Nowe przygody Olka i Ady Pięciolatek. Sześciolatek. Poziom BB+ Pakiet Praca zbiorowa
Nowe przygody Olka i Ady 5 i 6 lat BB+ Pakiet Box
Opis
Nowe przygody Olka i Ady Pięciolatek. Sześciolatek. Poziom BB+ Pakiet
EAN: 9788378749905
Kategoria: Podręczniki i ćwiczenia (pakiet)
Wydawnictwo: MAC
Grupa wiekowa: 5-6 lat
Kod produktu: 890905
Nowe przygody Olka i Ady to najnowszy cykl dla przedszkolaków opracowany w oparciu o program wychowania przedszkolnego Wokół przedszkola.
Wszystkie poziomy cyklu łączą wspólne kręgi tematyczne i wspólni bohaterowie.
Pakiety bazują na opowiadaniach o tytułowych bohaterach cyklu – rodzeństwie – Olku i Adzie
Zawartość pakietu:
- Książka
- Wyprawka plastyczna
- Karty pracy cz. 1-4
Nowe przygody Olka i Ady. Poziom BB+. Książka
Publikacja zawiera ilustracje do opowiadań o przygodach Olka i Ady napisanych przez znanych autorów książek dla dzieci.
Na każdy blok tematyczny (tydzień) przewidziano jedno opowiadanie(zamieszczone w przewodniku metodycznym).
Treść opowiadania jest zawsze zgodna z tematyką tygodnia.
Opowiadania dotyczą m.in. pór roku, świąt, praw i obowiązków dzieci, tolerancji, szacunku dla starszych.
Nowoczesne, kolorowe ilustracje zachęcają do słuchania opowiadań i wypowiadania się na ich temat kształtują, także poczucie piękna u dzieci.
Nowe przygody Olka i Ady. Poziom BB+. Wyprawka plastyczna
Wyprawka to nie tylko prace plastyczne, ale również różnego rodzaju pomoce jak:
- historyjki obrazkowe,
- obrazki do analizy i syntezy słuchowej,
- litery,
- cyfry i znaki matematyczne,
- figury geometryczne,
- wyrazy, zdania,
- karty logiczne,
- dobieranki literowe,
- rozsypanki wyrazowe,
- zegar pogody,
- zdjęcia reprodukcji obrazów,
- puzzle.
Nowe przygody Olka i Ady. Poziom BB+. Karty pracy
Ćwiczenia w nich zawarte:
- wspomagają wszechstronny rozwój dzieci, rozwijając ich umiejętności, kształtując pojęcia i uwrażliwiając zmysły,
- rozwijają samodzielność, pobudzają naturalną ciekawość świata oraz przyczyniają się do zdobywania nowych doświadczeń,
- wyzwalają postawę twórczą,
- stwarzają warunki do oceniania zachowań własnych i cudzych oraz nazywania emocji,
- wprowadzają dzieci w świat wartości,
- rozwijają myślenie poprzez ćwiczenia umożliwiające analizowanie, syntetyzowanie, porównywanie i klasyfikowanie.
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
REKLAMACJA PRODUKTU
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a.) pisemnie na adres: ul. Londzina 57, 43-382 Bielsko-Biała;
b.) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@tantis.pl;
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Londzina 57, 43-382 Bielsko-Biała. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
7. Klient proszony jest o uprzednie skonsultowanie sposobu dostawy reklamowanego produktu ze Sprzedawcą, a w szczególności skonsultowanie kosztów tejże dostawy.
8. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6 nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5 oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@********* (pokaż)
- (33* *** ** ** (pokaż)
Pozostałe informacje
Ważne informacje dla kupujących
Nie wypełnienie formularza pozakupowego (określającego sposób płatności i formę wysyłki) znacząco wydłuża realizację zamówień.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 16:00 czas wysyłki liczy się od kolejnego dnia roboczego wg. czasu określonego w opisie aukcji.
Dodatkowo przypominamy, że nie realizujemy zamówień zagranicznych. W przypadku konieczności zwrotu pieniędzy z tytułu takich zamówień, kupujący będzie obciążany dodatkowymi kosztami wynikającymi z tej operacji.
Informujemy, że w przypadku zakupu pozycji oznaczonej jako przedsprzedaż, realizacja zamówienia (także jeśli obejmuje ono dodatkowo inne pozycje) nastąpi dopiero po dacie jej premiery. Jeśli data wydania ulegnie zmianie, niezależnie od naszego sklepu, pozycje będziemy wysyłać w innym dniu, jak tylko zostaną wprowadzone do sprzedaży przez wydawcę.
Faktury VAT wystawiam tylko w formie elektronicznej. Do jednego zamówienia wystawiany jest jeden dokument sprzedaży.
Przelew bezpośrednio na rachunek bankowy
Bank: Santander Bank Polska S.A.
Numer rachunku: 98 1090 1740 0000 0001 2272 7415
Dane adresowe:
KFI sp. z. o.o.
ul. Ks. Londzina 57
43-382 Bielsko-Biała
Polska
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu