Sprzedaż zakończona

Sponsorowane oferty z tej kategorii

NOLAN N104 Absolute black mat - WYPRZEDAŻ roz. L

od
www_4biker_pl
960,00
95,99 zł x 11 rat ()
Kurier
Przesyłka kurierska14,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie17,00 zł
sprawdź szczegóły
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rozmiar:
      L
    • Typ:
      Szczękowe / Modułowe
    • Producent:
      Nolan

Opis

NOLAN N104

absolute black mat

! WYPRZEDAŻ !

Zaprojektowany dla bardzo wymagających motocyklistów !

  • Kask przyjazny dla osób noszących okulary korekcyjne
  • Opływowy i nowoczesny design
  • Aerodynamiczna skorupa wykonana z poliwęglanu, wzmocniona żywicą epoksydową
  • Testowana w ekstremalnej temperaturze 100 stopni.
  • Farby na bazie wody z dodatkiem Hi-Brite, zapewniającym długi okres jasności kolorów
  • Trwała powłoka ochronna
  • Dodatkowa warstwa koloru

SZYBKA:

  • Odporna na zarysowania i parowanie (pinlock)
  • Ochrona przed promieniowaniem UV do 400 nm
  • Mechanizm szybkiego montażu/demontażu szybki
  • Blenda przeciwsłoneczna (VPS), odporna na zarysowania i parowanie.
  • Pinlock FSB - wewnętrzna szybka zapobiegająca parowaniu szyby z silikonowa obwódką

WYŚCIÓŁKA:

  • Antyalergiczna wyściółka Clima Comfort
  • Kształt wyściółki dopasowany dla osób noszących okulary
  • Dodatkowa ochrona karku
  • W pełni wyjmowana wewnętrzna wyściółka z możliwością wyprania
  • Podbródek

WENTYLACJA:

  • Niezależny system wlotów powietrza

SYSTEM ZAPIĘCIA:

Microlock2 - system ten składa się z wykonanej z tworzywa wygodnej dźwigni otwierającej oraz drugiej przytrzymującej dźwigni wyposażonej w aluminiowe ząbkowanie.

W KOMPLECIE:

  • Szybka przezroczysta (zamontowana w produkcie)
  • Podbródek (zamontowany w produkcie)
  • Pinlock (zamontowany na produkcie)
  • Pokrowiec na kask

Dostawa i płatność

od 14,00 zł

Lokalizacja: Kalisz, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
14,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
17,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 1.Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby 4-Biker (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: info@4-biker.plTermin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. --FORMULARZ-- ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: 4Biker ul. Łódzka 41 (Budynek Dino) 62-800 Kalisz Ja ............................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy.................................................................................................................... Data zawarcia umowy ............................................. Imię i nazwisko....................................................... Adres..................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data i Podpis .............................................................. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Konsument ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 2. Istnieje również możliwość wymiany rozmiaru odzieży, po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym lub e-mailowym, dostępności wymienianych rozmiarów . Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić towar w sklepie internetowym skontaktuj się e-mailowo z Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86, 608-650-4153. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi prosimy, aby zwracany towar był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z metkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. 4. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 5. Brak dołączonego dowodu zakupu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki). 6. Reklamacji podlegają wady techniczne, fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar na adres sklepu ustalony podczas zgłaszania reklamacji telefonicznie lub e-mailowo . 7. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora. 8. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta. 9. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki. 10. Zwrotowi nie podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt. 11. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar 12.Należy powiadomić sklep (w ciągu 14ni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu ,wymiany rozmiaru lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu lub wymiany 13.Towar należy odesłać na adres (firma posiada kilka oddziałów), ustalony z obsługą sklepu e-mailowo Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86 , 608-650-4156. 14. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 15. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.16. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej. 17. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto). 18. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 7 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). 

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

4Biker
Wrocławska 188A
62-800 Kalisz
Dodatkowe informacje

 1.Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby 4-Biker (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: info@4-biker.plTermin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. --FORMULARZ-- ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: 4Biker ul. Łódzka 41 (Budynek Dino) 62-800 Kalisz Ja ............................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy.................................................................................................................... Data zawarcia umowy ............................................. Imię i nazwisko....................................................... Adres..................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data i Podpis .............................................................. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Konsument ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 2. Istnieje również możliwość wymiany rozmiaru odzieży, po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym lub e-mailowym, dostępności wymienianych rozmiarów . Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić towar w sklepie internetowym skontaktuj się e-mailowo z Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86, 608-650-4153. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi prosimy, aby zwracany towar był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z metkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. 4. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 5. Brak dołączonego dowodu zakupu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki). 6. Reklamacji podlegają wady techniczne, fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar na adres sklepu ustalony podczas zgłaszania reklamacji telefonicznie lub e-mailowo . 7. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora. 8. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta. 9. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki. 10. Zwrotowi nie podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt. 11. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar 12.Należy powiadomić sklep (w ciągu 14ni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu ,wymiany rozmiaru lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu lub wymiany 13.Towar należy odesłać na adres (firma posiada kilka oddziałów), ustalony z obsługą sklepu e-mailowo Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86 , 608-650-4156. 14. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 15. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.16. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej. 17. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto). 18. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 7 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

4Biker
Wrocławska 188A
62-800 Kalisz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 1.Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby 4-Biker (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: info@4-biker.plTermin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. --FORMULARZ-- ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: 4Biker ul. Łódzka 41 (Budynek Dino) 62-800 Kalisz Ja ............................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy.................................................................................................................... Data zawarcia umowy ............................................. Imię i nazwisko....................................................... Adres..................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data i Podpis .............................................................. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Konsument ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 2. Istnieje również możliwość wymiany rozmiaru odzieży, po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym lub e-mailowym, dostępności wymienianych rozmiarów . Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić towar w sklepie internetowym skontaktuj się e-mailowo z Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86, 608-650-4153. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi prosimy, aby zwracany towar był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z metkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. 4. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 5. Brak dołączonego dowodu zakupu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki). 6. Reklamacji podlegają wady techniczne, fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar na adres sklepu ustalony podczas zgłaszania reklamacji telefonicznie lub e-mailowo . 7. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora. 8. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta. 9. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki. 10. Zwrotowi nie podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt. 11. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar 12.Należy powiadomić sklep (w ciągu 14ni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu ,wymiany rozmiaru lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu lub wymiany 13.Towar należy odesłać na adres (firma posiada kilka oddziałów), ustalony z obsługą sklepu e-mailowo Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86 , 608-650-4156. 14. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 15. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.16. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej. 17. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto). 18. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 7 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). 

O sprzedającym

www_4biker_pl
www_4biker_pl

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:03

Dane firmy

4BIKER Sp Z o.o. Sp.Komandytowa
os.Leśne 70
62-020 Zalasewo
REGON: 301501752
NIP: 777-317-48-17

Kontakt

  • 608******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 16:00
niedziela
zamknięte
Numer oferty:7543713078
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro