, , ,
motopro

ORYGINALNY CERAMIZER CS DO SILNIKA - KURIER GRATIS

od
Super Sprzedawcy
motopro
-7%79,00 zł
72,99
Allegro Smart!
4 monety
2 osoby kupiły 2 sztuki
Liczba sztuk
z 6638 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Pojemność opakowania:
      4 ml

Opis

CERAMIZER CS

Preparat do regeneracji i zabezpieczania silników czterosuwowych wszystkich typów.  

+ GRATIS

Little Joe Soccer Joe

Zapach: nowego samochodu

Wartość GRATISu 15 złotych !!!

Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w silniku. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal, a w szczególności w miejscach zużytych (wytartych).

Warstwa ta wyrównuje i pokrywa mikrodefekty, rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu. Można to porównać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach. Proces narastania warstwy trwa do około 1500 km przebiegu.

Główne korzyści z zastosowania Ceramizera:

Zmniejsza zużycia oleju.

Zmniejsza zużycia paliwa od 3 do 15 %.

Wycisza i wyrównuje pracę silnika, wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.

Nieznacznie poprawia dynamikę auta.

Regeneruje powierzchnie tarcia.

Ułatwia rozruch zimnego silnika.

Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw.

Zabezpiecza silnik przed zużyciem do 70 000 km (cenna korzyść w jednostkach mocno eksploatowanych).

Dozowanie:

Ilość oleju w silniku w litrach

2-8 l

9-16 l

17-24 l

25-33 l

Przy przebiegu: 5-50 tys. km

0,5 szt.

1 szt.

2 szt.

3 szt.

Przy przebiegu: > 50 tys. km

1 szt.

2 szt.

3 szt.

4 szt.

Przy przebiegu: > 300 tys. km

2 szt.

3 szt.

4 szt.

5 szt.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,82

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,82/5
(1048 ocen)
920
88
24
7
9

10 lipca 2019 od
najbardziej pomocna
nie mierzyłem stopnia sprężania na cylindrach, ale po przejechaniu ponad 1000km od dodania ceramizera silnik sprawia wrażenie ciszej pracującego w szczególności przy odpalaniu na zimno. Mazda 626 DITD 2000r
faktycznie działa
15 kwietnia 2019 od
Silnik pracuje równiej, zdecydowanie rzadziej gubi zapłony
3 kwietnia 2019 od
Godny uwagi. Ważne że zmniejsza tarcie do minimum. Ciśnienie tzw kompresja nie zmieniła się znacząco, mniejsze złożycie paliwa tego też nie zauważyłem, samochód pali tyle co zawsze, na pewno cichsza praca silnika, pracuje łagodniej, jest bardziej elastyczny. Na razie jestem zadowolony, przejechałem ponad 500 km więc tylko na plus. Polecam
23 marca 2019 od
Wielokrotnie sprawdzone. Działa silnik dostaje kopa i wraca mu pare koników.
20 marca 2019 od
Po pewnym czasie, o ile zastosowano zgodnie z instrukcją, zmniejsza w widoczny sposób zużycie oleju (choć cudów nie należy się spodziewać i nie następuje to od razu po użyciu).
29 czerwca 2019 od
Nie działa, szkoda kasy
Nie działa
23 maja 2019 od
U mnie po 4 dniach silnik zaczął działać na 3 tłoki i poważny remont!! Lepszy motodoktor chyba!
20 maja 2019 od
Produkt w ogóle nie spełnia oczekiwań. Nie polecam
18 sierpnia 2019 od
Oczywiście nie mam pojęcia, czy to działa ale od dwóch lat auto mi się nie psuje :) Oczywiscie nie wiem czy to kwestia auta czy ceramizera ;)
18 sierpnia 2019 od
Zgodnie z opisem. Błyskawiczna wysyłka.
15 sierpnia 2019 od
Silnik zauważalnie chodzi ciszej. Sądzę ze pomaga. Zdecydowanie kupię znów po następnej wymianie oleju.
14 sierpnia 2019 od
Ok
14 sierpnia 2019 od
Nie tylko używane, ale każde nowe auto powinno mieć to zaplikowane. Dodatkowo montujemy magnetyzer (najlepiej firmy Expander) i jeździmy za grosze. Serio.
12 sierpnia 2019 od
Polecam
12 sierpnia 2019 od
wszyystko ok polecam

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: SZCZECIN Bieszczadzka 13, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
0,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
0,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Allegro miniKurier24 InPost
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost pobranie
25,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
25,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Motopro Store
Bieszczadzka 13
71-042 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
email: allegro@motopro.store
tel.: 913079000

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
do odbioru w 3 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Przy wykonywaniu przelewów za wylicytowane przedmioty proszę o wpisywanie nr aukcji i nazwę swojego nicku.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MT GROUP S.C.
Bieszczadzka 13
71-042 Szczecin
Dodatkowe informacje

I. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).


II. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: 


- pisząc na adres email: reklamacje@mtgroup.pro lub;

- korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź;

- w formie pisemnej kierując reklamację na adres: MT Group S.C., ul. Bieszczadzka 13, 71-042 Szczecin. 


III. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: 

- Twoje imię i nazwisko oraz adres,

- numer oferty na Allegro, nr SO i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. 


UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 


IV. GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MT Group S.C.
Bieszczadzka 13
70-042 Szczecin
Dodatkowe informacje

  

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  

1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 

  

2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia. 

  

3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: MT Group S.C., ul. Bieszczadzka 13; 71-042 Szczecin, lub na adres e-mail: allegro@motopro.store. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

  

5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

  

6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: MT Group S.C., ul. Bieszczadzka 13; 71-042 Szczecin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 

  

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

  

8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

O sprzedającym

motopro

O sprzedającym

motopro

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:02

Dane firmy

MT Group S.C.
Bieszczadzka 13
71-042 SZCZECIN
REGON: 364372834
NIP: 852-262-10-47

Kontakt

  • 913****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Motopro Store to największy w Szczecinie i najszybciej rozwijający się sklep  e-commerce w branży motoryzacyjnej, oferujący swoje produkty na platformie Allegro.pl, którego asortyment skierowany jest dla klienta detalicznego. 

Działamy na rynku od ponad 10 lat, zaś od 2015 roku siedziba naszej firmy znajduje się na szczecińskich Gumieńcach przy ulicy Bieszczadzkiej 13.

Od samego początku sukcesywnie poszerzamy swój asortyment, starając się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych Klientów. Sklep specjalizuje się w sprzedaży olejów, płynów eksploatacyjnych, chemii i kosmetyków samochodowych, a także żarówek, piór wycieraczek i pozostałych akcesoriów motoryzacyjnych.


Punk Odbioru - Click & Collect

Odbierz zamówienie w sklepie stacjonarnym Motopro w Szczecinie przy ulicy Bieszczadzkiej 13.

Złóż swoje zamówienie online w naszym sklepie Allegro, a my je bezpłatnie dostarczymy do sklepu stacjonarnego.

Przy wyborze opcji dostawy zaznaczysz formę „Odbiór osobisty po przedpłacie ”. 

Sfinalizuj swoje zakupy, a my wkrótce wyślemy do Ciebie wiadomość email z informacją, że przesyłka jest gotowa do odbioru w godzinach pracy sklepu stacjonarnego. Będzie tam na Ciebie czekać 7 dni od momentu otrzymania powiadomienia, a jeśli potrzebujesz więcej czasu, poinformuj nas o tym. Przy odbiorze podaj obsłudze numer transakcji (zamówienia), aby łatwo zidentyfikować Twoją przesyłkę.

Pozostałe informacje

I. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski, w terminie określonym w danej Ofercie.

II. Po zakupie klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza dostawy. Niewypełnienie lub nieprawidłowe wypełnienie formularza dostawy po zakupie, może ten czas wydłużyć. Po otrzymaniu wpłaty za przedmiot lub informacji o wyborze płatności za pobraniem, zamówienie zostaje przygotowane do realizacji. Sposób zapłaty, adres do wysyłki, numer telefonu dla kuriera, dane do faktury oraz uwagi do zamówienia należy umieścić wyłącznie w formularzu dostawy.

Uwaga ! Informacje podane w odrębnych mailach nie będą uwzględnianie.

III. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane i następnie ubiegamy się o zwrot prowizji od serwisu Allegro.

IV. Zakupiony towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 48h od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie, lub potwierdzenia zakupu (dotyczy przesyłek za pobraniem) jednak w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od nas zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu wysyłki.

V. Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie stanu przesyłki podczas odbioru paczki. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na stan paczki, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona w transporcie.Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie przesyłki. Konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. W tym celu bardzo proszę o kontakt z firmą DPD (tel. 22 577 55 55). Spisany protokół prosimy przesłać na adres: allegro@mtgroup.pro

Brak protokołu szkody jest równoznaczny z negatywnym rozpatrzeniem reklamacji, tzn. bez takiego protokołu reklamacje nie będą rozpatrywane.

VI. Nabywcy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Kupujący będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr, podając nasz adres: allegro@mtgroup.pro.

Numer oferty: 6353259422

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro