NAUSZNIKI OCHRONNE DLA DZIECI SŁUCHAWKI KID 2-16

od
Super Sprzedawcy
HARD-PC_PL
40,00
Allegro Smart!
23 osoby kupiły 27 sztuk
Liczba sztuk
z 969 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      odcienie niebieskiego
    • Wiek dziecka:
      2 lata +
    • Informacje dodatkowe:
      regulowany rozmiar

Opis

Nauszniki ochronne dla dzieci 2+ Blue

Kod: {{MKID-2-BLUE}} | ID: 10400

Dane techniczne

  • Redukcja szumów Klasa 5 SLC (80): 25,8 dB NRR: 21 dB SNR: 27 dB
  • Waga 217 g (+/- 5 g)
  • Ucisk opaski 8,5N, 9,5N, 9,0N
  • Wysokość produktu: 128,83 mm (+/- 0,2 mm) szerokość: 130,07 mm (+/- 0,2 mm)
  • Rozmiar nausznika: 108,82 × 98,5 mm (+/- 0,2 mm)
  • Wysokość nausznika: 30,28 mm (+/- 0,2 mm)
  • Materiał ABS, PU, pianka dźwiękochłonna

Zapewnij komfort swojemu dziecku i chroń jego zdrowie. Imprezy domowe? sylwester? Remont sąsiada? To już nie problem. Nadmierny hałas dla każdego człowieka jest szkodliwy i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Słuch dzieci jest jeszcze bardziej wrażliwy i wymaga większej ochrony. Nasze nauszniki ochronne zapewniają maksymalny poziom bezpieczeństwa w minimalnej cenie. Słuchawki ochronne dla dzieci od MOZOS spełniają wszystkie restrykcyjne certyfikaty i normy EN352-1. Zgodnie tą z normą nauszniki przeciwhałasowe to środki niezbędne do ochrony słuchu, których konstrukcja nauszników obejmuje małżowinę uszną użytkownika.

Wysokie parametry naszych nauszników ochronnych dla dzieci idą w parze z wyjątkowym komfortem noszenia. Szerokiej jakości pałąk słuchawek, z miękką wyściółką zapewnia delikatność kontaktu ze skórą nawet dla najwrażliwszych główek. Jego regulowana, składana konstrukcja pozwoli ci zabrać je wszędzie ze sobą oraz dopasować do maksymalnej wygody twojej pociechy. Produkt dedykowany jest dzieciom od 2 roku życia. Dla niemowląt polecamy zestaw MKID-1 dostępny w naszej ofercie.

Ochronniki słuchu są zalecane szczególnie w środowisku, w którym ich częste zakładanie i zdejmowanie wiąże się ze zmieniającym się poziomem hałasu i obciążeniem hałasem. Redukcja szumów Klasa 5 SLC (80): 25,8 dB NRR: 21 dB SNR: 27 dB. Te nauszniki są w pełni regulowane, aby wygodnie dostosować się do najmłodszych. Jednocześnie nadal przylegają do uszu zapewniając tym samym doskonałą ochronę przed głośnym hałasem, który może powodować uszkodzenie słuchu. Oba nauszniki mają piankową wyściółkę maksymalizując wygodę użytkowania. Ich niewielka waga i niski profil sprawiają, że dzieci zapomną, że je noszą. Mogą się w pełni oddać radości zabawy bez dyskomfortu, bólu wynikającego z hałaśliwego otoczenia.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Opole Lubelskie, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u HARD-PC_PL za co najmniej 1000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
10,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
13,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
11,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
12,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

WARUNKI GWARANCJI

1. Sklep Hard-Pc.pl udziela gwarancji na sprzedawane przedmioty. Dowodem tego jest Faktura VAT lub Rachunek, który dołączamy do każdej paczki bądź przesyłamy drogą elektroniczną. Z racji specyfiki paragonów fiskalnych (blaknięcie) zalecamy ich zeskanowanie tuż po otrzymaniu towaru.

2. Każdy produkt objęty jest określonym czasem gwarancji, który zazwyczaj podawany jest wraz z opisem produktu. Jeśli takiej informacji nie ma prosimy o skontaktowanie się z handlowcem (dane w dziale kontakt).

3. Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących przedmiotem sprzedaży. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu.

4. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

5. Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne należy zgłaszać wypełniając poniższy formularz. Twoje zgłoszenie zostanie oznaczone unikalnym numerem RMA, który musisz umieścić na paczce (przesyłki bez tego numeru nie będą przyjmowane). 

6. Zastrzegamy sobie możliwość odmówienia realizcji zgłoszenia w przypadku gdy zgłaszany produkt będzie zabrudzony w stopniu uniemożliwiającym jego weryfikację ze względu na higienę lub ochronę zdrowia.

7. Klient korzystając z gwarancji dostarcza przesyłkę do serwisu na własny koszt. Przesyłki pobraniowe bądź obciążające konto odbiorcy (Hard-Pc) nie będą przyjmowane.

8. Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie. Dopuszczane jest opakowanie zastępcze zapewniające zabezpieczenie produktu w czasie transportu.

9. Gwarancja nie podlegają
9.1. mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady np. pęknięty wyświetlacz, uszkodzenie gniazda słuchawkowego, przerwanie przewodów połączeniowych, uszkodzenie elementów plastikowych oraz metalowych itp.,
9.2. uszkodzenia produktu powstałe w wyniku zjawisk losowych np. pożar, przepięcia, zalanie itp.
9.3. uszkodzenia i wady produktu wynikłe na skutek:
9.4. użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją;
9.5. samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
9.6. obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji np. zarysowania, zabrudzenia, wytarcie napisów.
9.7.uszkodzenia wynikające z zaniedbań użytkownika i wywołane nimi wady.
9.8.urządzenia w których (numer seryjny, numer IMEI) są nieczytelne lub noszą znamiona ingerencji osób trzecich.
 

W przypadku chęcia zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami - serwis@hard-pc.pl

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc, Kamil Błaszczyk
Batalionów Chłopskich 13/23
94-058 Łódź
Dodatkowe informacje

 REKLAMACJA PRODUKTU Z TYTUŁU RĘKOJMI

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

3.1. za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego (formularz);

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@hard-pc.pl;

3.3. pisemnie na adres:  Dział Zwrotów i Reklamacji, Kamil Błaszczyk, ul. Batalionów Chłopskich 13/23, 94-058 Łódź (Załącznik);

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W niektórych przypadkach niezbędny do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji jest numer seryjny. Najczęściej znajduje się on na opakowaniu produktu i/lub samym sprzęcie. Prosimy o zachowanie numeru seryjnego na wypadek reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres:  Dział Zwrotów i Reklamacji, Kamil Błaszczyk, ul. Batalionów Chłopskich 13/23, 94-058 Łódź . Po otrzymaniu przesyłki z wadliwym towarem Sprzedawca zwraca Klientowi koszt transportu. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami - serwis@hard-pc.pl

Zwroty

16 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

16 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
16 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc Kamil Błaszczyk
Bat. Chłopskich 13/23
94-058 Łódź
Dodatkowe informacje

 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:1.1. za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego (formularz poniżej);1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@hard-pc.pl;1.3. pisemnie na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji, Kamil Błaszczyk, ul. Batalionów Chłopskich, 94-058 Łódź (Załącznik);2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji, Kamil Błaszczyk, ul. Batalionów Chłopskich, 94-058 Łódź.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (słuchawki dokanałowe/douszne); (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

W przypadku chęci odstąpienia od umowy, skontaktuj się z nami - serwis@hard-pc.pl

O sprzedającym

HARD-PC_PL

O sprzedającym

HARD-PC_PL

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:02

Dane firmy

Paweł Wielgos
Hard PC
ul. Długa 6
24-300 Opole Lubelskie
REGON: 060131681
NIP: 717-172-46-07

Kontakt

  • 733******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte
Numer oferty:8129904561
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro