, , ,

Philips Prostownica do włosów BHS674/00

od
Super Sprzedawcy
zadowolenie_pl
149,00
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor dominujący:
      czarny
    • Marka:
    • Model:
      BHS674/00
    • Powłoka:
      ceramiczna
    • Regulacja temperatury:
      tak
    • Szerokość płytki:
      25 mm
    • Długość płytki:
      105 mm
    • Funkcje:
    • Kod producenta:
      BHS674/00
    • Stan opakowania:
      oryginalne
    • Cechy dodatkowe:
      czas nagrzania: 30 s, obrotowy przewód

Opis

Philips Prostownica do włosów BHS674/00

  • Powłoka: Ceramiczna
  • Jonizacja: Tak
  • Czas nagrzania: 30 s
  • Regulacja temperatury: Tak
  • Temperatura (maks.): 220 °C
  • Obrotowy przewód: Tak
  • Długość przewodu zasilającego: 1.8 m
  • Rozmiar płytki: 25 x 105 mm
  • Kolor: Czarny

Prostownica do włosów BHS674/00 

 

Pielęgnacja jonowa zapewnia gładkie, pełne blasku i nieelektryzujące się włosy 

Naładowane ujemnie jony zapobiegają elektryzowaniu się, poprawiają stan włosów i wygładzają ich łuski, nadając fryzurze piękny blask. W rezultacie włosy stają się proste, gładkie i lśniące. 

     

Bardzo długie płytki (105 mm) umożliwiają szybkie i łatwe prostowanie 

Płytki ceramiczne mają profesjonalną długość 105 mm, co umożliwia szybsze i łatwiejsze prostowanie włosów. 

   

Powłoka ceramiczna zapewnia gładkie prostowanie i chroni przed uszkodzeniami 

Gładkie płytki ceramiczne zapobiegają uszkodzeniu włosów podczas stylizacji dzięki odpowiedniemu poślizgowi. 

    

10 cyfrowych ustawień temperatury zapewnia pełną kontrolę 

Cyfrowy wyświetlacz z 10 ustawieniami temperatury do 220°C daje pełną kontrolę, pozwalając na dostosowanie temperatury do typu włosów i osiągnięcie perfekcji w jednym ruchu. 

     

Nienagrzewająca się końcówka umożliwia łatwe tworzenie loków i fal 

Końcówka lokówki została wykonana ze specjalnego materiału nieprzewodzącego ciepła, dzięki czemu nie nagrzewa się i możesz ją bezpiecznie trzymać podczas kręcenia włosów, by tworzyć piękne loki, fale i sprężyste fryzury. 

     

Szybkie nagrzewanie — 30 sek. 

Prostownica nagrzewa się szybko — jest gotowa do pracy w 30 sekund 

    

Przewód zasilający 1,8 m 

Wygodne użytkowanie dzięki przewodowi zasilającemu o długości 1,8 m. 

     

Automatyczne wyłączanie — pełne bezpieczeństwo 

Prostownica jest wyposażona w funkcję automatycznego wyłączania, która zapewnia bezpieczeństwo i spokój. Włączone urządzenie wyłączy się po 60 minutach działania.

Galeria

Specyfikacja

  • Powłoka: Ceramiczna
  • Jonizacja: Tak
  • Czas nagrzania: 30 s
  • Regulacja temperatury: Tak
  • Temperatura (maks.): 220 °C
  • Obrotowy przewód: Tak
  • Długość przewodu zasilającego: 1.8 m
  • Rozmiar płytki: 25 x 105 mm
  • Kolor: Czarny
  • HPPHIPRBHS67400
  • BHS674/00

sa_14641500

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,76

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,76/5
(46 ocen)
39
5
0
2
0

19 marca 2019 od
Żona zadowolona to najlepszy komentarz :-)
21 września 2018 od
POLECAM
15 września 2018 od
wszystko ok

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Chorzów, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
8,00 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
10,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
21,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Po kontakcie na zgloszenia@zadowolenie.pl
Po kontakcie na zgloszenia@zadowolenie.pl
41-500 Chorzów
Dodatkowe informacje

  

  1. W przypadku wykonania przez Kupującego uprawnień z tytułu gwarancji, gwarant zobowiązany jest do usunięcia wady fizycznej rzeczy, o ile wady te ujawniają się w terminie objętym gwarancją. 
  2. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów prezentowanych w ofercie. Towary te mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Jeżeli towar objęty jest gwarancją, roszczenia z tego tytułu należy zgłaszać do serwisu gwaranta, wskazanego w załączonej do towaru karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej gwaranta. 
  3. W przypadku braku wskazania w karcie gwarancyjnej serwisu, do którego należy dostarczyć wadliwy towar, Sprzedawca może udzielić Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta, pod warunkiem, że Kupujący prześle Sprzedawcy zgłoszenie takiej reklamacji na formularzu reklamacji https://goo.gl/cmXriX, mailowo, na adres mailowy: zgloszenia@zadowolenie.pl. 
  4. Po otrzymaniu od Kupującego zgłoszenia takiej reklamacji Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą adres wysyłki towaru oraz numer RMA. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, warunkuje udzielenie przez Sprzedawcę Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta. 
  5. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opis usterki. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia takiego towaru w ramach pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Kupującemu rzeczy bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, zgodnie z postanowieniami art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. 
  6. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. W przypadku umowy zawartej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przez Kupującego niebędącego konsumentem wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy. 
  7. W przypadku dochodzenia przez Kupującego roszczeń z tytułu rękojmi za wady rzeczy, zobowiązany jest on dostarczyć do Sprzedawcy wadliwe rzeczy. Ponadto Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji reklamacji w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres zgloszenia@zadowolenie.pl (skan lub zdjęcie). Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza dostępnego na stronie Sprzedawcy https://goo.gl/cmXriX
  8. Po otrzymaniu od Kupującego zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi, Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą adres wysyłki towaru oraz numer RMA reklamacji. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego reklamowanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, usprawni procedurę reklamacji tego towaru. 
  9. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz opis usterki. Jeżeli natomiast, ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania, dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Po kontakcie na zgloszenia@zadowolenie.pl
Po kontakcie na zgloszenia@zadowolenie.pl
41-500 Chorzów
Dodatkowe informacje

  1. Uwzględniając brzmienie art. 27 i nast. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) (Ustawa o prawach konsumenta), Kupujący będący konsumentem (osoba fizyczna) ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Termin na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana Kupującemu weszła w posiadanie rzeczy. 
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej, elektronicznej na adres zgloszenia@zadowolenie.pl (skan lub zdjęcie) lub telefonicznie. Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza dostępnego na stronie Sprzedawcy https://goo.gl/cmXriX .
  4. Po otrzymaniu od Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail zawierającą numer RMA zwrotu. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres siedziby firmy, usprawni przebieg rozliczeń pomiędzy stronami z tytułu odstąpienia od umowy.
  5. Kupujący ponosi koszty związane z dostarczeniem zwracanego towaru. Zwracany towar w stanie niezmienionym i kompletnym, wraz z dowodem zakupu lub jego kopią i wersją papierową oświadczenia powinien zostać wysłany niezwłocznie od daty otrzymania potwierdzenia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia przez Kupującego. 
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą nie przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w odniesieniu art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. 
  8. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 
  9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 
  10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy od Kupującego lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy uważa się ją za niezawartą. 
  11. Jeżeli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

O sprzedającym

zadowolenie_pl

O sprzedającym

zadowolenie_pl

98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:55

Dane firmy

Alsen Marketing Sp. z o.o.
Katowicka 146
41-500 Chorzów
REGON: 241087230
NIP: 634-270-23-69

Kontakt

  • 32 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

I. Konieczne kroki do realizacji zamówienia.

1. Wypełnij formularz dostawy Allegro, dokonaj zapłaty poprzez szybki i bezpieczny system PayU / Przelewy24 Allegro.

2. Dane do realizacji zamówienia pobierane są z prawidłowo wypełnionego FORMULARZA ALLEGRO. Brak wypełnionego formularza, podanie niepełnych bądź błędnych danych może skutkować wstrzymaniem, błędną realizacją lub nawet anulowaniem zamówienia. NIE PODAWAJ danych do realizacji w komentarzu formularza, w polu "Wiadomość dla Sprzedającego".

3. Wpłata powinna zostać dokonana w terminie do 3 dni, od dokonania zakupu. BRAK KONTAKTU lub BRAK WPŁATY ze strony Kupującego może skutkować anulowaniem zamówienia. NUMER KONTA bankowego możesz wygenerować wybierając opcję PayU Allegro Płacę przelewem tradycyjnym.

4. Uregulowana płatność PayU Allegro otrzymuje status "Zakończona". Sprawdź status płatności w Allegro: http://goo.gl/gwzIli  

5. Dokonałeś omyłkowo zakupu większej ilości produktów lub nie chcesz korzystać z szybkiej i bezpiecznej metody płatności PayU Allegro? Dokonaj przelewu na wskazany numer konta, POINFORMUJ NAS O TYM. Pamiętaj jednak, że ta forma wydłuża czas realizacji o kolejny dzień roboczy (konieczność zaksięgowania środków). Dane do przelewu bezpośrednio na nasze konto,

6. TYTUŁ PRZELEWU: podaj swój login allegro, NUMER KONTA: 56 1500 1155 1211 5007 4267 0000.

7. Zakup RATALNY możliwy jest poprzez dodanie produktów DO KOSZYKA i wybór metody płatności Raty PayU.

8. W przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą, jeżeli jego zamówienie spełnia przesłanki określone w przepisach ustawy o podatku od towarów i usług, do zakwalifikowania go pod odwrotne obciążenie VAT, podstawą do odmowy realizacji takiego zamówienia są ponadto wątpliwości Sprzedawcy co do tożsamości Klienta, jak również jego statusu, jako czynnego podatnika VAT.

Wszystkie możliwe formy płatności oraz odbioru towaru wskazane są w zakładce Allegro "Dostawa i płatność".

II. Wysyłka towaru, realizacja zamówienia

1. Zamówienia pobraniowe bądź z zaksięgowaną wpłatą do godziny 15:00 realizowane są zazwyczaj w ten sam dzień roboczy (poniedziałek-piątek od 9:00 do 15:00).

2. Na wszystkich aukcjach obowiązuje cennik dostawy dostępny w zakładce Allegro "Dostawa i płatność". W przypadku zakupów łączonych (produktów z kilku aukcji) pod uwagę brana jest kwota najdroższej dostawy.

3. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu należności.

4. Brak opcji odbioru osobistego. BRAK USŁUGI WNIESIENIA, wniesienia produktów wielkogabarytowych. Limit kwoty pobrania przez kuriera do 5000zł. Zapłać/pokwituj odbiór kurierowi.

5. W przypadku wyraźnego uszkodzenia przesyłki prosimy z kurierem sporządzić protokół szkody.

6. Nie wysyłamy towaru poza granicę państwa polskiego.

III. Dokument zakupu

1. Dowód zakupu wysyłany jest w formie elektronicznej .pdf na adres poczty przypisany do konta allegro Kupującego.

2. Dokument wystawiany jest z datą wysyłki zamówienia, jego realizacją (poniedziałek –piątek od 9:00 do 15:00). W przypadku braku dokumentu do 3 dni, od doręczenia prosimy sprawdzić pocztę, zakładkę spam.

3. Każdy Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów akceptuje wystawienie i wysłanie faktur (dokumentu zakupu) w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organom kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133,poz.1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej.

Alsen Marketing Sp. z o.o.

41-500 Chorzów,

ul. Katowicka 146,

Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach , Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000321159, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 634-270-23-69.

IV. Polityka prywatności

Sprzedający - Alsen Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie (41-500), ul. Katowicka 146 jest administratorem danych osobowych Kupujących (dane identyfikacyjne, adresowe, kontaktowe i inne dane niezbędne do realizacji celów przetwarzania wskazanych poniżej). Dane osobowe Kupujących Sprzedający uzyskuje z platformy handlowej Allegro („Platforma”) od Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu („Allegro”), z chwilą, gdy Kupujący dokonał zakupu od Sprzedającego lub skontaktował się ze Sprzedającym za pomocą dostępnych funkcjonalności Platformy lub też bezpośrednio od Kupującego. Odrębnym administratorem danych osobowych osób korzystających z Platformy, w tym Kupujących, który w głównej mierze kontroluje przetwarzanie danych na Platformie, jest Allegro. Więcej informacji o przetwarzaniu danych Kupującego przez Allegro znajduje się w Polityce ochrony prywatności (https://allegro.pl/regulamin/pl/zalacznik-5).  

Dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedającego zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz innymi obowiązującymi przepisami. 

Sprzedający przetwarza dane osobowe Kupujących w celu zawarcia na Platformie i wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w tym obsługi zwrotów towarów i reklamacji. Ponadto, Sprzedający przetwarza informacje dotyczące Kupujących kontaktujących się ze Sprzedającym za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności Platformy, w celu udzielenia odpowiedzi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). 

Sprzedający, w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) może przetwarzać dane osobowe Kupujących w celu korzystania z funkcjonalności Platformy udostępnionych przez Allegro.  

Dane osobowe Kupujących mogą być przetwarzane przez Sprzedającego również w celu realizacji obowiązków przewidzianych prawem (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu ochrony praw Sprzedającego, w tym w szczególności dochodzenia roszczeń (prawnie uzasadniony interes administratora - art. 6 ust. 1 lit. f RODO).  

Sprzedający przetwarza dane osobowe wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów ich przetwarzania wskazanych powyżej lub wypełnienia przez Sprzedającego obowiązków nałożonych prawem, a jeżeli okres przedawnienia roszczeń wynikających z tych celów jest dłuższy – maksymalnie do czasu upływu terminu przedawnienia. 

Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Sprzedającego mogą być: Allegro, podmioty współpracujące ze Sprzedającym w zakresie zawierania i wykonywania umów sprzedaży, w szczególności podmioty obsługujące płatności, dostarczające produkty, zapewniające usługi dodatkowe związane z zakupem, biorące udział w obsłudze reklamacji, dostawcy usług IT, jak również podmioty świadczące na rzecz Sprzedającego usługi księgowe, doradcze.  

Na zasadach określonych w przepisach regulujących ochronę danych osobowych przysługuje Kupującemu prawo do żądania dostępu do podanych danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

W przypadkach, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), Kupującemu przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeżeli jest to uzasadnione szczególną sytuacją Kupującego. 

Ww. uprawnienia (poza prawem do wniesienia skargi do organu nadzorczego) Kupujący może realizować przesyłając stosowne żądanie na adres: rodo@alsen.pl. 

Numer oferty: 8104230148

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro