Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

Nescafe Frappe kawa mrożona Produkt z Niemiec 275g

od
Super Sprzedawcy
Mega-Bestprice - 100%
Allegro Smart!
68 osób kupiło 140 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Kraj wysyłki
Niemcy
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 52 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Gatunek kawy:
      Kawa mieszana
    • Kod producenta:
      V1055
    • Nazwa handlowa:
      Nescafe Frappe
    • Marka:
      Nescafe
    • Rodzaj kawy:
    • Waga:
      275 g
    • Wielkość opakowania (g):
    • Waga (z opakowaniem):
      0.3 kg

Opis

Nescafe Frappe Kawa Mrożona

Produkt oryginalny bezpośrednio z Niemiec

  • Pyszna kawa rozpuszczalna: mieszanka kawy wykonana jest z wykwintnej kawy rozpuszczalnej, cukru i aromatów
  • Latem zachęcamy do picia mrożonej kawy typu frappé natychmiast budzi uczucie wakacji dzięki delikatnej nutce mokki i przyjemnej słodyczy
  • Data do spożycia 07.2021 r

Przygotowanie

  • Zrób sobie mrożoną kawę: wlej około 3 - 4 czubate łyżki kawy do 200 ml lodowatego mleka dodaj kostki lodu dobrze wymieszaj i ciesz się pysznym smakiem
  • Odpicuj swoją mrożoną kawę: Aby uzyskać najwyższą przyjemność, po prostu udoskonal frappé ze śmietaną i syropem czekoladowym - plus czekolada posypka jako ostateczny dodatek

Opakowanie wystarcza na przygotowanie 19 porcji

Wartości odżywcze

  • Wielkość porcji: 100 gr, 100 gr
  • Wartość energetyczna (kJ): 1617 kJ
  • Wartość energetyczna (kcal): 381 kcal
  • Tłuszcze nasycone: 0,10 gr
  • Węglowodany: 91,2 gr
  • Cukry: 89.2 gr
  • Błonnik : 3,0 gr
  • Białko 2.3 gr
  • Sól: 0,44 gr

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,95

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,95/5
(105 ocen)
101
3
1
0
0

16 czerwca 2020 od
najbardziej pomocna
SUPER
20 maja 2020 od
PYSZNE!!!!
17 maja 2020 od
Produkt pełnowartościowy z długa datą ważności. Polecam.
7 maja 2020 od
Najlepsza na świecie
7 lipca 2019 od
Na upały, z dodatkiem lodów i bitej smietany - rewelacja!
28 lipca 2020 od
Przepyszna kawa! Smak nie do podrobienia :)
27 lipca 2020 od
bardzo smaczna i dobra na upalne dni
3 lipca 2020 od
Jest bardzo słodka (może za dużo wsypałam) i smakiem kompletnie nie przypomina kawy, bardziej jakiś napój mleczny. Polecam robić mieszanke ze zwykłą kawą rozpuszczalną- wtedy jest pyszne :)
2 lipca 2020 od
polecam !!
1 lipca 2020 od
Jedyne Frappe dostępne na Allegro. Może być, choć dalekie od greckiego :)
1 lipca 2020 od
Bardzo dobra kawa na upalne dni, szczerze polecam.
30 czerwca 2020 od
eee takie se- sam cukier

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Cottbus, Niemcy
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 18 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, InPost
10,95 zł
wt. 18 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

Warunki Reklamacji

Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, można przesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu wskazanego  w dokumencie gwarancyjnym producenta dołączonym do produktu ,przyspieszy to proces reklamacji .

Do kazdego produktu expresu ,dołaczona jest gwarancja z adresem i numerem telefonu do serwisu gwarancyjnego

W razie problemu pomożemy w procesie relamacji

Mail -    bestprice.mega@gmail.com 


1.Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu .

2. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 

3. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. 

4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta)


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Pihulak Stepien GmbH
Madlower Hauptstr 47
03050 Cottbus
Niemcy
Dodatkowe informacje

 

Warunki Reklamacji

Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, można przesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu wskazanego  w dokumencie gwarancyjnym producenta dołączonym do produktu ,przyspieszy to proces reklamacji .

Do kazdego produktu expresu ,dołaczona jest gwarancja z adresem i numerem telefonu do serwisu gwarancyjnego

W razie problemu pomożemy w procesie relamacji

Mail -  bestprice.mega@gmail.com 

1.Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu .

2. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 

3. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. 

4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta)

Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji lub przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. 

Określenie funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony i mających znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem – przedstawiono na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz dołączono do towaru; 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur - Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

i) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, 

ii) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, 

iii) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), 

iv) w sprawach dotyczących produktów finansowych konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego, przy czym dodatkowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumentami, udostępnione są w odpowiednich wzorcach umownych w szczególności Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl. 

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Adres do zwrotu
Aneta Pihulak
ul. Robotnicza 12
68-200 Żary
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny z informacją o planowanym zwrocie lub wymianie na inny towar.Pomożemy wszystko sprawnie załatwić.

Mail -   bestprice.mega@gmail.com 

Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakichkolwiek powodów i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidzianew art. 13 ust. 12 i art. 14; pod warunkiem zwrotu towaru nieużywanego lub noszące ślady używania.

 Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwracamy: koszt zamówionego towaru + koszty przesyłki (kwota będąca równowartością najtańszej przesyłki, jaka była dostępna we wspomnianej ofercie) ("gdy konsument żądał ekspresowej dostawy, a przedsiębiorca oferuje również standardowy sposób dostawy –w takim przypadku to konsument ponosi koszty różnicy pomiędzy ceną tych sposobów dostawy" - Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE) Koszty odesłania towaru ponosi konsument. Zwracamy wartość produktu zgodnie z ceną zakupu. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, nie może być uszkodzony - dotyczy również opakowania. Pieniądze za zwrócony towar Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego produktu. Paczka zwrotna powinna zawierać następujące informacje: - właściciel konta (imię i nazwisko,nick) - powód i szczegóły zwrotu- druk odstąpienia od umowy, który wysyłamy po otrzymaniu informacji od klienta o zwrocie towaru Do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) lub w jakikolwiek inny sposób udokumentować zakup w naszym sklepie. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

3) zawartej w drodze aukcji publicznej.

4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy.

9.Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy. 

  • PROSIMY O WYSŁANIE  ZWRACANEGO TOWARU BEZ  ŚLADÓW UŻYTKOWANIA 
  • PROSIMY TEŻ O ZWROT W ORYGINALNYM OPAKOWANIU .
  • PROSIMY NIE WYSYŁAĆ ZWROTÓW ZA POBRANIEM.
  • W PRZYPADKU USZKODZEŃ LUB NIE DZIAŁAJĄCEGO SPRZĘTU, AWARIE ZGŁASZAMY NA REKLAMACJE W ZAKŁADCE WYŻEJ.
  • WYMIANA Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny wyślemy formularz Darmowa wymiana i zwrot przez allegro smart - wystarczy zwrócić zakupiony produkt przez allegro smart ( szybko zwracamy pieniązki na konto ) i zakupić nowy.


O sprzedającym

Mega-Bestprice

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 6 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 8:53

Dane firmy

Pihulak Stepien GmbH
Madlower Hauptstr 47
03050 Cottbus
NIP: DE324730688

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zapraszamy do zakupów na naszych aukcjach. 

W przypadku pytań służymy pomocą , jeśli towar nie będzie spełniał Państwa oczekiwań lub wystąpi jakaś pomyłka ,przed wystawieniem komentarza  prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. 

Postaramy sie szybko rozwiazać problem. 

Mail- bestprice.mega@gmail.com


Nasza firma  Pihulak Stepien GmbH działa na rynku w sprzedaży hurtowej  Postanowiliśmy też wyjść z atrakcyjną ceną dla klienta detalicznego  Dlaczego warto u nas kupować .  Jesteśmy do Państwa dyspozycji i staramy się szybko odpowiadać telefonicznie i mailowo.  Pamiętaj ,że kupując u nas nabywasz oryginalne produkty w legalnie działającym sklepie .  Sprzedawany towar jest nowy ,oryginalny i zapakowany w fabryczne opakowania.  Ekspresowa wysyłka . Sprawna wymiana na inny produkt lub zwrot pieniędzy. 


Numer oferty: 9376434637

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka