Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

PALIWKO PALIWO TURYSTYCZNE STAŁE 20X5g ROZPAŁKA

od
wiking-turystyka - 99,3%
Allegro Smart!
9 osób kupiło 16 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 41 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kod producenta:
      26689521
    • Model:
      25555425
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Materiał:
      stal
    • Waga:
      0.1 kg
    • Waga (z opakowaniem):
      0.1 kg

Opis

HEKSAMINOWE PALIWO TURYSTYCZNE W KOSTKACH TYP D(P) 20x5g DO KUCHENEK - POLSKA PRODUKCJA/

Paliwo turystyczne w kostkach zwane potocznie suchym spirytusem ponieważ pali się żółto-niebieskim płomieniem podobnym do płonącego alkoholu. Umożliwia w warunkach polowych podgrzać gotowy posiłek lub zagotować wodę niezbędną do przygotowania kawy, herbaty lub dania zalewanego wrzątkiem.

Aby osiągnąć maksymalną wydajność paliwa, kostkę należy położyć na suchej, twardej i niepalnej powierzchni, najlepiej na specjalnej podstawce, zapewniającej dopływ powietrza, a jednocześnie chroniącej przed wiatrem. Stałe paliwo turystyczne jest łatwopalne i bez problemu zapala się od zapałki lub zapalniczki. Naczynie należy postawić około 1cm nad płonącą kostką.

Głównym składnikiem stałego paliwa turystycznego jest urotropina techniczna (heksamina). Sprasowana w kostki przypomina z wyglądu cukier w kostkach. Nie zawiera produktów ropopochodnych i nie wydziela zapachu nafty czy benzyny.

Heksaminowe paliwo turystyczne w kostkach do stosowania na biwaku, podczas wędrówek lub na rybach. Jedna 5-gramowa kostka płonie przez około 8 minut pozwalając zagotować w warunkach polowych wodę na herbatę lub podgrzać posiłek

Do najważniejszych zalet paliwa turystycznego w kostkach należą:

  • niska masa
  • nie rozlewa się
  • nie plami
  • łatwopalne
  • bezwonne
  • bezdymne
  • nie ulega samozapłonowi

W komplecie znajduje się 20 okrągłych kostek po 5g. UWAGA, ze względu na specyfikę towaru, oraz kruszenie się tabletek, w workach występuje proszek wytworzony podczas transportu i średnio do 3 tabletek, może być pokruszonych.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,75

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,75/5
(24 oceny)
20
2
2
0
0

9 marca 2020 od
Polecam;)
30 stycznia 2020 od
Cena ok, pala sie ok 8 min
16 października 2019 od
Cena ok, jedne pala sie dluzej, drugie krocej
15 maja 2019 od
ok
23 kwietnia 2019 od
Ciężko się zapala, ale potem pali się ładnie.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Szczecin, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u wiking-turystyka za co najmniej 800,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
16,00 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 5 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

6 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy
1 miesiąc dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie skorzystania z gwarancji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera.  


OKRES STANDARDOWEJ GWARANCJI NASZEGO SKLEPU, WYBOSI 6 MIESIĘCY DLA KONSUMENTÓW, 1 MIESIĄC DLA TOWARÓW ZAKUPIONYCH NA FIRMĘ, O ILE ZAŁĄCZONA KARTA GWARANCYJNA NIE STANOWI INCZACZEJ. 


Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl  . Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem.  


Odpowiedź w sprawie reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni od czasu otrzymania towaru objetego gwarancją.

 

WARUNKI GWARANCJI

Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar RP. Niniejsza karta jest ważna wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu.


  1. Sprawne urządzenie nie podlega gwarancji.
  2. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
  3. W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony.
  4. Niniejszą gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
  5. Nabywcy  przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji  upoważniony zakład stwierdzi, że usunięcie wady nie jest możliwe lub  zostanie dokonana minimum jedna naprawa przez upoważniony punkt  naprawczy, a sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające  używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
  6. Nabywca  traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku uszkodzeń sprzętu powstałych  na skutek wypadków losowych, niewłaściwego/nieumiejętnego użytkowania  lub niezgodności z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,  transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek sprzętu, uszkodzeń  mechanicznych, utrata karty gwarancyjnej.
  7. Gwarancji  nie podlegają części obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu  podczas w czasie eksploatacji jak zabrudzenia, zarysowania, wytarcie  napisów itp..
  8. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych.
  9. Karta  gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu, jeżeli jest  ostemplowana przez sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione  wszystkie rubryki bez zmian i skreśleń.
  10. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży na własny koszt.
  11. Ewentualny koszt nieuzasadnionych roszczeń wynikających z warunków gwarancji oraz testowania ponosi Nabywca.
  12. W celu  przyspieszenia realizacji naprawy gwarancyjnej należy wraz z  reklamowanym towarem dostarczyć w pełni wypełniony formularz reklamacji  towaru.
  13. Ewentualne  spory związane z realizacją obowiązków gwarancyjnych będą rozstrzygane  przez sąd właściwy dla siedziby Wiking Szczecin
  14. Zakup urządzenia objętego niniejszą gwarancją jest równoznaczny z przyjęciem niniejszych warunków.
  15. Gwarancja  na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie  zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towar z umową
  16. Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym  Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.  Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania  sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w  zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
Dodatkowe informacje

Paragraf 1 - Informacje ogólne

Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze - www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . 

Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę  albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej  kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem  możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często  jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można  żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją -  http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/   

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się  podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać  z prawa gwarancyjnego i rękojmi.  Standardowo na towar udzielamy  gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają  gwarancję  producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na  okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia  mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym,  niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o  reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego  przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub  wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2  miesięcy. 


Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić  następujące warunki:   

  1. Jeśli posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub  inny dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została  dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 
  2. Produkt  powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu  fabrycznym.  
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze  zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać  odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie  kurierskiej.  
  4. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list  polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni  roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do   30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą   propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient  oczekuje. 


Paragraf 2 - Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy  

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada  obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z  umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od  wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada  za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej   niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.  Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało  nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się  obniżenia ceny  lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się  do tego żądania w ciągu 14 dni.   


Paragraf 3 - Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie

Wszystkie paczki, posiadają naszą firmową taśmę (biała z zielonymi nadrukami i logiem Wikinga). Jeśli paczka jej nie posiada, możliwe że otrzymałeś paczkę od innej firmy - sprawdź zawartość, nadawcę i odbiorcę. Jeśli widoczne są przecięcia i  naklejenia innej taśmy, uszkodzenie opakowania, widoczne ślady butów na opakowaniu, koniecznie sprawdź zawartość, która mogła zostać skradziona, podmieniona lub uszkodzona. Koniecznie sporządź protokół szkody wraz z kurierem/w punkcie odbioru, lub zgłoś zastrzeżenie przy odbiorze w paczkomacie.

Protokół powienien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz  opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego  markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty  Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu  podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub  anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.  

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w  obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Niestety często kurierzy nie chcą czekać.  Jeżeli po rozpakowaniu okaże  się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w  terminie do 3 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy  przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.  Zaniechanie powyższej czynności bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki, chyba że wykaże się, że szkoda powstała z winy przewoźnika.

Podstawa prawna Kodeks Cywilny. 

  1. Art. 76 - Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:[...] udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem." Jednocześnie informuję, iż prawo dochodzenia roszczeń wobec przewoźnika - przysługuje od chwili odbioru rzeczy [...], jako osobie która dysponuje przesyłką (stosownie do art. 75 ust. 3 pkt. 2 b). 
  2. Art. 545 § 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  3. Art. 75 
  •  3. Roszczenia przeciwko przewoźnikowi przysługują: [...]
  • 2. z tytułu umowy przewozu przesyłek towarowych: [...]
  • b)  o inne roszczenia z tytułu umowy przewozu - nadawcy lub odbiorcy  zależnie od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania  przesyłką;" 


Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .  Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Kurier DPD
na własny koszt
Adres do zwrotu
WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
Dodatkowe informacje

ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO -  Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.  

Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z   gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z  zakupu  bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na  podstawie  niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w  okresie gwarancji  lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania  przyczyny w  ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.  Koszt  opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia możesz pobrać z naszego serwera  www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.

Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:

  1. Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
  2. Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
  3. Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
  4. Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. 
  5. Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.  
  6. Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni,  z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt  najtańszej formy dostawy.  

Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.

Gdy zwracany towar jest uszkodzony.

Jeśli  zwracany  towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony,  niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw  majątkowych, wynikłych z   przekroczenia zwykłego zarządu. 

Podejmujemy dwa kroki: 

  1.  Polubowne  załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę   zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
  2. Założenie  sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą,   kosztów sądowych i innych związanych z sprawą. 


Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują  się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto,  może  uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między   Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów   (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).   Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym   numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie   Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  


O sprzedającym

wiking-turystyka

O sprzedającym


99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 14 lat i 8 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 0:22

Dane firmy

Robert Filipski
Centrum Edukacji i Turystyki WIKING
Bohaterów Getta Warszawskiego 18/9
70-303 Szczecin
REGON: 320690089
NIP: 8521381109

Kontakt

Informacje o sprzedającym

OBECNIE Z POWODU ROZPOCZĘCIA SEZONU TURYSTYCZNEGO, PRZY DOBREJ POGODZIE, OD WTORKU DO CZWARTKU PRACUJEMY W TERENIE, PRZY MAPACH TURYSTYCZNYCH ORAZ PROJEKTOWANIU I RENOWACJI SZLAKÓW TURYSTYCZNYCH.    

ZAMÓWIENIA PAKUJEMY ZGODNIE Z DATĄ ICH ZŁOŻENIA W PONIEDZIAŁKI I PIĄTKI, EW. INNY DZIEŃ W ŚRODKU TYGODNIA, JEŚLI JESTEŚMY NA MIEJSCU, TELEFONY STARAMY SIĘ ODBIERAĆ W GODZINACH 10:00-13:00.   

Zestawienie wysyłki zamówień: 

  1. Zamówienia opłacone w poniedziałek po 20:00/środa - WYSYŁKA W PIĄTEK       
  2. Zamówienia opłacone w czwartek/sobota - WYSYŁKA W PONIEDZIAŁEK            
  3. Zamówienia opłacone w niedziela/poniedziałek 20:00 - WYSYŁKA WE WTOREK           
  4. Jeśli przypadkiem jesteśmy na miejscu staramy się jak najszybciej wysłać zamówienie.

Tym samym wszelkie prośby o szybką wysyłkę nie mają żadnego sensu i podstaw - zamówienia będziemy realizować zgodnie z ustawionym czasem wysyłki do 5 dni roboczych.

Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie, a jako Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia ! Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking  Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09.

Zgodnie z podanym na każdej aukcji terminem realizacji, CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA WYNOSI DO 5 DNI ROBOCZYCH. Czas liczony jest od zaksięgowania środków na naszym koncie. Jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości o wysyłce, wraz z numerem paczki w ciągu 6 dni roboczych, prosimy o wiadomość e-mail, abyśmy szybko i sprawnie mogli wyjaśnić co się stało. Informacje na każdej aukcji po kliknięciu w linku "Szczegóły dostawy".  

Czasy realizacji usług kurierskich od dnia nadania paczki, wynikające z naszego doświadczenia:     

  1. Kurier DPD 1-3 dni robocze
  2. Paczkomaty Inpost 1-3 dni robocze - zależy od rozwoju sytuacji w Polsce dotyczącej pandemii koronawirusa.. 
  3. Allegro Paczka 48 Poczta Polska / odbiór w punkcie 2-4 dni robocze
  4. Allegro List Polecony - 4-6 dni roboczych 
  5. ODBIÓR OSOBISTY - NIE MA MOŻLIWOŚCI

W okresie świątecznym, czas dostarczenia wydłuża się o conajmniej 1 dzień.

NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ !!!! NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM

Uszanujcie nasz czas wolny - nie pracujemy 24h na dobę, jak i weekendy i święta mamy wolne:) serdecznie dziękujemy !

Pozostałe informacje

ZASADY SPRZEDAŻY NA ALLEGRO

Pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek.

  1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez System  automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji.
  2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę   nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji.
  3. Odbiór osobisty: nie realizujemy - brak sklepu stacjonarnego.
  4. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami.
  5. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. 
  6. Zamówienia realizowane są do od 3 do 5 dni roboczych. Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas  dostarczenia przesyłki. Staramy się nadać w 1 dzień roboczy.
  7. Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, DPD, Inpost, Paczka w Ruchu. 
  8. Wysyłki za pobraniem - wysyłamy warunkowo, po potwierdzeniu zamówienia. (usługa wstrzymana)
  9. Wysyłka za granicę RP - NIE WYSYŁAMY
  10. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki - "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. 
  11. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA.
  12. DNI WOLNE.  Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne.
  13. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do  nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym. Akceptacja naszej Oferty oznacza, że wyrażasz tym samym żądanie wystawienia faktury VAT jako dokumentu potwierdzającego zakup towarów zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Faktury za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.
  14. KAŻDY KONSUMENT MA PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ GWARANCJI LUB RĘKOJMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA POLSKIEGO. Zasady określone są w oddzielnych linkach na każdej z aukcji.
  15. FAKTURY - wysyłamy drogą mejlową, w momencie pakowania towaru. Jeśli faktura nie dojdzie na wskazny w Allegro adres poczty elektronicznej, prosimy o kontakt.

Administrator danych osobowych   

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.  

Cel zbierania danych i odbiorcy danych   

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.  

Prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania   

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.  

Dobrowolność podania danych osobowych   

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  

Prawo właściwe, język   

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców   

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 


Numer oferty: 7907513445

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka