Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

OUTLET NOTEBOOK LENOVO Z50-75 AMD A10-7300

od
www_ELECTRO_pl
94,7% poleca sprzedawcę
907,00
Darmowa dostawa
Czas wysyłkinatychmiast
Czas na odstąpienie od umowy14 dni
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
  • Ekran
    • Przekątna ekranu:
      15.6"
    • Rozdzielczość (px):
      1920 x 1080
    • Powłoka matrycy:
      błyszcząca
    • Ekran dotykowy:
      nie
  • Procesor
    • Liczba rdzeni procesora:
      4
  • Pamięć RAM
    • Wielkość pamięci RAM:
  • Dysk twardy
    • Pojemność dysku:
      1000 GB
    • Typ dysku twardego:
  • Karta graficzna
  • Dane szczegółowe
    • System operacyjny:
      Windows 10 Home
    • Złącza:
    • Komunikacja:
      Bluetooth
  • Parametry fizyczne

Opis

Laptop LENOVO Z50-75 (Z50-7515N20)

 

  • Indeks: 969051
  • Przekątna ekranu [cal]: 15.6
  • Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080
  • Procesor: AMD A10-7300
  • Rodzaj matrycy: Błyszcząca

Produkt Outlet-owy

Powód przeceny:

 

•Uszkodzone opakowanie fabryczne. 

•Posiada uszkodzenia kosmetyczne: powystawowy, wyposażenie jak na zdjęciu.  

•Towar sprawny technicznie. 

•Produkt profesjonalnie zapakowany i zabezpieczony na czas transportu. 

 

 

 

Laptop LENOVO Z50-75 (Z50-7515N20)

 

Laptop z ekranem o przekątnej 15.6 cali oraz rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli, wyposażony w procesor AMD A10-7300 o częstotliwości 1.9 GHz, pamięć RAM DDR3 o wielkości 8 GB. Dysk twardy HDD o pojemności 1000 GB. Karta graficzna to AMD Radeon R6 M255. Zainstalowany system operacyjny to Windows 10.

 

  • Głębokość [cm]: 26.5
  • Szerokość [cm]: 38.4
  • Wysokość [cm]: 2.5
  • Seria: Z50
  • Kolor obudowy: Biały
  • Rodzaj laptopa: Laptop
  • Czytnik kart pamięci: SD
  • Ekran dotykowy: Nie
  • Czytnik linii papilarnych: Nie
  • Kamera 3D: Nie
  • Podświetlana klawiatura: Nie
  • Urządzenie wskazujące: Touchpad
  • Wbudowana kamera: Tak
  • System operacyjny: Windows 10 Home
  • Inne oprogramowanie: Brak
  • Wersja językowa systemu operacyjnego: Polska
  • Waga [kg]: 2.4
  • Wbudowane głośniki: Tak
  • Bluetooth: 4.0
  • DisplayPort - obecność: Nie
  • Karta sieciowa - standard: 10/100/1000
  • Liczba złączy USB 2.0: 2
  • Liczba złączy USB 3.0: 1
  • Modem - obecność: Nie
  • Wi-Fi - standard: 802.11 b/g/n
  • Wyjście HDMI - obecność: Tak
  • Wyjście VGA (D-Sub) - obecność: Tak
  • Pozostałe złącza: Brak
  • Złącze USB 3.1 Typ C: 0
  • Przekątna ekranu [cal]: 15.6
  • Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080
  • Procesor: AMD A10-7300
  • Rodzaj matrycy: Błyszcząca
  • Wyjście audio: Tak
  • Pamięć flash dysku hybrydowego [GB]: Nie dotyczy
  • Pamięć Intel Optane [GB]: Nie dotyczy
  • Pojemność dysku Flash [GB]: Nie dotyczy
  • Pojemność dysku HDD [GB]: 1000
  • Pojemność dysku SSD [GB]: Nie dotyczy
  • Rodzaj napędu optycznego: DVD+/-RW Super Multi Dual Layer
  • Wielkość pamięci RAM [GB]: 8
  • Karta dźwiękowa: Zintegrowana
  • Karta graficzna: AMD Radeon R6 M255
  • Pamięć karty graficznej: 2 GB
  • Wbudowany mikrofon: Tak
  • Wejście do mikrofonu: Tak
  • Liczba rdzeni: 4
  • Taktowanie procesora [GHz]: 1.9 - 3.2

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Złotów, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczka24 Odbiór w Punkcie
0,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
9,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź
Zakładowa 90/92 (brama"C")
92-402 Łódź
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i  prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar  ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1.  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo  wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był  już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie  uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia  wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych  kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy  ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od  wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2.  żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,  jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim  możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży  wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi  Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4.  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi.  Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad  przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się  przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie  Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o  obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru  na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy  sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z  chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia  wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją  Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy  formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12  Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem  formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem:  https://www.electro.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu  14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do  reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży  zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania  dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty  elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może  rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia  żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić  Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych  świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być  złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres  reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć  opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później  niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi  odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu  Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów  konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest  Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al.  Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź
ul. Zakładowa 90/92 (brama „C”)
92-402 Łódź
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na  odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania  przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w  Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. 

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.Centrum Dystrybucji Łódź ul. Zakładowa 90/92 92-402 Łódź  (brama „C”)  

Wzór formularzaodstąpienia od umowy znajdziesz pod adresem:

http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_electro_v.2.pdf

Taki  dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty  elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy:  reklamacje@electro.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na  stronie internetowej electro.pl pod adresem:  https://www.electro.pl/withdraw.html 

 Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek  zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie  14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania  terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem  tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży  Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym  koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj! 

Konsument  ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty  zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może  zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt  odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa

Wyższe  koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i  kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki,  okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy,  klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki  samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia  ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane,  zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument  może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o  odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór  został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod  adresem:  http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_electro_v.2.pdf.    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem na adres: reklamacje@electro.pl

Konsument może odstąpić od  Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za  pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod  adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html. Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca  niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za  pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4.  Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży  zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5.  Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze  zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z  powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli  Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia  Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez  Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma  obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w  terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed  upływem tego terminu.

Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź , ul. Zakładowa 90/92, 92-402 Łódź  (brama „C”)  

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9.  Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym  trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach  zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się  na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje  Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem  jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji  Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13.  Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu  Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz  dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14.  Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu  Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu.

O sprzedającym

www_ELECTRO_pl

O sprzedającym

www_ELECTRO_pl

94,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:00

Dane firmy

TERG SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Za dworcem 1d
77-400 Złotów
REGON: 570217011
NIP: 767-100-42-18

Kontakt

  • 221****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota - niedziela
10:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

TERG SA 

ul. Za dworcem 1d 

77-400 Złotów 

REGON: 570217011 

NIP: 767-100-42-18

Pozostałe informacje

Właścicielem konta WWW_ELECTRO_PL i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 500 000 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011 

Pozostałe informacje 

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

KRÓTKA INFORMACJA O PRZETWARZANIU TWOICH DANYCH PRZEZ TERG S.A. W ZWIĄZKU Z TWOIMU ZAKUPAMI NA NASZYM PROFILU NA ALLEGRO.PL 

 Administrator danych:  

Administratorem Twoich danych jest TERG S.A., ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów (administrator).  

Dane kontaktowe:  

Możesz łatwo skontaktować się z nami pod adresem: dok@me.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. 

Dane inspektora:  

Aby wzmocnić ochronę Twoich danych osobowych, administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – kontakt do niego to inspektor@me.pl. 

Cele oraz podstawa prawna przetwarzania danych, prawnie uzasadnione interesy administratora: 

Twoje dane osobowe będą przetwarzane, abyśmy mogli wywiązać się wobec Ciebie z umowy sprzedaży, którą zawarłeś z nami za pośrednictwem serwisu Allegro. Ponadto Twoje dane będziemy przetwarzać również w celach promocji marki „ELECTRO”, której jesteśmy właścicielem, na podstawie tzw. uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f) w zw. z pkt 47 preambuły RODO).  

Źródła i zakres danych pozyskiwanych: 

 Administrator otrzymał Twoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres dostawy, informacje o transakcji, adres e-mail, a w przypadku gdy dokonujesz zakupu na firmę, również nazwę i adres firmy oraz nr NIP, od serwisu Allegro.pl.     

Okres, przez który dane będą przetwarzane:  

Twoje dane osobowe będziemy przechowywać przez okres realizacji umowy sprzedaży oraz przez okres rękojmi oraz rozliczeń podatkowych. Ponadto dla potrzeb marketingowych, aby lepiej dopasować do Ciebie naszą ofertę, Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak będziesz pozostawać naszym klientem. Sprawdzamy to w cyklach średnio co 24 miesiące.  

Odbiorcy danych:  

Twoje dane mogą być przekazywane wyłącznie wyspecjalizowanym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi typu archiwizacja dokumentów, skanowanie, niszczenie dokumentów, oraz innym podmiotom wykonującym usługi administracyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, tak by zapewnić Twoim danym odpowiedni poziom bezpieczeństwa. 

Przekazywanie danych osobowych poza EOG:  

Administrator korzysta wyłącznie z zaufanych rozwiązań informatycznych. Serwery dla tych rozwiązań mogą znajdować się poza EOG. Administrator zapewnia jednak, że podmioty oferujące te rozwiązania stosują środki ochrony danych odpowiadające unijnym regulacjom (tu: należą do systemu Privacy Shield w USA).  

Prawa osoby, której dane dotyczą:

 Przysługuje Ci prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania. W obszarze przetwarzania Twoich danych w celach marketingowych przysługuje Ci prawo usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania.  W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem inspektor@me.pl.    Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. 

Numer oferty: 8523055555

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro