Dostawa i płatność
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Reklamacja z tytułu gwarancji.
- Produkty oferowane przez sprzedawcę posiadają gwarancję sprzedawcy obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
- Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu.
- Gwarancja nie wyłącza uprawnień konsumentów wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Reklamacja z tytułu rękojmi.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne w razie zawarcia umowy sprzedaży z przedsiębiorcą.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania produktu Klientowi.
- Jeżeli produkt jest obarczony wadą, to Klient może żądać:
- naprawy produktu,
- obniżenia ceny produktu,
- wymiany produktu,
- odstąpienia od umowy sprzedaży (jeżeli wada produktu jest istotna).
- Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania naprawy lub wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
- Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży i w zamian zaproponować naprawę lub wymianę, pod warunkiem ich niezwłocznej realizacji i braku nadmiernej niedogodności dla Klienta.
- Klient może zmienić propozycję sprzedawcy tj. naprawę na wymianę albo wymianę na naprawę, chyba że taki wybór jest niemożliwy do wykonania albo wymaga nadmiernych kosztów.
- Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@growtent.pl lub pisemnie na adres: QUICKCLICK SC ul. Grochowska 23/31 04-186 Warszawa.
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
- Dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: QUICKCLICK SC ul. Grochowska 23/31 04-186 Warszawa.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku np. e-mail.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
- Z zastrzeżeniem pkt 5, Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a konsument ma obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy sprzedaży:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
- Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno sprzedawcy, jak i klientowi (konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@*********** (pokaż)
- 534****** (pokaż)
- 534****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Jak do nas dojechać Link: https://www.google.pl/maps/search/GROWTENT+-+GROWSHOP/@52.2377561,21.1128852,17z
Michał Molicki oraz Adam Urbański wykonujący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą QUICKCLICK SPÓŁKA CYWILNA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Grochowska 23/31, 04-186 Warszawa, NIP: 1132893780, REGON: 362209283, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@growtent.pl, numer telefonu: +48 534 700 035.
Pozostałe informacje
1. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Cena Produktu uwidoczniona na stronie produktu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
2. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen u Sprzedawcy, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych produktów po złożeniu przez Klienta zamówienia.
3. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu umowy sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
4. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer QUICKCLICK SPÓŁKA CYWILNA NIP: 1132893780, Ul. Stanisława Żółkiewskiego 35B, 04-305 Warszawa: Numer konta do wpłat
PLN: 88 2490 0005 0000 4500 9588 1257
EUR: PL47249010570000990273625698
GBP: PL38249010570000990473625698
CZK: PL73249010570000990773625698
USD: PL03249010570000990173625698
SWIFT ALBPPLPWXXX
5. W tytule przelewu należy wpisać "Zamówienie nr........".
6. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego produktu.
7. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego.
8. Produkty są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
9. Wysłanie zamówionego produktu ma miejsce w terminie 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych).
10. Zakupione u Sprzedawcy produkty są wysyłane za pośrednictwempaczkomatów lub firmy kurierskiej (DPD).
11. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
12. Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego, w tym również przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub w drodze procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, a także na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo zgodnie z kodeksem postępowania cywilnego.
13. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://quickclick.vxm.pl/quickclick/GROWTENT/dokumenty/odstapienie_wzor.pdf
14. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy: a. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), b. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.