ODTWARZACZ MP3 LCD MP4 SŁUCHAWKI + KARTA 16 GB

od
RedMoney
28,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
178 osób kupiło 217 sztuk
Liczba sztuk
z 223 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna
    • Waga produktu:
      80 g
    • Zasilanie:
      akumulatorowe
    • Kolor:
      inny
    • Wbudowana pamięć (GB):
      0
    • Obsługa kart pamięci:
      tak
    • Komunikacja:
      brak
    • Załączone wyposażenie:
      kabel USB, słuchawki

Opis

ODTWARZACZ MP3 + SŁUCHAWKI + KARTA PAMIĘCI  16 GB

  • Odtwarzacz MP3 na kartę microSD + słuchawki
  • Odtwarzacz posiada wyświetlacz LCD
  • Wyposażony jest w okrągłe pokrętło ułatwiające sterowanie
  • Środkowy przycisk służy do włączania i wstrzymywania odtwarzania
  • Zewnętrzne przyciski służą do przewijania oraz regulacji głośności
  • MP3 jest wyposażony w klips, dzięki czemu możesz go zamocować, gdziekolwiek zechcesz. osób którzy biegają
  • Wyświetlacz LCD, na którym widać tytuł aktualnie odtwarzanej piosenki

SKŁAD ZESTAWU

  • Odtwarzacz MP3 z wyświetlaczem LCD
  • Karta pamięci 16 gb
  • Słuchawki
  • Kabel USB
  • Instrukcja
  • Plastikowe opakowanie

SPECYFIKACJA

  • Obsługiwanie kart micro sd (do 32GB)
  • Aluminiowa obudowa odporna na zarysowania
  • System anti-shock (odporny na wstrząsy)
  • Obsługiwane formaty : MP3 , WMA, WAV
  • Wbudowany akumulator litowo-jonowy
  • Kompatybilny z systemem : Windows 98/SE/ME/2000/XP/Vista/7, Mac OS 8.6 i wyższe, Linux 2.4 i wyższe i Unix , nie trzeba instalować żadnych sterowników.
  • USB 2.0 (dzięki czemu można szybko wrzucać muzykę oraz ładować baterię)
  • Może służyć jako przenośna pamięć (pendrive)

DOSTĘPNE KOLORY:

  • ZIELONY
  • RÓŻOWY
  • SREBRNY
  • NIEBIESKI
  • CZARNY

PO ZAKUPIE PROSIMY PODAĆ KOLOR, W PRZYPADKU BRAKU WYSYŁAMY KOLOR LOSOWY.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,19

Opinie o produkcie

22
8
1
1
4

22 maja 2019 od
Sluchawki spoko. Jest problem z przerzuceniem z laptopa przez USB muzyki. Nie odtwarza niektórych piosenek, jakby pojawił się jakiś problem, omija je. Nie wiem, czy to problem z kartą SD, czy mp3.
25 kwietnia 2019 od
Pochodzi trochę i się zacina
4 kwietnia 2019 od
W takiej cenie z Kartą 16GB nie ma co narzekać. Wspomnę tu tylko, że słuchawki nie są jakieś dobre, przeciętne, poza tym spoko:)

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Jadowniki, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u RedMoney za co najmniej 149.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1 dzień roboczy
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier DPD
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Podgórska 77
32-851 Jadowniki
woj. małopolskie

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Jarosław Korda
Podgórska 77
32-851 Jadowniki
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJE

1. Sprzedający dostarcza Towary bez wad.

GWARANCJA

2. Reklamacje Kupującego na podstawie gwarancji należy zgłosić bezpośrednio u właściwego gwaranta lub za pośrednictwem Sprzedającego. Reklamacje te rozpatruje właściwy gwarant (wystawca oświadczenia gwarancyjnego). Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Towaru lub informacja znajdująca się na stronie internetowej gwaranta.

3. Towar, będący przedmiotem reklamacji na podstawie gwarancji należy dostarczyć bezpośrednio do punktu wskazanego przez gwaranta lub do Sprzedającego, albo za pośrednictwem podmiotu trzeciego świadczącego usługi kurierskie lub pocztowe na koszt Sprzedającego lub gwaranta, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady.

4. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono - niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w pkt. VII.3, powyżej.

5. Dowód zakupu Towaru oraz ważna karta gwarancyjna są niezbędne do przyjęcia przez gwaranta lub Sprzedającego reklamacji na podstawie gwarancji.

6. Termin i zasady rozpatrywania reklamacji Towaru zgłoszonej na podstawie gwarancji określone są w treści dokumentu gwarancyjnego.

7. Gwarancja nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Kupującego ani nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady Towaru. Jednakże w razie wykonywania przez Kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedającego o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.

RĘKOJMIA ZA WADY

8. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.

9. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

10. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na Towar wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.

11. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru.

12. Kupujący nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, stosownie do pkt 9 powyżej, jeżeli wada Towaru jest nieistotna.

13. Kupujący będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady Towaru,

chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.

14. Jeżeli Towar wadliwy został zamontowany, Kupujący może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez Sprzedającego Kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

15. Sprzedający może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę Towaru.

16. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może on żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę Towaru albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny Towaru.

17. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć Towar wadliwy pod adres: ul. Podgórska 77 32-851 Jadonwiki Kupujący, w miarę możliwości, powinien jednak przed dokonaniem wysyłki skontaktować się ze Sprzedającym, w celu umówienia kuriera za pośrednictwem Sprzedającego.

18. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje.

19. Postanowienia pkt. VII.16 i VII.18 stosuje się do zwrotu Towaru w razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży i wymiany Towaru na wolny od wad.

20. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi czternaście (14) dni roboczych liczonych od dnia złożenia reklamacji Towaru przez Kupującego, chyba że Sprzedający poinformuje Kupującego o konieczności przedłużenia tego terminu w przypadkach szczególnych, uzasadnionych np. koniecznością zebrania dodatkowej dokumentacji, informacji na temat przyczyn, lub okoliczności reklamacji. W takim przypadku z przyczyn niezależnych od Sprzedającego czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.

21. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

22. Kupujący otrzyma potwierdzenie zgłoszenia reklamacji od Sprzedającego.

23. Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedającego o zakończeniu procesu reklamacyjnego. Informacja ta będzie również dostępna dla Kupującego pod numerem Infolinii lub w zakładce „Status reklamacji” w Koncie Kupującego w Sklepie Internetowym po zalogowaniu się na Koncie.

24. W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji Towarów, zaleca się, aby Kupujący składając reklamację z tytułu rękojmi wypełnił formularz reklamacji dostępny na podstronie „Reklamacje” Sklepu Internetowego i przesłał go Sprzedającemu w postaci skanu drogą elektroniczną lub pocztą (nie jest to warunek rozpatrywania reklamacji).

25. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana ze względu np. na jej bezzasadność, lub brak dowodu zakupu u Sprzedającego zostanie odesłany do Kupującego. Sprzedający może w takiej sytuacji obciążyć Kupującego kosztami takiej przesyłki.

26. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie Towaru wydawanego Kupującemu w zestawieniu z wyglądem Towaru (także tego samego rodzaju, marki i modelu)

prezentowanym w formie graficznej w Sklepie Internetowym, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Kupującego, warunków oświetlenia, itp. czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do zakupów. Niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego, w szczególności nie ogranicza w żaden sposób praw Kupującego będącego Konsumentem do odstąpienia od umowy.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Jarosław Korda
Podgórska 77
32-851 Jadowniki
Dodatkowe informacje

 

Zasady zwrotu produktu:

1. Przy każdym zwrocie prosimy o kontakt mailowy w celu sprawnego rozwiązania transakcji; 

2. Zwroty rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru. 

- Kupującemu przysługuje zwrot towaru w ciągu 14 dni, przy czym towar może nosić ślady użytkowania, jeśli natomiast chodzi o oryginalne opakowanie, to nie ma takiego wymogu, ważne, by przedmiot był właściwie zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu. 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 

2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia. 

3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: Jarosław Korda ul. Podgórska 77 32-851 Jadowniki usaimport@gmail.com Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Jarosław Korda ul. Podgórska 77

32-851 Jadowniki niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru , który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł, z zastrzeżeniem, że w przypadku towarów ponadgabarytowych (np. lodówki side-by-side) wysokość ww. kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 700-1000 zł. 

8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

9. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. 

10. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość.

O sprzedającym

RedMoney

O sprzedającym

RedMoney

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:47

Dane firmy

Jarosław Korda
RED MONEY Jarosław Korda
Podgórska 77
32-851 Jadowniki
NIP: 869-194-86-73

Kontakt

  • 669****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jarosław Korda 

ul. Podgórska 77

 32-851 Jadowniki

 tel: 669-580-079 

email: redmoneykorda@gmail.com 


Witam Cię w moim sklepie. Jestem nowym sprzedającym z wieloletnim doświaczeniem, staram się podchodzić indywidualnie do każdej transakcji i klienta. Gwarantuje Ci jakość produktu, niską cenę oraz natychmiastową wysyłkę zaraz po wpłacie.   ZAPRASZAM DO ZAKUPÓW:)

Pozostałe informacje

DANE DO PRZEDPŁATY NA KONTO: 


Jarosław Korda  

ul. Podgórska 77 

32-851 Jadowniki


 Numer rachunku BZWBK: 27 1090 1838 0000 0001 3425 2037

Numer oferty:7927228777
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro