Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Philips Depilator golarka maszynka

od
RadosnaPaczkaPL
196,84
Kurier
Przesyłka kurierska15,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna
    • Kolor dominujący:
      inny
    • Moc:
      0 W
    • Liczba prędkości nadmuchu:
      0
    • Liczba zakresów temperatury:
      0
    • Funkcje:
      inne
    • Konstrukcja:
      inne
    • Załączone wyposażenie:
      inne

Opis

Philips Depilator golarka maszynka

Depilator HP6422/01

Depilator Philips HP 6422/01 Satin Soft zapewnia długotrwałą gładkość skóry. Zastosowane delikatne dyski depilujące zapewniają łatwe usuwanie włosków bez pociągania za skórę. Dwa ustawienia prędkości pozwalają usunąć drobne i trudno dostępne włoski.

Informacje o produkcie

Zasilanie

Sieciowe

Metoda depilacji

Dyski

Liczba prędkości (AGD)

2

Funkcja masażu

Tak

Stosowanie na mokro

Nie

Stosowanie na sucho

Tak

Funkcje specjalne

- Nasadka Opti-start: z elementem masującym

- Szczoteczka do czyszczenia

- Wygodne etui

Liczba dysków

21

Kolor (wyliczeniowy)

Czarny

Parametry

  • Funkcja masażu: Tak
  • Metoda depilacji: Dyski
  • Stosowanie na mokro: Nie
  • Stosowanie na sucho: Tak

Dostawa i płatność

od 15,00 zł

Wysyłka z: Zamość, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

RadosnaPaczka.pl Justyna Błasiak
Lubelska 4
22-400 Zamość
Dodatkowe informacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w Kodeksie cywilnym, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne. 


Po wykryciu wady macie Państwo prawo:  

1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;  

2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;  

3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;  

4. żądać usunięcia wady. 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.  Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć nam wadliwą rzecz na swój koszt na adres (RadosnaPaczka.pl Justyna Błasiak, ul. Lubelska 4, 22-400 Zamość) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwa byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) zobowiązani są Państwo udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.  

Ponosimy koszty wymiany lub naprawy, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - przed upływem roku od momentu jej wydania. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.  Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną. 

Zagadnienie rękojmi jest dość złożone, dlatego zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK oraz organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Państwa uprawnienia. Nasza hurtownia działa zgodnie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam Państwo znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.  

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: RadosnaPaczkaPL@gmail.com

Zwroty

100 dni na odstąpienie od umowy
100 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
100 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
RadosnaPaczka.pl Justyna Błasiak
Lubelska 4
22-400 Zamość
Dodatkowe informacje

Zgodnie z prawem konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni, jednak my dla Państwa wygody i bezpieczeństwa, wydłużamy możliwość odstąpienia od niniejszej umowy aż do 100 dni! Bez podawania jakiejkolwiek przyczyny! 

Jeśli dokonują Państwo zakupu na firmę, u nas również mogą Państwo skorzystać z możliwości zwrotu nieużywanego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 100 dni, mimo iż ustawa tego nie gwarantuje! 

W hurtowni RadosnaPaczkaPL zawsze kupujesz RADOŚĆ w PACZCE - bez żadnego ryzyka! 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (RadosnaPaczka.pl Justyna Błasiak, ul. Lubelska 4, 22-400 Zamość) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego listem poleconym na nasz adres lub pocztą elektroniczną: RadosnaPaczkaPL@gmail.com 

Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to konieczne: 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 

Adresat: RadosnaPaczka.pl Justyna Błasiak, ul. Lubelska 4, 22-400 Zamość  Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko: ........................................................... Adres: ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data .................................. 

Aby zachować 100-dniowy termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.  

Następnie należy odesłać nam produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Państwa zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie pieniądze (najpóźniej w ciągu 14 dni). Będą Państwo musieli ponieść jedynie bezpośrednie koszty zwrotu produktu.  

Zgodnie z prawem konsument odpowiada za ewentualne zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prosimy pamiętać również o tym, że niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (czyli możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: 

- produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp. 

- nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 

- produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 

- produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia, - produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 

Staramy się indywidualnie podchodzić do każdego Klienta, dlatego zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: RadosnaPaczkaPL@gmail.com

O sprzedającym

RadosnaPaczkaPL
RadosnaPaczkaPL

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:14

Dane firmy

Cecylia Kapka
RadosnaPaczka.pl Cecylia Kapka
Lubelska
22-400 ZAMOŚĆ
REGON: 382828728
NIP: 563-184-26-91

Kontakt

  • 881 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 22:00
sobota - niedziela
10:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

RadosnaPaczkaPL to miejsce, w którym znajdziesz tylko przetestowane i wysokiej jakości produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest dostarczanie RADOŚCI w każdej naszej PACZCE. Zawsze wybieramy tylko sprawdzone marki, dlatego możesz nam zaufać. Jesteśmy pewni naszych produktów, dlatego możemy zaoferować aż 100 dni na zwrot każdego produktu, bez podawania przyczyny - nawet jeśli kupujesz na firmę! W hurtowni RadosnaPaczkaPL zawsze kupujesz bez ryzyka!

Pozostałe informacje

WYSYŁKA 

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. 

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK 

Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie. 

GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek 

Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ 

Paczkomaty: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke 

CO ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JESZCZE NIE DOTARŁA? 

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Pomożemy w wyjaśnieniu tej sytuacji. Warto też skontaktować się z firmą kurierską, która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze. 

CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY? 

Ze względu na internetowy charakter naszej hurtowni, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Towary NIE SĄ wysyłane z Zamościa, ale z magazynu centralnego. W Zamościu mamy jedynie biuro, gdzie niestety nie ma towaru.

PŁATNOŚĆ 

Za towar można zapłacić zarówno przy odbiorze kurierowi jak i z góry na konto klasycznym przelewem lub - najwygodniej i najszybciej - poprzez PayU. Po zalicytowaniu prosimy o określenie formy płatności. W tytule przelewu należy podać login allegro i numer aukcji. Wszystkich płatności prosimy dokonywać na następujące konto bankowe: IdeaBank: 05195000012006005013350001 

DOKUMENT SPRZEDAŻY 

Faktury VAT wysyłamy drogą elektroniczną. Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura). Po wysłaniu Twojej paczki otrzymasz drogą mailową powiadomienie z dokumentem.

Numer oferty:7964421410
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro