Osuszacz profesjonalny MASTER DH 62 wyd. 52l / 24h

od
kaktus1982
5 084,00
508,40 zł x 10 rat raty zero
20 monet
Liczba sztuk
z 50 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor dominujący:
      żółty/złoty
    • Waga (z opakowaniem):
      49 kg
    • Marka:
      inna
    • Model:
      DH 62
    • Wydajność:
      52 l/24 h
    • Pojemność zbiornika na wodę:
      11 l
    • Poziom hałasu:
      53 dB
    • Moc:
      990 W
    • Komunikacja:
      lampka kontrolna
    • Filtry:
      wstępny
    • Szerokość produktu:
      58 cm
    • Wysokość produktu:
      85 cm
    • Głębokość produktu:
      60 cm
    • Waga produktu:
      47 kg
    • Tryby pracy:
      odszranianie, odprowadzanie wody
    • Funkcje urządzenia:
      automatyczne wyłączanie, higrostat

Opis

Osuszacz profesjonalny MASTER DH 62 wyd. 52l / 24h - DOOR-TO-DOOR

Najważniejsze cechy:

  • Wydajność osuszania: 52 l / 24 h
  • Przepływ powietrza: 480 m³/h
  • Zalecany do kubatury: 780 m³
  • Typ: kondensacyjny
  • Higrostat: manualny
  • Duże koła i uchwyt
  • Wysoka wydajność
  • Filtr powietrza
  • Zbiornik wody z automatyczną kontrolą napełnienia
  • Producent: MASTER
  • DOOR-TO-DOOR

Parametry:

  1. Pojemność zbiornika: 11 l
  2. Wymiary: 58 x 60 x 85 cm
  3. Waga: 47 kg
  4. Obudowa: metalowa

Opis produktu

Urządzenie o wysokiej wydajności przeznaczone do zastosowań przemysłowych. Ich konstrukcja sprawia, że doskonale sprawdzają się nawet w trudnych warunkach pracy, np. w budownictwie. Nadmiar wilgoci znacznie wydłuża czas wykonywania niektórych robót lub wręcz uniemożliwia.

Wyposażenie osuszaczy tej serii ułatwia pracę w ciężkich warunkach. Głównym atutem są duże przestrzenie pomiędzy rurkami wymiennika uniemożliwiające zatykanie, oraz system automatycznego odszraniania gorącymi parami czynnika, dzięki czemu oblodzone od pracy w niskiej temperaturze urządzenie szybko odzyska sprawność. Przydatne są też duże koła, wytrzymały uchwyt, automatyczne sterowanie, duży zbiornik na skropliny i możliwość pracy ciągłej.

Marka Master oferuje szeroki wachlarz osuszaczy kondensacyjnych, pozwalając na dobór odpowiedniego urządzenia do pracy w praktycznie każdym środowisku. Do pomieszczeń o wysokim zapyleniu proponujemy użyć sprzętu z wymiennikiem o dużych przestrzeniach pomiędzy rurkami uniemożliwiając zatykanie, a jeśli osuszacz ma pracować w miejscu o niskiej temperaturze, to warto zastosować urządzenie z systemem automatycznego odszraniania gorącymi parami czynnika.

Jak działa osuszacz powietrza DH 62?

Wentylator zasysa wilgotne powietrze do urządzenia, które przepływa przez filtry, co daje wstępne oczyszczenie z kurzu i pyłu. Zimny parownik schładza odfiltrowane powietrze poniżej punktu rosy, co powoduje skroplenie się zawartej w nim pary wodnej, która spływa do tacy ociekowej, a następnie do zbiornika wody. Ostatnim etapem jest przepływ osuszonego powietrza przez skraplacz, gdzie ulega podgrzaniu przed opuszczeniem urządzenia.

  1. Filtr powietrza
  2. Wilgotne powietrze
  3. Zbiornik wody
  4. Wentylator
  5. Suche powietrze
  6. Kompresor
  7. Parownik
  8. Skraplacz

Zalety osuszacza powietrza Master DH 62

  1. Automatyczne sterowanie
  2. Prosta obsługa
  3. Wysoka wydajność
  4. Możliwość ciągłej pracy
  5. Wbudowany higrostat
  6. Solidna, metalowa obudowa
  7. Wyposażone w zbiornik na wodę
  8. Wytrzymałe koła oraz uchwyt

Wymiary:

A Wysokość: 85 cm

B Głębokość: 60 cm

C Szerokość: 58 cm

Dane techniczne:

  • Przepływ powietrza [m³/h]: 480
  • Wydajność osuszania [l/24h]: 52
  • Pojemność zbiornika [l]: 11,0
  • Pobór mocy [kW]: 0,99
  • Wydajność osuszania w 30°C i 80%RH [l/24h]: 52
  • Wydajność osuszania w 20°C i 60%RH [l/24h]: 20
  • Zalecany do kubatury [m³]: 780
  • Usuwanie skutków powodzi [m³]: 312
  • Poziom hałasu maksymalny [dB(A)]: 53
  • Zakres pracy temperatury [°C]: 3 - 35
  • Zakres pracy wilgotność [%RH]: 35 - 99
  • Napięcie [V]: 230 / 1-fazowe
  • Częstotliwość [Hz]: 50
  • Rodzaj urządzenia: osuszacz kondensacyjny
  • Czynnik chłodniczy: R410A
  • Sprężarka: rotacyjna
  • Higrostat: manualny
  • Odszranianie: gorącym gazem
  • Filtrowanie powietrza: filtr siatkowy
  • Funkcje: automatyczny restart, stałe odprowadzenie wody
  • Wyposażenie: kółka, wskazania diodowe, licznik czasu pracy
  • Obudowa: metalowa
  • Kolor: żółty
  • Szerokość [cm]: 58,0
  • Głębokość [cm]: 60,0
  • Wysokość [cm]: 85,0
  • Szerokość opakowania [cm]: 58,0
  • Głębokość opakowania [cm]: 59,0
  • Wysokość opakowania [cm]: 85,0
  • Waga [kg]: 47,0
  • Waga w opakowaniu [kg]: 51,0

Przykładowe zastosowania osuszaczy powietrza Master:

Prace budowlane, remonty

  • Osuszacze powietrza doskonale nadają się do usuwania wilgoci w nowych domach.
  • Świetnie sprawdzają się one przy usuwaniu wody podczas malowania oraz wszelkich innych pracach na budowie. Umożliwiają skrócenie czasu potrzebnego na przeprowadzenie remontów.

Hale, magazyny

  • Zapobieganie rozwojowi grzybów, pleśni w magazynach.
  • Utrzymywanie właściwego poziomu wilgoci podczas procesów technologicznych.
  • Osuszacze marki Master charakteryzuje duża wydajność, dzięki czemu poradzą sobie one z wielkopowierzchniowymi pomieszczeniami.

Spiżarnie, piwnice

  • Pomieszczenia piwniczne charakteryzuje duża wilgotność. Najlepszym sposobem na pozbycie się jej są osuszacze powietrza. Osuszacze marki Master doskonale sprawdzają się do osuszania spiżarni, piwnic czy suszarni.

Pomieszczenia socjalne, winiarnie, gorzelnie

  • Osuszacze budowlane są przystosowane również do takich miejsc jak sale gimnastyczne w szkołach, czy też wszelkiego typu gorzelnie oraz pomieszczenia, gdzie składowane jest piwo oraz wino.

Autoryzowany dystrybutor:

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Szczecin, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DPD
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

WENTSYSTEM
Gdańska 3d
70-660 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
email: allegro@wentsystem.com
tel.: 918875518

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarancja DOOR-TO-DOOR


Całkowicie bezpłatny sposób realizacji naprawy gwarancyjnej. Wystarczy zgłosić nam usterkę urządzenia, a w ciągu doby na koszt serwisu zostanie wysłany kurier po odbiór sprzętu. Następnie wykwalifikowani serwisanci przystąpią do naprawy z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi diagnostycznych i oryginalnych części zamiennych. Jeśli urządzenie pomyślnie przejdzie fazę testów, to sprawny i bezpiecznie spakowany sprzęt bezpłatnie odsyłamy przesyłką kurierską w dogodnym dla właściciela terminie. 


1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.

2. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Warunkiem otrzymania dodatkowego roku gwarancji jest dokonanie odpłatnego przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym, pomiędzy 6 a 12 miesiącem upływającym od daty zakupu urządzenia, dokonanego na terenie Polski. Cena płatnego przeglądu zależy od rodzaju urządzenia, a cennik dostępny jest w punktach serwisowych.

3. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:

a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,

b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.

4. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.

5. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.

6. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.

7. Gwarancją nie są objęte:

a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.

b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:

-niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,

- niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,

- zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),

- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,

- używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,

- samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,

- przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.

c) uszczelki, filtry, akumulatory.

8. Reklamujący zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.

9. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.

10. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:

a) karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego,

b) karta gwarancyjna musi być kompletnie i poprawnie wypełniona,

c) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.

11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

12. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WENTSYSTEM Paweł Wójcicki
Gdańska 3D
70-660 Szczecin
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@wentsystem.com;


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców:

- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

- Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z:

- stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej

- postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)

- platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:


http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
WENTSYSTEM Paweł Wójcicki
Gdańska 3D
70-660 Szczecin
Dodatkowe informacje


Prawo odstąpienia od umowy dotyczy jedynie kupujących będących konsumentami.

Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas WENTSYSTEM PAWEŁ WÓJCICKI, ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin, tel. 91 887 55 18, e-mail: biuro@wentsystem.com, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

kaktus1982

O sprzedającym

kaktus1982

99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 17 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:44

Dane firmy

Paweł Wójcicki
WENTSYSTEM Paweł Wójcicki
Gdańska 3d
70-660 Szczecin
REGON: 320428569
NIP: 852-233-68-78

Kontakt

  • 91 ********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta KAKTUS1982 jest PAWEŁ WÓJCICKI prowadzący działalność gospodarczą pod firmą WENTSYSTEM PAWEŁ WÓJCICKI wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: 

adres miejsca wykonywania działalności: : ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin 

i adres do doręczeń: ul. Gdańska 3D, 70-660 Szczecin, NIP: 8522336878, REGON 320428569.

Pozostałe informacje

Sposoby i terminy płatności:

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”

Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

  • płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego
  1. Bank: ING Bank Śląski S.A., Numer rachunku 24 1050 1559 1000 0023 4078 9367.
  2. Bank: PKO Bank Polski S.A., Numer rachunku: 45 1020 4795 0000 9802 0292 2391.
  • płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym
  • płatność za pomocą systemu PayU

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.


Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

  • w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  • w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze  przesyłki.


Sposoby dostawy towaru:

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:


  • przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
  • Przesyłka paletowa.
  • odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

  • w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego.
  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:

  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU  Sprzedającego.
  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Ważne!

Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców:

  • Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.
  • Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.


Administrator danych osobowych:

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro.Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.


Cel zbierania danych i odbiorcy danych:

  • Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.
  • W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.


Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania:

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych:

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Prawo właściwe, język:

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi:

  • czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;
  • skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;
  • zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy;
  • metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.
  • rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
  • warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,
  • warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
  • tryb postępowania reklamacyjnego,
  • dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Numer oferty:7680812312
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro