Papier ksero biały do drukarki A4 80g karton 5 ryz
Opis
Papier ksero Optitext A4 80g klasa C
1 karton = 5 ryz po 500 arkuszy
Biały, papier kserograficzny odpowiedni do codziennych wydruków. Przeznaczony głównie do czarno-białych dokumentów, które stanowią większość wydruków w każdym biurze. Zapewnia szybkie drukowanie i kopiowanie. Zalecany do wewnętrznych informacji firmowych, raportów ze spotkań oraz wydruków z poczty elektronicznej.
Skład surowcowy: Bezdrzewny
Zastosowanie:
- Prezentacje
- Dokumenty firmowe
- Notatki
- Ulotki
Papier przeznaczony do drukarki atramentowej i laserowej, kopiarki, faksu.
Specyfikacja techniczna:
- Gramatura [g/m]2: 80
- Grubość [um]: 100
- Białość CIE: 146
- Białość ISO: 104
- Nieprzezroczystość [%]: 92
- Wilgotność [%]: 5,0
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Reklamacja produktu
1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1. pisemnie na adres: ul. Skarszewska 5B, 83-200 Starogard Gdański;
1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aukcje@biurowi.pl;
1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 1.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.5 regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
2. Gwarancja produktu Sprzęt do naprawy gwarancyjnej (informacja o gwarancji dla produktów objętych gwarancją zawarta jest w opisie produktu) możesz dostarczyć za naszym pośrednictwem lub sam bezpośrednio do autoryzowanego serwisu. Oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
Zwroty
Zwroty
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Serwisie Allegro w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
a) pisemnie na adres: PESTAR SP. Z O.O. ul. Skarszewska 5B, 83-200 Starogard Gdański;
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aukcje@biurowi.pl;
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Skarszewska 5B, 83-200 Starogard Gdański, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- auk***@********** (pokaż)
- 58 *** ** ** (pokaż)
- 500 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Właścicielem Biurowi_pl jest firma PESTAR Sp. z o.o. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000439156; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 5922260137; REGON: 221783577; Kapitał zakładowy spółki 250.000.00 zł.
nr konta Santander Bank Polska S.A. 69 1090 2620 0000 0001 2125 9117
ODDZIAŁ BIUROWI.PL (BIURO OBSŁUGI KLIENTA, MAGAZYN)
ul. Skarszewska 5B, 83-200 Starogard Gdański
Pozostałe informacje
ODBIÓR PRZESYŁKI
Przy kurierze:
- Sprawdź wygląd opakowania. Opakowanie nie powinno posiadać wgnieceń lub dziur. Każda przesyłka jest zabezpieczona folią stretch i oklejona taśmą – taśma powinna być nienaruszona.
- Jeżeli stan przesyłki nie budzi Twoich wątpliwości – podpisz list przewozowy.
- Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, umieść stosowną informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera – ma obowiązek zaczekać.
- Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość. Jeżeli masz zastrzeżenia do stanu produktów lub zgodności z dokumentem sprzedaży zażądaj sporządzenia protokołu szkody. Jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego. Dopilnuj wypełnienia wszystkich pól protokołu, masz również prawo wpisać własne uwagi, nawet jeśli będą sprzeczne z informacjami wpisanymi przez kuriera.
- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera (tel. 58 560 18 69 | kom. 500 442 731 lub e-mail: aukcje@biurowi.pl).
Po odjeździe kuriera:
- W przypadku gdy przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera: Skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji.
- Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte i zostaniesz umówiony na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera ( tel. 58 560 18 69 | kom. 500 442 731 lub e-mail: aukcje@biurowi.pl).
FORMY PŁATNOŚCI
Możliwe są następujące formy płatności:
- PayU – gwarancja najszybszej wysyłki
- Przelew bankowy – na konto: Santander Bank Polska S.A. 69 1090 2620 0000 0001 2125 9117
- Za pobraniem – płatność dokonywana jest w momencie odbioru przesyłki.
Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub faktura. Faktura VAT będzie wystawiona z chwilą skompletowania zamówienia w magazynie.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu