Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

NETIS ST3105S mini switch 5 portów 100 Mbit LAN

od
Przem-0
26,50
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 25 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Liczba portów:
      5
    • Zakres liczby portów:
      < 7
    • Kod producenta:
      ST3105S

Opis

NETIS ST3105S mini switch 5 portów 100 Mbit LAN

5-Portowy Przełącznik Fast Ethernet

Szybki Przełącznik Ethernet ST3105S netis oferuje łatwą metodę na rozszerzenie sieci przewodowej pięcioma automatycznie nawiązującymi połączenie portami RJ45 10/100Mbps. Wszystkie porty obsługują funkcję Auto MDI/MDIX, przez co nie są konieczne kable ani porty Uplink. Wraz z funkcją Plug & Play oraz Green Power zapewnia tanie i łatwe w zarządzaniu, wydajne i standardowe ulepszenie twojej sieci do 100Mbps.

  • 5 * 10/100Mbps portów RJ45, automatycznie nawiązujących połączenie & funkcja Auto MDI/MDIX
  • Technologia Green Power pozwala zaoszczędzić do 70% mocy.
  • Kontrola przepływu danych IEEE 802.3x zapewnia stabilny transfer danych.
  • Plastikowa oprawa montowana na biurku lub ścianie, dla lepszego korzystania w domu i biurze.
  • Automatyczna konfiguracja (Plug & Play)

Sprzęt:

Interfejs 5 * 10/100Mbps portów RJ45, Automatyczne nawiązywanie połączenia, Auto MDI/MDIX

Dioda wskazująca: PWR, 1-4

Zasilanie: DC 5V/800mA (Wyjście)

Wymiary: (D x S x W ) 99 x 57 x 21 mm

Funkcje Przełączania:

Standardowe IEEE 802.3 10Base-T, IEEE 802.3u 100Base-TX, IEEE 802.3x Sterowanie przepływem

danych

Metoda Dostępu CSMA/CD

Metoda Transmisji Zachowaj i Przekaż

Tempo Transmisji Danych: 10/100Mbps(Półduplex)

20/200Mbps(Pełen duplex)

Tabela Adresów MAC: 2K, automatyczna nauka & auto-aging

Inne:

Certyfikaty FCC, CE, KC, NCC, BSMI

Środowisko Temperatura pracy: 0?~40?

Temperatura przechowania: -40?~70?

Wilgotność podczas pracy: 10%~90% bez kondensacji

Wilgotność przechowania: 5%~90% bez kondensacji

Opakowanie:

 1 * ST3105S

1 * Krótka instrukcja obsługi

1 * Adapter

Zdjęcie:

[Kod produktu: GBcNbg4q0IRmngRyOGOmoN0ubhtWhj2u6sOw00ql1T0=]

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łomża, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
6,70 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5-7 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
4-5 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
3 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
3 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
pierwsza sztuka
12,36 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
15,87 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Przesyłka polecona
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
5,90 zł
kolejna sztuka
5,90 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
6-7 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

1. Koszt wysyłki kurierskiej zgodny z Cennikiem Dostawy. 2. Koszty wysyłki Pocztą Polską - Szczegółowy CENNIK DOSTAWY. 3. Ze względu na charakter aukcji możliwa jest sprzedaż hurtowa. 4. Nie ma możliwości odbioru osobistego Dodatkowe informacje dotyczące wysyłki znajdują się w sekcji :: Wysyłka :: z lewej strony aukcji.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 §5 Gwarancja

 1. Gwarantem jest Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 16633. Organem rejestrującym jest Prezydent Miasta Łomży. 2. Niniejsza gwarancja ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej. 

3. Czas trwania Gwarancji określony jest w opisie oferty oraz liczy się od momentu wydania towaru. 

4. Utrata gwarancji następuje w przypadku: 

a) uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub elektrycznych sprzętu, wynikłych z winy Kupującego; 

b) uszkodzeń powstałych w skutek niezgodnego z przeznaczeniem używania sprzętu; 

c) zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych naniesionych przez producenta. 

5. Towar wysyłany w ramach gwarancji powinien być kompletny (w szczególności powinien zawierać wszystkie elementy zestawu, w skład którego wchodziły) oraz powinien zostać przesłany na adres siedziby firmy Sprzedającego: 


Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża. 


6. W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji, Kupujący powinien załączyć do reklamowanego towaru Opis Usterki lub przesłać Opis Usterki w wersji elektronicznej (tekstowo na adres e-mail sprzedawcy - jaychyl@gmail.com według wzoru niżej). W przypadku przesłania Opisu Usterki w wersji elektronicznej, Kupujący powinien załączyć do przesyłki informację zawierającą jego nick Allegro lub adres e-mail. Wzór Opisu Usterki:


"------------------------------------------------------------------------

Dane reklamującego na podstawie gwarancji:

- Nick Allegro: __________________________

- Imię i nazwisko: _______________________________________________

- Adres: _________________________________________________________

- Numer telefonu: ______________________________________________

- Adres e-mail: __________________________________________________


Opis Usterki: ____________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


 Adres zwrotny (wpisać TYLKO wtedy, gdy jest inny niż adres powyżej):

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________


-----------------------------------------------------------------------------------"


7. Kupujący zobowiązany jest prawidłowo zabezpieczyć oraz dostarczyć towar na swój koszt. 

8. Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego w terminie 14 dni. 

9. W razie uznania roszczenia gwarancyjnego za zasadne, Sprzedający zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy. 

10. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa, Sprzedający dokona zwrotu zapłaty za produkt, którego dotyczy roszczenie gwarancyjne.

11. W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego, towar zostanie odesłany z powrotem na koszt Kupującego (nie dotyczy konsumentów). 

12. Gwarancja nie daje prawa Kupującemu do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat związanych z utratą danych na dysku i innych nośnikach danych. 13. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego konsumentem wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Jay NET Przemysław Chyliński
ul. Hugona Kołłątaja 2/29
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

1. REKLAMACJA

1.1. Kupujący będący konsumentem ma prawo wyboru, czy chce reklamować towar na podstawie gwarancji, czy też na podstawie przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

1.2. Kupujący będący konsumentem ma prawo zwrócić towar w przypadku wystąpienia wady fizycznej rzeczy. 

1.2.1. Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować Sprzedającego, załączając szczegółowy opis wady; 

1.2.2. Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres: Jay NET Przemysław Chyliński, ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: jaychyl@gmail.com; 

1.2.3. Reklamowany towar Kupujący powinien dostarczyć na adres siedziby Sprzedającego: Jay NET Przemysław Chyliński ul. Hugona Kołłątaja 2/29 18-400 Łomża; 

1.2.4. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, konsument może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów; 

1.2.5. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna;

1.2.6. Sprzedający zobowiązany jest ustosunkować się do żądania konsumenta w terminie 14 dni. 

1.3. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Jay NET Przemysław Chyliński
ul. Hugona Kołłątaja 2/29
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

1. Odstąpienie od umowy, zwrot towaru. 

1.1 Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. 

W powyższym przypadku: 

1.1.1. Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Wzór dostępny poniżej: 


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

– Adresat: Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża 

e-mail: jaychyl@gmail.com 


– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*): ................................................................. 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): ................................................................ 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów): .................................................................. 

– Adres konsumenta(-ów): ............................................................................ 

– Nr konta bankowego do zwrotu świadczenia(**): ................................................................. 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):................................ – Data:............................. 

(*) Niepotrzebne skreślić;

(**) Podanie nr konta bankowego nie jest obowiązkowe. Jeżeli konsument zapłacił za świadczenie przelewem bankowym, zaleca się podanie nr konta bankowego bezpośrednio w oświadczeniu w celu przyśpieszenia procedury zwrotu świadczenia konsumentowi; 


1.1.2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może również przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: jaychyl@gmail.com. W przypadku skorzystania z powyższej formy Sprzedający niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną); 

1.1.3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

1.2. Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem; 

1.3. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej; 

1.4. Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym Sprzedający otrzymał informację od konsumenta o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 


1.4.1. Rzecz należy odesłać lub przekazać na adres: 

Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża; 


1.4.2. Zaleca się wysyłać odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami towar do Sprzedającego przesyłkami rejestrowanymi; 

1.4.3. Zaleca się dołączyć do przesyłki dowód zakupu (np. oryginał paragonu fiskalnego) oraz, o ile nie zostało wcześniej złożone, oświadczenie o odstąpieniu od umowy; 

1.5. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi konsument; 

1.6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

1.7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

k) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Przem-0

O sprzedającym

Przem-0

99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:05

Dane firmy

Przemysław Chyliński
JayNET Przemysław Chyliński
Kołłątaja 2/29
18-400 Łomża
REGON: 200222935
NIP: 7182060878

Kontakt

Informacje o sprzedającym

1. INFORMACJE O SPRZEDAJĄCYM

1.1. Sklep internetowy Jay NET działający pod nazwą użytkownika Przem-0 w serwisie Allegro prowadzony jest przez Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. 

1.2. Sklep internetowy Jay NET działający pod nazwą użytkownika Przem-0 w serwisie Allegro prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej sprzętu komputerowego, kart pamięci, usług do gier MMORPG. Sklep internetowy JayNET prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczpospolitej Polski. 

1.3. Stroną dokonującą zakupów poprzez "Kup Teraz", zwaną dalej Kupującym jest użytkownik zarejestrowany w serwisie Allegro. Stroną dokonującą sprzedaży jest Sklep internetowy Jay NET, zwany dalej Sprzedającym. 

4. POLITYKA PRYWATNOŚCI 

4.1. Administratorem danych osobowych jest Jay NET Przemysław Chyliński, z siedzibą przy  ul. Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, NIP: 718-20-60-878. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 

4.1.1. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 

4.2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy sprzedaży. 

4.2.1. Dane osobowe które przetwarzamy to: imię, nazwisko, adres kontaktowy, adres korespondencyjny (do wysyłki produktów), adres e-mail, numer telefonu. 

4.2.2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności.

4.2.3. Dane osobowe przetwarzane są w zakresie i celu niezbędnym do prawidłowej realizacji umowy sprzedaży oraz usług świadczonych drogą elektroniczną,

4.3. Odbiorcami danych osobowych są: Administrator, firmy kurierskie i spedycyjne z którymi współpracuje Sprzedający. 

4.4. Dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody.  

4.5 Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;  

4.6. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawo do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.  

4.7. Podanie danych osobowych jest warunkiem wykonania umowy. Są Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wykonania umowy.  

4.8. Administrator nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa. 

4.9 Administrator zastrzega sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora do retencji danych. Administrator ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania). 

4.10 Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

Pozostałe informacje

1. POZOSTAŁE INFORMACJE

1.1. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, lub w związku z nimi, będą przedmiotem mediacji. Gdyby w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub w innym dodatkowym terminie uzgodnionym przez strony mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php .

Kupujący będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą.

- Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są m.in. przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

1.2. Sprzedający nie udostępnia danych osobowych Kupujących podmiotom trzecim w celach ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingu.

1.3. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy.

1.4. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011r. Nr 177 poz. 1054), kupujący niebędący konsumentem akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda kupującego niebędącego konsumentem na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Do otwarcia faktury w formie elektronicznej wymagane jest oprogramowanie do otwierania plików PDF, np. Adobe AcrobatReader. W przypadku zgłoszenia braku zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, kupujący niebędący konsumentem zobowiązany jest do zapłaty kosztu wysyłki faktury w formie papierowej w wysokości 7zł brutto (jako oddzielny list polecony).

2. GWARANCJA

2.1. Gwarantem jest Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 16633. Organem rejestrującym jest Prezydent Miasta Łomży. 

2.2. Niniejsza gwarancja ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej. 

2.3. Czas trwania Gwarancji określony jest w opisie oferty oraz liczy się od momentu wydania towaru. 

2.4. Utrata gwarancji następuje w przypadku:     

a) uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub elektrycznych sprzętu, wynikłych z winy Kupującego;      

b) uszkodzeń powstałych w skutek niezgodnego z przeznaczeniem używania sprzętu;      

c) zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych naniesionych przez producenta. 

2.5. Towar wysyłany w ramach gwarancji powinien być kompletny (w szczególności powinien zawierać wszystkie elementy zestawu, w skład którego wchodziły) oraz powinien zostać przesłany na adres siedziby firmy Sprzedającego: 

Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża. 

2.6. W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji, Kupujący powinien załączyć do reklamowanego towaru Opis Usterki lub przesłać Opis Usterki w wersji elektronicznej (tekstowo na adres e-mail sprzedawcy - jaychyl@gmail.com według wzoru niżej). W przypadku przesłania Opisu Usterki w wersji elektronicznej, Kupujący powinien załączyć do przesyłki informację zawierającą jego nick Allegro lub adres e-mail. 

Wzór Opisu Usterki: 

"------------------------------------------------------------------------ 

Dane reklamującego na podstawie gwarancji: 

- Nick Allegro: __________________________ 

- Imię i nazwisko: _______________________________________________ 

- Adres: _________________________________________________________ 

- Numer telefonu: ______________________________________________ 

- Adres e-mail: __________________________________________________ 

Opis Usterki: ____________________________________________________ 

Adres zwrotny (wpisać TYLKO wtedy, gdy jest inny niż adres powyżej): ______________________________ 

______________________________

 ______________________________

 ______________________________

______________________________ 

-----------------------------------------------------------------------------------"

2.7. Kupujący zobowiązany jest prawidłowo zabezpieczyć oraz dostarczyć towar na swój koszt. 

2.8. Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego w terminie 14 dni. 

2.9. W razie uznania roszczenia gwarancyjnego za zasadne, Sprzedający zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy. 

2.10. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa, Sprzedający dokona zwrotu zapłaty za produkt, którego dotyczy roszczenie gwarancyjne.

2.11. W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego, towar zostanie odesłany z powrotem na koszt Kupującego (nie dotyczy konsumentów). 

2.12. Gwarancja nie daje prawa Kupującemu do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat związanych z utratą danych na dysku i innych nośnikach danych. 

2.13. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego konsumentem wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

3. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 

3.1. Postanowienia zawarte w niniejszym punkcie oraz poniżej dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami. 

3.2. Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Kupującym niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Kupującego niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedającego. 

3.3. W wypadku Kupujących nie będących konsumentami Sprzedający ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Kupującego niebędącego konsumentem sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 

3.4. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Produktu przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu niebędącemu konsumentem oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 

3.5. W razie przesłania Produktu do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

3.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

3.7. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

3.8. Termin zapłaty za zamówienie w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem wynosi 10 dni od momentu zakupu lub wybrania jako sposób dostawy płatności przy odbiorze.

3.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego

Numer oferty:8107574652
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro