Oprawa Panel LED Plafon OSRAM Planon PLUS 30x120

od
Autoryzowany dystrybutor OSRAM
-30%na trzecią sztukę 
349,00
Allegro Smart!
17,45 zł x 20 rat raty zero
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/77,90 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Kurier
Przesyłka kurierska0,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie13,90 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Maksymalna moc pojedynczego źródła światła
Liczba sztuk
z 14 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      biały
    • Kształt:
      inny
    • Ilość punktów światła:
      1
    • Materiał dominujący:
      metal
    • Rodzaj gwintu:
      zintegrowane źródło LED
    • Zasilanie:
      sieciowe
    • Maksymalna moc pojedynczego źródła światła:
      36 W

Opis

Cechy produktu

  • inne: stopień ochrony: IP 20
  • kolor obudowy: biały
  • materiał obudowy: metal
  • moc użytkowa: 36 W
  • napięcie: 220 V
  • strumień światła: 3400 lm
  • temperatura światła: 4000 K
  • zasilanie: sieciowe
  • zastosowanie: wewnętrzna
  • zawartość zestawu: lampa | 4 śruby | 4 kołki
  • żywotność: 35000 godz.
  • kod producenta: 4058075035287
  • kod systemowy: ELE-LED-OSR-769

Korzyści ze stosowania produktu

  • Bardzo jednorodne światło
  • Szybka i prosta instalacja przez 1 osobę

Obszar zastosowań

  • Eksploatacja tylko w pomieszczeniach
  • Dekoracyjne oświetlenie dekoracyjne
  • Montaż powierzchniowy na suficie i ścianach

Cechy produktu

  • Sufitowa oprawa oświetleniowa o zaawansowanej technologii LED

Wyposażenie / Akcesoria

  • Załączony zestaw do montażu, śruby i kołki montażowe

Galeria

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu/pożyczki: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu/pożyczki: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 11.03.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 11.03.2019 r. - 5.05.2019 r. Umowa o kredyt odnawialny zawierana jest pomiędzy kredytobiorcą a Bankiem BGŻ BNP Paribas S.A. Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje z tym Kredytodawcą i dokonuje czynności faktycznych w zakresie pośrednictwa w zawieraniu ww. umów. Umowa o pożyczkę zawierana jest pomiędzy pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. PayU S.A. współpracuje z tymi Pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu z nimi ww. umów. Umowa o kredyt odnawialny/pożyczkę zawierana jest pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy/pożyczkobiorcy. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Lokalizacja: Cała Polska, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
z pakietem
7,90 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
z pakietem
7,90 zł
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Salon Komputronik Jelenia Góra
ul. 1 Maja 70
58-500 Jelenia Góra
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik Lubin
ul. Rynek 28
59-300 Lubin
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
09:30 - 17:30
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik C.H. MAGNOLIA
ul. Legnicka 58
54-204 Wrocław
woj. dolnośląskie

poniedziałek - niedziela
09:00 - 21:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik Dzierżoniów
ul. Bohaterów Getta 10
58-200 Dzierżoniów
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Komputronik S.A.
Wołczyńska 37
60-003 Poznań
Dodatkowe informacje

 

1. Niniejsza procedura ma zastosowanie do:
1) roszczeń z tytułu gwarancji,
2) roszczeń z tytułu rękojmi.
2. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Komputronik S.A. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. 
3. Komputronik S.A. rozpatruje reklamacje w ciągu: 
1) 14 dni od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi;
2) 14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, przy czym w przypadku wystąpienia konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
4. Jeśli oświadczenie Klienta, o którym mowa w ust. 2 nie zawiera żądania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi lub zgłoszone żądanie nie może być uwzględnione, np. jako niemożliwe do zrealizowania albo wymagające nadmiernych kosztów, Komputronik S.A. niezwłocznie zwróci się do Klienta o dookreślenie swojego żądania lub zaproponuje inny sposób rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji.
5. W przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, decyzję o naprawie wadliwego towaru, wymianie lub zwrocie zapłaconej ceny podejmuje Komputronik S.A.
6. Zwrot towaru w ramach procedury reklamacyjnej jest bezpłatny.
7. Sposób dostarczenia sprzętu w ramach procedury reklamacyjnej:
1) klient może wysłać sprzęt na koszt Komputronik S.A. za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL, pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji RMA, zamieszczony na stronie internetowej www.komputronik.pl
2) lub dostarcza towar własnym staraniem do salonu Komputronik S.A.
8. W celu przeprowadzenia procedury reklamacyjnej, Klient powinien dostarczyć towar do Komputronik S.A. w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Klient może dostarczyć towar również w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd.).
9. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik S.A. i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami udzielonej gwarancji.
10. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego "Zgłoszenie RMA". Po wypełnieniu formularza zostanie nadany numer reklamacji (numer RMA).
1) W przypadku gdy numer RMA nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt).
2) Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego na stronie formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której załączniku znajdować się będzie etykieta z numerem RMA.
3) Etykietę należy przykleić na paczkę. W przypadku niemożności wydrukowania etykiety prosimy numer RMA umieścić na liście przewozowym w polu "UWAGI", lub w widocznym miejscu na przesyłce.
4) Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym należy pilnie skontaktować się z obsługą serwisu Komputronik S.A. i wstrzymać z wysłaniem.
11. Komputronik S.A. rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. W przypadku dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji, do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi, prosimy o załączenie do reklamowanego towaru dowodu zawarcia umowy w celu identyfikacji umowy sprzedaży i usprawnienia procedury reklamacyjnej.
12. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. W przypadku reklamacji niezasadnej, zgłoszonej na podstawie gwarancji, Komputronik S.A. może żądać zwrotu kosztów przesyłki.
13. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym Klient zobowiązany jest do sporządzenia kopii zapasowej wszystkich danych znajdujących się na nośniku/wprowadzonych do pamięci urządzenia. Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się na nośniku ponosi Klient. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. 
14. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy".
15. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik S.A. wzywa klienta na piśmie do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie tego terminu, Komputronik S.A. jest uprawniony do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta wynosi 5% średniej miesięcznej ceny wynajmu 1m2 powierzchni magazynowej w miejscowości jego przechowywania za każdy 1m2 zajętej przez towar powierzchni magazynowej. Opłata naliczana jest proporcjonalnie do liczby dni przechowywania towaru.

Zwroty

21 dni na odstąpienie od umowy
21 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

21 dni

Adres do zwrotu

Komputronik S.A.
Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

 

Zwroty produktów zakupionych na firmę są regulowane w Regulaminie   zwrotów dla podmiotów gospodarczych  dostępnym na   https://www.komputronik.pl/informacje/pomoc/zwroty/

Zwrot towaru przez konsumenta 

1.   Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem   przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania   przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w   art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o   prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy   składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór   stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3.   Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w   wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do   przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez   konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a   w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są   dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie   ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym   dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie   pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 

4.   W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru  RMZ.  Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy  Marek  Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego  zamówienie.  Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na  przesyłce. Brak  numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 

5.  Zwrot  rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie  później  niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 

6.  Koszt  zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca   konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy   zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 

7.   Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu   żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30   maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty   za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 

8.  Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub  na  odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art.  38  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827),  w  tym w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli   przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,  który  został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po  spełnieniu  świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od  umowy; 

2)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz  nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub  służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

4)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w   zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można   zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,   jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

5) w której   przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy  komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) o dostarczanie  treści  cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli   spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed   upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez   przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

10.   Formularz zwrotu dołączony jest do wydruku dokumentu sprzedaży, można   go też wypełnić osobiście pod adresem: http://test.ktr.pl/rmz

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

OSRAM
OSRAM

99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 8 miesięcy

Dane firmy

Komputronik S.A.
Wołczyńska 37
60-003 Poznań
NIP: 972-09-02-729

Kontakt

  • 61 ** ** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone.  

Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480  

W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.  

Oferta dotyczy kompletu elementów, w związku z tym na fakturze mogą występować jako oddzielnie pozycje. 

O marce

O firmie LEDVANCE (OSRAM)

LEDVANCE jest licencjobiorcą znaku towarowego OSRAM w oświetleniu ogólnym i jednym z czołowych dostawców źródeł światła dla profesjonalistów i konsumentów na świecie. Oferuje zaawansowane lampy LED, jak również szeroki asortyment tradycyjnych źródeł światła, znormalizowanych opraw oświetleniowych i inteligentnych, połączonych w sieć rozwiązań oświetleniowych.

Numer oferty:7709571388
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro