Papier ksero biały do drukarki A4 80g ryza 500 ark
Opis
Papier ksero A4 80g ryza 500 ark.
Kod produktu: PL1000
- Gramatura: 80g
- Format: A4
Papier ksero A4.
Uniwersalny, biały papier do wydruku, pisania, rysunku i wszelkich innych zastosowań biurowych i plastycznych.
- Format: A4
- Wymiary arkusza (mm): 210 x 297
- Gramatura: 80g/m2
- Kompatybilny z:
- drukarkami laserowymi
- drukarkami atramentowymi
- kserokopiarkami
- faksami z technologią druku laserową, atramentową i termotransferową
- Papier wyprodukowany zgodnie z normami:
- Ilość arkuszy: 500 (ryza)
- Opakowanie: owijka papierowa
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
PROCEDURA REKLAMACYJNA: - Dokładnie wypełnij i podpisz poniższy formularz reklamacyjny. Reklamacja bez załączonego „dokumentu reklamacji” nie może zostać rozpatrzona! Adresat: ARTIM Sp. z o.o. (właściciel serwisu atakto.pl), ul. Oleska 121, 45-231 Opole, infolinia: 0 800 707 010, e-mail: info@atakto.pl [Wypełnia Reklamujący] Nazwa odbiorcy:.................................. Adres e-mail:....................................... Tel:..................................................... Adres dostawy:.................................... Oczekiwany sposób rozpatrzenia: naprawa/ wymiana/ zwrot Nr dok. sprzedaży:.............................. Data sprzedaży:.................................. Kod towaru:......................................... Nazwa towaru:..................................... Ilość reklamowana:.............................. Numer rachunku do zwrotu należności (jeżeli inny niż rachunek z którego płacono): ........................................................................................................................ Opis usterki: ........................................................................................................................ ........................................................................................................................ ........................................................................................................................ podpis data .......... ......... - Jeśli nie masz możliwości wydruku, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu. - Wyślij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres firmy: Artim Sp. z o. o. ul. Oleska 121, 45-231 Opole. - Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14. dni roboczych i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym: - dokona naprawy towaru, - obniży cenę reklamowanego towaru, albo - zwróci cenę towaru. Reklamacje uważa się za zasadną, jeżeli towar: - posiada wady fabryczne, - został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Kupującego, - jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem. WAŻNE! - Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną - Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona". - Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.
Zwroty
Zwroty
WARUNKI PRZYJĘCIA ZWROTU: - Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania chyba, że są one niezbędne dla stwierdzenia ewentualnej wady produktu lub jego uszkodzenia powstałych do momentu odbioru towaru. - Powinien być kompletny - Powinien być opakowany w sposób zapobiegający jego uszkodzeniu w transporcie przesyłki (rekomendujemy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu) PROCEDURA ZWROTU: - Wyślij do nas pocztą lub drogą elektroniczną oświadczenie o odstąpieniu od umowy. - Zapakuj bezpiecznie towar z dołączonym oryginałem bądź kopia dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) lub w inny sposób udokumentuj zakup towaru - Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją „potwierdzenie nadania” i „paczka polecona”. - Wyślij zwracany produkt na adres firmy: Artim Sp. z o. o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole. - Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Adresat: ARTIM Sp. z o.o. (właściciel serwisu atakto.pl), ul. Oleska 121, 45-231 Opole, infolinia: 0 800 707 010, e-mail: info@atakto.pl Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ Prosimy o dołączenie kopii niniejszego oświadczenia do przesyłki z towarem.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@********* (pokaż)
- 0 8** *** *** (pokaż)
- 77 ** ** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Artim Sp.z o.o.
ul. Oleska 121
45-231 Opole
NIP: 754-11-86-089
REGON: 531110269 KRS: 0000022364
Pozostałe informacje
Nie wysyłamy produktów za granicę.
We don't send goods abroad!
Wystawiamy faktury VAT - tylko z polskim nr NIP.
JAK BEZPIECZNIE ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ?
Przy kurierze:
- Sprawdź wygląd opakowania. Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń lub dziur. Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo ATAKTO – taśma powinna być nienaruszona.
- Jeżeli stan przesyłki nie budzi Twoich wątpliwości – podpisz list przewozowy.
- Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, umieść stosowną informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera – ma obowiązek zaczekać.
- Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość. Jeżeli masz zastrzeżenia do stanu produktów lub zgodności z dokumentem sprzedaży zażądaj sporządzenia protokołu szkody. Dopilnuj wypełnienia wszystkich pól protokołu, masz również prawo wpisać własne uwagi, nawet jeśli będą sprzeczne z informacjami wpisanymi przez kuriera.
- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji - darmowa infolinia 0 800 707 010 lub e-mail: allegro@atakto.pl
Po odjeździe kuriera:
- W przypadku gdy przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera:
Skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji. Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte i zostaniesz umówiony na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji darmowa infolinia 0 800 707 010 lub e-mail: allegro@atakto.pl
Przy Paczkomacie:
- Sprawdź wygląd opakowania. Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń lub dziur. Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo ATAKTO – taśma powinna być nienaruszona.
- Odbierz paczkę z paczkomatu.
- Jeżeli opakowanie jest uszkodzone zgłoś reklamację bezpośrednio w Paczkomacie, pozostawiając nieotwartą przesyłkę oraz wypełniając polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji darmowa infolinia 0 800 707 010 lub e-mail: allegro@atakto.pl
Po odejściu od Paczkomatu:
Gdy zauważysz uszkodzenie przesyłki Paczkomatowej, później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu:
- Udaj się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia przez InPost protokołu szkody. Jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego.
- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji darmowa infolinia 0 800 707 010 lub e-mail: allegro@atakto.pl
Możliwe są następujące formy płatności:
- PayU – gwarancja najszybszej wysyłki
- Przelew bankowy – na konto: Reiffeisen Polbank 26 1750 1194 0000 0000 2902 9164
- Za pobraniem – płatność dokonywana jest w momencie odbioru przesyłki.
- Gotówką – przy odbiorze towaru w siedzibie firmy. W tytule przelewu należy podać nr aukcji oraz nick z Allegro.
Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub faktura.
Faktura VAT będzie wystawiona z chwilą skompletowania zamówienia w magazynie.
Dokumenty sprzedaży wysyłane są elektronicznie na podany w zamówieniu adres mailowy.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu