Opis
Okładka na identyfikator. Etui na identyfikator + smycz.
Przedmiotem sprzedaży jest:
holder, kieszonka, etui na identyfikator.
Cena za 1 sztukę holdera na identyfikator + ciemno niebieska smycz.
Kieszonka stanowi sztywną osłonę do identyfikatorów, kart plastikowych, kart pracowniczych, wejściówek, przepustek i wizytówek...
Holder jest wielkości standardowej karty bankomatowej, dowodu osobistego, prawa jazdy...
Zawieszka na identyfikatory poziome.
Identyfikator wsuwany po krótszym boku.
Kieszonka wykonana z plastiku.
Etui z dwóch stron jest przeźroczyste, z tylnej strony posiada wycięcie na palec umożliwiające wysunięcie identyfikatora.
Rozmiar zewnętrzny etui na identyfikator to około 60 x 93mm
Rozmiar wewnętrzny etui na identyfikator to około 55mm x 87mm
Poniżej zdjęcie kieszonki na identyfikator bez smyczy.
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Dodatkowe informacje od sprzedającego
Dla firm działających na terenie kraju wystawiamy faktury VAT ( na towar i koszty transportu ). Dla firm i instytucji przed dokonaniem przelewu istnieje możliwość wystawienia PRO FORMA. Towar wysyłamy w 24h. Większe ilości do 48h. Przed odbiorem osobistym prosimy o tel. 24h wcześniej. Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera! Jeżeli paczka dojdzie uszkodzona spisz protokół szkody w momencie odbioru przesyłki. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 16:00.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mail: aukcje@abisa.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Sklep ABISA ul. Króla Kazimierza Wielkiego 102, 32-300 Olkusz.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
[Wypełnia Reklamujący]
Nazwa odbiorcy:..................................
Adres e-mail:.......................................
Tel:.....................................................
Adres dostawy:....................................
Oczekiwany sposób rozpatrzenia: naprawa/ wymiana/ zwrot
Nr dok. sprzedaży:..............................
Data sprzedaży:..................................
Nazwa towaru:.....................................
Ilość reklamowana:..............................
Numer rachunku do zwrotu należności:............................................................................
Opis usterki: .......................................................................................................................... ..................................................................................................................................................
podpis data .......... .........
Zwroty
Zwroty
Regulamin określa zasady sprzedaży, w tym prawa i obowiązki Kupującego oraz Sprzedającego, w zakresie umów zawieranych na odległość za pośrednictwem portalu internetowego allegro.pl Przyjmujący zamówienia - zwany dalej Sprzedawcą abisa.pl Karol Dębski 32-300 Olkusz, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 102 NIP 637 198 38 27 Regon 12 04 98 100 Adres wykonywania działalności: ul. Króla Kazimierza Wielkiego 102, 32-300 Olkusz, Polska, powiat olkuski, województwo MAŁOPOLSKIE. Adres wykonywania działalności: ul. Króla Kazimierza Wielkiego 102, 32-300 Olkusz, Polska, powiat olkuski, województwo MAŁOPOLSKIE. Adres do składania reklamacji: ul. Króla Kazimierza Wielkiego 102, 32-300 Olkusz, Polska, powiat olkuski, województwo MAŁOPOLSKIE. Możliwe sposoby kontaktu z firmą abisa.pl Karol Dębski: 1) telefonicznie – pod numerem telefonu: 503505662 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00 2) mail – pod adresem mail: aukcje@abisa.pl 3) pocztą tradycyjną – pod adresem: Sklep ABISA ul. Króla Kazimierza Wielkiego 102, 32-300 Olkusz Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mail: aukcje@abisa.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Sklep ABISA ul. Króla Kazimierza Wielkiego 102, 32-300 Olkusz. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na stronie www.allegro.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: aukcje@abisa.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Sklep ABISA ul. Króla Kazimierza Wielkiego 102, 32-300 Olkusz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja (proszę wpisać imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy. Numer oferty: Data zawarcia umowy to: Data odbioru: Imię i nazwisko: Login Allegro:Adres: Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy - Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Wszystkie produkty sprzedawane przez firmę abisa.pl Karol Dębski są wolne od wad fizycznych (z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży) i prawnych. Sposoby zapłaty: 1) Gotówką – podczas osobistego odbioru kupionych przedmiotów w siedzibie firmy Sprzedającego. 2) Przedpłata na konto Sprzedającego ING Bank Śląski S.A. 57 1050 1618 1000 0091 3749 2956 3) „Za pobraniem” tzn. płatność ceny kupionych towarów i kosztów transportu gotówką do rąk kuriera dostarczającego zamówione przedmioty. Kupione produkty są wysyłane za pośrednictwem FIRMY KURIERSKIEJ lub POCZTY POLSKIEJ. Koszty dostawy są szczegółowo opisane w każdej aukcji. Koszty dostawy zależą od ilości, rodzaju oraz wagi kupionych produktów. Ceny oferowanych produktów podane są w kwotach brutto. Zawierają 23% podatek VAT. Ceny oferowanych do sprzedaży produktów nie uwzględniają kosztów transportu. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- auk***@******** (pokaż)
- 503 *** *** (pokaż)
Pozostałe informacje
Dla firm działających na terenie kraju wystawiamy faktury VAT ( na towar i koszty transportu ).
Dla firm i instytucji przed dokonaniem przelewu istnieje możliwość wystawienia PRO FORMA.
Towar wysyłamy w 24h. Większe ilości do 48h.
Przed odbiorem osobistym prosimy o mail 48h wcześniej.
Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera! Jeżeli paczka dojdzie uszkodzona spisz protokół szkody w momencie odbioru przesyłki.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 do 16:00.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu