, , ,

ORYG WYŚWIETLACZ LCD+DOTYK RAMKA SONY Z3DUAL D6633

od
SP-KOM
159,99

kup do 12:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Montaż
70,00 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 11 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Witamy

  1. 100 % ORYGINALNY , sprawny kompletny wyświetlacz LCD z panelem dotykowym oraz ramką  do telefonu  SONY Z3 DUAL kolor miedziany z klapką oraz biały z klapką. Klapka zamiennik

Elementy takie jak zaślepki, taśmy, głośniki itp. nie zawsze są elementem aukcji (są one traktowane jako gratis).

Wyświetlacz pochodzi z demontażu

Stan : UŻYWANY GRADE A, A-

SET jest KOMPLETNYM ORYGINALNYM PRODUKTEM SONY

Istnieje możliwość wymiany  w naszym serwisie po wcześniejszym ustaleniu terminu!!

Prosimy o sprawdzenie części przed zamontowaniem na stałe, gdyż po zerwaniu foli zabezpieczających zwrot nie będzie możliwy.

Jeżeli obawiasz się samemu wymienić część, możesz wysłać telefon do naszego profesjonalnego serwisu (telefon wysyłany do naszego serwisu musi mieć sprawną elektronikę), prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 9,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Szczecin, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
16,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
21,01 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony priorytetowy
9,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 

Adres do reklamacji: SP-KOM , Mazurska 43/u2 serwis, 70-416 Szczecin

Opis procedury reklamacyjnej: 

1.   Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro.spkom@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Aby reklamacja była poprawnie złożona paczka zwrotna  powinna zawierać:

- imię, nazwisko i nick allegro Kupującego,

- adres e-mail i numer kontaktowy

- numer konta i adres

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- bezpiecznie zapakowany kompletny produkt będący przedmiotem reklamacji, 

- opis usterki, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2.   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

5. Towar reklamowany prosimy nie odsyłać za pobraniem - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Towar należy odesłać w inny dowolny bezpieczny sposob, koszty transportu nie beda zwracane. 

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar odsylany jest na koszt sprzedawcy.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SP-KOM
Mazurska 43/U2
70-416 Szczecin
Dodatkowe informacje

 

Adres do reklamacji: SP-KOM, Mazurska 43/U2, 70-416 Szczecin

Opis procedury reklamacyjnej: 

1.   Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro.spkom@gmil.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Aby reklamacja była poprawnie złożona paczka zwrotna  powinna zawierać:

- imię, nazwisko i nick allegro Kupującego,

- adres e-mail i numer kontaktowy

- numer konta i adres

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- bezpiecznie zapakowany kompletny produkt będący przedmiotem reklamacji, 

- opis usterki, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

 

1.1– stosownie do wyboru Klienta - zobowiązuje się do przyjęcia i zwrotu pełnej ceny zakupu towarów albo wymiany towarów na inne dostępne towary które w chwili zwrotu będą:

- w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym (nienaruszonym) w stosunku do dnia wydania towaru Klientowi,

- rozpakowane i/lub bez oryginalnego opakowania, bez śladów użytkowania i uszkodzeń

- bez oryginalnego opakowania i/lub zmontowane, o ile noszą wyłącznie takie ślady, które wynikają z konieczności sprawdzenia ich cech, charakteru i funkcjonowania.

2.   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

5. Towar reklamowany prosimy nie odsyłać za pobraniem - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Towar należy odesłać w inny dowolny bezpieczny sposob, koszty transportu nie beda zwracane. 

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar odsylany jest na koszt sprzedawcy.

REKLAMACI NIE PODLEGAJA:

uszkodzienie mechaniczne wyświetlacza lub dotyku

zerwanie folii ochronnych zewnętrznych i wewnętrznych

 Art. 33 Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

 Sklep nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu albo wymiany towarów, które nie spełniają któregokolwiek z wymogów opisanych w pkt. 1.1, to sklap może podjąć decyzję o przyjęciu takich towarów, zastrzegając sobie jednocześnie  prawo do zwrotu ceny sprzedaży potrąconej o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości towarów  

 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
SP-KOM
Mazurska 43/U2
70-416 Szczecin
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. w przypadku zawierania umów na odległość, konsument może zwrócić towar bez podania przyczyn z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust. 3 . W przypadku gdy kupujący zdecyduje się na zwrot towaru, klient zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia wydania produktu. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie 14 dni. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym czyli nieużywanym, nie testowanym, nie wyjmowanym z opakowania na adres siedziby naszej firmy. Koszty przesyłki nie są zwracane. Zwrot zapłaty następuje w ciągu 7 dni roboczych po otrzymaniu towaru (jeśli do towaru była faktura VAT to 7 dni od momentu otrzymania potwierdzenia odbiory korekty faktury która zostanie wystawiona i wysłana w ciągu 2 dni po otrzymaniu towaru). Pełna treść ustawy dostępna jest tutaj: http://isap.sejm.gov.pl/index.jsp Możliwość zwrotu dotyczy tylko zakupów "Kup Teraz" i tylko dla osób prywatnych. Jeżeli zakupu dokonuje firma lub aukcja jest wygrana drogą licytacji (nawet przez osobę prywatną) ustawa o prawie zwrotu nie obowiązuje. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. NIE ODBIERAMY PACZEK ZA POBRANIEM!!!

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Montaż

70,00 zł
Montaż - szczegóły

Oferujemy naprawy w ramach usługi "door to door" cieszy się wymiana szybki wyswietlacza, wymiana uszkodzonego dotyku oraz gniazda ładowania. Większość napraw wykonujemy w ciągu 1-2 dni roboczych, dlatego warto zastanowić się nad wyborem profesjonalnego serwisu, który naprawą telefonów komórkowych specjalizuje się od ponad 8 lat.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji przepis z ustawy

O sprzedającym

SP-KOM

O sprzedającym

SP-KOM

93,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:24

Dane firmy

Nikol Semkovich
SP-KOM
Mazurska 43 /U2
70-416 Szczecin
REGON: 361580957
NIP: 852-258-47-19

Kontakt

  • 799******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

SP-KOM

Ul. Czorsztyńska 9/2

71-201 Szczecin

tel 799-795-222

NIP: 8522584719




Pozostałe informacje

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta 15 1940 1076 3148 5447 0000 0000

Firma SP-KOM to profesjonalny sprzedawca dla którego najważniejsza jest

satysfakcja klienta.

Do podstawowych atutów naszej firmy należą:

Oferta opierająca się na towarach posiadających najwyższy

stosunek jakości do ceny.

Profesjonalne, bezpłatne doradztwo, polegające na rozwiązywaniu

problemów  klienta i dobieraniu optymalnego towaru,

oprzyrządowania lub innych akcesoriów, prowadzone przez

doświadczonych kilkuletnią pracą naszych doradców

techniczno-handlowych.

Błyskawiczna dostawa, bazująca na bardzo dobrze funkcjonującej

logistyce i potężnym zapasie magazynowym.

Pełna obsługa posprzedażna, serwis, zapewnienie pełnego

asortymentu sprzętu do dowolnego typu towaru oferowanego na naszych

aukcjach.

Za przedmioty wysłane za pośrednictwem poczty polskiej listem nie odpowiadamy. Ta forma tylko na prośbę kupującego oraz na jego odpowiedzialność

. W związku z podjętymi przez firmę działaniami ekologicznymi wszystkie FAKTURY WYSYŁAMY  FORMIE ELEKTRONICZNEJ

REGULAMIN

Kupując na naszych aukcjach akceptują Państwo  warunki opisane

poniżej:

§1

Termin

na zrealizowanie zamówienia jest określony na stronie sprzedaży

przedmiotu i jest różny w zależności od asortymentu, miejsca

wysyłki oraz formy dostawy jaką wybierze klient - okres ten jest

liczony od dnia otrzymania zapłaty na konto lub też deklaracji

zapłaty przy odbiorze. W termin ten, nie jest wliczony czas

przesyłki.  Aktualnie wysyłki paczek za pobraniem i opłaconych

za pomocą PayU odbywają się na bieżąco (w tym samym dniu

roboczym przy zakupach zrealizowanych do godziny 12.00) ,

paczek opłaconych przelewami następnego dnia roboczego po

zaksięgowaniu przelewu na koncie.

§2

Tuż po zakupie towaru, prosimy o wypełnienie formularza dostawy

oraz ewentualnie formularza danych do faktury VAT. Żaden

z pracowników firmy nie jest upoważniony do ręcznej edycji danych

kupującego. Faktury wystawiamy w formie elektronicznej.

§3.

Klienci

indywidualni otrzymują paragon fiskalny.

§4

W wypadku dokonywania płatności metodą tradycyjną na nasze konto

prosimy w tytule płatności wpisać Nick: z ALLEGRO. I zawiadomić nas o tym mailowo.

§5.

Jeżeli przelew będzie realizowany przez osobę trzecią, lub kilka osób,

także prosimy o taką informację. Na pewno uda nam się wtedy

szybciej zidentyfikować wpłatę.

§6

Nieodebranie przesyłki płatnej przy odbiorze jest to automatycznie traktowane, jako rezygnacja z zakupu, co wiąże się ze zgłoszeniem do Zespołu Allegro w celu zawieszenia konta kupującego.

§7

Pamiętaj,

kupując towary na naszych aukcjach, automatycznie akceptujesz

powyższe zasady zakupów

Numer oferty: 8101156411

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro