14-30.08 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

, , ,

PALNIK GAZOWY MINI 1300ST LUTOWANIE UNIWERSALNY

od
Super Sprzedawcy
micar2018
15,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
3 osoby kupiły 3 sztuki
Liczba sztuk
z 30 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Temperatura maksymalna:
      1300°C
    • Waga (z opakowaniem):
      0.5 kg
    • Uszkodzony:
      Nie

Opis

MINI PALNIK GAZOWY 1300oC DO LUTOWANIA

nr art:60030

Cechy i zalety:

- Palnik gazowy do lutowania,

- Służy do topienia lutowia, srebra, złota, miedzi, aluminium, cyny, szklanych rurek i innych łatwopalnych materiałów,

- Łatwe ładowanie gazu zapalniczkowego.

Dane techniczne:

- Temperatura palnika: 1300oC.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,62

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,62/5
(13 ocen)
9
3
1
0
0

29 stycznia 2019 od
Super
21 listopada 2018 od
Sprzęt jak najbardziej użyteczny i potrzebny.
5 listopada 2018 od
Palnik super nie tylko jako lutownica ja używam go również do rozpalania w piecu czy grilla tutaj jest fenomenalny parę sekund i wszystko się pali, jedyny minus nagrzewająca się końcówka palnika miałem 10 lat temu tak zaraz po zgaszeniu był zimny.
Mały, lekki, poręczny, prosty w obsłudze.
Nagrzewa się końcówka palnika, krótki czas pracy na jednym ładowaniu.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zaborów, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
12,99 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony priorytetowy
9,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Firma PPHU MICAR jest firmą handlową która bezposrednio uczestniczy w procesie reklamacyjnym na zakupione towary.

Gwarancja na produkty sprzedawane dla przedsiębiorców wynosi 1 rok od daty potwierdzonego zakupu.

Po  upływie daty ważności produktu gwarancji nie uwzglednia się -( artykuły objęte datą przydatności).

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU MICAR MICHAŁ PARADOWSKI
MARIEW UL. KWIATOWA 14
05-083 ZABORÓW
Dodatkowe informacje

 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się  produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne  wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego  (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

A. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

o pisząc na adres email: michal.micar@gmail.com  lub;

o w formie pisemnej kierując reklamację na adres: 

PPHU MICAR Michał Paradowski

Mariew ul Kwiatowa 14

05-083 Zaborów

B. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

o Twoje imię i nazwisko oraz adres,

o numer oferty na Allegro  i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,

o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

·  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej  uzupełnienie we wskazanym zakresie.

· Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

· Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

· Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

UWAGA:  Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane  przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi,  zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

Podstawą  do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ  SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do  Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PPHU MICAR nie  odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PPHU MICAR MICHAŁ PARADOWSKI
MARIEW UL. KWIATOWA 14
05-083 ZABORÓW
Dodatkowe informacje

 

Bardzo prosimy o zachowanie otrzymanego paragonu, który jest  potwierdzeniem transakcji zawartej z naszą firmą. Zgodnie z ustawą o  prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty  otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania  oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.  Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu  otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 W przypadku  stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas transportu konieczne jest  spisanie protokołu szkody, uszkodzenia z dostawcą / firmą kurierską. W  przeciwnym wypadku reklamacji i odstąpienia od umowy nie uwzględnia się.
 

Reklamacje  i zwroty Regulamin na podstawie art.8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18  lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2002r., nr  144,poz.1204 z poźn.zm.) oraz art.8 i nast.ustawy z dnia 30 maja 2014  r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz.827 z późn.zm.) 

1. W  celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym  działem obsługi klienta pod numerem tel. 605 109 347 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną wraz z  załączoną kopią dowodu zakupu na adres: michal.micar@gmail.com.

2.Zgodnie  z ustawą z dnia 30 maja 2014r w przypadku zawierania umów na odległość  ,konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z  wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust.3. Zgodnie z Ustawą z  dnia30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem  ,może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni  od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu  od umowy formularz można uzyskać po skontaktowaniu się mailowym z  pracownikiem naszego sklepu.

3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest  dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest  dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem  zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. . 

4. W przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. 

5.  Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od  oryginalnego opakowania produktu, w którym został mu on dostarczony) i  zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na zasadach  ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas  transportu. Miernikiem staranności wykonania obowiązku, o którym mowa,  będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru, jaki  został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient  zobowiązany jest ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez  zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie  kurierskiej). 

6. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez  Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki.

7. Zwroty prosimy przesyłać na adres: 

PPHU MICAR Michał Paradowski

Mariew ul.Kwiatowa 14

05-083 Zaborów

8. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW  REKLAMACYJNYCH WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

9.  Podstawą do  reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY  spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza  Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PPHU MICAR nie odpowiada za  uszkodzenia powstałe podczas transportu.

O sprzedającym

micar2018

O sprzedającym

micar2018

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:28

Dane firmy

Michał Paradowski
PPHU MICAR Michał Paradowski
Mariew ul Kwiatowa 14
05-083 Zaborów
NIP: 1182162676

Kontakt

  • 605******** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Szkody powstałe podczas transportu 

1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający może odrzucić reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa Sprzedający, a Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego. 

2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust. 1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego odmownie. 

3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę sprzedającemu na adres mailowy lub telefonicznie. W chwili odbioru towaru proszę sprawdzić stan przesyłki. Ewentualne uszkodzenia proszę niezwłocznie zgłosić obecnemu przy dostawie kurierowi/listonoszowi. Proszę o sporządzenie protokołu szkody. Bez protokołu szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji. W trosce o pełne zadowolenie naszych klientów przedstawiamy najważniejsze informacje jak uniknąć kłopotliwych sytuacji. 

GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM. Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący towar doślemy na nasz koszt. Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na właściwy. 

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Podstawa prawna: art.27, 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: michal.micar@gmail.com (takie oświadczenie możemy również przesłać mailem). Koszt transportu przesyłki zwrotnej pokrywa Konsument. Dopuszczamy w określonych przypadkach również zwrot towaru zakupionego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. 

Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres: 

PPHU MICAR Michał Paradowski

Mariew ul. Kwiatowa 14

05-083 Zaborów

CZY MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT? 

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W sprawie reklamacji proszę pisać na adres e-mail: michal.micar@gmail.com

 Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu. Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH! PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEGATYWNEGO POCHOPNIE. W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĘ. 

Prosimy o kontakt mailowy na adres: michal.micar@gmail.com lub telefoniczny pod numerem: 605-109-347 

Zwracamy się z prośbą o wystawienie oceny za tą transakcję (5) gwiazdek w każdej z kategorii. Bardzo duża liczba kupujących niestety nie zaznacza gwiazdek co wpływa na błędną ocenę końcową. Jeśli są Państwo zadowoleni z transakcji prosimy o wystawienie wszystkich pięciu gwiazdek w poszczególnych obszarach. Oceny te pozwolą na kontynuowanie doskonalenia obsługi i zachowanie Standardu Allegro co przekłada się na niższe opłaty i brak podwyżek cen których wszyscy chcemy uniknąć. 

Jeżeli przy realizacji zamówienia pojawiły się jakieś problemy to przed wystawieniem oceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: michal.micar@gmail.com w celu ich wyjaśnienia. Zapraszamy do kolejnych zakupów na naszych aukcjach 

Z poważaniem: 

Michał Paradowski 

Klauzula informacyjna 

1. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie PPHU MICAR Michał Paradowski NIP:1182162676, REGON:369202752 z siedzibą w Mariewie ul. Kwiatowa 14, 05-083 Zaborów, e-mail: michal.micar@gmail.com. 

2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę pisać na podany adres e-mail michal.micar@gmail.com. 

3. Dane będą przetwarzane w celu związanym z wykonywaniem umowy, realizacją zamówień, wykonywaniem obowiązków rachunkowych i podatkowych. 

4. Dane będą przechowywane przez czas trwania współpracy oraz zgodnie z przepisami prawa, w szczególności podatkowego po zakończeniu współpracy, przez okres wymagany przez przepisy prawa 

5. Dane mogą zostać udostępnione lub przekazane podmiotom zewnętrznym w celu i zakresie wykonywania obowiązków umownych Administratora (INPOST S A, NIP: 6793087624; POCZTA POLSKA SA, NIP: 5250007313; Biuro Rachunkowe Hanna Domeradzka NIP:5291044475). 

6. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 

7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 

8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 

9. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych 

10. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO), ul Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@giodo.gov.pl 

Numer oferty: 7301518409

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro