PHILIPS Depilator Satinelle Advanced BRE620/00

od
phudobi
322,00
32,20 zł x 11 rat ()
Kurier
Przesyłka kurierska15,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
22 dni do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

PHILIPS Depilator Satinelle Advanced BRE620/00

Depilator Satinelle Advanced  BRE620/00 Łatwe chwytanie nawet drobnych włosków

Ergonomiczny, zakrzywiony uchwyt ułatwia przesuwanie urządzenia po skórze. Najszersza głowica z dyskami ceramicznymi depiluje blisko skóry, wychwytując nawet drobne włoski i zapewniając szybkie i długotrwałe efekty. Z urządzenia wyposażonego w 5 akcesoriów można korzystać na mokro i na sucho, aby zapewnić skórze spersonalizowaną pielęgnację.

   

Pierwszy depilator z ergonomicznym, zakrzywionym uchwytem

Ergonomiczny, zakrzywiony uchwyt umożliwia łatwe manewrowanie, zapewniając pełną kontrolę i większy zasięg. Możesz w naturalny i precyzyjny sposób przesuwać urządzenie po całym ciele.

   

Głowica depilująca z wyjątkowego ceramicznego materiału zapewnia pewniejszy chwyt

Nasza głowica depilująca jest wyjątkowa, ponieważ została wykonana z twardego materiału ceramicznego, który zapewnia mocny chwyt — nie wyślizgną się nawet drobne włoski.

   

Najszersza głowica depilująca pozwala usunąć maksymalną ilość włosków jednym ruchem

Opatentowany system depilacji

Wszystkie depilatory firmy Philips są wyposażone w wyjątkowy system — pęseta unosi i zbiera przylegające włosy oraz prowadzi je do punktu wyrywania, w którym zostają usunięte. W połączeniu z wyjątkowymi, okrągłymi dyskami ceramicznymi zapewnia depilację blisko skóry, co daje optymalne efekty przy większej delikatności.

    Można używać na sucho i na mokro, pod prysznicem lub w wannie

Dzięki specjalnemu uchwytowi antypoślizgowemu urządzenia można używać w optymalny sposób na sucho i na mokro — podczas codziennej kąpieli pod prysznicem lub w wannie.

   

Wyjątkowa lampka ułatwia wychwycenie drobnych włosków

Wyjątkowa lampka ułatwia wychwycenie drobnych włosków, co zapewnia uzyskanie doskonałych efektów depilacji na całym ciele.

   

Głowica goląca i nasadka do przycinania zapewniają dokładne golenie

Głowica goląca i nasadka do przycinania zapewniają dokładne golenie i większą delikatność na różnych obszarach ciała.

   

Nasadki do twarzy i miejsc wrażliwych umożliwiają usunięcie niechcianego owłosienia

Łagodniejszą depilację różnych obszarów ciała zapewnia nasadka do twarzy, która usuwa niechciane owłosienie, oraz nasadka do miejsc wrażliwych, która usuwa włosy pod pachami i w okolicy bikini.

 

Urządzenie jest wyposażone w system masujący

System masujący łagodzi uczucie dyskomfortu w czasie depilacji.

   

Głowice do pielęgnacji ciała to bardziej spersonalizowane i wygodniejsze rozwiązanie w zakresie depilacji i nie tylko

  • Zasilanie : Akumulatorowo-sieciowe
  • Metoda depilacji: Dyski
  • Liczba prędkości: 2
  • Funkcja masażu: Tak
  • Stosowanie na mokro: Tak
  • Stosowanie na sucho: Tak
  • Akcesoria w zestawie: - Głowica goląca -Nasadka do przycinania- Nasadka do twarzy- Nasadka do miejsc wrażliwych- Etui- Szczoteczka do czyszczenia
  • Kolor: Biały,Seledynowy

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 15,00 zł

Lokalizacja: Poznań, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
5-6 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłącza ją odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. 

4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione 

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy

7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU Dobi Dobromir Olszakowski
Św.Antoniego 17/4
61-359 Poznań
Dodatkowe informacje

 

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłącza ją odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. 

4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione 

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy

7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU Dobi Dobromir Olszakowski
Św.Antoniego 17/4
61-359 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłącza ją odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. 

4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione 

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy

7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

O sprzedającym

phudobi
phudobi

94,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,7/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
NA ALLEGRO OD
od 4 miesięcy

Dane firmy

Dobromir Olszakowski
PHU DOBI
Św. Antoniego 17/4
61-359 Poznan
NIP: 7811651060

Kontakt

Informacje o sprzedającym

PHU DOBI Dobromir Olszakowski

 Św.Antoniego 17/4

 61-359 Poznań


Pozostałe informacje

Dzień dobry. 

Drogi kliencie, kupując w sklepie phudobi akceptujesz poniższe warunki. 

1) dokumentem zakupu jest Faktura Vat wystawiona na osobę prywatną lub firmę i        wysłana    drogą elektroniczną. 

2) Nie ma możliwości odbioru osobistego. 

 3) Towar wysyłany z magazynów zewnętrzych mieszczących się na terenie Polski, czas dostawy 1-2 dni roboczych. 

4) Przed zakupem prosze o kontakt e-mail lub poprzez "zadaj pytanie sprzedającemu" w celu sprawdzenia dostepności towaru. 

5) Wszelkie negatywne oceny spowodowane długim okresem oczekiwania bez uprzedniego kontaktu będą zgłaszane do allegro jako niezasadne. 

Serdecznie zapraszam do zakupów.



Drogie Allegro, punkt 4 odnosi się do kontaktu w celu sprawdzenia dostepności ponieważ towar jest również wystawiony w sklepie internetowym i może nastapić sytuacja iż nie zdążę zakończyć aukcji, zaznaczam że NIE ma na celu chęci sprzedaży po za waszym portalem.

Numer oferty:7898521858
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro