Sprawdź
Opis
PHILIPS Prostownica do włosów HP8361/00
Prostownica do włosów HP8361/00
Temperatura działania 230°C pozwala uzyskać wspaniałe efekty jak w salonie
Wysoka temperatura pozwala zmieniać kształt fryzury oraz uzyskać doskonały wygląd, jak po wyjściu z salonu.
Ochronna powłoka ceramiczna z keratyną
Ochronna powłoka ceramiczna z keratyną zapewniająca lepszą pielęgnację włosów
Delikatnie wibrujące płytki zapewniają zdrowo wyglądające włosy
Delikatne i przyjemne wibracje równomiernie rozmieszczają włosy na płytkach.
Zdrowsza zmiana fryzury dzięki automatycznemu ustawieniu delikatniejszej temperatury
Automatyczne ustawienie umożliwia zdrowszą zmianę fryzury — piękna fryzura przez cały dzień z dbałością o zdrowie włosów
Cyfrowe, regulowane ustawienia temperatury pozwalają uzyskać gładkie włosy
Cyfrowe, regulowane ustawienia temperatury pozwalają za każdym razem uzyskać gładkie włosy
Krótki czas nagrzewania, gotowość do użycia po 30 sekundach
Prostownica zapewnia krótki czas nagrzewania i jest gotowa do pracy po 30 sekundach
Automatyczne wyłączanie po godzinie
Niektóre prostownice do włosów i lokówki są wyposażone w funkcję automatycznego wyłączania, która zapewnia bezpieczeństwo i spokój. Włączona lokówka wyłączy się po 60 minutach działania.
Przewód o długości 2,5 m
Dłuższy przewód zapewnia większą elastyczność i łatwość obsługi, sprawiając, że można korzystać z urządzenia w dowolnym miejscu.
Wskaźnik gotowości do pracy
Wskaźnik pokazuje, gdy płytki nagrzały się do właściwej temperatury – od razu wiesz, kiedy możesz zacząć układać fryzurę.
Obrotowe połączenie przewodu sieciowego zapobiega plątaniu przewodu
Przydatna technologia obrotowego połączenia przewodu sieciowego pozwala obracać przewodem, dzięki czemu przewody nie plączą się.
Pielęgnacja jonowa zapewniająca proste, lśniące włosy
Łatwy system zamykania zapewnia wygodne przechowywanie
- Powłoka:Ceramiczna
- Jonizacja:Nie
- Czas nagrzania:30 s
- Regulacja temperatury:Nie
- Obrotowy przewód:Tak
- Długość przewodu zasilającego:2.5 m
- Akcesoria w zestawie:Etui
- Kolor:Czarny,Srebrny
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Jeżeli towar posiada wady.
Należy niezwłocznie poinformować o wadach SPRZEDAJĄCEGO
na adres:
apple.promohit.pl@gmail.com
W formie maila wyślemy następujące informacej:
- zostanie nadany nr RMA
- adres zwrotu będzie podany razem z nr RMA
- nr RMA należy wyraźnie zapisać na odesłanej paczce
Po odesłaniu towaru. Dział reklamacji sprawdzeni produkt.
Zwrócony towar musi być kompletny.
Paczki bez nr RMA odrzucane są przez system magazynowy i wracają do nadawcy.
Dział reklamacji zadecyduje o naprawie towaru - wymianie na nowy towar bez wad lub zwrot środków na wskazane przez kupującego konto.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1kc. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
REGULAMIN AUKCJI Sklep internetowy PROMOHIT na portalu www.allegro.pl prowadzony jest przez firmę: Promohit ul. Kasztanowa 52 62-080 Sierosław REGON:302672935 NIP:763-121-29-10 Kontakt: apple.promohit.pl@gmail.com Konto: mBank S.A. 31 1140 2004 0000 3902 7507 4389 dalej nazywanym „Sprzedającym”. 1.Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna (wyjątek stanowią konta JUNIOR), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”. 2.Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sklepem PROMOHIT niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności która składa zamówienie na aukcjach internetowych Sklepu PROMOHIT lub dokonuje rezerwacji za pośrednictwem aukcji internetowych Sklepu PROMOHIT nazywany dalej „Konsumentem” 3.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. 4.Towary zamówione na aukcjach internetowych Sklepu PROMOHIT są dostarczane bezpośrednio z magazynów Dystrybutora przez firmę kurierską DHL, SPEDPOL, GLS od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. 5.Ceny towarów prezentowanych na aukcjach internetowych Sklepu PROMOHIT wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT). 6.Ceny towarów podane na aukcjach internetowych Sklepu PROMOHIT obowiązują jedynie przy składaniu zamówień oraz dokonywaniu rezerwacji za pośrednictwem portalu Allegro. 7.Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płacę z ALLEGRO po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego. (Podczas odbioru osobistego możliwa wyłącznie płatność gotówką) 8.Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży ( rachunek lub paragon ) jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres. Przy odbiorze należy przy dostawcy sprawdzić zawartość przesyłki. W razie jej uszkodzeń lub niezgodnością z zamówieniem należy spisać protokół w obecności kuriera. 9.Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedający ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. 10.W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Ustawyz 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) i ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.). 11.Sprzedający nie jest gwarantem Towarów. Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej Towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru lub na stronie internetowej Gwaranta (producenta). Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru lub na stronie internetowej Gwaranta (producenta). 12.Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania Usług Dodatkowych można składać, za pomocą poczty e-mail apple.promohit.pl@gmail.com lub przesłać na adres: Promohit ul. Kasztanowa 52, 62-80 Sierosław, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym Towaru. 13.Dodatkowe informacje o sposobie odsyłania reklamowanego Towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod adresem apple.promohit.pl@gmail.com 14.W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny jeżeli towar nie nosi znamion użytkowania, jest kompletny i nadaje się do dalszej sprzedaży. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: apple.promohit.pl@gmail.com lub pisemnie na adres: Promohit, Kasztanowa 52, 62-080 Sierosław Wzór formularza do wydruku można pobrać klikając w LINK Towar odsyłamy na adres wskazany przez SPRZEDAWCE Przed odesłaniem towaru należy uzyskać od sprzedającego adres do zwrotu towaru i nr KK (magazynowy nr zwrotu dystrybutora). Na przesyłce należy zapisać nr KK. Przesyłkę można odesłać wybraną przez siebie formą dostawy. (klient podaje sprzedawcy nr przesyłki) Zalecany kurier - najwygodniej dla klienta - (w zależności od gabarytu towaru podajemy koszt wysyłki) Opłatę za usługę transportową należy przelać na nr konta: PROMOHIT mBank S.A. 31 1140 2004 0000 3902 7507 4389 W tytule przelewu należy podać nr KK, nick allegro, nr aukcji. Po dokonaniu opłaty klient dostaje od nas nr zlecenia kurierskiego i na podstawie tego nr wzywa DHL pod wskazany przez siebie adres. Kurier odbiera przesyłkę i zawozi bezpośrednio do naszego dział dystrybucji. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) gdy: - przedmiotem sprzedaży jest produkt PRZECENIONY (Przecena uwarunkowana jest wyprzedażą asortymenu w sklepie PROMOHIT z powodu zakończenia produkcji towaru, wycofania produktu z rynku, wycofania produktu z polskiej sieci sprzedaży, wycofanie produktu ze sklepu PROMOHIT, produkt z wadami opisanymi w aukcji, produkt po serwisowy, produkt powystawowy). - przedmiot posiada znamiona użytkowania eliminujące go do dalszej sprzedaży. - towar ma uszkodzone i niekompletne opakowanie - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych na odległość nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, chyba że Sprzedający nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od Umowy sprzedaży zgodnie z Ustawą.
Zwroty
Zwroty
Jeżeli towar nie spełnia Państwa oczekiwań
Prosimy o kontak przez mail:
apple.promohit.pl@gmail.com:
- zostanie nadany nr magazynowy zwrotu KK
- adres zwrotu będzie podany razem z nr KK
- nr KK należy wyraźnie zapisać na odesłanej paczce
Po odesłaniu towaru. Dział reklamacji sprawdzeni stan zwrotu. Jeżeli zwrócony towar jest w stanie niezmienionym - przelejemy środki na wskazane konto.
Przypominamy, że towar nie może nosić żadnych znamion użytkowania. Przyjmujemy zwrot towaru w stanie niezmienionym nadającym się do dalszej sprzedaży. Zwrot musi być w pełni sprawny i kompletny w oryginalnym opakowaniu
Paczki bez nr KK odrzucane są przez system magazynowy i wracają do nadawcy
Zwrot nie przysługuje towarom zakupionym na firmę.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.Zmniejszenie wartości towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia kosztów czyszczenia i naprawy, o ile towar nie może być już oferowany jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez przedsiębiorcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego towaru jako towaru używanego.To, czy sprawdzanie przez konsumenta towarów wykraczało poza zakres czynności wymaganych do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania należy w przypadku sporu analizować w zależności od konkretnego przypadku. Odpowiedni punkt odniesienia stanowi porównanie przeprowadzonych czynności z działaniami, które mogą być standardowo wykonywane w lokalu handlowym, na przykład:
- Przed zakupem urządzeń audio-wideo i sprzętu nagrywającego konsument jest standardowo w stanie sprawdzić jakość obrazu lub dźwięku;
- Przymierzenie ubrania w sklepie nie wiąże się z usunięciem metek producenta;
- Konsument nie jest standardowo w stanie sprawdzić w praktyce urządzeń gospodarstwa domowego, na przykład sprzętów kuchennych, z których skorzystanie nieodłącznie wiąże się z pozostawieniem śladów;
- Konsument nie jest w stanie dokonać konfiguracji oprogramowania na komputerze, w związku z tym uzasadnione koszty związane z przywracaniem ustawień fabrycznych na takim urządzeniu również będą stanowiły zmniejszenie wartości.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1kc. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
Produkty kolekcjonerskie (modele, repliki itp) nie podlegają zwrotowi.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- app**************@********* (pokaż)
Informacje o sprzedającym
PROMOHIT
ul. Kasztanowa 52
62-080 Sierosław
mBank: 31 1140 2004 0000 3902 7507 4389
!!!UWAGA!!! Bezwzględnie SPRAWDŹ zawartość dostarczonej przesyłki w obecności KURIERA. Jeżeli zauważysz uszkodzenie mechaniczne produktu - spisz protokół z datą i godziną dostawy - opisujący stan towaru w obecności KURIERA. Protokół szkody ułatwi reklamacje.
Pozostałe informacje
Rezerwujemy zakupiony towar bez dokonania wpłaty przez 48h.
Towar wysyłamy na adres dostawy wpisany w formularzu Allegro -
- po dokonaniu przedpłaty na konto firmowe:
PROMOHIT
nr konta firmowego mBank:
31 1140 2004 0000 3902 7507 4389
Nie wysyłamy towaru za pobraniem.
Towary zakupione na firmę (faktura VAT) - nie podlegają zwrotowi.
Dowód zakupu wysyłamy drogą elektroniczną na życzenie klienta.
W przypadku wystawienia korekty faktury vat - klient potwierdza jej odebranie oświadczeniem przyjecia korekty w formie maila.
Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący.
Produkty kolekcjonerskie (modele, repliki itp) nie podlegają zwrotowi. Pozdrawiamy
RODO
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe jest PROMOHIT ul. Kasztanowa 52 62-080 Sierosław
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?
adres mail: promohit.pl@gmail.com
adres pocztowy: RODO PROMOHIT ul. Kasztanowa 52 62-080 Sierosław
Skąd mamy Twoje dane?
Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas składania zamówienia na Allegro w naszym sklepie apple_promohitpl.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą:
- realizacji umów zawartych w ramach umowy sprzedaży
- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę: adres e-mail, hasło i data urodzenia (w przypadku konta zwykłego) lub adres email, login, hasło, telefon oraz informacji o firmie i jej adresie (w przypadku konta dla firm). Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z Allegro. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?
1) w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
2) w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez PROMOHIT; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
3) w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
4) w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.
Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?
Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy: przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś, Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu. Pamiętaj, że z prawa sprzeciwu możesz skorzystać od 25 maja 2018 roku
Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe, wykonują usługi księgowe, rachunkowe, podadkowe. Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
1) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
2) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
3) zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
4) statystycznych i archiwizacyjnych,
5) maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?
Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską
Pomimo dołożenia wszelkich starań oraz zachowania należytej staranności nie możemy zagwarantować, iż prezentowane opisy wraz ze zdjęciami produktów są w pełni zgodne ze specyfikacją producenta i stanem faktycznym. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do błędów i nie ponosimy odpowiedzialności za błędne podanie parametrów produktów, które mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z działem handlowym lub weryfikację w oparciu o stronę producenta. Prezentowane treści nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a mają jedynie charakter informacyjny. Zgodnie z Ustawą z 30 czerwca 2011 r. (DzU nr 153, poz. 903) informujemy, iż: Jedynie odbiorniki cyfrowe zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych umożliwiają odbiór naziemnej telewizji cyfrowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jednocześnie informujemy, iż oferowany odbiornik cyfrowy służący do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej nie spełnia: niezbędnych wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla odbiorników cyfrowych służących do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej, które reguluje rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie tych wymagań przygotowane na podstawie upoważnienia zawartego w art. 132 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Powyższe rozporządzenie określa podstawowe parametry, jakie powinny spełniać odbiorniki telewizji cyfrowej, aby poprawnie odebrać i zdekodować sygnały wizji i fonii cyfrowego naziemnego sygnału telewizyjnego nadawanego z terytorium RP - STB powinny zapewniać dla: sygnału wizji obsługę formatu SDTV i HDTV kodowanych w systemie MPEG-4 część 10 (dokładniej H.264/AVC); sygnału fonii obsługę formatów od mono, poprzez stereo i dwa dźwięki aż do dźwięku dookólnego 5.1. kodowanych w systemie MPEG-2 Warstwa II oraz AC-3 (Dolby Digital) i E-AC-3 (Dolby Digital Plus); chyba, że opis prezentowanych parametrów technicznych stanowi inaczej. Zgodnie z ustawą z 14 września 2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203) informujemy, iż oferowany produkt spełnia najniższą klasę energetyczną w swojej kategorii: lodówka, zamrażarka lub urządzenie do przechowywania wina: G pralka: D, dla wirowania: G suszarka do ubrań: G pralko-suszarka: G zmywarka: D, dla suszenia: G kuchenka: G urządzenie klimatyzacyjne: G źródło światła: G telewizor: G chyba, że opis prezentowanych parametrów technicznych stanowi inaczej.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu