Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

NOWA eDP 30P B173RTN01.1 LP173WD1-TPE1 N173FGE-E23

od
Super Sprzedawcy
SOB-COM
190,00
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Przekątna:
      17.3"
    • Rozdzielczość (px):
      1600 x 900
    • Powłoka matrycy:
      błyszcząca
    • Rodzaj podświetlenia:
      LED
    • Złącze:
      30pin
    • Typ matrycy:
      TN

Opis

OFEROWANY MODEL  N173FGE-E23

  • ROZMIAR EKRANU 17,3"
  • ROZDZIELCZOŚĆ 1600x900 HD+
  • PODŚWIETLENIE LED
  • ZŁĄCZE 30 PIN eDp (WIDOCZNE NA ZDJĘCIU)
  • TYP POWŁOKI BŁYSZCĄCA / GLARE
  • FAKTURA VAT23% LUB PARAGON
  • STAN PRODUKTU NOWY

LISTA KOMPATYBILNYCH MATRYC:

AU OPTRONICS

B173RTN01.1 , B173RT01.3 , B173RTN01.4

CHIMEI

N173FGE-E21 , N173FGE-E11 , N173FGE-E13 , N173FGE-E23

LG PHILIPS

LP173WD1-TPE1 , LP173WD1-TPA1 , LP173WD1-TPB1

i wiele innych...

LISTA KOMPATYBILNYCH LAPTOPÓW:

ASUS

X751SA , X751LJ , GL503VM ,

ACER

V Series V3-731 , V3-772 ,

E Series E5-721 , E5-771 , ES1-711 , ES1-731G , ES1-731 ,

Dell

Inspiron 17 P26E , M731R , M6RGM , 5748 , 5749 , 5755 , 5758 , 5759

Packard Bell

Easynote E series EG70

Easynote LE series LE69KB

Lenovo

IdeaPad G70-80 G70-70 G70-35

Toshiba

Satellite L70-C ,

I INNE O TYCH PARAMETRACH MATRYCY

Dostawa i płatność

od 20,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DHL
20,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DHL pobranie
30,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SOB-COM
LEMIESZ 29
03-030 WARSZAWA
Dodatkowe informacje

 

Na każdy sprzedawany produkt udzielamy stosownej gwarancji, której okres określony jest w treści oferty. 

------- REKLAMACJE /ZGŁOSZENIE WADY ------- 

Robimy wszystko, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości. Jeśli jednak pojawią się usterki, naprawiamy je w najkrótszym możliwym terminie. 

Opracowaliśmy procedurę reklamacyjną, która pozwala na szybkie i efektywne rozpatrywanie przesyłanych zgłoszeń. 

Proponujemy postępowanie zgodne z poniższymi wskazówkami: 

1. Reklamację Klient może zgłosić kontaktując się ze Sprzedawcą na adres pocztowy wskazany powyżej,

e-maliowo na adres: sobcomalllegro@gmail.com

2. Prosimy dokładnie opisać wadę oraz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji.

3. Prosimy zapakować bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie, ale może być też inne, zastępcze, o ile jest bezpieczne. Koszty opakowania zastępczego pokrywa Klient zgłaszający reklamację.

4. Zachęcamy, aby dołączyć do paczki wydrukowany formularz reklamacji, np. o treści wskazanej poniżej. Przesyłanie formularza nie jest wymagane, jednak zachęcamy do jego wypełnienia i wysłania. Ułatwi to identyfikację zamówienia i przyspieszy całą procedurę. Jeśli nie mają Państwo opcji wydruku, do paczki prosimy dołączyć odręcznie napisaną reklamację, a przynajmniej Państwa dane adresowe i dane zamówienia. Bez tych podstawowych informacji nie będziemy w stanie rozpoznać, od kogo pochodzi paczka i dlaczego ją dostaliśmy.

5. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT.

6. Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę prosimy odesłać, najlepiej przesyłką rejestrowaną, na poniższy adres. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas ''za pobraniem''.

ADRES: 

SOB-COM

ul. LEMIESZ 29

03-030 WARSZAWA

7. Nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji powiadomimy Państwa o rezultatach jej rozpatrzenia. Wszelkie informacje dotyczące złożonej reklamacji kierowane będą na podany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail lub inny adres podany przy składaniu reklamacji. Zapytania o status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres email Kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową lub listowną. Wszystkie procedury są szczegółowo opisane w regulaminie sklepu, dostępnym na stronie ''o mnie''.

FORMULARZ REKLAMACJI (proponowany wzór)

Miejscowość, data

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Reklamacja towaru 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, żądam:

(wpisz żądanie konsumenta)……………......….………………

W przypadku odstąpienia od umowy proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………..

Podpis konsumenta

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
SOB-COM
LEMIESZ 29
03-030 WARSZAWA
Dodatkowe informacje

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU) TYLKO DLA KONSUMENTÓW

Poniżej znajdą Państwo sugestie, jak dokonać zwrotu szybko i efektywnie. O ile nie stanowi to nadmiernych niedogodności, Konsumentów prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi wskazówkami: 

1. Zachęcamy do wypełnienia formularza zwrotu. Następnie prosimy wydrukować formularz i dołączyć do paczki. Wysłanie formularza nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwia i przyspiesza całą procedurę. Oświadczenie Konsument może złożyć na przykład na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.

2. Należy zwracać produkt w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

3.Prosimy zapakować bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie. Może być też inne, zastępcze, o ile jest bezpieczne. 

4. Zachęcamy, aby dołączyć do paczki wydrukowany formularz zwrotu. Jeśli nie mają Państwo opcji wydruku, do paczki prosimy dołączyć wtedy odręcznie napisane oświadczenie o woli dokonania zwrotu towaru, a przynajmniej Państwa dane adresowe i dane zamówienia. Bez tych podstawowych informacji nie będziemy w stanie rozpoznać, od kogo pochodzi paczka i dlaczego ją dostaliśmy.

5. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT.

6. Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę prosimy odesłać, najlepiej listem poleconym, na poniższy adres. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas ''za pobraniem''.

SOB-COM

LEMIESZ 29

03-030 WARSZAWA

Z DOPISKIEM ZWROT

7. Nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki ze zwrotem towaru, zwrot środków zostanie dokonany na podany przez Państwa rachunek bankowy.

8. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktów (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

9.W przypadku odstąpienia od umowy Sklep Internetowy zwróci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy dla danego produktu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu Internetowego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

10. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

11. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. 12. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 13. Zapytania o status realizacji transakcji, rozpatrywanych zwrotów towarów i reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres email.

14. Kontakt z działem zwrotów i reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową lub listowną.

WZÓR FORMULARZA ZWROTU 

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość 

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..………………. 

Proszę o zwrot ceny na numer konta ............................................................................

……………………………………

Podpis konsumenta(-ów)

O sprzedającym

SOB-COM

O sprzedającym

SOB-COM

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
22 lipca 2019 o 20:33

Dane firmy

Piotr Sobolewski
SOB-COM
Lemiesz 29
03-030 Warszawa
REGON: 141714204
NIP: 527-258-54-83

Kontakt

  • 695****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Numer konta do wpłat (ING): 58 1050 1041 1000 0090 7343 3634

Numer oferty:7947073391
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro