, , ,

Oryginalna Ładowarka Sieciowa Apple A1400(MD813)5W

od
korcia83_2009
79,99
Allegro Smart!

kup do 12:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 5 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Marka:
    • Kolor:
      biały
    • Liczba urządzeń ładowanych jednocześnie:
      1
    • Prąd wyjściowy:
      1000 mA
    • Przewód w zestawie:
      nie
    • Złącza:
      USB

Opis

Oryginalna Ładowarka Sieciowa Apple A1400 (MD813) 5W

Informacje o produkcie

Przegląd

Ten kompaktowy zasilacz szybko i sprawnie ładuje Twoje urządzenia w domu, w biurze i w podróży. Działa ze wszystkimi modelami Apple Watch, iPhone'a i iPoda.

Zawartość

opakowania

  • Zasilacz USB o mocy 5W firmy Apple

Opis

Szczegółowy

  • Oryginalny produkt firmyApple
  • Kolor: Biały
  • Model: A1400 / MD813
  • Moc: 5W
  • Napięcie wejściowe: 100 - 240V
  • Napięcie wyjściowe: (0,15A) 5V - 1A

Kompatybilność

Modele iPhone’a

  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone X
  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • iPhone 7
  • iPhone 7 Plus
  • iPhone 6s
  • iPhone 6s Plus
  • iPhone 6
  • iPhone 6 Plus
  • iPhone SE
  • iPhone 5s
  • iPhone 5c
  • iPhone 5

Modele iPada

  • iPad mini 4
  • iPad mini 3
  • iPad mini 2

Modele Apple Watcha

  • Series 4
  • Series 3
  • Series 2
  • Series 1
  • 1.generacji

Modele iPoda

  • iPod touch 6. generacji
  • iPod touch 5. generacji
  • iPod nano 7. generacji
  • iPod shuffle 4. generacji

Galeria

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 6,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wolin, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u korcia83_2009 za co najmniej 120,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier InPost
14,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
16,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List ekonomiczny
6,99 zł
4-15 dni roboczych
4-15 dni roboczych
List priorytetowy
7,99 zł
2-8 dni roboczych
2-8 dni roboczych
List polecony priorytetowy
9,99 zł
2-8 dni roboczych
2-8 dni roboczych

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Proszę o przemyślaną decyzję przy wyborze formy przesyłki, nie dajemy gwarancji przy wysyłkach listowych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Kortrade Kornelia Brzezicka
Matejki 28
72-510 Wolin
Dodatkowe informacje

 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy  pod adresem kornel83@interia.pl. Poprawnie złożona reklamacja  powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail  Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c)  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie  okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji  dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem  reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej  uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację  w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres  e-mail 


Reklamacje

  

Za regulaminem Allegro:

Czy możliwość reklamacji wadliwego towaru dotyczy wszystkich typów transakcji (licytacji i kup teraz)? 

Tak. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji. 

Koszty zwrotu towaru/przesyłki przy odstąpieniu od umowy lub reklamacji 

Jeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, sprzedający powinien zwrócić Tobie koszt zakupionego produktu.
 

A co z kosztami przesyłki?
 

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru:
Jako konsument ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o konieczności poniesienia tych kosztów.
 

W przypadku reklamacji:
Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony powinien pokryć sprzedający. Wysyłając przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy.

Otrzymałem wadliwy towar - co mogę zrobić? 

Sprzedaż konsumencka (zakup konsumenta od przedsiębiorcy)
 

W sytuacji, gdy otrzymany przez Ciebie towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia go do Ciebie, masz prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany). Pamiętaj, że w ciągu 12 miesięcy od dostarczenia towaru to na sprzedającym ciąży obowiązek udowodnienia, że wada powstała z Twojej winy.
 

Wadę powinieneś zgłosić sprzedającemu w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej. Miejsce i sposób składania reklamacji określa sprzedający w swoim regulaminie. Ma on obowiązek ustosunkowania się niej w ciągu 14 dni. Gdy tego nie zrobi, przyjmuje się, że reklamacja została uznana za zasadną.
 

Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, masz obowiązek odpowiednio go zabezpieczyć. Z reguły nie oznacza to konieczności odesłania go w oryginalnym opakowaniu. Nie masz również obowiązku dołączania do przesyłki paragonu.
 

Akceptując Twoje roszczenia, sprzedający ma obowiązek pokrycia wszelkich kosztów, które poniosłeś. Gdy jednak je odrzuci, powinien odesłać Ci towar – masz wtedy możliwość dochodzenia swoich racji na drodze sądowej.
 

Sprzedaż inna niż konsumencka
 

W tym przypadku różnice dotyczą głównie terminu ujawnienia wady – powinno ono nastąpić w ciągu 1 roku. Dodatkowo, w razie wątpliwości to Ty będziesz musiał udowodnić, że korzystałeś z przedmiotu zgodnie z przeznaczeniem.

Czy sprzedający może zastrzec na stronie przedmiotu, że nie przyjmuje zwrotów? 

Nie. Taka informacja może naruszać obowiązujące prawo. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
KORTRADE Kornelia Brzezicka
Matejki 28
72-510 Wolin
Dodatkowe informacje

   

Zasady zwrotu produktu

Zgodnie z ustawą o prawach  konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania  towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli  sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania  oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.  Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu  otrzymania przedmiotu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za  zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.  

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

Za regulaminem Allegro:

Czy kupujący może odstąpić od umowy tylko w przypadku nowych przedmiotów? 

Nie tylko. Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje kupującemu (konsumentowi) także w przypadku towarów używanych, powystawowych, poprezentacyjnych, przecenionych i objętych promocją. 

Czy kupujący musi odesłać towar oryginalnie zapakowany? 

Nie ma ustawowego obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu. Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. Możesz odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to płyt z muzyką i filmami oraz nośników z programami komputerowymi dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru? 

Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, chyba że zgodziłeś się je ponieść lub nie poinformowałeś konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Ty natomiast zwracasz środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Ciebie, nie jesteś zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Czy jako sprzedający mogę pobrać za zwrot towaru ustaloną przez siebie kwotę? 

Nie. Sprzedający nie może żądać zapłaty za odstąpienie od umowy (tzw. odstępnego). Nawet jeśli taki zapis znajduje się w umowie (np. regulaminie sklepu), jest nieważny. 

Czy kupujący musi informować sprzedającego na piśmie, że chce odstąpić od umowy i zwrócić towar? 

Przepisy nie precyzują formy, w jakiej oświadczenie o odstąpieniu od umowy ma zostać złożone. Oświadczenie należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. 

W jakich przypadkach mogę odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro? 

W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy:


  • świadczeniu usług, jeżeli      przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który      został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu      świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie      zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie      sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do      odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem      świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według      specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych      potrzeb;
  • w której przedmiotem      świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki      termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem      świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po      otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze      względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem      świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój      charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem      świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy      zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po      upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi      przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie      żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej      naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne      usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy      inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,      prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do      dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem      świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe      dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało      otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników,      periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji      publicznej (licytacje w Allegro nie są aukcjami publicznymi);
  • świadczenie usług w zakresie      zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu      samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami      rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień      lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych,      które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie      świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem      terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez      przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

· Czy kupujący musi dołączyć paragon do odsyłanego towaru? 

· Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto go dołączyć. 

O sprzedającym

korcia83_2009

O sprzedającym

korcia83_2009

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:24

Dane firmy

Kornelia Brzezicka
KORTRADE
Matejki 28
72-510 Wolin
REGON: 362123914
NIP: 986-015-07-84

Kontakt

  • 661 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

KORTRADE Kornelia Brzezicka

Matejki 28

72-510 Wolin

Numer oferty: 8221292173

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro