, , ,

Pierścienie centrujące 70,0 na 65,1 Opel Peugeot

od
Super Sprzedawcy
Mador2012
6,49
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
1 osoba kupiła 4 sztuki
Liczba sztuk
z 218 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Liczba sztuk:
      1 szt.
    • Średnica zewnętrzna - felga (mm):
    • Średnica wewnętrzna - piasta (mm):

Opis

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych

Najwyższa jakość i dokładność

Marka: Mador

Kraj pochodzenia: Niemcy , Włochy

średnica zewnętrzna: 70,0

średnica wewnętrzna: 65,1

wysokość całego pierścienia: 14

wysokość kołnierza: 4,1

Cena za 1 sztukę plastikowego pierścienia

Wszystkie nasze pierścienie pochodzą od producenta, u którego projektowanie, produkcja i kontrola jakości każdego elementu jest monitorowana systemem zarządzania jakością, który podlega wymogom UNI EN ISO/TS 16949:2009 przez TÜV SÜD

Otwór zewnętrzny pasuje do wielu modeli felg m.in. RIAL, AUTEC , SCHMIDT REVOLUTION , PLATIN , ATS , ANZIO , ALUTEC , ACP itp.

Otwór wewnętrzny pasuje m.in do wielu piast samochodów Opel, Volvo, Peugeot, Citroen, itp.

Nasz dostawca zaopatruje większość czołowych włoskich i niemieckich marek felg aluminiowych m.in grupę Alcar, Rial , Autec , Mak , Momo itp w zestawy montażowe do nowych felg co potwierdza niezawodność oraz jakość produktu .

Dwie metody dobierania pierścienia do felgi:

1. Podanie danych felgi (marka, model, wielkość, ET oraz KBA ) oraz danych samochodu (rocznik, silnik , producent, model. Po tych danych w 90% jesteśmy w stanie dobrać pierścień bez zdejmowania koła.

2. Pomiar ręczny suwmiarką . Mierzymy otwór w feldze . Wymiar piasty znajdujemy w katalogach producentów samochodów.

1 - wysokość pierścienia

2 - wysokość kołnierza

3 - średnica zewnętrzna

4 - średnica wewnętrzna

.

Na naszych pozostałych aukcjach do kupienia ponad 300 rozmiarów pierścieni do felg aluminiowych

.

Przykładowe rozmiary otworu w feldze wg. producenta (dobór skonsultuj z wulkanizatorem)

60,1 mm MIM, ENZO, AEZ, DEZENT, DOTZ, ALCAR, EXIP, BWA, PLATIN

63,3 mm RIAL, ALUSTAR, ATS , ACP , ALUTEC, AUTEC , ANZIO , MiM , SCHMIDT REVOLUTION , DBV

63.4 mm MAM , WHEELWORLD , TOMASON , RC , PLATIN , KESKIN , CARMANI , BROCK , ADVANTI

64,1 mm BORBET, MOMO, ARTEC, R4, ZENDER, DBV ,RH , SHAPER , SMOOR , ICW , EXTRAWHEELS ,BINNO , AZEV , ASA , ALLOYTEC

66,6 mm PROLINE WHEELS

67,1 mm MSW, FMG, STYL-AUTO, TIP-TOP,ATT,CMS,ELBA,TOORA,INTRA , PROLINE WHEELS

68,1 mm RONAL , SPEEDLINE, OZ, RONDEL, MELBER,STINES

70.0 mm RIAL, AUTEC , SCHMIDT REVOLUTION , PLATIN , ATS , ANZIO , ALUTEC  , ACP

70,1 mm AEZ , DEZENT, DOTZ , ENZO , ALCAR

70,4 mm RONDELL , ALUETT, ELBA , SPEEDS

71,6 mm AEZ , DEZENT, DOTZ , ENZO , ALCAR

72,0 mm MAK,TSW,TSR (DOSTĘPNE NA OSOBNEJ AUKCJI)

72,2 mm MOMO , MILLE MIGLIA

72,6 mm R4, ALUSTAR, ALUTEC, MANGELS

72.5 mm ZENDER , SMOOR , SHAPER , RH ALURAD , ICW , EXTRAWHEELS , BORBET , BINNO , AZEV , ASA , ARTEC , ALLOYTEC

72.6 mm WHEELWORLD , TOMASON , RC , OXIGIN , PLATIN , MOTEC , KESKIN , CARMANI , BROCK , ADVANTI , CMS(5X112) , MAM

73,1 mm ACP, DYNAMICS, HIJOIN, STINES, FREEMAN , PROLINE WHEELS , DBV , CMS , SCHMIDT REVOLUTION

74,1 mm ATT, PROLAIN , PROLINE WHEELS , DBV , CMS , SCHMIDT REVOLUTION

75,1 mm VALBREM, OZ,ANTERA

76,1 mm ANZIO , ACP , RIAL, ALUTEC, AUTEC , MAK, TSW/TSR , ATS, RONAL, SPEEDLINE , SCHMIDT REVOLUTION

76,9 mm MAM , WHEELWORLD  , TOMASON , RC , OXIGIN , MOTEC , CARMANI , BROCK ,ADVANTI

79,5 mm MOMO , MILLE MIGLIA

82,1 mm SPEEDLINE , RONAL

Przykładowe rozmiary piasty wg. producenta samochodu (dobór skonsultuj z wulkanizatorem ponieważ występuje wiele wyjątków)

54.1 mm Mazda, Toyota ,

56.1 mm Rover , Honda (4x100)

56.6 mm Opel , Chevrolet , Daewoo

57.1 mm Seat , Skoda, Volkswagen , Audi

58.1 mm Fiat , Alfa Romeo

60.1 mm Toyota , Renault , Dacia , Lexus , Suzuki

63.4 mm Ford, Volvo

64.1 mm Honda

65.1 mm Opel , Citroen , Volvo , Saab , Peugeot , Volkswagen (T5 itp)

66.1 mm Renault , Nissan

66.6 mm Mercedes, wybrane modele Audi

67.1 mm Kia , Hyundai , Mazda , Nissan , Mitsubishi , Volvo

72.6 mm BMW

74.1 mm BMW

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(3 oceny)
3
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wrocław, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Mador2012 za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD
13,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
16,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
5-6 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
5-6 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
8,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
9,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku . Zamówienia przyjęte do godziny 16 będą zrealizowane tego samego dnia ale tylko wysyłka kurierem DPD ( 13,99 zł lub 16,99 zł pobranie) daje szanse na dostawę następnego dnia roboczego.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Mador
ul. Zefirowa 19/7
53-027 Wrocław
Dodatkowe informacje

 

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Strońska 8a 50-540 Wrocław lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro.mador@gmail.com

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Strońska 8a 50-540 Wrocław. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Mador Adrian Dorszewski
ul. Zefirowa 19/7
53-027 Wrocław
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Strońska 8a 50-540 Wrocław lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro.mador@gmail.com

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Strońska 8a 50-540 Wrocław.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.      

 

O sprzedającym

Mador2012

O sprzedającym

Mador2012

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:27

Dane firmy

Adrian Dorszewski
Mador
Zefirowa 19/7
53-027 Wrocław
REGON: 021954192
NIP: 885-162-35-15

Kontakt

  • 537****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Od ponad 7 lat prowadzimy sprzedaż markowych akcesoriów do felg. Dołącz do grona zadowolonych klientów. Zapraszamy


Pozostałe informacje

Koszt zamówienia 

1. Ceny podane w opisie towaru w Serwisie zawierają podatek VAT. 

2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru. 

3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry - za zakupione towary należy zapłacić w terminie 14 Dni roboczych od zawarcia umowy sprzedaży. 

4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację. 

Realizacja przyjętego zamówienia 

1. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

2. Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia zawarcia umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem ustępu 4. 

3. Zarówno przygotowanie towarów do wysłania jak i ich nadanie odbywa się w dni robocze. 

4. W przypadku, gdy umowa sprzedaży obejmuje kilka towarów, przesyłka zostanie wysłana przez Sprzedawcę po skompletowaniu całego zamówienia – tj. najpóźniej w terminie realizacji właściwym dla zamówionego towaru z najdłuższym terminem wysłania zamówienia. 

5. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie. 

6. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry za zamówienie Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po otrzymaniu za nie zapłaty. 

Dane osobowe 

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. 

2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie: o umowy, lub działań podejmowanych na żądanie użytkownika, zmierzających do jej zawarcia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych („RODO”); o ciążącego na Sprzedawcy obowiązku prawnego, np. związanego z rachunkowością zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; o prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy, polegającego na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. o prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na przetwarzaniu w celach analitycznych i statystycznych tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO o prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na badaniu satysfakcji klientów, tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO 

3. Przetwarzanie danych osobowych Kupującego, podanych podczas składania zamówienia, następuje w celu realizacji zawieranej umowy sprzedaży. 

4. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla prawidłowej realizacji zawieranej umowy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie zawarcie umowy. 

5. Po zawarciu umowy dane Kupującego mogą być przekazywane następującym podmiotom: o dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego o podmiot realizujący dostawę towarów o dostawca płatności o biuro księgowe o podmiot ułatwiajacy optymalizację Sklepu o dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe) o podmiot zapewniający usługi marketingowe o podmiot zapewniający usługi statystyczne o odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Sprzedawca jest zobowiązany do udostępnienia im danych 

6. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń lub na Sprzedającym przestanie ciążyć obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi później. 

7. Kupujący ma prawo: o dostępu do treści swoich danych osobowych, o sprostowania swoich danych osobowych, o usunięcia swoich danych osobowych, o żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych, o żądania przeniesienia swoich danych osobowych, o a także wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), 

8. W celu realizacji powyższych uprawnień należy wysłać e-mail: biuro.mador@gmail.com. 

9. W przypadku, gdyby Kupujący uznał, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje mu prawo złożenia skargi do organu nadzorczego. 

Numer oferty: 6015835600

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro