NOWE SŁUCHAWKI BEZPRZEWODOWE JABRA STEP BLUETOOTH

od
EURO2GSM
85,00
Allegro Smart!
4 osoby kupiły 4 sztuki
Liczba sztuk
z 42 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Jabra
    • Model:
      STEP
    • Waga produktu:
      30 g
    • Kolor dominujący:
      czarny
    • Materiał:
      tworzywo sztuczne
    • Rodzaj słuchawek:
      dokanałowe
    • Konstrukcja:
      otwarta
    • Mikrofon:
      tak
    • Regulacja głośności:
      tak
    • Transmisja sygnału:
      Bluetooth
    • Załączone wyposażenie:
      przewód USB

Opis

Dokładny opis oraz dane techniczne dostępne są na stronie producenta.

Proszę podawać dane firmy do faktury.

Zdjęcia:

Zdjęcia produktu są poglądowe.

Pytania:

Prosimy zgłaszać przez pytanie do kupującego lub maila.

Warunki:

Więcej informacji na temat reklamacji, sposobie wysyłki oraz zwrocie można znaleźć w zakładkach aukcji.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,00

Opinie o produkcie

0
1
0
0
0

15 czerwca 2019 od
jak na cenę to jakość ok
głośność
słabe do biegania

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kędzierzyn-Koźle, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
10,95 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
15,87 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  *Gwarancja Door to Door obowiązuje tylko na produkty których producent deklaruje taką gwarancję w innym przypadku przedmiot należy odesłać do producenta lub sprzedawcy. 

  1. Producent bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia, zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji pod warunkiem przedstawienia kopii dowodu zakupu.
  2. W przypadku gdy naprawa jest niemożliwa, urządzenie zostanie wymieniane na nowe o nie gorszych parametrach procesora oraz pamięci.
  3. Okres gwarancji podany wyżej jest liczony od daty sprzedaży sprzętu, jednak nie dłużej niż 27 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na produkcie.
  4. W przypadku wymiany produktu, gwarancja jest kontynuowana zgodnie z datą zakupu oryginalnego urządzenia lub w przypadku zakończenia tej gwarancji wynosi 90 dni, na wymieniony produkt, liczone od daty wymiany urządzenia umieszczonej w raporcie serwisowym. 
  5. Nie należy dopuścić do rozładowania baterii w urządzeniu. 
  6. Okres gwarancji na akcesoria dołączone do urządzenia (np. ładowarki, uchwyty, kable, piloty itp.) wynosi 6 miesięcy od daty sprzedaży z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych. 
  7. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 21 dni roboczych od przyjęcia urządzenia fizycznie do serwisu. Termin może wynośić nawet 31 dni jeżeli urządzenie zostanie odesłane w pierwszym przypadku do sprzedawcy.
  8. Usterkę należy zgłosić nie później niż 14 dni od jej zaistnienia.  
  9. Nabywca zobowiązany jest dostarczyć produkt w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami. Odpowiedzialność za uszkodzenia wynikające z użycia opakowania zastępczego ponosi nabywca.  
  10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu.  
  11. Niniejsza gwarancja nie obejmuje: a) elementów zużywalnych lub podlegających wyczerpaniu (takich jak nieładowane baterie itp.); b) uszkodzeń i awarii spowodowanych włączaniem, użytkowaniem lub obchodzeniem się z produktem w sposób odbiegający od normalnych osobistych lub domowych zastosowań; c) uszkodzeń produktu będących następstwem: - używania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, czyli używania, którego skutkiem jest uszkodzenie fizyczne, estetyczne lub uszkodzenie powierzchni produktu lub jego modyfikacje, lub uszkodzenie wyświetlaczy ciekłokrystalicznych, - zarażenia wirusem lub użytkowania produktu z oprogramowaniem innym niż dostarczone z produktem lub oprogramowaniem nieprawidłowo zainstalowanym; - Kompatybilności urządzeń, z którymi używany jest ten produkt lub w których skład wchodzi, z wyjątkiem innych produktów przeznaczonych do użytku z niniejszym produktem; - użytkowania produktu z akcesoriami, urządzeniami peryferyjnymi i innymi produktami typu, stanu i standardu innego niż zalecany; - napraw przeprowadzanych przez osoby niebędące pracownikami Autoryzowanych Centrów Serwisowych; - zaniedbania a szczególnie zabrudzeń; - wypadków, pożaru, działania cieczy lub wilgoci, chemikaliów i innych substancji, powodzi, wibracji, nadmiernego gorąca, nieprawidłowej wentylacji, wahań napięcia sieci zasilającej, podłączenia nadmiernego lub nieprawidłowego napięcia, promieniowania, wyładowań elektrycznych łącznie z błyskawicami oraz działania jakichkolwiek sił zewnętrznych i uderzeń. d) Gwarancja obejmuje wyłącznie sprzętowe podzespoły produktu. Nie obejmuje zaś oprogramowania. e) Czyszczenia urządzeń spowodowanych niewłaściwym przechowywaniem urządzenia. f) Sprzętu uszkodzonego mechanicznie.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wymiany uszkodzonych części produktu, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony. Wszystkie wymienione części i produkty stają się własnością sprzedawcy. 
  13. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania plomb gwarancyjnych, tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian systemowy bądź konstrukcyjnych urządzenia.
  14. Sprzedawca może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej, jeżeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej np.: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.
  15. Sprzedawca nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie. 
  16. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia.
  17. Sprzedający nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku utraty danych na urządzeniu, informujemy również że mapy przywracane będą do stanu zgodnego ze stanem produkcyjnym. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

EUROWICHER PIOTR WICHER
GRUNWALDZKA 8/4
47-220 KĘDZIERZYN-KOŹLE
Dodatkowe informacje

 Procedura serwisowa

Co zrobić, aby przyspieszyć ten proces?

Jeżeli zakupiłeś produkt nowy, skorzystaj z gwarancji producenta, bezpośrednie odesłanie produktu do autoryzowanego serwisu znacznie skróci czas realizacji. W przypadku produktów objętych gwaracją sprzedawcy, powiadom nas mailowo o zaistniałym problemie, postaramy się rozwiązać go tak szybko jak to możliwe. Jeżeli niezbędne będzie odesłanie zakupionego produktu, do przesyłki należy dołączyć informacje o kupującym tak by możliwe było zidentyfikowanie przysyłki. O przyjęciu urządzenia oraz postępach w realizacji, zostaną Państwo poinformowani mailowo.

Drogi Użytkowniku, zanim przekażesz sprzęt do Serwisu: 

  1. Zapoznaj się z warunkami gwarancji dostępnymi w instrukcji obsługi Twojego urządzenia celem sprawdzenia czy uszkodzenie sprzętu jest objęte gwarancją producenta.
  2. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz e-maila potwierdzającego przyjęcie reklamacji  lub odrzucającego reklamację wraz z uzasadnieniem.
  3. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do serwisu, należy odpowiednio zapakować urządzenie, dołączając kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną jeśli była dołączona.
  4. Prosimy nie dosyłać kart pamięci, kart SIM, dodatkowych elementów, które nie były w oryginalnym komplecie. itp. Serwis nie odpowiada za przysłane dodatkowo akcesoria.
  5. Prosimy o usunięcie wszelkiech haseł/PINów zabezpieczających urządzenia, lub gdy nie ma takiej możliwości, o spisanie ich i dołączenie do przesyłki. 
  6. Możesz mailowo, telefonicznie lub online zidentyfikować stan realizacji Twojego zgłoszenia.
  7. Sprawdź status reklamacji online na stronie producenta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
EUROWICHER PIOTR WICHER
GRUNWALDZKA 8/4
47-220 KĘDZIERZYN-KOŹLE
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Prawo zwrotu nie przysługuje przedsiębiorcom. Jeśli poprosiłeś o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP – tracisz prawo do zwrotu.

Jak zwracać produkty kupione na Allegro?

https://inpost.pl/pomoc-jak-zwracac-produkty-kupione-na-allegro

 Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. 

  1. Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych. 
  2. Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  3. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi Konsument. 
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. W tym celu należy skontaktować się z firmą kurierską, klient umawia się indywidualnie z kurierem w celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu.
  6. Podstawą do zwrotu pieniędzy jest potwierdzona korekta faktury, która wysyłana jest drogą mailową na e-mail podany w zamówieniu. 
  7. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Zwrot pieniędzy może zostać wydłużony do czasu potwierdzenia korekty faktury. 
  8. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy. Zadbaj o swoją przesyłkę! W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów, zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.

FORMULARZ ZWROTU (brak informacji skróci czas zwrotu środków na konto)

Dane kupującego: 

Nick z allegro: 

Numer faktury: FVP/

Imię: 

Nazwisko: 

Ulica (nr domu, mieszkania): 

Kod pocztowy: 

Miasto: 

Telefon: 

E-mail: 

Dane produktu: 

Nazwa produktu i ilość: 

Data zakupu: 

Data otrzymania towaru: 

Powód zwrotu (opcjonalnie): 

Szczegółowe informacje zawarte w tym miejscu przyspieszą kroki zmierzające do zwrócenia Państwu kosztów za zakupiony towar. 

Spisany protokół szkody: TAK / NIE 

Dane do zwrotu: 

Nazwa banku: 

Nr rachunku bankowego: 

WYPEŁNIONY FORMULARZ PROSIMY DOŁĄCZYĆ DO PACZKI

O sprzedającym

EURO2GSM

O sprzedającym

EURO2GSM

98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:40

Dane firmy

Piotr Wicher
EUROWICHER
Grunwaldzka 8/4
47-220 Kędzierzyn-Koźle
REGON: 160134653
NIP: 991-025-32-86

Kontakt

  • 731 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

INFORMACJE O TRANSAKCJI

Na wybranie sposobu dostawy i płatności oraz wpłatę czekamy 14 dni, po tym czasie transakcja zostanie anulowana.

ODBIÓR PRZESYŁKI

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia:

- uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki

- niekompletności przesyłki

- niezgodności zawartości przesyłki  z przedmiotem zamówienia Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki.

W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o zaistniałej sytuacji w celu przygotowania nowej dostawy. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń, zażądaj u kuriera sporządzenie protokołu szkody - protokół stanowi podstawę wszczęcia postępowania reklamacyjnego.

Numer oferty:8055510305
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro