, , ,

NEW BALANCE KOSZULKA WT91546PGM # M

od
Super Sprzedawcy
multisport24h
109,00
Allegro Smart!
Liczba par
z 1 pary
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rozmiar:
      38 (M)
    • Wzór dominujący:
      logo
    • Dekolt:
      okrągły
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Kolor:
      granatowy, biały

Opis

NEW BALANCE KOSZULKA WT91546PGM # M

Koszulka New Balance WT91546PGM

Damska klasyczna koszulka wykonana z najwyższej jakości materiałów.

Przeznaczona do użytku codziennego.

Specyfikacja:

- materiał: bawełna

- atletyczne dopasowanie

Zapraszamy również do zapoznania się z opisem "O sprzedającym" pod spodem aukcji.

Brakuje Ci kilku złotych do zakupu za 300 zł i DARMOWEJ DOSTAWY?Zapraszamy również do zapoznania się z naszą ofertą skarpetek. Mamy do zaoferowania skarpetki różnych firm, różnej długości, w różnych kolorach oraz rozmiarach. Zajrzyj na nasze pozostałe aukcje i wybierz najlepsze dla siebie!

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Ostrołęka, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u multisport24h za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
16,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze

Punkty odbioru

MULTI SPORT OSTRÓW MAZ.
Batorego 3
07-300 Ostrów Maz.
woj. mazowieckie
email: multisport24h@interia.pl
tel.: 510306589

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

MULTI SPORT OSTROŁĘKA
Gen. Fieldorfa Nila 13A
07-410 Ostrołęka
woj. mazowieckie
email: multisport24h@interia.pl
tel.: 510306589

poniedziałek - sobota
09:00 - 20:00
niedziela
10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

MULTI SPORT CIECHANÓW
Niechodzka 5 (Galeria Mrówka)
06-400 Ciechanów
woj. mazowieckie
email: multisport24h@interia.pl
tel.: 510306589

poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
11:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

PUMA OSTROŁĘKA
Gen. Fieldorfa Nila 13A (I piętro)
07-410 Ostrołęka
woj. mazowieckie
email: multisport24h@interia.pl
tel.: 510306589

poniedziałek - sobota
10:00 - 20:00
niedziela
10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

MULTI SPORT ŁOMŻA
Długa 1
18-400 Łomża
woj. podlaskie
email: multisport24h@interia.pl
tel.: 510306589

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

MULTI SPORT OSTRÓW MAZ.
Piłata 21
07-300 Ostrów Maz.
woj. mazowieckie
email: multisport24h@interia.pl
tel.: 510306589

poniedziałek - piątek
09:00 - 19:00
sobota
09:00 - 16:00
niedziela
10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

ROK CZASU NA WYKRYCIE WAD FABRYCZNYCH W OBUWIU NIEZUŻYTYM
Reklamacje
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie multisport24h przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty zakupu. 
Dla Twojej wygody umożliwiamy dwie metody reklamacji:
W jednym z naszych sklepów stacjonarnych:
1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz zareklamować zakupioną rzecz.
2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (faktura sprzedaży lub paragon). Wszelkich formalności dopełnisz na miejscu.
Drogą wysyłkową:
1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego - załącznik.
2. Produkt(y) razem ze zgłoszeniem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu (faktura sprzedaży lub paragon) wyślij na podany poniżej adres.
3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.
Adres do składania reklamacji:
MEDIUM S.C.
ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A
07-410 Ostrołęka
tel.: 510 306 589
Pamiętaj!
1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Pamiętaj, że sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
3. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.
ZGŁASZANIE WAD FABRYCZNYCH TOWARU
1. REKLAMACJI PODLEGAJĄ WYŁĄCZNIE WADY FABRYCZNE POWSTAŁE NA ETAPIE PRODUKCJI W OBUWIU NIEZUŻYTYM, KTÓRE NALEŻY ZGŁASZAĆ SPRZEDAWCY ZARAZ PO ICH ZAUWAŻENIU ORAZ NIEDOPUSZCZALNE JEST UŻYTKOWANIE BUTÓW Z POWSTAŁYMI WADAMI, PONIEWAŻ MOŻE TO PROWADZIĆ DO CAŁKOWITEGO ZNISZCZENIA OBUWIA I MOŻE BYĆ PODSTAWĄ DO ODRZUCENIA REKLAMACJI.
2. REKLAMACJI NIE PODLEGA NATURALNE ZUŻYCIE OBUWIA ORAZ WSZELKIE USZKODZENIA MECHANICZNE TAKIE JAK: PRZETARCIA, ROZDARCIA, ZACZEPIENIA ORAZ USZKODZENIA WYNIKAJĄCE Z PRANIA OBUWIA.
3. BUTY ZGŁASZANE DO REKLAMACJI ZA OKAZANIEM DOWODU ZAKUPU MUSZĄ BYĆ CZYSTE I SUCHE. 
INSTRUKCJE DOTYCZĄCE OBUWIA SPORTOWEGO
SZANOWNY KLIENCIE! KUPUJĄC W NASZYM SKLEPIE BUTY OTRZYMUJESZ ORYGINALNY PRODUKT WYSOKIEJ JAKOŚCI RENOMOWANEJ MARKI. JEDNAKŻE, ABY W PEŁNI CIESZYĆ SIĘ Z DOKONANEGO ZAKUPU I W PEŁNI WYKORZYSTAĆ MOŻLIWOŚCI, KTÓRE OFERUJĄ KUPIONE BUTY NALEŻY PRZESTRZEGAĆ KILKU PONIŻSZYCH ZASAD:
1. UŻYWAJ BUTÓW ZGODNIE Z ICH PRZEZNACZENIEM. JEŚLI NIE JESTEŚ PEWIEN PRZEZNACZENIA OBUWIA ZAPYTAJ O TO SPRZEDAWCĘ, KTÓRY UDZIELI CI WSZELKICH INFORMACJI. UŻYTKOWANIE BUTÓW ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM ZNACZNIE WPŁYWA NA PRZEDŁUŻENIE ICH ŻYWOTNOŚCI.
2. NALEŻY DOKŁADNIE I UWAŻNIE PRZYMIERZYĆ OBUWIE PRZED DOKONANIEM ZAKUPU. BUTY POWINNY BYĆ PRAWIDŁOWO DOPASOWANE POD WZGLĘDEM WIELKOŚCIOWO-TĘGOŚCIOWYM DO STÓP UŻYTKOWNIKA. NIE MOGĄ BYĆ ZA MAŁE LUB ZA WĄSKIE, MOŻE TO SPOWODOWAĆ USZKODZENIA ZWIĄZANE ZE ZBYT DUŻYMI NAPRĘŻENIAMI. BUTY NIE MOGĄ BYĆ RÓWNIEŻ ZA DUŻE LUB ZA SZEROKIE, PONIEWAŻ MOŻE TO SPOWODOWAĆ PRZETARCIA WYŚCIÓŁKI WEWNĄTRZ OBUWIA.
3. PRZED PIERWSZYM ZAŁOŻENIEM OBUWIE POWINNO ZOSTAĆ ZAIMPREGNOWANE PROFESJONALNYM ŚRODKIEM W CELU OCHRONY PRZED BRUDEM I WILGOCIĄ. REGULARNE UŻYWANIE PRODUKTÓW PRZEZNACZONYCH DO KONSERWACJI BUTÓW ZNACZNIE ZWIĘKSZA ŻYWOTNOŚĆ I WYTRZYMAŁOŚĆ MATERIAŁÓW UŻYTYCH DO PRODUKCJI OBUWIA ORAZ POZWALA SKÓRZE ZACHOWAĆ SWOJĄ ELASTYCZNOŚĆ I ODPORNOŚĆ, ZDOLNOŚĆ DO PRZEPUSZCZANIA POWIETRZA I DO NIE PRZEPUSZCZANIA WODY ORAZ DO ZACHOWANIA KSZTAŁTU.
4. PODCZAS ZAKŁADANIA I ZDEJMOWANIA OBUWIE POWINNO BYĆ DOKŁADNIE ROZSZNUROWANE, W TEN SPOSÓB UNIKNIE SIĘ ZNISZCZENIA TYLNEJ CZĘŚCI CHOLEWKI,
5. DOKŁADNIE ZASZNURUJ BUTY I ZAPINAJ RZEPY TAK, ABY STOPY NIE PRZEMIESZCZAŁY SIĘ WEWNĄTRZ BUTÓW W TRAKCIE CHODZENIA, A UNIKNIESZ ZARÓWNO PRZETARCIA MATERIAŁU WEWNĄTRZ OBUWIA JAK I USZKODZEŃ CHOLEWKI.
6. CZYŚĆ BUTY POWIERZCHNIOWO PRZY POMOCY WILGOTNEJ SZMATKI LUB GĄBKI BEZ UŻYCIA SILNYCH DETERGENTÓW. PRANIE OBUWIA USZKADZA CHOLEWKĘ, OSŁABIA SPOINY KLEJU, ŚCIEGI SZYCIA I MOŻE DOPROWADZIĆ DO CAŁKOWITEGO ZNISZCZENIA BUTÓW.
7. UNIKAJ PRZEMOCZENIA OBUWIA, JEŚLI JEDNAK ULEGNĄ ONE PRZEMOCZENIU, WYSUSZ BUTY W TEMPERATURZE POKOJOWEJ WYPYCHAJĄC WNĘTRZE BUTA PAPIEREM DOBRZE WCHŁANIAJĄCYM WILGOĆ, WYMIENIAJĄC CO JAKIŚ CZAS MOKRY PAPIER NA SUCHY. NIGDY NIE NALEŻY SUSZYĆ BUTÓW W POBLIŻU KALORYFERA LUB W PEŁNYM SŁOŃCU. MOŻE TO SPOWODOWAĆ DEFORMACJĘ BUTA ORAZ UTRATĘ ELASTYCZNOŚCI PRZEZ SKÓRĘ, KTÓRA STANIE SIĘ SUCHA I PODATNA NA PĘKNIĘCIA.
8. OBUWIE NALEŻY SYSTEMATYCZNIE WIETRZYĆ I W MIARĘ MOŻLIWOŚCI NIE UŻYWAĆ CODZIENNIE TEJ SAMEJ PARY. MATERIAŁ Z KTÓREGO WYKONANE SĄ BUTY MOŻE WCHŁANIAĆ ZE STÓP TAKĄ ILOŚĆ WILGOCI, ŻE JEJ ODPAROWANIE ZAJMIE OK. 24 GODZINY.
9. NIEWYGODA OBUWIA ORAZ NIEPRZYJEMNY ZAPACH NIE JEST PODSTAWĄ DO SKŁADANIA REKLAMACJI.
10.  W POCZĄTKOWYM OKRESIE UŻYTKOWANIA OBUWIA ZE SKÓR NATURALNYCH BARWIONYCH MOŻE WYSTĄPIĆ FARBOWANIE, Z TEGO TEŻ POWODU NAJLEPIEJ JEST UŻYWAĆ W TYM OKRESIE CIEMNIEJSZYCH SKARPETEK.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

MEDIUM S.C.
ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A
07-410 Ostrołęka
Dodatkowe informacje

 

ROK CZASU NA WYKRYCIE WAD FABRYCZNYCH W OBUWIU NIEZUŻYTYM


Reklamacje

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie multisport24h przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty zakupu. 


Dla Twojej wygody umożliwiamy dwie metody reklamacji:


W jednym z naszych sklepów stacjonarnych:

1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz zareklamować zakupioną rzecz.

2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (faktura sprzedaży lub paragon). Wszelkich formalności dopełnisz na miejscu.


Drogą wysyłkową:

1. Napisz maila na adres multisport24h@interia.pl z informacją o reklamacji, a wyślemy Ci formularz reklamacyjny, który należy wypełnić.

2. Produkt(y) razem z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu (faktura sprzedaży lub paragon) wyślij na podany poniżej adres.

3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.


Adres do składania reklamacji:

MEDIUM S.C.

ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A

07-410 Ostrołęka

tel.: 510 306 589


Pamiętaj!

1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.

2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Pamiętaj, że sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

3. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.



ZGŁASZANIE WAD FABRYCZNYCH TOWARU 


1. REKLAMACJI PODLEGAJĄ WYŁĄCZNIE WADY FABRYCZNE POWSTAŁE NA ETAPIE PRODUKCJI W OBUWIU NIEZUŻYTYM, KTÓRE NALEŻY ZGŁASZAĆ SPRZEDAWCY ZARAZ PO ICH ZAUWAŻENIU ORAZ NIEDOPUSZCZALNE JEST UŻYTKOWANIE BUTÓW Z POWSTAŁYMI WADAMI, PONIEWAŻ MOŻE TO PROWADZIĆ DO CAŁKOWITEGO ZNISZCZENIA OBUWIA I MOŻE BYĆ PODSTAWĄ DO ODRZUCENIA REKLAMACJI.


2. REKLAMACJI NIE PODLEGA NATURALNE ZUŻYCIE OBUWIA ORAZ WSZELKIE USZKODZENIA MECHANICZNE TAKIE JAK: PRZETARCIA, ROZDARCIA, ZACZEPIENIA ORAZ USZKODZENIA WYNIKAJĄCE Z PRANIA OBUWIA.


3. BUTY ZGŁASZANE DO REKLAMACJI ZA OKAZANIEM DOWODU ZAKUPU MUSZĄ BYĆ CZYSTE I SUCHE. 



INSTRUKCJE DOTYCZĄCE OBUWIA SPORTOWEGO


SZANOWNY KLIENCIE! KUPUJĄC W NASZYM SKLEPIE BUTY OTRZYMUJESZ ORYGINALNY PRODUKT WYSOKIEJ JAKOŚCI RENOMOWANEJ MARKI. JEDNAKŻE, ABY W PEŁNI CIESZYĆ SIĘ Z DOKONANEGO ZAKUPU I W PEŁNI WYKORZYSTAĆ MOŻLIWOŚCI, KTÓRE OFERUJĄ KUPIONE BUTY NALEŻY PRZESTRZEGAĆ KILKU PONIŻSZYCH ZASAD:


1. UŻYWAJ BUTÓW ZGODNIE Z ICH PRZEZNACZENIEM. JEŚLI NIE JESTEŚ PEWIEN PRZEZNACZENIA OBUWIA ZAPYTAJ O TO SPRZEDAWCĘ, KTÓRY UDZIELI CI WSZELKICH INFORMACJI. UŻYTKOWANIE BUTÓW ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM ZNACZNIE WPŁYWA NA PRZEDŁUŻENIE ICH ŻYWOTNOŚCI.


2. NALEŻY DOKŁADNIE I UWAŻNIE PRZYMIERZYĆ OBUWIE PRZED DOKONANIEM ZAKUPU. BUTY POWINNY BYĆ PRAWIDŁOWO DOPASOWANE POD WZGLĘDEM WIELKOŚCIOWO-TĘGOŚCIOWYM DO STÓP UŻYTKOWNIKA. NIE MOGĄ BYĆ ZA MAŁE LUB ZA WĄSKIE, MOŻE TO SPOWODOWAĆ USZKODZENIA ZWIĄZANE ZE ZBYT DUŻYMI NAPRĘŻENIAMI. BUTY NIE MOGĄ BYĆ RÓWNIEŻ ZA DUŻE LUB ZA SZEROKIE, PONIEWAŻ MOŻE TO SPOWODOWAĆ PRZETARCIA WYŚCIÓŁKI WEWNĄTRZ OBUWIA.


3. PRZED PIERWSZYM ZAŁOŻENIEM OBUWIE POWINNO ZOSTAĆ ZAIMPREGNOWANE PROFESJONALNYM ŚRODKIEM W CELU OCHRONY PRZED BRUDEM I WILGOCIĄ. REGULARNE UŻYWANIE PRODUKTÓW PRZEZNACZONYCH DO KONSERWACJI BUTÓW ZNACZNIE ZWIĘKSZA ŻYWOTNOŚĆ I WYTRZYMAŁOŚĆ MATERIAŁÓW UŻYTYCH DO PRODUKCJI OBUWIA ORAZ POZWALA SKÓRZE ZACHOWAĆ SWOJĄ ELASTYCZNOŚĆ I ODPORNOŚĆ, ZDOLNOŚĆ DO PRZEPUSZCZANIA POWIETRZA I DO NIE PRZEPUSZCZANIA WODY ORAZ DO ZACHOWANIA KSZTAŁTU.


4. PODCZAS ZAKŁADANIA I ZDEJMOWANIA OBUWIE POWINNO BYĆ DOKŁADNIE ROZSZNUROWANE, W TEN SPOSÓB UNIKNIE SIĘ ZNISZCZENIA TYLNEJ CZĘŚCI CHOLEWKI,


5. DOKŁADNIE ZASZNURUJ BUTY I ZAPINAJ RZEPY TAK, ABY STOPY NIE PRZEMIESZCZAŁY SIĘ WEWNĄTRZ BUTÓW W TRAKCIE CHODZENIA, A UNIKNIESZ ZARÓWNO PRZETARCIA MATERIAŁU WEWNĄTRZ OBUWIA JAK I USZKODZEŃ CHOLEWKI.


6. CZYŚĆ BUTY POWIERZCHNIOWO PRZY POMOCY WILGOTNEJ SZMATKI LUB GĄBKI BEZ UŻYCIA SILNYCH DETERGENTÓW. PRANIE OBUWIA USZKADZA CHOLEWKĘ, OSŁABIA SPOINY KLEJU, ŚCIEGI SZYCIA I MOŻE DOPROWADZIĆ DO CAŁKOWITEGO ZNISZCZENIA BUTÓW.


7. UNIKAJ PRZEMOCZENIA OBUWIA, JEŚLI JEDNAK ULEGNĄ ONE PRZEMOCZENIU, WYSUSZ BUTY W TEMPERATURZE POKOJOWEJ WYPYCHAJĄC WNĘTRZE BUTA PAPIEREM DOBRZE WCHŁANIAJĄCYM WILGOĆ, WYMIENIAJĄC CO JAKIŚ CZAS MOKRY PAPIER NA SUCHY. NIGDY NIE NALEŻY SUSZYĆ BUTÓW W POBLIŻU KALORYFERA LUB W PEŁNYM SŁOŃCU. MOŻE TO SPOWODOWAĆ DEFORMACJĘ BUTA ORAZ UTRATĘ ELASTYCZNOŚCI PRZEZ SKÓRĘ, KTÓRA STANIE SIĘ SUCHA I PODATNA NA PĘKNIĘCIA.


8. OBUWIE NALEŻY SYSTEMATYCZNIE WIETRZYĆ I W MIARĘ MOŻLIWOŚCI NIE UŻYWAĆ CODZIENNIE TEJ SAMEJ PARY. MATERIAŁ Z KTÓREGO WYKONANE SĄ BUTY MOŻE WCHŁANIAĆ ZE STÓP TAKĄ ILOŚĆ WILGOCI, ŻE JEJ ODPAROWANIE ZAJMIE OK. 24 GODZINY.


9. NIEWYGODA OBUWIA ORAZ NIEPRZYJEMNY ZAPACH NIE JEST PODSTAWĄ DO SKŁADANIA REKLAMACJI.


10.  W POCZĄTKOWYM OKRESIE UŻYTKOWANIA OBUWIA ZE SKÓR NATURALNYCH BARWIONYCH MOŻE WYSTĄPIĆ FARBOWANIE, Z TEGO TEŻ POWODU NAJLEPIEJ JEST UŻYWAĆ W TYM OKRESIE CIEMNIEJSZYCH SKARPETEK.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MEDIUM S.C.
ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A
07-410 Ostrołęka
Dodatkowe informacje

Wymiana


Zamówiłeś nieodpowiedni produkt? Wybrałeś niewłaściwy rozmiar? 


MultiSport24h bez problemu wymieni zakupione przez Ciebie obuwie i tekstylia w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 


Ze względu na to, że najczęstszą przyczyną wymiany jest m.in. źle dobrany rozmiar, zachęcamy Cię do zapoznania się z informacjami zawartymi w tabelach rozmiarowych.


Dla Twojego komfortu umożliwiamy dwie metody wymiany.


Wymiana w jednym z naszych sklepów stacjonarnych:


1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz wymienić zakupioną rzecz.

2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (faktura sprzedaży lub paragon). Wszelkich formalności dopełnisz na miejscu.

3. Pamiętaj, że wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku).


Wymiana drogą wysyłkową:


1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany.

2. Upewnij się, czy rozmiar/produkt, na który chcesz wymienić zakupiony towar, jest dostępny. W tym celu skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres sklep@multisport24h.pl.

3. Produkt(y) razem z dokumentem oraz dowodem zakupu (faktura sprzedaży lub paragon) odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 14 dni od daty otrzymania towaru).

4. Pamiętaj, że wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku).

5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w przeciągu kilku dni wyślemy odpowiedni produkt. W wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że cały proces potrwa maksymalnie do 14 dni.


UWAGA! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.


Adres do wysyłki wymienianych produktów:

MEDIUM S.C.

ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A

07-410 Ostrołęka

tel.: 510 306 589


Zwrot produktów i odstąpienie od umowy


Możesz zrezygnować z towaru kupionego bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem.


Masz dwie opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie wygodniejsza.


Zwrot w jednym z naszych sklepów stacjonarnych:


1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz zwrócić zakupioną rzecz.

2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (faktura sprzedaży lub paragon). Wszelkich formalności dopełnisz na miejscu.

3. Pamiętaj, że zwracany towar musi być w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku).


Zwrot drogą wysyłkową:


1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany.

2. Skontaktuj się z nami w celu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy, pisząc maila na adres sklep@multisport24h.pl lub dzwoniąc pod numer 510 306 589.

3. Produkt(y) razem z dokumentem oraz dowodem zakupu (faktura sprzedaży lub paragon) odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 14 dni od daty otrzymania towaru).

4. Pamiętaj, że wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku).

5. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.

6. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu przez nas przesyłki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.


UWAGA! Koszty odesłania zwracanego towaru pokrywa klient.


Adres do wysyłki wymienianych produktów:

MEDIUM S.C.

ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A

07-410 Ostrołęka

tel.: 510 306 589


Jeżeli jesteś konsumentem, to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

O sprzedającym

multisport24h

O sprzedającym

multisport24h

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:21

Dane firmy

MEDIUM S.C.
gen. Fieldorfa Nila 13A
07-410 Ostrołęka
REGON: 550402801
NIP: 758-100-44-62

Kontakt

  • 510 *** *** (pokaż)
  • 505 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą rodzinną.

Zajmujemy się sprzedażą odzieży i obuwia sportowego od 1994 roku.

To właśnie wtedy otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Ostrołęce przy ul. Kilińskiego 35, który funkcjonował w tej lokalizacji przez 20 lat, a w sierpniu 2014 r. został przeniesiony na ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A.

Współpracujemy z najlepszymi markami sportowymi takimi jak: Nike, Adidas, Puma, Reebok, New Balance, Converse.

Obecnie prowadzimy sprzedaż w 6 sklepach stacjonarnych:

1. Sklep monobrandowy Puma - Ostrołęka, ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A (I piętro)
2. Multi Sport - Ostrołęka, ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A
3. Multi Sport - Łomża, ul. Długa 1 lok. 1
4. Multi Sport - Ostrów Maz., ul. Piłata 21
5. Multi Sport - Ostrów Maz., ul. Batorego 3
6. Multi Sport - Ciechanów, ul. Niechodzka 5 (Galeria Mrówka)


e-mail: sklep@multisport24h.pl

e-mail: multisport24h@interia.pl

tel.: 510 306 589

tel.: 505 120 637


Zapraszamy do zakupów!
 

Pozostałe informacje



Numer oferty: 7976422790

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro