Philips Prostownica do włosów BHS674/00

od
Super Sprzedawcy
www-TeamShop-pl
199,00
Kurier
Przesyłka kurierska13,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie22,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba kompletów
z 23 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor dominujący:
      inny
    • Marka:
      inna
    • Typ:
      inny
    • Powłoka:
      inna
    • Regulacja temperatury:
      nie
    • Funkcje:
      inne

Opis

Philips Prostownica do włosów BHS674/00

Prostownica do włosów BHS674/00Pielęgnacja jonowa zapewnia gładkie, pełne blasku i nieelektryzujące się włosy

Naładowane ujemnie jony zapobiegają elektryzowaniu się, poprawiają stan włosów i wygładzają ich łuski, nadając fryzurze piękny blask. W rezultacie włosy stają się proste, gładkie i lśniące.

Bardzo długie płytki (105 mm) umożliwiają szybkie i łatwe prostowanie

Płytki ceramiczne mają profesjonalną długość 105 mm, co umożliwia szybsze i łatwiejsze prostowanie włosów.

Powłoka ceramiczna zapewnia gładkie prostowanie i chroni przed uszkodzeniami

Gładkie płytki ceramiczne zapobiegają uszkodzeniu włosów podczas stylizacji dzięki odpowiedniemu poślizgowi.

10 cyfrowych ustawień temperatury zapewnia pełną kontrolę

Cyfrowy wyświetlacz z 10 ustawieniami temperatury do 220°C daje pełną kontrolę, pozwalając na dostosowanie temperatury do typu włosów i osiągnięcie perfekcji w jednym ruchu.

Nienagrzewająca się końcówka umożliwia łatwe tworzenie loków i fal

Końcówka lokówki została wykonana ze specjalnego materiału nieprzewodzącego ciepła, dzięki czemu nie nagrzewa się i możesz ją bezpiecznie trzymać podczas kręcenia włosów, by tworzyć piękne loki, fale i sprężyste fryzury.

Szybkie nagrzewanie — 30 sek.

Prostownica nagrzewa się szybko — jest gotowa do pracy w 30 sekund

Przewód zasilający 1,8 m

Wygodne użytkowanie dzięki przewodowi zasilającemu o długości 1,8 m.

Automatyczne wyłączanie — pełne bezpieczeństwo

Prostownica jest wyposażona w funkcję automatycznego wyłączania, która zapewnia bezpieczeństwo i spokój. Włączone urządzenie wyłączy się po 60 minutach działania.

Informacje o produkcie

Szerokość w milimetrach

70

Wysokość w milimetrach

355

Głębokość w milimetrach

115

Powłoka

Ceramiczna

Jonizacja

Tak

Czas nagrzania

30 s

Regulacja temperatury

Tak

Temperatura (maks.)

220 °C

Obrotowy przewód

Tak

Długość przewodu zasilającego

1.8 m

Nasadki

Rozmiar płytki: 25 x 105 mm

Kolor (wyliczeniowy)

Czarny

Producent: Philips

Parametry

  • Czas nagrzania: 30 s
  • Długość przewodu zasilającego: 1.8 m
  • Powłoka: Ceramiczna

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 13,00 zł

Lokalizacja: Sławno, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

TeamShop Patrycja Kachel
Mikołaja Reja 3
76-100 Sławno
Dodatkowe informacje

1. W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny. 

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: 

a. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. 

b. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

c. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad. 

d. Żądać usunięcia wady. 

3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną lub pisemnie na właściwy adres wskazany w § 3 Regulaminu. 

4. W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres ul. Mikołaja Reja 3, 76-100 Sławno. 

5. Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego. 

6. Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w Regulaminie ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią. 

7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 

8. W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z: 

a. co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595, 

b. co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596, 

c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, 

d. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Zwroty

na odstąpienie od umowy
na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

-

Adres do zwrotu

TeamShop Patrycja Kachel
Mikołaja Reja 3
76-100 Sławno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 Odstąpienie od umowy (zwrot towaru) 

(prawo przysługujące wyłącznie Konsumentom) 

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo to nie przysługuje Przedsiębiorcy. 

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia: 

a. w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru; 

b. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno. 

3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, np. korzystając z danych podanych w Regulaminie, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną). 

4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy Konsument powinien wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 7, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o jego odstąpieniu od umowy sprzedaży. 

6. Sprzedawca zwraca Konsumentowi tylko koszt dostawy towaru do Konsumenta, w wysokości odpowiadającej najtańszemu, zwykłemu, dostępnemu w Ofercie sposobowi dostawy towaru. 

7. Bezpośrednie koszty odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy pokrywa Konsument. 

8. Jeśli towar ze względu na swój charakter (np. ze względu na jego gabaryty) nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów zostanie oszacowana w Ofercie. 

9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

11. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Mikołaja Reja 3, 76-100 Sławno niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. 

12. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

§ 8 Brak prawa odstąpienia od umowy 

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy: 

a. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

b. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. 

c. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

d. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 

e. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

f. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 

g. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

h. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

O sprzedającym

www-TeamShop-pl
www-TeamShop-pl

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 1 miesiąca

Dane firmy

Patrycja Kachel
TeamShop
Mikołaja Reja, 3
76-100 Sławno
NIP: 499-051-66-14

Kontakt

  • 669****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

TeamShop

Patrycja Kachel

M. Reja 3

76-100 Sławno

499-051-66-14

Pozostałe informacje

email: sklep@teamshop.pl

telefon: +48 669262686

Numer oferty:7892700369
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro