1 z 9

OCHNIK PORTFEL MĘSKI SKÓRZANY PORMS-0091-57

od
Super Sprzedawcy
max-leather
199,00
8 monet
Przesyłka płatna z góry
Kurier DPD10,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Kurier DPD pobraniowy15,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 9 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    0.5 kg
  • Płeć:
    Produkt męski
  • Kolor:
    brązowy, beżowy
  • Marka:
    OCHNIK
  • Rodzaj:
    portfel
  • Wzór dominujący:
    bez wzoru
  • Materiał dominujący:
    skóra naturalna
  • Orientacja:
    pionowa
  • Wielkość:
    duży
  • Zapięcie:
    klamra
  • Kolor okuć:
    inny
  • Dostawa z Polski:
    tak
  • Cechy dodatkowe:
    miejsce na dowód rejestracyjny, miejsce na bilon

Opis

OCHNIK

jest liderem na rynku polskim w projektowaniu i sprzedaży odzieży skórzanej. Kolekcje firmy tworzone są przez ambitnych projektantów, którzy pragną kultywować na rynku polskim umiłowanie do tego, co piękne, na bieżąco śledząc światowe trendy jakie będą obowiązywać w modzie w danym sezonie.

OCHNIK

kolor - ciemny brąz

fason - klasyczny

wielkość - średni

skóra naturalna

Portfel wykonany z wysokiej jakości skóry naturalnej .

Posiada 2 kieszenie na banknoty,

1 duże miejsce na monety,

8 miejsc na karty kredytowe,

7 dodatkowych kieszeni w tym 1 zamykana na suwak oraz

3 przeźroczyste, miejsce na dowód osobisty.

dodatkowe zewnętrzne zapięcie

LOGO na zew. stronie portfela .

szerokość - 10 cm

wysokość - 13 cm

PORTFEL MIEŚCI TAKIE DOKUMENTY JAK ; DOWÓD REJESTRACYJNY SAMOCHODU , DOWóD OSOBISTY ORAZ INNE DOKUMENTY.

JEST TO BARDZO ELEGANCKI ORAZ PRAKTYCZNY PORTFEL.

Zapakowany w pudełko oraz torbę OCHNIK

Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u max-leather za co najmniej 129.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DPD
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DPD pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Krzysztof Pindera
Marywilska 44 lok H88
03-042 Warszawa
Dodatkowe informacje

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży: Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 25.grudnia 2014r art. 5561 § 1 Kodeksu cywilnego. "" Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.§ 2. Jeżeli kupującym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.§ 3. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy."" Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej jak i listem poleconym na adres: max-leather@wp.pl bądz w formie pisemnej na adres: Krzysztof Pindera Marywilska 44 lok H88 03-042 Warszawa bądz na sklepach stacjonarnych Marywilska 44 lok H88 03-042 Warszawa oraz Modo Łopuszańska 22 lok D04 02-220 Warszawa Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie,ale też nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie,ale nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób. FORMULARZ REKLAMACYJNY powinien zawierać dane kupującego , adres oraz opis reklamacji jak żądania odnośnie wymiany, naprawy bądz zwrotu kwoty , dane do przelewu.Możliwie też jest obniżenie ceny towaru. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. Wszystkie produkty posiadają gwarancję 24 miesiące na wady ukryte. Gwarancja jest udzielana na podstawie dołączonego do każdego towaru paragonu, faktury VAT, lub innego dokumentu stwierdzającego jego zakup.Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni, od daty otrzymania wadliwego towaru.Do paczki należy dołączyć oraz wypełniony formularz reklamacji . Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Krzysztof Pindera
Marywilska 44 lok H88
03-042 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysyłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres max-leather@wp.pl lub też pisemnie na adres:Krzysztof Pindera Marywilska 44 lok H88 03-042 Warszawa. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, ale też nie później niż w terminie czternastu dni. Usługodawca/Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia otrzymania produktu przez kupującego. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. FORMULARZ ZWROTU: NUMER ZAMÓWIENIA: .............................. DATA ZAMÓWIENIA: ....................................... NUMER FAKTURY/PARAGONU: .................................................................................................... NAZWA PRZEDMIOTU............................... IMIĘ I NAZWISKO: .................................................................................................................. NAZWA ALLEGRO UŻYTKOWNIKA :......................................... ADRES: ................................................................................................................................... ................................................................................................................................................. TELEFON: .................................................... EMAIL: ............................................................. Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta) nazwa Banku: .......................................................................................................... Numer rachunku NAZWA TOWARU ILOŚĆ CENA BRUTTO PRZYCZYNA ZWROTU Uwagi Klienta: ....................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie .................................................................................... (czytelny podpis Klienta) WYMIANY Jeśli okaże się, że dobrali Państwo nieodpowiedni rozmiar, towar można wymienić (o ile jest on dostępny) na inny rozmiar bądź model w terminie do 14 dni od momentu otrzymania towaru. Nieużywany towar do wymiany prosimy przesłać wraz z dowodem zakupu na adres wymieniony wyżej czyli: Krzysztof Pindera Marywilska 44 lok H88 03-042 Warszawa. dopisek ''wymiana .'' Wymieniany towar można wysyłać listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Koszty wysyłki ponosi kupujący. Nie zalecamy wysyłki zwykłym listem (nie rejestrowanym). Nie odbieramy przesyłek wysłanych w inny sposób (na koszt odbiorcy, za pobraniem). Czas realizacji wymiany to maksymalnie 14 dni. Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł. Koszt ten uregulowany zostanie pobraniem. Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: - nazwę użytkownika, numer aukcji allegro, - imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego, - pełny adres do wysyłki zwrotnej, - numer aukcji allegro, symbol oraz rozmiar towaru na wymianę. Po odbiorze wymienimy i odeślemy przesyłkę na podany adres.

O sprzedającym
max-leather
max-leather

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 4 miesięcy

Dane firmy

Krzysztof Pindera
PROMOTOR Krzysztof Pindera
Pańska 7 m 125
00-124 Warszawa
REGON: 011386459
NIP: 525-132-74-74

Kontakt

  • 501 *** *** (pokaż)
poniedziałek - niedziela
09:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

Sklep Max- Leather.pl

Pozostałe informacje

Nasze SKLEPY 

Łopuszańska 22 Sklep D04

otwarty  godz.10-21

Warszawa tel 731-111-360


Marywilska 44

Marywilska 44 sklep H088

03-042 Warszawa 

otwarty godzina 10-18

tel . 501 087 099



SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR

Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

   płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego

   płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

   płatność za pomocą systemu PayU , przelewy 24

KOSZTY DOSTAWY PODANE NA KAŻDEJ AUKCJI DOTYCZĄ WYŁĄCZNIE WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI.

W przypadku chęci wysyłki ewentualnej dostawy zakupionych produktów zagranicę przed dokonaniem zakupu należy się mailowo skontaktować ze Sprzedającym w celu ustalenia możliwości wysyłki do wybranego kraju oraz oszacowania wysokości kosztów dostawy.

Numer konta do wpłaty przelew

39 1140 2017 0000 4202 0949 9643

Mbank

Krzysztof Pindera

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

   w przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu Payu, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży

   w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 4 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób:

   w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego.

   w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

  

   przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony „O mnie”). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro.

Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel zbierania danych i odbiorcy danych

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego.

W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony ''informacje od sprzedającego''.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

INNE INFORMACJE

Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi:

czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;

   skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;

   zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy;

   metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.

   rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,

   warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,

   warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,

   tryb postępowania reklamacyjnego,

   dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną


Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych . Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.

   Z poważaniem Krzysztof Pindera

Numer oferty:7672088993
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro