PANEL AŻUR FIRANA GOTOWA ŻAKARD 60x140 MAROKO

od
NAV-HESS_pl
17,00
1 osoba kupiła 1 sztukę
Kolor/wzór
Wysokość
Liczba sztuk
z 99992 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Sposób zawieszania:
      żabki
    • Materiał:
      żakard
    • Kolor:
      biały
    • Wzór:
      geometryczny
    • Typ:
      panel ekranowy
    • Rodzaj:
      Firana pojedyncza
    • Wysokość:
      140 cm
    • Szerokość:
      60 cm
    • Kod produktu:
      FIRANA PANEL ŻAKARDOWY

Opis

PANEL AŻUR ŻAKARDOWY USZTYWNIANY

Oryginalny panel ażurowy, gotowy do zawieszenia. Starannie wykonany z wysokiej jakości materiałów.

Ażurowy wzór oraz panel wykonany w całości z najwyższej jakości dzianiny żakardowej usztywnianej.

Panele występują w trzech rozmiarach 60cm x 120cm, 60cm x 140cm, 60cm x 160cm, dostępne na pozostałych aukcjach.

Charakterystyka produktu:

  • podana cena :  za jedną sztukę
  • wysokość :  140 cm
  • szerokość :  60 cm
  • tkanina :  żakard
  • skład :  100% poliester
  • kolor :  biały
  • sposób montażu :  żabki
  • pasuje na karnisz :  60 cm
  • temp. prania :  30°C
  • temp. prasowania :  110°C
  • tolerancja wymiaru :  +/- 5cm

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

26 maja 2019 od
polecam

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Skopanie, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u NAV-HESS_pl za co najmniej 250,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Paczka w RUCHu
8,70 zł
6-7 dni roboczych
6-7 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
4 dni robocze
4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Przesyłka kurierska
14,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
7-8 dni roboczych
7-8 dni roboczych

Punkty odbioru

Skopanie
Włókniarzy 7
39-451 SKOPANIE
woj. podkarpackie
email: biuro@kmukmarket.pl
tel.: 668769717

poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U. NAV-HESS
SKOPANIE UL. WŁÓKNIARZY 7
39-451 SKOPANIE
Dodatkowe informacje

BEZPŁATNY ZWROT REKLAMOWANEGO TOWARU

Odpowiedzialność za wady 

 PRZYKŁADOWY PROTOKÓŁ ZWROTU/ REKLAMACJI (proszę skopiować link i wkleić go w nowe okno przeglądarki) http://www.kmukmarket.pl/files/Protokol_zwrotu_lub_reklamacji.docx 

 LINK DO STRONY POCZTY POLSKIEJ eZwroty (proszę skopiować link i wkleić go w nowe okno przeglądarki) https://ezwroty.poczta-polska.pl 

1. Wskazujemy, że naszym obowiązkiem jest dostarczanie naszym Klientom produktów wolnych od wad, a w przypadku ich wystąpienia jesteśmy odpowiedzialni za wady powstałe w naszych produktach na poniższych zasadach oraz na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (w szczególności na podstawie regulacji prawnej zawartej w art. : 556-576 Kodeksu cywilnego). 

2. Odpowiadamy za wady fizyczne naszych produktów, które polegają na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, jeżeli sprzedany przez nas towar:

 a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony lub ich przeznaczenie; 

b) nie ma właściwości, o których istnieniu naszego Klienta zapewniliśmy; 

c) został przez nas wydany Klientowi w stanie niezupełnym; d) nie nadaje się do celu, o którym Klient nas poinformował przy zawarciu umowy, a my nie zgłosiliśmy zastrzeżeń co do takiego jej przeznaczenia. 

3. Ponosimy również odpowiedzialność za wady prawne naszych produktów. 

4. W przypadku stwierdzenia wad w produktach nabytych naszym sklepie internetowym, prosimy o niezwłoczne przesłanie do siedziby NAV-HESS zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego opis stwierdzonej wady, termin jej ujawnienia oraz preferowany przez Klienta sposób jej rozstrzygnięcia (przykładowy formularz stanowi załącznik do niniejszego regulaminu) wraz z wadliwym towarem.

 Zwrotu reklamowanego towaru klient dokonuje bezpłatnie za pośrednictwem Poczty Polskiej ezwroty.poczta-polska.pl 

5. W przypadku uznania istnienia wady przez NAV-HESS, wada zostanie przez nas niezwłocznie naprawiona, bądź w przypadku braku możliwości naprawy towaru, zostanie on wymieniony na nowy - wolny od wad. Jeżeli reklamowany produkt był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. 

6. W przypadku uznania reklamacji Klienta, NAV-HESS pokrywa koszt wysłania zgłoszenia reklamacyjnego oraz koszt wysyłki naprawionego lub nowego towaru do Klienta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
F.H.U. NAV-HESS
WŁÓKNIARZY 7
39-451 SKOPANIE
Dodatkowe informacje

  Odstąpienie od umowy i zwrot towaru 

Aby dokonać zwrotu towaru zaloguj sie na allegro i wypełnij formularz zwrotu aby tego dokonać

wejdz w zakladkę moje zakupy - kupione - szczegóły - zwróć część lub całość zakupu 

 

1. ZWROT TOWARU 

Konsumentom ( Konsument to  osoba fizyczna, która dokonuje zakupu towaru na własne  potrzeby. Zakup  nie ma związku z prowadzoną działalnością gospodarczą  lub zawodową)  gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w  ciągu 14 dni od  daty otrzymania przesyłki. Towar należy przesłać w opakowaniu dostarczonym przez NAV-HESS wraz z dokumentem  zakupu ( jeżeli jest w posiadaniu klienta) oraz  dowolnym formularzem  zwrotu  . 

W przypadku  odstąpienia od umowy NAV-HESS zwróci klientowi  równowartość ceny zakupu zwracanego towaru  oraz najtańszy koszt  przesylki oferowany przez NAV-HESS , na rachunek bankowy lub, adres  wskazany przez  Państwa. 

Zwrot za przesyłkę przysługuje konsumentowi który takowy koszt poniósł i odstąpuje od kupna całego zamówienia, w przypadku zwracania części zamówienia lub kiedy klient posiada uslugę Allegro Smart oddajemy równowartosc zwracanego towaru. 

2. Informujemy, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności naszym Klientom do czasu otrzymania przesyłki z zwracanym towarem. 

3.   Informujemy, że możemy obniżyć wartości zwracanej rzeczy, wynikające z   korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

4. Informujemy iż,   towar wykonany na zamówienie noszący cechy indywidualne , dostosowany  do  indywidualnych potrzeb klienta,  nie podlega zwrotowi ( np.  firany, zasłony z usługą szycia).

Zwrotu towaru klient dokonuje bezpłatnie 

a) za pośrednictwem Poczty Polskiej  

bezpłatny zwrot oferowany dla klientow którzy jako opcje dostawy wybrali Pocztę Polską, Kuriera bądz paczkę w RUCH-u

link do strony Poczty Polskiej na stronie ktorej klient pobierze bezpłatną zwrotną nalepke adresową:  ezwroty.poczta-polska.pl 

b) za pośrednictwem paczkomaty InPost

 bezplatny zwrot oferowany dla klientow którzy jako opcje dostawy wybrali allegro InPost

Informacje o tym w jaki sposob dokonac zwrotu znajdziecie panstwo w 

Allegro - Pomoc dla kupujących - Metody dostawy - Jak skorzystać z darmowego zwrotu Allegro InPost

lub na stronie InPost 

https://inpost.pl/dla-firm-oferta-allegro-zwroty-allegro-inpost

O sprzedającym

NAV-HESS_pl

O sprzedającym

NAV-HESS_pl

97,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:26

Dane firmy

Aneta Kmuk
Firma Handlowo Usługowa NAV-HESS
Władysława Łokietka 12
39-451 Skopanie
REGON: 830400151
NIP: 867-182-29-63

Kontakt

  • 668****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

 Sprzedawca , Właściciel :

 Aneta Kmuk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: 

Firma Handlowo-Usługowa NAV-HESS Aneta Kmuk ,

ul.Władysława Łokietka 12,

 39-451 Skopanie. 

NIP: PL-867-182-29-63. REGON: 830400151, 

Wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Pozostałe informacje

Zasady zamawiania towarów

1.Asortyment naszego sklepu internetowego jest prezentowany na stronie

internetowej tego sklepu. Każdy produkt jest szczegółowo opisany i

zaprezentowany na zdjęciu. Na stronie podana jest cena produktu. Koszt

przesyłki opisany jest szczegółowo w zakładce koszty wysyłki.

2. Wskazujemy, że zdjęcia prezentujące nasze towary na stronie sklepu

internetowego mają charakter jedynie poglądowy, co oznacza, że mogą nie

oddawać rzeczywistego koloru towaru bądź mogą nie pokazywać wszystkich

szczegółów produktu.

3. Wystawione produkty na witrynie sklepu internetowego wraz z

oznaczeniem ich ceny nie stanowią oferty ich sprzedaży, a zaproszenie do składania ofert

nabycia tych produktów.

4. W naszym sklepie internetowym zamówienia składane są w formie

elektronicznej. Złożenie zamówienia przez naszego Klienta stanowi ofertę

zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie sklepu

internetowego za określoną tam cenę.

5. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże naszego Klienta.

Potwierdzamy otrzymanie zamówienia wiadomością wysłaną na pocztę elektroniczną

(e-mail) Klienta, w której wskazujemy w szczególności: numer i datę zamówienia,

dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce

i sposób dostawy.

6. Jeżeli proponowana przez nas treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z

zamówieniem złożonym przez naszego Klienta, powinien on niezwłocznie nas

o tym zawiadomić wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych

rozbieżności. Wówczas zweryfikujemy treść umowy i potwierdzimy przyjęcie zamówienia.

7. Z naszymi Klientami zawieramy umowy sprzedaży w języku polskim. Treść

umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana i zabezpieczana zgodnie z

bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.

8. Treść umowy sprzedaży udostępniamy naszym Klientom w wiadomości

e-mail, w której potwierdzamy otrzymanie zamówienia oraz w przesłanym Klientowi

dowodzie zakupu (faktura lub paragon).

Sposób płatności

1.  Ceny naszych towarów w sklepie internetowym podawane są pod

zdjęciem towaru w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki (cena

brutto).

2. Cena każdego towaru podana na stronie naszego sklepu internetowego

jest wiążąca w chwili złożenia przez naszego Klienta zamówienia i nie podlega

negocjacji.

3. 

Proponujemy naszym Klientom sposoby płatności

a) za pobraniem – Klient płaci przy odbiorze kurierowi.

b) przedpłata na konto – Klient dokonuje zapłaty w drodze przelewu

bankowego (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na

numer rachunku  F.H.U. NAV-HESS 29105014451000009041416083 

w terminie 10 dni od złożenia zamówienia.

c) płatność elektroniczna

4. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura, które

potwierdzają treść złożonego zamówienia.

Realizacja zamówienia

1. Do realizacji złożonego w sklepie internetowym zamówienia  

przystępujemy niezwłocznie, po potwierdzeniu zamówienia, nie później niż w terminie 4

dni roboczych od potwierdzenia zamówienia. W szczególnych przypadkach (np.

firany, zasłony z usługą szycia, okres przed świąteczny) zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia wykonania zamówienia do 14 dni.

2. W przypadku jakichkolwiek trudności w realizacji zamówienia, nasi

pracownicy skontaktują się z klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub

telefonu (w zależności od danych przekazanych nam przy zamówieniu).

3. Zamówione towary wysyłamy, w zależności od wyboru Klienta, za

pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub kurierem .Wysokość kosztu wysyłki udostępniamy

na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w zakładce „Koszty

wysyłki”.

4. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony u nas towar

był należytym stanie w chwili jego wysłania naszemu Klientowi oraz chwili

jego odbioru przez Klienta.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

1. Informujemy, że nasi Klienci będący konsumentami mają możliwość

skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w

siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych

(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których

zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów

Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony

Konkurencji i Konsumentów:

a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Informujemy, że nasi Klienci posiadają m.in. następujące możliwości

skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego

przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z

zawartej umowy sprzedaży;

b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z

wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia

sporu między klientem, a sprzedawcą;

c) zwrócenie się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub

organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów

(m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w sprawie

rozstrzygnięcia sporu między klientem a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej

pomocy.

4) Kupującemu przedsiębiorcy przysługuje:

rękojmia gwarancja

na zasadach opisanych w kodeksie cywilnym.

Postanowienia końcowe

1. Zapewniamy, że na stronie naszego sklepu internetowego, w każdym

momencie, znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin.

2. Jesteśmy uprawnieni do zmiany Regulaminu, jednak w wypadku zmiany

Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są

realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia

zamówienia.

3. Podkreślamy, że niniejszy regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza

żadnych uprawnień naszych Klientów, będących konsumentami, które zostały im

zagwarantowane bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku

sprzeczności pomiędzy postanowieniami naszego Regulaminu a bezwzględnie

obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi konsumentom uprawnienia

zastosowanie mają te przepisy.

4. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.

5. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.

 Ochrona danych osobowych   

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 

1. Administratorem Państwa  danych osobowych jest : F.H.U. NAV-HESS Kmuk Aneta z siedzibą w Skopanie ul Władysława Łokietka 12 39-451 Skopanie NIP: 8671822963; 

2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia ( podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych). 

3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia.

4. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat.

5. Posiadają Państwo prawo do dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

6. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: kontakt do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2; 00 -193 Warszawa 

7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkuje odmową realizacji zamówienia.

Numer oferty:7869510246
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro