, , ,

NIVEA MEN ŻEL DO GOLENIA SILVER PROTECT 200ML

od
wwwLADYTRENDYpl
15,00
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Liczba sztuk
z 8 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

NIVEA MEN ŻEL DO GOLENIA SILVER PROTECT 200ML

Marka:Nivea

Kod EAN:4005808540372

OPIS PRODUKTU

Żel do golenia Silver Protect z zaawansowaną formułą z jonami srebra, rumiankiem i prowitaminą B5 zapewnia dokładne golenie i jednocześnie chroni skórę przed zacięciami. Jest to kosmetyk dla mężczyzn, którym zależy na precyzyjnym i komfortowym goleniu, bez obaw o podrażnienia skóry i nieprzyjemne uczucie pieczenia. Jego antybakteryjne właściwości sprawiają, że golenie jest jeszcze bezpieczniejsze. Składniki pielęgnacyjne chronią skórę i tworzą na niej ochronną tarczę. Dla optymalnych rezultatów, po goleniu użyj kosmetyków uzupełniających z linii NIVEA Men Silver Protect, np. wody po goleniu Silver Protect. Dostępny jest również żel pod prysznic Silver Protect.

  • Umożliwia dokładne i wygodne golenie
  • Stanowi ochronną tarczę na skórze
  • Chroni skórę przed ostrzem maszynki
  • Ma działanie antybakteryjne
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie

MARKA Nivea

NIVEA Polska jest jednym z ponad 150 międzynarodowych oddziałów Firmy kosmetycznej Beiersdorf AG z siedzibą w Hamburgu, w Niemczech. Od ponad 130 lat angażuje się w zaspakajanie indywidualnych potrzeb klientów, dzięki czemu jest postrzegana jako twórca nowoczesnego podejścia do pielęgnacji skóry. Podstawą międzynarodowego sukcesu jest specjalistyczna wiedza z zakresu badań i rozwoju, innowacyjne produkty oraz mocne marki. Pierwszym i do dzisiaj najbardziej znanym, produktem tej linii jest NIVEA Creme, który jest podstawą całej linii marki. NIVEA nieustannie dostosowuje się do obowiązujących trendów, podąża za potrzebami konsumentów, nie zatracając przy tym swojej wieloletniej tradycji

GŁÓWNE CECHY PRODUKTU:

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 6,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zakliczyn, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Paczka w RUCHu
6,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier InPost
13,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
16,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Okres gwarancji jest uzależniony od producenta. Informacji na ten temat należy szukać na stronie producenta danego produktu. W większości przypadków potrzebny jest również dowód zakupu.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Drogeria Rosa
Rynek 9
32-840 Zakliczyn
Dodatkowe informacje

    Jeżeli przesyłka nie nadejdzie w określonym terminie, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.  W razie stwierdzenia uszkodzeń przesyłki należy spisać protokół szkody wraz z osobą doręczającą przesyłkę. Za uszkodzenia w trakcie transportu nie odpowiadamy.  W innym przypadku nie ma możliwości reklamacji na Poczcie lub firmie kurierskiej. 

 

    W przypadku niezgodności towaru z umową, lub w przypadku stwierdzenia wad, klient może wysłać pismo reklamacyjne lub wiadomość e-mail zawierającą poniższe dane: 

  1. [data zakupu, odbioru produktów]
  2. [nr zamówienia, nr paragonu]
  3. [Nazwa towaru]
  4. [kod ean towaru]

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży powyższych rzeczy, ponieważ: [opis reklamacji]. 

 Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam: 

(zaznaczyć właściwe)

  • wymiany towaru na nowy
  • obniżenia ceny o kwotę (.......... zł)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot zapłaconej kwoty na numer konta:(nr.............................................) (......nazwa banku.....)

Moje dane to :

  • Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 
  • Adres: [adres kupującego] 
  • Data: [data odstąpienia od umowy] 
  • Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 

Reklamowany towar należy odesłać na adres Drogeria Rosa Maciej Łącki, ul. Rynek 9, 32-840 Zakliczyn. . Do reklamowanego towaru należy dołączyć paragon. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zwrotu pieniędzy na indywidualne konto bankowe klienta w terminie do 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, klient zobowiązany jest przedstawić firmie Drogeria Rosa numer konta oraz dane potrzebne do realizacji przelewu. Firma Drogeria Rosa zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji. 

Regulamin reklamacji

 

  1.  Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. 
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Drogeria Rosa Maciej Łącki, ul. Rynek 9, 32-840 Zakliczyn, na adres poczty elektronicznej: sklep@sklepdrogeria.pl.    
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.    
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.  
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.  
  6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:     
  •  jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,  
  • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,  
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl, 
  •  może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.    

Zwroty

20 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

20 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
20 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Drogeria Rosa
Rynek 9
32-840 Zakliczyn
Dodatkowe informacje

 

  • możesz odstąpić od zakupu do 20 dni od otrzymania przesyłki,
  • zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym (brak widocznych śladów użytkowania, niezniszczony) w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu.
  • przy odsyłaniu towaru polecamy korzystanie z usług sprawdzonych firm kurierskich lub przesyłek z potwierdzeniem nadania. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem,

 

  • W przypadku zwrotu całego zamówienia, z powodu nieodebrania przesyłki przez odbiorcę:

- Odbiorca, jeżeli wyrazi zgodę na ponowną wysyłkę, płaci jeszcze raz za jej koszty

- Odbiorca, jeżeli nie wyrazi zgody na ponowną wysyłkę, to w przypadku wcześniejszej przedpłaty, zostanie zwrócona kwota zamówienia pomniejszona o koszty zwrotu przesyłki. 

  • w przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem: sklep@sklepdrogeria.pl lub telefonicznie 14 665 31 26.

Regulamin zwrotów

  1.  Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 20dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.   
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczeniao odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca. 
  3. Termin 20-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  5.    świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.    
  6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 20 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. 
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje   zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta. 
  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.   
  10.  Jeżeli konsument dokona zwrotu jednego lub kilku Towarów z pośród całego złożonego zamówienia (częściowy zwrotu towaru) , to w sytuacji gdy Sprzedawca ustalił takie same koszty dostawy niezależne od ilości zamawianego towaru, płatności dokonane przez Konsumenta za dostarczenie Towarów złożone przy zamówieniu nie są zwracane. 
  11.  W przypadku kiedy Konsument uzyskał rabat wartościowy, darmową wysyłkę albo inną korzyść wynikającą z przekroczenia określonego progu kwotowego zamówienia i dokona zwrotu części Towarów do złożonego zamówienia, a wartość zwracanego Towaru spowoduje , że nie zostanie uzyskany określony próg kwotowy do otrzymania ustalonej korzyści to przyznany rabat wartościowy zostanie utracony, a jego wartość zostanie skompensowana z wartością zwracanego Towaru. 

O sprzedającym

wwwLADYTRENDYpl

O sprzedającym

wwwLADYTRENDYpl

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:30

Dane firmy

Maciej Łącki
Drogeria Rosa
Rynek 9
32-840 Zakliczyn
NIP: 873-309-49-52

Kontakt

  • +48 ** *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą, działającą od kilku lat w branży kosmetycznej. Posiadamy również kilka punktów stacjonarnych.  W naszej ofercie znajduje się szeroki asortyment kosmetyków do makijażu, twarzy, ciała i włosów oraz duży wybór akcesoriów kosmetycznych. Dla naszych stacjonarnych klientów oferujemy również produkty chemii gospodarczej. Nasz personel, szkolony na bieżąco, służy fachową poradą, co jest niezwykle istotne w odpowiednim doborze kosmetyków. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz asortyment był aktualny i na czasie, zgodnie z obowiązującymi trendami kosmetycznymi.

Pozostałe informacje

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem prosimy o wypełnienie poniższymi danymi: 

Nr konta bankowego: PKO Bank Polski 20 1020 4984 0000 4202 0125 1578

Adres:

Drogeria Rosa

ul. Rynek 9

32-840 Zakliczyn

Tytuł: nr aukcji


Wysyłka za granice

Wysyłka kurierem GLS  lub DPD . Czas realizacji 2-5 dni roboczych.  Podane ceny startowe dotyczą paczek nieprzekraczających 5 kg, za każde przekroczone 5 kg obowiązuje dodatkowa opłata wskazana w cenniku ( 6,99 zł), przy czym maksymalnie jedno zamówienie nie może przekraczać 25 kg. W przypadku przekroczenia tej wagi, zastrzegamy sobie prawo wstrzymania realizacji zamówienia do chwili ewentualnej dopłaty za koszty wysyłki , o czym niezwłocznie poinformujemy klienta. Dopłaty można wykonywać bezpośrednio przelewem bankowym na konto. Oczywiście klientowi przysługuje prawo zwrotu kwoty całego zamówienia , jeżeli nie zaakceptuje dodatkowych kosztów.  W przypadku większych zamówień prosimy o kontakt. 

Prosimy o zapoznanie się z pozostała ofertą.

Numer oferty: 8170498544

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro