ODBÓJ OSŁONA AMORTYZATORA PRZÓD TOYOTA YARIS KYB

od
Super Sprzedawcy
dwmoto
80,00
Allegro Smart!
Liczba kompletów
z 9 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent części:
      KYB
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Numer katalogowy części:
      910047

Opis

ZESTAW OCHRONY PRZECIWPYŁOWEJ

na oś Przednią

KOMPLET NA DWA AMORTYZATORY

W skład zestawu wchodzą:

- 2 sztuki osłon

- 2 sztuki odbojów

Możliwość sprawdzenia części po numerze VIN.

  • TOYOTA YARIS (_P1_) 1.0 (SCP10_) 65KM 2003-2005
  • TOYOTA YARIS (_P1_) 1.0 (SCP10_) 68KM 1999-2005
  • TOYOTA YARIS (_P1_) 1.3 (NCP10_, SCP12_) 86KM 1999-2005
  • TOYOTA YARIS (_P1_) 1.3 (SCP12_, NCP10_, SCP13_) 87KM 2002-2005
  • TOYOTA YARIS (_P1_) 1.4 D-4D (NLP10_) 75KM 2001-2005
  • TOYOTA YARIS VERSO (_P2_) 1.3 (NCP20_, NCP22_) 84KM 2002-2005
  • TOYOTA YARIS VERSO (_P2_) 1.3 (NCP20_, NCP22_) 86KM 1999-2002
  • TOYOTA YARIS VERSO (_P2_) 1.5 (NCP21_) 105KM 2000-2005
  • TOYOTA YARIS VERSO (_P2_) 1.5 (NCP21_) 106KM 2000-2005

KAYABA jest jednym z największych światowych producentów amortyzatorów na pierwszy montaż OE, a wiele pojazdów opuszczających linie produkcyjne na całym świecie posiada amortyzatory KAYABA jako oryginalne wyposażenie.

Opatentowane zawory i zastosowanie sprężonego gazu (azotu) w amortyzatorach KAYABA Excel-G zapewnia komfort jazdy, a jednocześnie znacznie ogranicza zjawisko spieniania oleju (tzw. kawitacji) oraz przyspiesza czas jego reakcji zwiększając tym samym poziom bezpieczeństwa jazdy.

KAYABA zaleca kontrolę amortyzatorów co 20 000 km i wymianę po przebiegu powyżej 80 000 km.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wroclaw, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u dwmoto za co najmniej 1500.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
15,87 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

DW MOTO
Kolista 18
54-152 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: sklep@dwmoto.pl
tel.: 733836666

poniedziałek - piątek
08:15 - 17:00
sobota
09:15 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

DW MOTO Milena Sokołowska
ul. Kolista 18c
54-152 Wrocław
Dodatkowe informacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.   


Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.   


 Opis procedury reklamacji: 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@dwmoto.pl, w formie pisemnej pod adres Sprzedawcy lub osobiście w siedzibie firmy. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

a) dane kontaktowe (tj. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu oraz numer rachunku bankowego)

b) dokładne opisanie przyczyny reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Kupującego (wymiana towaru na wolny od wad lub zwrot pieniędzy)

c) dane samochodu (marka, model, rok produkcji, pojemność, moc oraz numer nadwozia VIN)

d) datę montażu oraz demontażu części 

e) przedmiot reklamacji

f) dokument zakupu

Po kontakcie ze Sprzedającym jest możliwość otrzymania odpowiedniego formularza reklamacji, który należy wypełnić i dołączyć do reklamowanego przedmiotu.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W uzasadnionych przypadkach, gdy pojawia się konieczność wysłania produktu do producenta/dystrybutora celem przeprowadzenia stosownych ekspertyz, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostaje poinformowany przez Sprzedawcę. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest pod podany przez Kupującego adres e-mail bądź pocztą tradycyjną. Na części oryginalne Renault-Dacia wymagana jest opina autoryzowanego serwisu ASO. Gwarancja obejmuje wszystkie części zamontowane wyłącznie w wyspecjalizowanym warsztacie mechaniki samochodowej. Dokumentem potwierdzającym taki montaż jest Faktura Vat lub paragon z dnia montażu.

6. Kupujący dostarcza reklamowany towar na własny koszt.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
DW MOTO Milena Sokołowska
ul. Kolista 18c
54-152 Wrocław
Dodatkowe informacje

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (przykładowy wzór Oświadczenia znajdą Państwo z załączniku). 


W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 


Prawo zwrotu nie przysługuje Kupującym będącym Podmiotem Gospodarczym. 


Opakowanie towaru jest częścią towaru, towar przyjmujemy jedynie w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów montażu / użytkowania. W przypadku części elektronicznych, zapakowanych w zalakowane opakowania – zwroty przyjmujemy jedynie w nienaruszonym opakowaniu.

O sprzedającym

dwmoto

O sprzedającym

dwmoto

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:39

Dane firmy

Milena Sokołowska
DW MOTO Milena Sokołowska
Kolista 18c
54-152 Wroclaw
REGON: 364207443
NIP: 894-293-89-40

Kontakt

  • 733****** (pokaż)
  • 733****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:15 - 17:00
sobota
09:15 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Wszystkie części w miarę naszych możliwości staramy się sprawdzać po numerze nadwozia auta vin, jeżeli klient nie korzysta z tej możliwości oznacza to, że jest pewien, że dana część pasuje do jego auta i bierze za wybór pełną odpowiedzialność. Wszystkie koszty wysyłki podane na aukcji dotyczą wysyłek na terenie Polski, wysyłka do innego kraju jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki.

Pozostałe informacje

Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku.  

Numer oferty:8033399391
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro