zawierając „ umowę na odległość” - ma  prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni  kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt  składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w  częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej  rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym  dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie  pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym  charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli kupującym  jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej  powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał  wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku odstąpienia od  umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w  czasie zawierania umowy Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny  niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę - SPRZEDAWCA nie  jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób. Warunkiem  dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o  odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą  elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza ( Oświadczenie o  odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku złożenia oświadczenia w formie  elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym  nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14  dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o  odstąpieniu od umowy) odesłać na adres do KORESPONDENCJI podany w danych  SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze Produkt.  O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
  4. Sprzedający w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci należność w  wysokości ceny zakupu powiększonej o koszt wysyłki od SPRZEDAWCY do  KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu  płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że  KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  5. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (kupujący).
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach:
    1. umowy  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy;
    2. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku  finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które  mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia umowy;
    3. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub  służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb;
    4. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca  szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
    5. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaję nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;
    7. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe,  których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których  dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość  zależy od wahań rynku, nad którym przedsiębiorca nie ma kontroli
    8. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do  niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument zażądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne  niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od  umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub  rzeczy;
    9. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. umowy zawartej na aukcji publicznej;
    12. umowy najmu budynku lub lokalu do celów innych niż mieszkalne,  przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z  wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi;
    13. umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na  nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za  wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia  od umowy.
  7. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka  zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w  transporcie.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Shinare Marta Bąk
Sosnówka 50
56-416 Twardogóra

O sprzedającym

SHINARE_PL

O sprzedającym

SHINARE_PL

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:29

Dane firmy

Marta Bąk
solinEX Polska
Sosnówka 50
56-416 Twardogóra
REGON: 021041698
NIP: 881-135-06-20

Kontakt

  • 609****** (pokaż)
  • 601****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Oferujemy Państwu zakup profesjonalnych, pochodzących z legalnych i sprawdzonych źródeł produktów, niezbędnych w każdym gabinecie kosmetycznym.Współpracujemy tylko z wiodącymi na rynku europejskim producentami, którzy cieszą się renomą i zyskali sobie uznanie w środowisku związanym z usługami kosmetycznymi.Zapewniamy fachową pomoc techniczną, służymy wsparciem merytorycznym, jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby, sugestie dotyczące zapotrzebowania na nowy asortyment.


 Ogólne zasady panujące na naszych aukcjach:

Pierwsza bardzo ważna - jeśli nie masz zamiaru kupić lub nie jesteś czegoś pewny - nie licytuj.  Zawsze możesz najpierw wysłać zapytanie, jesteśmy chętni do pomocy:).  

Wysyłka następuje od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera .Pamiętaj cena wysyłki pocztą  to : koszt wysyłki poczty polskiej, podatek vat -

dolicz do znaczka czy paczki 23%, koszt koperty, dojazdu do poczty. Więc

jak chcesz ocenić że koszt jest za wysoki to przekalkuluj najpierw jak jest na prawdę.

Jeśli w ciągu 7 dni od zakończenia aukcji nie otrzymamy wpłaty - występujemy do Allegro o zwrot prowizji.

Dane potrzebne do przelewu : solinEX Polska Marta Bąk, 56-416 Sosnówka 50,

 nr konta: 13 2490 0005 0000 4500 2813 5576   

Serdecznie zapraszam do zakupów i do naszego sklepu: www.shinare.pl

Numer oferty: 8247535392

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro