Pilea peperomioides - roślina pieniążek

od
zielony-parapet
40,99
Allegro Smart!
132 osoby kupiły 152 sztuki
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Paczkomaty 24/713,99 zł
Kurier
Kurier GLS13,99 zł
Kurier GLS pobranie15,99 zł
Kurier DPD14,99 zł
Kurier DPD pobranie16,99 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 23 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj rośliny:
      rośliny ozdobne z liści
    • Roślina w postaci:
      sadzonka w pojemniku do 0,5l

Opis

Roślina domowa: Pilea peperomioides 'PIENIĄŻEK'

Pilea peperomiowata

Wyjątkowa roślina wytwarzająca okrągłe liście w pięknym żywo zielonym kolorze. Pilea peperomiowata ze względu na budowę ulistnienia nazywana jest potocznie 'pieniążkiem'. Instensywnie zielone, błyszczące liście w kształcie monet osadzone są na długich, cienkich łodyżkach. Wraz z wiekiem główne pędy rośliny znacznie się wydłużają i drewnieją, co sprawia, że pilea zaczyna wyglądać niczym urocze, miniaturowe drzewko.Roślina zyskała również przydomek 'wystrzałowej rośliny', a to za sprawą nasion, które roślina potrafi wystrzelić na naprawdę spore odległości.

WALORY

  • ze względu na kształt liści potocznie zwana jest 'pieniążkiem'
  • ciekawy, oryginalny pokrój
  • okrągłe, lśniące, żywo zielone liście osadzone na długich ogonkach

Wymagania

  • pilea powinna stać w miejscu jasnym, ale nie bezpośrednio nasłonecznionym lub pół cienistym.
  • dobrze rośnie z zwykłej temperaturze pokojowej.
  • nie znosi przeciągów, co objawia się masowym opadanie liści.
  • w okresie letnim roślinę podlewamy dość obficie, pozwalając jednak aby wierzchnia warstwa gleby między podlewaniami podeschła.
  • zimą podlewamy znacznie mniej, ale także nie dopuszczamy do zasuszenia.
  • dodatkowo warto zraszać pilee.
  • nawozimy od wiosny do lata nawozami do roślin o zielonych liściach.

ZDJĘCIE PRZYKŁADOWE OFEROWANEJ ROŚLINY

L- sadzonka w doniczce Ø 12 cm. Wielkość rośliny około 18-20 cm

Roślina dostępna również w innych rozmiarach. Dostępne warianty znajdziesz u góry, obok przycisku 'dodaj do koszyka'.

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

4,90
Rewelacyjny
4,90/5
(96 ocen)
90
4
0
2
0

13 stycznia 2019 od
najbardziej pomocna
Roślinka w porządku spokojnie rośnie. Produkt dobrze zabezpieczony
22 kwietnia 2019 od
Sliczne sadzonki.polecam
16 kwietnia 2019 od
Słodziach :-)
28 marca 2019 od
Świetnie zapakowany kwiatek dotarł w nie naruszony stanie .
21 marca 2019 od
Mała roślinka, ale dotarła w super stanie, zobaczymy jak będzie rosła.
17 marca 2019 od
Roślinka, która do mnie dotarła miała połamane niektóre listki, ale to pewnie sprawka kuriera. Ogólnie ok, mam nadzieję, że odbije.
12 marca 2019 od
Produkt zgodny z opisem. Dobrze zabezpieczony do transportu. Gorąco polecam !!!
6 marca 2019 od
Fantastycznie rośnie już mam 3 sadzonki i szykuje się 5 kolejnych.
6 lutego 2019 od
Zdrowa i ładna sadzonka.
3 stycznia 2019 od
roślinki dobrze zapakowane, dotarły bez szwanku mimo chłodnych dni
7 listopada 2018 od
ok

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Lokalizacja: Dobrodzień, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u zielony-parapet za co najmniej 290.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
5 dni roboczych

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier GLS
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Kurier GLS pobranie
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Kurier DPD
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
5-6 dni roboczych

Wysyłka za granicę

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
Dodatkowe informacje

Sadzonki są chronione przed rotacją za pomocą specjalnego wypełniacza lub patyczków blokujących ewentualne przemieszczanie się roślin nawet jeśli paczka z sadzonkami transportowana jest w niekorzystnej pozycji. Rośliny otulamy wypełnieniem izolującym przed wnikaniem chłodu. W przypadku mroźnej pogody do paczki dodajemy specjalną saszetkę z substancją chemiczną wytwarzającą ciepło w pudełku i podnoszącą temperaturę do optymalnego poziomu. Dodatkowo paczki są wówczas izolowane z zewnątrz.

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Zielony Parapet Martyn Drozda
Rzędowice ul. Bzionkowska 6
46-380 Dobrodzień
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).  

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 

Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: Rzędowice, ul. Bzionkowska 6, 46-380 Dobrodzień lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@zielony-parapet.pl.  

W opisie reklamacji podaj: 

  1. informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 
  2. żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz 
  3. swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: Rzędowice, ul. Bzionkowska 6, 46-380 Dobrodzień. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący. 

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Zielony Parapet -ZWROTY
Bzionkowska 6, Rzędowice
46-380 Dobrodzień

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!

Jak zwrócić?

Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Rzędowice, ul. Bzionkowska 6, 46-380 Dobrodzień lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@zielony-parapet.pl.  Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 

  1. obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo
  2. polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

Zwrot wzajemnych świadczeń 

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: Rzędowice, ul. Bzionkowska 6, 46-380 Dobrodzień. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

  1. świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  2. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  3. w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  8. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

zielony-parapet
zielony-parapet

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:39

Dane firmy

Martyn Drozda
ZIELONY PARAPET
Bzionkowska 6,Rzędowice
46-380 Dobrodzień
NIP: 576-155-97-46

Kontakt

  • (34* ******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep Zielony-Parapet zajmuje się sprzedażą roślin domowych. Od 2012 roku specjalnością naszej firmy są kwiaty doniczkowe, głównie sukulenty, kaktusy, rośliny owadożerne i inne rośliny egzotyczne. Zdobyte przez lata doświadczenie zarówno w uprawie roślin domowych jak i ich pakowaniu oraz bezpiecznej wysyłce sadzonek gwarantuje pełne zadowolenie i satysfakcję naszych Klientów - miłośników roślin egzotycznych. Nasza firma oferuje sadzonki, które sprzedawane są w doniczkach. Staramy się stale wzbogacać asortyment przywiązując największą wagę do gatunków rzadkich, rarytasowych i niespotykanych w sklepach stacjonarnych i kwiaciarniach.  

Sprzedającym w ramach Konta ZIELONY-PARAPET jest MARTYN DROZDA prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZIELONY PARAPET MARTYN DROZDA wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Rzędowice, ul. Bzionkowska 6, 46-380 Dobrodzień, NIP 5761559746, REGON 369734680, adres poczty elektronicznej: sklep@zielony-parapet.pl, numer telefonu: (034) 3536-316.  Dane kontaktowe Sprzedającego:   

  • adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Rzędowice, ul. Bzionkowska 6, 46-380 Dobrodzień, 
  • adres poczty elektronicznej: sklep@zielony-parapet.pl,  
  • numer telefonu: (34) 3536-316

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,  

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie.  

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.   

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  

Sprzedający ZIELONY-PARAPET  

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.  

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

Informacje dotyczące płatności  

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”  

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): 

  1. w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU/ Przelewy24, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, 
  2. w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 

Informacje o dostawie  

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa”.  

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: 

  1. przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; 
  2. przesyłka paczkomatowa.  

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: 

  1. w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU/Przelewy24 - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU/Przelewy24 Sprzedającego; 
  2. w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).

Administrator danych osobowych  

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel, zakres zbierania i okres przetwarzania danych osobowych  

Dane osobowe Kupujących (login w portalu Allegro.pl, imię i nazwisko; adres dostawy: ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby, jeżeli jest inny niż adres dostawy, nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej) przetwarzane mogą być w następujących celach: 

  • Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy. 
  • Prowadzenie ksiąg  podatkowych (KPiR) lub rachunkowych. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201) lub art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi 
  • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej  przez Sprzedającego działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).
  • Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Odbiorcy danych osobowych  

Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców: 

  • Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w  przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską.
  • Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.  
  • Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. 

Prawa osoby, której dane są przetwarzane  

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 

Dobrowolność podania danych osobowych  

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  

Prawo właściwe, język  

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  

Pakowanie roślin -zabezpieczenie przed uszkodzeniem oraz chłodem

Rośliny to towar specyficzny, jednak zdobywane przez lata doświadczenie pozwoliło nam na zagwarantowanie bezpiecznej ich dostawy.  Rośliny odpowiednio zabezpieczamy przed uszkodzeniem i warunkami atmosferycznymi. Wysyłka roślin odbywa się również w okresie zimowym. Paczki zabezpieczamy przed chłodem dodatkowym ociepleniem, a w przypadku spadków temperatur poniżej zera do paczek dodajemy Heatpack (saszetkę z substancją chemiczną wytwarzającą ciepło w czasie transportu). Kupując kilka roślin koszt wysyłki płacisz tylko raz - wszystkie rośliny pakujemy do jednej paczki. Koszty wysyłki umieszczone w aukcjach dotyczą przesyłek na terenie Polski. Zamówienia realizujemy w ciągu 1-3 dni wysyłkowych (pn-czw).

Numer oferty:6968329735
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro