PHILIPS Depilator HP6423/00

od
ab-expert2
219,00
Kurier
Przesyłka kurierska0,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 3 sztuk
8 dni do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Philips
    • Kolor dominujący:
      biały
    • Zasilanie:
      sieciowe
    • Sposób depilacji:
      dyski
    • Funkcje:
      inne

Opis

Depilator HP6423/00

Depilator Philips Satinelle zapewnia długotrwałą gładkość skóry. Delikatnie usuwa włoski, o długości nawet 0,5 mm, wraz z cebulkami, dzięki czemu skóra może pozostać gładka nawet przez cztery tygodnie. W zestawie 3 akcesoria i mała szczoteczka do czyszczenia.

Piękna, gładka skóra

- Delikatne dyski depilujące usuwają włoski bez pociągania za skórę

- Usuwają włoski o długości nawet 0,5 mm

Wygodna depilacja

- Dwa ustawienia szybkości — delikatna depilacja i maksymalna wydajność

- Zmywalna głowica depilująca zapewnia higieniczne i łatwe czyszczenie

- Profilowany, ergonomiczny uchwyt zapewnia wygodną obsługę

Akcesoria

- Głowica goląca umożliwia dokładne golenie wrażliwych partii ciała

- Nasadka do przycinania umożliwia modelowanie okolic bikini

Wygodne etui ułatwia przechowywanie

- Szczoteczka do czyszczenia służy do usuwania włosów z dysków depilujących

  • Zasilanie : Sieciowe
  • Metoda depilacji: Dyski
  • Liczba prędkości: 2
  • Funkcja masażu: Nie
  • Stosowanie na mokro: Nie
  • Stosowanie na sucho: Tak
  • Akcesoria w zestawie: - Głowica goląca- Nasadka do przycinania- Wygodne etui- Szczoteczka do czyszczenia
  • Kolor: Biały
  • Pozostałe parametry: - Liczba uchwytów: 20- Liczba dysków: 21- Liczba czynności wyrywania/sekundę — prędkość 1: 600- Liczba czynności wyrywania/sekundę — prędkość 2: 733- Napięcie zasilacza: 13 V / 400 mA- Napięcie urządzenia: 13 V

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

4,80
Rewelacyjny
4,80/5
(41 ocen)
33
8
0
0
0

18 listopada 2018 od
OK
20 października 2018 od
Polecam!
15 października 2018 od
Jest to już trzeci taki depilator, który kupilam na prezent. Sama też taki mam i jestem zadowolona z niego. Produkt godny polecenia
cena
14 września 2018 od
Wszystko w jak najlepszym pożądeczku
11 września 2018 od
Dobry, skuteczny depilator . Polecam depilatory Philips, dają najlepszy efekt depilacji, mechanizm depilacji jaki stosuje ten producent nie powoduje podrażnień plus są to porządnie wykonane urządzenia, ponadczasowe jeśli chodzi o estetykę i jakość . Poprzedni miałam 17 lat i nadal działa :)
12 sierpnia 2018 od
bardzo dobrze spełnia swoje funkcje
5 sierpnia 2018 od
porządnie depiluje
nieco hałaśliwy

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Lokalizacja: Zamość, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Kontakt tel. 535870517  w ramach udzielonej przez siebie gwarancji zapewnia, że zakupiony produkt jest wolny od wad fizycznych oraz spełnia parametry techniczne zawarte w specyfikacji danego urządzenia.

  W przypadku objęcia danego produktu gwarancją zewnętrzną warunki tej gwarancji, a także zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone są przez gwaranta w dokumentach gwarancyjnych danego produktu lub w inny wybrany przez niego sposób. 

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które zgodnie z informacjami zawartymi w Dokumencie gwarancji posiadają gwarancję zewnętrzną innego podmiotu lub gwarancja jest wyłączona.

 

Gwarancja/ nie obejmuje:

  • Uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych;
  • Uszkodzeń powstałych z przyczyn mechanicznych, w tym związanych z dokonaniem ingerencji w produkt przez osoby do tego nieupoważnione;
  • Uszkodzeń powstałych z przyczyn spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi (w szczególności wyładowaniami atmosferycznymi)
  • Zanieczyszczeń;
  • Zalania/zanieczyszczenia produktu płynami lub innymi substancjami;
  • Uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego transportowania lub składowania, przechowywania produktu przez Uprawnionego;
  • Uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu.

 

Ponadto Uprawiony traci uprawnienia z tytułu gwarancji na produkt w przypadku stwierdzenia:

  • Naruszenia jego plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieupoważnionych;
  • Jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione;
  • Z produktu zostały usunięte lub są nieczytelne numery fabryczne, tabliczki znamionowe, w tym numer seryjny, co spowodowało brak możliwości identyfikacji urządzenia (o ile produkty posiadają takie numery);
  • Produkt był eksploatowany niezgodnie z przeznaczeniem.
  •   Gwarant nie gwarantuje pełnej kompatybilności produktu z innymi urządzeniami oraz nie gwarantuje pełnej funkcjonalności zainstalowanego przez użytkownika oprogramowania, jeżeli zawarte w specyfikacji technicznej produktu dane nie potwierdzają możliwości współpracy produktu z danymi programami/urządzeniami/komponentami. 

  Zgłoszenie powinno nastąpić niezwłocznie po wykryciu wady. Podstawą przyjęcia reklamacji jest prawidłowe jej zgłoszen.pod telefonem 535870517

 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • Model produktu;
  • Numer seryjny, o ile taki posiada;
  • Numer faktury wystawionej przez AB S.A.;
  • Szczegółowy opis usterki;
  • Dane zgłaszającego.

 Gwarant zastrzega sobie prawo do niezrealizowania roszczeń gwarancyjnych lub z tytułu rękojmi w stosunku do dostarczonych przez Uprawnionego niekompletnych produktów. 

 Przed wysyłką do serwisu Gwaranta produkt powinien być starannie zabezpieczony na czas transportu. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku, powstałe wady będą traktowane jako uszkodzenia mechaniczne stanowiące podstawę do odmowy wykonania czynności przez serwis Gwaranta z tytułu gwarancji. Na Uprawnionym spoczywa obowiązek wykazania, że dany produkt przed jego zabezpieczeniem na czas transportu nie posiadał wad, o którym mowa powyżej. 

 Dostarczenie przez Uprawnionego produktu do serwisu Gwaranta powinno nastąpić najpóźniej w terminie 2dni od dnia zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego.

 Przed wysłaniem produktu do Gwaranta Uprawniony powinien wykonać kopię zapasową danych zapisanych w pamięci produktu (w szczególności dysku twardego, kart SD), ponieważ jego naprawa wiąże się z ryzykiem ich utraty. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności w przypadku utraty danych zapisanych w pamięci produktu oraz zastrzega sobie możliwość odtworzenia systemu operacyjnego do ustawień fabrycznych. Sposoby wykonania kopii zapasowych danych dostępne są na stronach internetowych Producentów. 

 Serwis Gwaranta w ramach przysługujących mu uprawnień może wadliwy produkt naprawić, wymienić na produkt wolny od wad (o takich samych lub lepszych parametrach) albo wystawić w odniesieniu do niego fakturę korygującą. Wybór sposobu zaspokojenia roszczeń Uprawnionego z tytułu gwarancji należy do Gwaranta.22. Podjęcie decyzji co do zasadności reklamacji i wybór sposobu zaspokojenia roszczeń Uprawnionego w przypadku uznania reklamacji za zasadną nastąpi w terminie 21 dni roboczych od daty przyjęcia wadliwego produktu do serwisu Gwaranta. W przypadku wykonywania czynności z tytułu gwarancji przez serwis zewnętrzny czas rozpatrzenia reklamacji może ulec przedłużeniu do 30 dni roboczych. 

 W uzasadnionych przypadkach możliwe jest ustalenie z serwisem Gwaranta (za pośrednictwem poczty elektronicznej) innego terminu lub sposobu zaspokojenia roszczeń Uprawionego z tytułu gwarancji.

  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, Gwarant może obciążyć Uprawnionego kosztami transportu oraz kosztami związanymi z przeprowadzonymi czynnościami serwisowymi. 

 W żadnym wypadku, Gwarant nie pokrywa kosztów transportu reklamowanych produktów za pośrednictwem innego, niż wskazany przez Gwaranta, spedytora lub przewoźnika. 

  Dokumentem potwierdzającym dokonanie czynności serwisowych z tytułu gwarancji jest dokument WZ. 

  Jeżeli Uprawniony nie odbierze reklamowanego produktu odesłanego po zakończeniu postępowania reklamacyjnego (odpowiednio: produktu naprawionego, produktu wymienionego albo produktu w stosunku do którego reklamacja nie została uznana za zasadną), przyjmuje się, po dodatkowym bezskutecznym wezwaniu Uprawnionego, iż porzucił on produkt z zamiarem wyzbycia się jego własności i produkt ten staje się własnością Gwaranta. 

  Odwołanie od decyzji Gwaranta/Serwisu Gwaranta co do zasadności reklamacji lub co do sposobu zaspokojenia roszczeń Uprawnionego w przypadku uznania reklamacji za zasadną, powinno zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej najpóźniej w terminie 4 dni od dnia otrzymania produktu od Gwaranta/Serwisu Gwaranta (a w przypadku wystawienia korekty – w terminie 14 dni od jej wystawienia).

   Uprawniony, po otrzymaniu produktu (naprawionego albo wymienionego), ma obowiązek zgłoszenia (za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ab.allegrokam@op.pl) wszelkich ewentualnych uwag i zastrzeżeń dotyczących otrzymanego produktu (uszkodzenie, niezgodność produktu z produktem wskazanym na dokumencie WZ oraz inne podobne zastrzeżenia) w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania produktu od Gwaranta. Po tym czasie przyjmuje się, że Uprawniony akceptuje wymieniony produkt, a Gwarant nie uwzględni jakichkolwiek uwag i zastrzeżeń dotyczących tego produktu.

  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, w szczególności przepisy z regulujące odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu gwarancję. 

 

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Quesse Kamil Rębisz
Lubelska 40/24
22-400 Zamość
Dodatkowe informacje

 

 

  • reklamacje zleceń transportowych muszą być zgłoszone nie później niż 24 godzin po otrzymaniu przesyłki,
  •  w sprawach związanych z kradzieżami, zagubieniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem przesyłki prosimy o kontakt pod numer telefonu 535870517 lub email ab.allegrokam@op.pl.
  •  reklamacje dotyczące niezgodności dostaw z dokumentem WZ należy składać w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki pod numerem telefonicznym 535870517
  •  w przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem spedytora, jeśli nastąpi niezgodność pomiędzy ilością towaru w przesyłce z dokumentem WZ lub wagą wymienioną na liście przewozowym, a faktycznie otrzymywaną, odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem spedytora i niezwłocznie powiadomić telefonicznie oraz pisemnie.

 w przypadku stwierdzenia:

  • uszkodzenia kartonu,
  • jakichkolwiek znamion ingerencji w przesyłkę,
  • niezgodności pomiędzy stanem faktycznym, a fakturą zakupu lub dokumentem WZ,

 odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie sporządzić w obecności spedytora protokół na okoliczność zaistniałej sytuacji oraz o sytuacji poinformować sprzedawce w sposób opisany powyżej.
Brak dostosowania się do powyższych procedur może spowodować odmowę reklamacji. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Quesse Kamil Rębisz
Lubelska 40/24
22-400 Zamość

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od  umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn,  w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §. 5 ust. 6. Prawo do odstąpienia mają tylko towary nie używane.Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od otrzymania od nas towaru, oraz zakceptowania przez kupującegozwrotu prowizji.  Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć  Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: ab.allegrokami@op.pl  Przesyłkę wraz z dokumentem WZ należy nadać na adres:   Quesse Kamil Rębisz ul. Lubelska 40/24 22-400 Zamość       Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:   (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci  odstąpienia od umowy)      data  (dzień, miesiąc, rok)  30-404 Kraków   ul. Cegielniana 4A II Ja (Imię nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy  sprzedaży następującej rzeczy (nazwa,model produktu).  Data zawarcia umowy to (dzień,miesiąc,rok), data odbioru  (dzień,miesiąc,rok)   Imię i nazwisko  Login Allegro  Nr rachunku bankowego  Adres   Podpis (jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania  Towaru.  

O sprzedającym

ab-expert2
ab-expert2

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 2 miesięcy

Dane firmy

Kamil Rębisz
Quesse Kamil Rebisz
Lubelska 40/24
22-400 Zamość
NIP: 9222815500

Kontakt

Pozostałe informacje


Regulamin transakcji: Towary wysyłane są zazwyczaj w ciągu 24 godzin, rzadziej 3-4 dni roboczych w przypadku niektórych produktów. W okresach wzmożonych zakupów (np. Święta) czas wysyłki i dostawy może się wydłużyć. Zakupione przedmioty wysyłane są bezpośrednio z zewnętrznych magazynów, co w przypadku jednoczesnego zamówienia produktów różnych marek może być równoznaczne z otrzymaniem kilku przesyłek. Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę. Zgoda na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktur w formie papierowej.

Informacja o Danych Osobowych:  Administratorem danych osobowych jest firma Quesse Kamil Rebisz z siedziba ul. Lubelska 40 22-400 Zamość nip 922-281-55-00 (dalej „Administrator” lub „My”). Twoje dane osobowe otrzymaliśmy od serwisu Allegro.pl w ramach realizacji transakcji kupna-sprzedaży zawartej przez Ciebie w ramach zakupu przedmiotu na aukcji  w serwisie Allegro.pl. Twoje dane (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres dostawy, zamówione towary) będą przetwarzane wyłącznie w celu wykonania umowy, obsługi posprzedażowej (reklamacje, ankiety jakościowe) jak również w celu rozliczeń finansowych i sprawozdawczości rachunkowej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest: konieczność wykonania umowy lub podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy, Twoja zgoda, konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, konieczność wynikająca z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, takich jak udzielanie odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski. W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę w sposób pisemny lub pisząc wiadomość email na adres ab.allegrokam@op.pl Twoje dane są przez nas przekazywane firmom logistycznym, kurierskim i pośrednikom w dostawie produktów, jak również firmom świadczącym obowiązkową prawem księgowość – wszystko w zakresie koniecznym do realizacji transakcji polegającej na dostawie zamówionych przedmiotów. Twoje dane mogą nie będą przekazane do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy. Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu wykonania zawartych pomiędzy nami umów oraz do czasu przedawnienia roszczeń z tego wynikających. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub zmniejszenia zakresu, w którym przetwarzamy Twoje dane.

ZWROT SPRZETU ZUŻYTEGO Zwrotu zużytego sprzętu mozna dokonać na własny koszt wysyłając go na adres: Quesse Lubelska 40 22- 400 Zamość lub w punktach zbierania zużytego sprzętu- w tym celu możesz zwrócić się z pytaniem do Urzędu Gminy lub Miasta, o podanie miejsca, w którym można bezpłatnie zezłomować stary sprzęt. Listę miejsc, w których można oddać zużyty sprzęt prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, pod następującym adresem: http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php

Numer oferty:7890216170
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro