, , ,

ORYGINALNY BEZEL CASIO GA-1000 GA-1000-8A

od
Super Sprzedawcy
swiat_zegarkow
49,00
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt uniseks
    • Waga (z opakowaniem):
      0.01 kg
    • Dostawa z Polski:
      tak

Opis

ORYGINALNY BEZEL CASIO

PASUJE DO:

GA-1000

GA-1000-8A GA-1000-9B

SPECYFIKACJA:

PRODUCENT FIRMA CASIO

WYKONANY Z KAUCZUKU

KOLOR CZARNY MATOWY (odcień koloru może odbiegać od rzeczywistego, jest to zależne od ustawień monitora na, którym przedmiot jest oglądany)

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 7,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: JASŁO, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
12,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
15,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony priorytetowy
7,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

GWARANCJA TEGO PRZEDMIOTU NIE OBOWIĄZUJE

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

ŚWIAT ZEGARKÓW
ul. JAGIEŁŁY 50
38-200 JASŁO
Dodatkowe informacje

  8. REKLAMACJE  
   Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.  Różnice w wyglądzie towaru zamawianego z otrzymanym, w szczególności różnica w barwach i odcieniach, która wynika z ustawień parametrów monitora lub urządzenia fotografującego, nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.  Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady fizyczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.  Reklamację należy zgłosić pisemnie na podany w §   1 adres Sprzedającego lub mailem na adres: allegro@swiatzegarkow24.pl………………  Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon/faktura).  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:    imię, nazwisko, adres, (adres e-mail Kupującego – w razie jego posiadania), datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (zakupu towaru), przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Kupujący przesyła reklamowany towar na adres Sprzedającego. Kupujący zobowiązany jest dochować należytej staranności w zapakowaniu i przesłaniu reklamowanego towaru. Kupujący przesyła reklamowany towar na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji, udokumentowany koszt przesyłki towaru w ramach reklamacji poniesiony przez Kupującego zostaje mu zwrócony przez Sprzedającego. W przypadku znacznych trudności z udokumentowaniem wysokości kosztów związanych z przesyłką, Kupującemu zwrócone zostaną standardowe koszty danej przesyłki. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek towaru wysłanych na jego koszt.  Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.  Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedający może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedający zwróci niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.  Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny reklamacji i zwrotu.   Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
ŚWIAT ZEGARKÓW
JAGIEŁŁY 50
38-200 JASŁO

O sprzedającym

swiat_zegarkow

O sprzedającym

swiat_zegarkow

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:50

Dane firmy

ADAM ŁĘPA
"ŚWIAT ZEGARKÓW" Adam Łępa
OPACIE 113
38-200 Jasło
REGON: 370390448
NIP: 685-155-28-08

Kontakt

  • 602 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

ŚWIAT ZEGARKÓW

ul. Jagiełły 50

Sklep stacjonarny czynny:

Od pon. do pt. - 8:00 - 16:00

Sob. 8:00 - 13:00

Nd. - nieczynne

tel. 602 512 883

Pozostałe informacje

w razie dodatkowych pytań dotyczących opisu przedmiotów wystawionych na aukcjach bardzo prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny, postaramy się odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Państwa pytania

Numer oferty: 8253185520

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro