Opis
Lubisz Ludzi? Pokaż to!
Praktyczny notes/kołonotatnik z dedykowanej kolekcji Lubię ludzi. Okładka notesu w kolorze czerwonym jest ozdobiona biały wzorem Lubię ludzi i metką Szlachetnej Paczki.
Dane techniczne
Oprawa: miękka, kreda 350 g, powlekany folią soft
Wzór: biały napis Lubię ludzi powlekany UV, metka Szlachetnej Paczki
Środek: białe kartki z metką Lubię ludzi Szlachetnej Paczki i Lubię ludzi Akademii Przyszłości
Liczba kartek: 100
Notes spięty czerwoną spiralą
Cały zysk ze sprzedaży przeznaczamy na realizację projektów Stowarzyszenia WIOSNA – SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI.
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Stowarzyszenie WIOSNA dostarczy towar bez wad.
2. Klient może składać reklamacje za pośrednictwem:
a) listu przesłanego na adres Stowarzyszenia WIOSNA,
b) mailowo, na adres sklep@wiosna.org.pl,
c) telefonicznie, pod numerem: +48605180414,
3. Rozpatrzenie reklamacji dotyczących wad lub niezgodności dostarczonego towaru z umową nastąpi w terminie 14 dni kalendarzowych od dostarczenia wadliwego lub niezgodnego z umową towaru do Stowarzyszenia WIOSNA wraz z podaniem przedmiotu reklamacji oraz opisu reklamowanej wady.
4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu wad towaru lub niezgodności towaru z umową, powinien dostarczyć towar przesyłką poleconą za pobraniem, na adres ul. Berka Joselewicza 21, 31 - 031 Kraków, na koszt Stowarzyszenia WIOSNA.
5. O rozpatrzeniu reklamacji Klient jest informowany mailowo lub telefonicznie.
6. Spory dotyczące reklamacji mogą być rozstrzygane na drodze pozasądowej, w szczególności w drodze mediacji bądź arbitrażu, w tym przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Warszawie.
7. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Zwroty
Zwroty
- Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, liczonych od dnia odebrania zakupionego towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Zwrotowi podlega również koszt przesyłki towaru do Klienta będącego Konsumentem.
- Zwrotowi nie podlega koszt przesyłki zwrotnej towaru zakupionego na podstawie umowy, od której odstępuje Klient niebędący Konsumentem.
- Zwrot zakupionego towaru ze strony Klienta będącego Konsumentem oraz zwrot kosztów jego zakupu ze strony Stowarzyszenia WIOSNA, powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Stowarzyszenie WIOSNA oświadczenia o odstąpieniu.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@************* (pokaż)
- +48 *** *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Klauzula informacyjna dla klientów i kontrahentów
1. Administratorem danych osobowych osób zawierających umowę, ich przedstawicieli i osób dedykowanych do realizacji umowy jest Stowarzyszenie WIOSNA ul. Berka Joselewicza 21, 31-031 Kraków (dalej "Administrator")
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem daneosobowe@wiosna.org.pl
3. Celem i podstawą prawną przetwarzania jest:
Cel przetwarzania: Realizacja umowy z klientami/kontrahentami
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie wykonania umowy, art. 6 ust. lit. f RODO w zakresie osób dedykowanych do realizacji umowy (w tym w zakresie osób dedykowanych do odbioru towaru na rzecz klienta) osób reprezentujących strony umowy lub pełnomocników, gdzie prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest konieczność wskazania osób niezbędnych do realizacji umowy.
Czas przetwarzania: Czas trwania współpracy a po jej zakończeniu przez czas możliwego dochodzenia i obrony roszczeń oraz przez czas niezbędny dla wypełnienia zobowiązań podatkowych, tj. 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym zaktualizował się obowiązek podatkowy.
Cel przetwarzania: Prowadzenie rozliczeń oraz spełnianie obowiązków z zakresu księgowości, a także badania stanu finansowego Administratora.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie wykonania obowiązków prawnych z tytułu rachunkowości ciążących na Administratorze w tym archiwizowania dokumentacji księgowej; art. 6 ust. 1 lit. f RODO gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie zestawień, rejestrów, audytów lub badań z zakresu rachunkowości celem oszacowania stanu finansowego Administratora;
Czas przetwarzania: Dokumenty rozliczeniowe związane z transakcją będą przechowywane przez 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku -art. 86 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa - Dz.U. z 2017 r. poz. 201 ze zm. Inne dokumenty księgowe regulowane przez przepisy ustawy Ordynacja podatkowa lub ustawy o rachunkowości – przez okresy tam wskazane, W przypadku dokumentów z których wynikają prawa, przez czas trwania praw.
Cel przetwarzania: Archiwizowanie dokumentów.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie w jakim archiwizacja dokumentów i zawartych na nich danych art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie w jakim archiwizacja dokumentów i zawartych na nich danych jest konieczna przez czas możliwego dochodzenia roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
Czas przetwarzania: W zależności od rodzaju dokumentu przez czas ustanowiony przepisami prawa stanowi obowiązek ustawowy, zobowiązujący Administratora do ich przechowywania; w przypadku braku obowiązku ustawowego, w zależności od rodzaju dokumentu przez czas możliwego dochodzenia i obrony roszczeń.
Cel przetwarzania: Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami, w tym prowadzenie postępowań przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych.
Podstawa prawna: Art. 6 ust. 1 lit. f RODO gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest możliwość dochodzenia praw i obrony przed roszczeniami.
Czas przetwarzania: Przez czas trwania postępowania, do czasu jego prawomocnego zakończenia a w przypadku postępowań egzekucyjnych - do czasu zaspokojenia roszczeń w tym postępowaniu.
Cel przetwarzania: Realizacja obowiązków z zakresu rękojmi i reklamacji.
Podstawa prawna: Art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązków z zakresu rękojmi i reklamacji.
Czas przetwarzania: Przez rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczenia reklamacji.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być w organizacje wspierające Administratora w ramach prowadzonej działalności w szczególności: banki, firmy kurierskie i przewozowe, podmioty zewnętrzne zapewniającym wsparcie z zakresu IT, ochrony danych osobowych, ochrony prawnej, firmy prowadzące wewnętrzne kontrole/audyty na zlecenie Administratora, US oraz Policja lub inne organy na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, wypełnienia obowiązków prawnych, realizacji zadań objętych prawie uzasadnionym interesem Administratora.
7. Administrator w zakresie czynności opisanych powyżej nie podejmuje w stosunku do osób których dane dotyczą jakichkolwiek decyzji na podstawie zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania.
8. W przypadku pozyskania danych osób dedykowanych do realizacji umowy informujemy, że Administrator dla powyższych celów gromadzi dane w zakresie: imię, nazwisko, nr telefonu, adres email, stanowisko (jeśli dotyczy).
9. W przypadku podmiotów, które są odbiorcami towarów, Administrator gromadzi również adres dostawy.
10. Źródłem pochodzenia niniejszych danych jest firma, które zatrudnia osobę dedykowaną do realizacji umowy lub podmiot, który wskazuje odbiorcę przesyłki.
O marce
O marce
SZLACHETNA PACZKA
Wydobywamy z ludzi to, co najpiękniejsze. Od 2001 r.
SZLACHETNA PACZKA jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów społecznych w Polsce. Wbrew pozorom, nie zajmuje się robieniem paczek. Jest oparta na pracy z darczyńcami i wolontariuszami. To oni pomagają rodzinom w potrzebie. Wolontariusze szukają rodzin i pracują z nimi. Darczyńcy przygotowują dedykowaną pomoc. A my tworzymy rozwiązania systemowe, dzięki którym konkretny człowiek pomaga konkretnemu człowiekowi.
SZLACHETNA PACZKA to również najlepiej zorganizowany projekt społeczny w Polsce. W ciągu jednego weekendu milion osób wymienia się rzeczami i całą siłą życzliwości. Mądrość i nowoczesne technologie. Biedni i bogaci. Media i ukryta bieda. Serce i logistyka. SZLACHETNA PACZKA łączy to wszystko.
Paczka może działać i docierać z mądrą pomocą do najbardziej potrzebujących tylko dzięki wsparciu indywidualnych darczyńców. Cały zysk ze sprzedaży przedmiotów w sklepie Szlachetnej Paczki na Allegro jest przeznaczony na wsparcie projektów stowarzyszenia.
Oprócz Szlachetnej Paczki WIOSNA prowadzi także inne projekty – m.in. Akademię Przyszłości, której podopiecznymi są dzieci mające trudności w szkole, czy Inwestora Społecznego adresowanego do przedsiębiorców, którzy angażują się na rzecz swoich lokalnych społeczności.
Kupując w sklepie Paczki, nie tylko pokazujesz, że lubisz ludzi, ale sprawiasz, że możemy mądrze pomagać.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu