, , ,

NAWIGACJA RADIO 2DIN TOYOTA AVENSIS T27 ANDROID 8

od
Super Sprzedawcy
Get-It-Simply
98,5% poleca sprzedawcę
1 549,00
154,90 zł x 10 rat raty zero
12 monet
Darmowa dostawa
Kraj wysyłkiNiemcy
Czas na odstąpienie od umowy14 dni
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 19 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Marka:
    • Rodzaj:
      akcesoryjny
    • Waga produktu:
      2 kg
    • Waga (z opakowaniem):
      3 kg
    • Moc wzmacniacza:
      4x45 W
    • Liczba zapamiętywanych stacji:
      18
    • Pilot w zestawie:
      nie
    • Podświetlenie przycisków:
      wielokolorowe
    • Przekątna ekranu:
      7"
    • Montaż:
      2-DIN
    • Odtwarzane formaty plików:
      .aac, .ape, .flac, .mp3, .wav, .wma
    • Rodzaje odtwarzanych nośników:
      karta SD, płyta CD, płyta DVD, USB
    • Radio:
      informacja RDS, pasmo AM, pasmo FM
    • Funkcje:
      ekran dotykowy, korektor dźwięku, odtwarzanie muzyki z iPhone'a/iPoda
    • Złącza:
      AUX, minijack, RCA Pre-out (przedwzmacniacz), RCA Sub-out (subwoofer), USB
    • Komunikacja:
      Bluetooth, Wi-Fi

Opis

BEZ ŻADNYCH DODATKOWYCH OPŁAT

Stacja multimedialna, 2 DIN radio do samochodu TOYOTA AVENSIS T27

Dane techniczne, parametry oraz funkcje:

  • System operacyjny Android 8.0 OREO. Zainstalowany Play Market. Możliwość instalacji każdej aplikacji z marketu lub z innego źródła. Bądź to AutoMapa, Yanosik, Waze, Google Maps, Sygic czy Skype, Facebook, Instagram a nawet gry, nie ma problemu
  • Procesor Rockchip PX5, 8 rdzeni ARM Cortex A53 Octa Core 1.5GHz 64bit
  • Procesor jest wspomagany przez układ graficzny PowerVR G6110
  • Pamięć ROM 32GB
  • Pamięć RAM DDR3 4GB
  • Wbudowany moduł Wi-Fi
  • Wbudowany moduł Bluetooth 4.0
  • Zestaw głośnomówiący z wbudowanym mikrofonem
  • 2 wejścia USB
  • 2 słoty karty Mirco SD
  • Dotykowy 7-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1024*600
  • Ponad 50 języków, w tym Polski
  • Możliwość instalacji każdego kodeku co pozwala na obsługę wszystkich formatów Audio i Wideo
  • Radio FM/AM. Funkcje RDS, PTY, AF, TP, TA, REG. Pamięć nazw stacji
  • Mirror-Link (działa z każdym smartfonem na Android lub iOS)
  • Instalacja PLUG&PLAY bez ingerencji do elektroniki pojazdu
  • Sterowanie z kierownicy. Urządzenie jest w pełni kompatybilne z cyfrową magistralą samochodu
  • Możliwość podłączenia kamery cofania oraz rejestratora jazdy i ich obsługa z ekranu nawigacji

Dodatkowe możliwości:

  • Obsługa DAB+
  • Obsługa interfejsów OBD ELM przez Bluetooth
  • Obsługa systemu śledzenia ciśnienia w oponach
  • Obsługa cyfrowej telewizji DVB-T
  • Obsługa modemów 3G

Zestaw:

  • Radio
  • Mapy Polski oraz Europy
  • Wszystkie złącza, kable i wtyczki niezbędne do instalacji
  • 1x antena GPS
  • 2x kabel USB
  • RCA kable
  • CANBUS
  • Urządzenia do instalacji

GWARANCJA 12 MIESIĘCY

Kupując akceptujesz regulamin konta "Get-It-Simply", opis przedmiotu, informacje od sprzedającego oraz regulamin Allegro.

Zapoznaj się z regulaminem przed dokonaniem zakupu.

Możliwość instalacji w:

TOYOTA AVENSIS T27 (2009-2015)

UWAGA!!! Na żywo radio prezentuje się na SZARO!! Zdjęcia poniżej

REGULAMIN

  1. Dokonując zakupu akceptujesz Regulamin Allegro oraz regulamin sprzedawcy, umieszczony w oknie "Informacje od Sprzedającego"
  2. Na wpłatę czekamy 7 dni. Przelew można zrealizować za pośrednictwem PayU lub na konto bankowe 63 1240 6670 1111 0010 7150 3504. Odbiorca Get It Simply.
  3. Prosimy wpisywać swój nick w tytule przelewu.
  4. Cena w aukcji jest ostateczna i nie zawiera żadnych opłat ukrytych.
  5. Wystawiamy faktury elektronicznie
  6. Nie wystawiamy FV 23%
  7. Brak możliwości wysyłki za pobraniem oraz odbioru osobistego
  8. Wszystkie towary są objęte 12 miesięczną gwarancją realizowaną w Polsce.
raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

17 maja 2019 od
Super gra, super pracuje. fabryczną kamerke musiał fachowiec podłączać bo samemu bardzo cieżko przerobić,reszta podłączeń bardzo prosta

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Frankfurt, Niemcy
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DHL
0,00 zł
czw. 12 gru. u Ciebie
czw. 12 gru. u Ciebie

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Wysyłka z Niemiec za pośrednictwem DHL. Paczka zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Czas dostawy od 1 do 3 dni roboczych.

Opłaty importowe

Zakup przedmiotów wysyłanych z zagranicy może wiązać się z koniecznością zapłaty podatku VAT oraz cła. Zapoznaj się z warunkami dostawy oraz obowiązującymi regulacjami w tym zakresie.

Dowiedz się więcej.
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 W przypadku awarii sprzętu prosimy o kontakt mailowy. Dostaną Państwo adres serwisu gdzie należy wysłać uszkodzony sprzęt. Zerwanie plomb gwarancyjnych oraz zorbieranie sprzętu powoduje utratę gwarancji.

Gwarancja nie obowiązuje w odniesieniu do Produktu w wypadku następujących okoliczności:

(i) wykorzystywanie Produktu do celów komercyjnych (Produkt jest przeznaczony

wyłącznie do użytku prywatnego);

(ii) awarie, które nie zostały zgłoszone w Okresie Powiadomienia o Zgłoszeniu

Serwisowym;

(iii) normalne zużycie lub powierzchowne uszkodzenie Produktu, w tym między innymi

rysy, wgniecenia, rdza i plamy, które nie wpływają na działanie Produktu;

(iv) awaria Produktu spowodowana przez przypadkowe lub umyślne uszkodzenie

lub niewłaściwe użycie Produktu przez Kupującego, w tym przez używanie Produktu

niezgodnie z wytycznymi producenta;

(v) awaria Produktu spowodowana piaskiem, cieczą, rdzą, korozją, pleśnią lub zawilgoceniem, jeśli Produkt był używany w warunkach niezgodnych z

wytycznymi producenta (np. w zakresie wodoodporności);

(vi) utrata lub kradzież Produktu, lub uszkodzenie spowodowane utratą lub kradzieżą

Produktu w przypadku odzyskania Produktu;

(vii) awaria spowodowana zniszczeniem w wyniku wojny, inwazji lub działań

nieprzyjacielskich, działań wojennych, wojny domowej, buntu, zamieszek, strajków,

skażenia nuklearnego lub chemicznego;

(viii) awaria Produktu spowodowana przez zewnętrzne okablowanie lub połączenia

bądź przez niekompatybilność akcesoriów (chyba że dostarczyliśmy akcesoria i

zaznaczyliśmy, że są one kompatybilne z Produktem);

(ix) przepalenie ekranu z powodu pozostawania Produktu przez dłuższy czas w trybie

bezczynności; niedoskonałości ekranu, których nie było w momencie wyciągania Produktu

z pudełka po raz pierwszy; lub ślady bądź utrwalone obrazy na szkle wynikające z

przeglądania stałych obrazów;

(ix) utrata oprogramowania lub danych w wyniku działania wirusów, nieprawidłowego

funkcjonowania lub uszkodzenia części roboczej, chyba że utrata została spowodowana

zalecaną przez Nas aktualizacją;

(x) uszkodzenie lub inne awarie sprzętu spowodowane przez jakąkolwiek modyfikację

Produktu lub naprawę dokonaną przez osoby inne niż nasz Serwis

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Get It Simply Oleksii Hrechukhin
Księcia Witolda 49/15
50-202 Wrocław
Dodatkowe informacje

Ważne! Przyjęcie modelu dropshippingu powoduje, że nie jesteśmy stroną umowy sprzedaży rzeczy objętej Usługą – w tym wypadku sprzedającym jest podmiot, od którego w Twoim imieniu i na Twoją rzecz dokonaliśmy jej zakupu. Wykonując Usługę działamy w Twoim imieniu. Mając powyższe na uwadze – do nas możesz kierować oświadczenia związane z umową wykonania Usługi, natomiast do sprzedającego – oświadczenia związane z umową sprzedaży.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze

141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek świadczyć usługe pośrednictwa bez wad. Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Sprzedający jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sales@get-it-simply.pl

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem

zalecanego opisu reklamacji. 

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: GET IT SIMPLY Oleksii Hrechukhin, ul. Ks. Witolda 49/15, 50-202 Wrocław . Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu

utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:

https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na

stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są

między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i

Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Kurier DHL
na własny koszt
Adres do zwrotu
Get It Simply Oleksii Hrechukhin
ul. Księcia Witolda 49/15
50-202 Wrocław
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sales@get-it-simply.pl.

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.


Konsument może zwrócić Towar na adres: GET IT SIMPLY, ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.


Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego

odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało

otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go

przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Get-It-Simply

O sprzedającym

Get-It-Simply

98,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:34

Dane firmy

Oleksii Hrechukhin
Get It Simply
Księcia Witolda 49/15
50-202 Wrocław
REGON: 366092381
NIP: 899-279-39-98

Kontakt

poniedziałek - piątek
10:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta GET-IT-SIMPLY jest OLEKSII HRECHUKHIN prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GET IT SIMPLY OLEKSII HRECHUKHIN wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 8992793998, REGON 366092381. 

Dane kontaktowe Sprzedającego: 

adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, 

adres poczty elektronicznej: sales@get-it-simply.pl

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący, zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach świadczonej przez nas usługi pośrednictwa i prowadzonej przez nas działalności. 

Nie jesteśmy klasycznym sprzedawcą. Działamy w modelu dropshippingu.

 Oznacza, to, że za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oferujemy Ci możliwość zawarcia z nami umowy o świadczenie usługi polegającej na nabyciu od sprzedającego przez nas, ale w Twoim imieniu i na Twoją rzecz określonej w ramach Transakcji rzeczy (dalej Usługa). Wykonanie przez nas Usługi następuje na warunkach wskazanych w Transakcji oraz jest odpłatne na warunkach wskazanych w danej Transakcji – to tam znajdziesz wysokość naszej prowizji oraz cenę, jaką musisz zapłacić za daną rzecz, które to kwoty składają się na łączną wartość całej Transakcji. 

Ważne! Przyjęcie modelu dropshippingu powoduje, że nie jesteśmy stroną umowy sprzedaży rzeczy objętej Usługą – w tym wypadku sprzedającym jest podmiot, od którego w Twoim imieniu i na Twoją rzecz dokonaliśmy jej zakupu. Wykonując Usługę działamy w Twoim imieniu. 

W odpowiedniej zakładce informacyjnej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danej Usługi oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów, Sprzedający GET-IT-SIMPLY

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU bądź Przelewy24, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Informacje o dostawie

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa”.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa; (2) przesyłka kurierska;

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 25 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU bądź Przelewy24 - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU bądź Przelewy24 Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z tobą umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Ci kredytu.;

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).

Po zakupie otrzymasz od nas dowód zakupu usługi pośrednictwa.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel, podstawa i okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Kupujących przetwarzane mogą być w następujących celach:

- Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy.

- Prowadzenie ksiąg podatkowych. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej).

- Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Sprzedającego wynosi sześć lat).

- Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe mogą być przekazywane przez Administratora do państwa trzeciego, przy czym Administrator zapewnia, że w takim przypadku odbywać się to będzie w stosunku do państwa zapewniającego odpowiedni stopień ochrony – zgodny z Rozporządzeniem RODO, a osoba której dane dotyczą ma możliwość uzyskania kopii swoich danych. Administrator przekazuje zebrane dane osobowe jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnie z rozporządzeniem RODO. Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

- Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.

- Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.

- Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.

Prawa osoby, której dane są przetwarzane

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Prawo właściwe, język

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Numer oferty: 7586117332

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro