NORTON SECURITY STANDARD 2019 PL PC MAC ANDROID

od
komtek
74,99
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba stanowisk
Liczba sztuk
z 998 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent:
      Symantec
    • Rodzaj:
      BOX
    • Okres licencji:
      12 miesięcy
    • Liczba stanowisk:
      1

Opis

NORTON SECURITY STANDARD

Najnowsza wersja 2019 Norton dla Twoich komputerów PC i Mac®, smartfonów i tabletów z systemem Android

Typ licencji: NOWA

Wersja: ELEKTRONICZNA

Liczba stanowisk: 1 stanowisko

Czas trwania: 1 rok

Wersja językowa: POLSKI

Zastosowanie: w domu i w firmie

System: XP, Vista, 7, 8 i 10, Mac OS X, Android 4.0 lub nowszy

Licencja z oficjalnej dystrybucji, nigdy wcześniej nie aktywowana, objęta pomocą techniczną producenta i uprawniająca do zakupu kontynuacji w kolejnych okresach licencjonowania.

Kod w chwili zakupu nie jest zarejestrowany, nie jest też przypisany do żadnego konta czy adresu email.

Niezawodna ochrona Norton dla Twoich komputerów PC i Mac®, smartfonów i tabletów.

Korzyści dla Ciebie

  • Niezawodna ochrona Norton dla wszystkich używanych urządzeń
  • Specjalistyczne zabezpieczenia dla każdego z urządzeń
  • Pewność dzięki ochronie prywatności
  • Elastyczna ochrona zgodna ze zmieniającymi się potrzebami
  • Gwarantowana ochrona

W naszym sklepie prowadzimy również serwis komputerowy i z własnego doświadczenia polecamy produkty marki Norton, często używamy ich do usuwania wirusów z komputerów które były "chronione" przez popularne darmowe programy antywirusowe...

Nie ryzykuj - koszt naprawy komputera jest zwykle dużo wyższy niż zakup dobrego programu antywirusowego, a zniszczone/zaszyfrowane/usunięte przez szkodliwe programy dane (zdjęcia, ważne dokumenty, bazy danych) często są wręcz bezcenne! Nie zawsze też da się je odzyskać jeśli nie był zainstalowany dobrej jakości program antywirusowy w momencie zaatakowania przez wirusa, a szczególnie tych szyfrujących dane na dysku.

Producent Norton Security firma Symantec to największa korporacja na świecie zajmująca się ochrona antywirusową pozwala to mieć pewność że w momencie wpuszczenia w internet wirusa przez hackera w krótkim czasie opracowana zostanie na niego szczepionka, w przeciwieństwie do małych producentów, gdzie nie raz trzeba czekać miesiącami na szczepionkę jak nasz komputer został zainfekowany doszczętnie.

Nie zabezpieczony lub źle zabezpieczony komputer na który włamie się hacker może stać się narzędziem przestępstwa i nie chcący możemy odpowiadać za ten stan prawnie.

Nie mówiąc też o naszych danych osobowych , bankowych, które na pewno wymagają ochrony.

Spokój dzięki niezawodnej ochronie Norton dla Twoich urządzeń.

Ochrona wszystkich urządzeń, których używasz na co dzień: komputerów PC i Mac, smartfonów i tabletów.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u komtek za co najmniej 2000.00 zł.

Wysyłka

Inne metody dostawy

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka elektroniczna (e-mail)
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Procedura rozpatrywania reklamacji:

    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *

  Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem  zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl

    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór  reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej  towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    Przesyłany  sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ  na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn   nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

   Klient w  przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia  kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej  (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz  informacji o okolicznościach jej występowania.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMTEK-SERWIS
Al Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji:

    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *

  Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl

Prosimy napisać na paczce "Reklamacja" oraz nazwę użytkownika z allegro.

    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    

    Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

Warunkiem konicznym przyjęcia reklamacji dysku, jest odpowiednie zabezpieczenie przesyłki. Paczka ze sztywnej tektury oraz minimum 3cm folii bąbelkowej.

  

   Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

* W przypadku niektórych producentów należy reklmować towar w serwisie producenta, gdyż jest to szybsza forma reklmacji ( my musielibyśmy go odesłać tam właśnie i czekać na jego odesłanie do nas, klient wiec zaoszczędza o czas wysyłki od siebie i do siebie ).

Logitech - serwis FixiT - http://www.fixit.pl

tzw. "door 2 door" (drzwi do drzwi)    - jest przez nas polecane ze względu  głównie na szybszy czas realizacji, gdyż my musimy to odesłać w to samo  miejsce i o ten czas wysyłki byłoby szybciej, bez ponoszenia kosztów odesłania na reklamacje i do klienta - trzeba sie zarejestrować i wypełnić formularz dostępny na stronie serwsu:

http://www.fixit.pl/pl/logitech-5/

Zwroty

na odstąpienie od umowy

Zwroty

na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
-
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Adres do zwrotu
KOMTEK
Al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo  odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi  w przypadku, gdy dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o  utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).


Dodatkowe informacje

Treści cyfrowe

Art.  38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na  odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

13) o  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy.

O sprzedającym

komtek

O sprzedającym

komtek

98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:46

Dane firmy

Konrad Wajda
KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
REGON: 120168896
NIP: 677-172-96-99

Kontakt

  • 502****** (pokaż)
  • 126****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Adresy sklepów: 


Gromadzka 46

Budynek A, pierwsze piętro

30-714 Kraków


al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków


Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek: 10-18
  • Wtorek: 10-18
  • Środa: 10-18
  • Czwartek: 10-18
  • Piątek: 10-18

Kontakt

  • 502-947-502 
  • 502-937-502 
  • 12 658-44-66
  • email: allegro@komtek.net.pl 
  • komunikator Gadu Gadu: 50499880

Do sklepu najłatwiej dojechać liniami: 3, 6, 7, 9, 13, 23, 24, 50, 51, 103, 143, 144, 163, 173,174, 204, 243, 244, 304, 522, 614, 904

Dokładny i aktualny namiar na autobusy i tramwaje zatrzymujące się na przystanku znajdującym się zaraz w pobliżu sklepu na stronie MPK http://rozklady.mpk.krakow.pl/ bądź https://jakdojade.pl/krakow/trasa/

Nasz nr konta mBank (przelewy w Polsce):

  • 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040

Nr IBAN i BIC do przelewów z zagranicy:

Waluta Euro:

  • Numer rachunku IBAN :   PL40 1140 2004 0000 3712 0383 6715
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

Waluta USD: 

  • Numer rachunku IBAN :   PL35 1140 2004 0000 3912 0383 6707 
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

SORT CODE : 11402004

Podane w ofertach koszty wysyłki dotyczą przeważnie wyłącznie przesyłek krajowych - Polska, w przypadku wysyłek zagranicznych, prosimy o kontakt na mail: allegro@komtek.net.pl

Wysyłka

Koszt wysyłki podany jest w każdej aukcji. Koszt wysyłki zazwyczaj jest jednorazowy, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów, w tym przypadku zalecamy wybranie opcji wysyłki kurierem, do jednej paczki zmieści się aż 31 kg bez zmiany kosztów.

Przy zakupie kilku różnych przedmiotów obowiązują koszty wysyłki jak z przedmiotu o najwyższym koszcie wysyłki. Przedmioty wysyłane są najczęściej zaraz po otrzymaniu wpłaty. Kupujący wraz z towarem kupuje usługę dostawy zamówionego towaru na swój adres.

Płatności

Przy wysyłce  - obowiązuje wpłata poprzez system "PayU" lub na konto, ewentualnie pobranie

Przy odbiorze osobistym -  płatność na miejscu przy odbiorze osobistym w sklepie KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków (można gotówką, kartą kredytową lub płatniczą). Jest również możliwość przedpłaty poprzez PayU lub przelewem (wtedy odbiór możliwy jest po odnotowaniu wpłaty).

Wpłaty poprzez "PayU" można dokonywać również kartą kredytową. Wpłat na konto można dokonywać przez bank lub na poczcie.

W przypadku płatności na konto koniecznie proszę w tytule wpłaty podać swój nick Allegro numer oferty z zakupionym przedmiotem znajdujący się w dolnym lewym rogu aukcji.

Uwagi do zamówienia


Allegro informuje: Od 1 lipca 2018 roku, zgodnie z nowymi przepisami, przedsiębiorca nie  będzie mógł wystawić faktury, jeżeli klient wybrał wcześniej paragon. Prosimy o uważne wypełnianie formularza w trakcie zakupu!


Warunkiem koniecznym do wystawienia faktury, jest umieszczenie odpowiedniej informacji w formularzu pozakupowym.


W przypadku jakichkolwiek uwag do zamówienia, wybrania faktury VAT lub innego adresu wysyłki niż podany w Allegro, proszę koniecznie o wypełnienie "FORMULARZA WYSYŁKI ALLEGRO" Maili dostajemy tysiące, ale równocześnie chcemy dostarczyć każdemu to co chce i gdzie chce, a formularz to odnalezienie korespondencji ułatwi i unikniemy wszelkich nieporozumień dzięki czemu klient zawsze będzie zadowolony.

W przypadku jakiejkolwiek korespondencji dotyczącej przedmiotów, proszę koniecznie wpisywać dokładnie swój nick allegro, numer oferty, sposób dokonania wpłaty - była  poprzez "PayU" czy bank lub pocztę, jaka forma przesyłki została wybrana.

Towar opłacony pakujemy i wysyłamy najczęściej w ten sam dzień. W wypadku dużej ilości paczek do spakowania czas ten może ulec wydłużeniu. Paczki pakujemy w dni pracy sklepu tj. pn-pt 10-18. Wysyłane są zazwyczaj w godzinach 13:30-15.00 zależnie od kuriera. Niektóre nawet do 18.00. W naprawdę wyjątkowych i rzadkich przypadkach, może się zdarzyć opóźnienie w wysyłce, (np. nie możemy zlokalizować przedmiotu na magazynie wśród kilku tysięcy przedmiotów, lub z jakiegoś powodu musimy uzupełnić jego stan), proszę wtedy o cierpliwe oczekiwanie na paczkę lub kontakt z naszej strony - opóźnienia zdarzają się bardzo rzadko.

Prosimy o nie dopytywanie się - "czy mój przelew przyszedł", "czy paczka została wysłana", "o nr przesyłki' itp. Otrzymujemy wpłatę, pakujemy i wysyłamy. Państwo otrzymujecie mail ze statusem przesyłki. Wygląd dostarczanego  towaru pomimo największych starań, może w wyjątkowych wypadkach i dosłownie nieznacznie odbiegać od zdjęcia umieszczonego na stronie  internetowej, co dotyczy w szczególności koloru produktów, odcieniu i opakowań.

Sprzedający nie odpowiada za różnice w wyglądzie lub np. opakowania, które wynikają ze zmian wprowadzonych przez producenta oraz z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie, bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów.

Przesyłki do transportu staramy się pakować solidnie. Niemniej jednak klient powinien sprawdzić otrzymaną paczkę w obecności listonosza lub kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Jeśli tak się stało obowiązkiem klienta jest spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Jest to wymagane przez przewoźników i konieczne w przypadku dochodzenia u nich późniejszych reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu.


Serdecznie zapraszamy oraz życzymy udanych zakupów!

Numer oferty:7587992002
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro