, , ,

Naszyjnik Bransoletka Srebro pr.925 Frędzle Serca

od
BlackRoseSklep - 98,6%
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 5,90 zł
Czas wysyłki 2 dni robocze
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rodzaj:
      Klasyczne
    • Kamień:
      Bez kamienia
    • Kolor dominujący:
      srebrny
    • Motyw:
      Chwost
    • Próba srebra:
      925
    • Materiał:
      Mosiądz, Posrebrzany
    • Zawartość kompletu:
      Kolczyki, Naszyjnik

Opis

Zestaw, Srebro pr. 925.

Rodzaj Elementu:  Zestaw Platerowany Prawdziwym Srebrem pr. 925.

Rodzaj Materiału: Mosiądz, Srebro

Cecha Materiału: Nie zawiera Niklu. Nie zawiera Ołowiu. Nie zawiera Kadmu.

Kolor: Srebrny

Kształt: Frędzel, Serce

Rozmiar:  Naszyjnik. ok. 46cm, Bransoletka 20cm

Ilość: 1 szt ( Naszyjnik + Bransoletka )

Kolor rzeczywisty przedmiotu może nieznacznie różnić się od koloru widocznego na zdjęciu, jest to spowodowane różnymi ustawieniami koloru monitora.

ZES_138 x1

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Stare Miasto, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u BlackRoseSklep za co najmniej 200,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
pon. 2 mar. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 2 mar. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
pon. 2 mar. w punkcie
pon. 2 mar. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pt. 28 lut. w punkcie
pt. 28 lut. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pt. 28 lut. w punkcie
pt. 28 lut. w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
12,00 zł
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. w punkcie
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. w punkcie
Punkty Poczta pobranie
15,00 zł
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. w punkcie
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. u Ciebie
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
pon. 2 mar. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pon. 2 mar. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
pon. 2 mar. u Ciebie
pon. 2 mar. u Ciebie
Pocztex Kurier48
13,00 zł
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. u Ciebie
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. u Ciebie
Pocztex Kurier48 pobranie
16,00 zł
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. u Ciebie
pon. 2 mar. - wt. 3 mar. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
pon. 2 mar. u Ciebie
pon. 2 mar. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
pon. 2 mar. u Ciebie
pon. 2 mar. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
wt. 3 mar. - śr. 4 mar. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
wt. 3 mar. - śr. 4 mar. u Ciebie
List polecony priorytetowy
22,50 zł
pon. 2 mar. - śr. 4 mar. u Ciebie
pon. 2 mar. - śr. 4 mar. u Ciebie

Punkty odbioru

"Black Rose" Wiesława Barwinek
ul. Morwowa 1
62-571 Stare Miasto
woj. wielkopolskie
email: kontakt@blackrosesklep.pl
tel.: 739-001-197

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

"Black Rose" Wiesława Barwinek
ul. Morwowa 1
62-571 Stare Miasto
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. 


Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład: 

  • pisemnie na adres: ul. Morwowa 1, 62-571 Stare Miasto;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@blackrosesklep.pl;

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Morwowa 1, 62-571 Stare Miasto. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

  • Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
  • Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: 

  • stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej
  • postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
  • bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz 
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
"Black Rose" Wiesława Barwinek
ul. Morwowa 1
62-571 Stare Miasto
Dodatkowe informacje

 

Czas na zwrot: 14 dni

Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie: ul. Morwowa 1, 62-571 Stare Miasto;
  • mailowo: kontakt@blackrosesklep.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest do pobrania na stronie O mnie. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń:

  • Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Morwowa 1, 62-571 Stare Miasto.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

BlackRoseSklep

O sprzedającym

BlackRoseSklep

98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:12

Dane firmy

Wiesława Barwinek
"Black Rose" Wiesława Barwinek
Morwowa 1
62-571 Stare Miasto
REGON: 362916230
NIP: 6651020283

Kontakt

  • 739******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nr. konta bankowego do wpłat BGŻBNP:

88 1750 0012 0000 0000 3124 0085

W tytule proszę wpisać nick kupującego.

Pozostałe informacje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kolor rzeczywisty przedmiotu może nieznacznie różnić się od koloru widocznego na zdjęciu. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

REGULAMIN SPRZEDAŻY NA ALLEGRO

INFORMACJE DLA KUPUJĄCEGO OD SPRZEDAJĄCEGO BLACKROSESKLEP W SERWISIE ALLEGRO.PL

Drogi Kupujący,

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,

Sprzedający

BLACKROSESKLEP

Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów

zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.

DANE SPRZEDAJĄCEGO

Sprzedającym w ramach Konta BLACKROSESKLEP jest WIESŁAWA BARWINEK prowadząca

działalność gospodarczą pod firmą „BLACK ROSE” WIESŁAWA

BARWINEK wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o

Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej

przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca:

adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń:

ul. Morwowa 1, 62-571 Stare Miasto, NIP: 6651020283 oraz REGON:

362916230.

KONTAKT

adres poczty elektronicznej: kontakt@blackrosesklep.pl

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji

znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa

i płatność”

Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby

płatności

(konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania

umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi

inaczej:

płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego

płatność gotówką przy odbiorze osobistym

płatność za pomocą systemu PayU

płatność za pomocą systemu przelewy24

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o

podawanie w tytule przelewu nazwy

Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji

– ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności.

Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia

i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego

pominięcia.

Termin płatności

(chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo

płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do

dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia

zawarcia umowy sprzedaży,

w przypadku wyboru przez Ciebie płatności gotówką przy odbiorze

osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy

odbiorze przesyłki.

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji

znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa

i płatność”

Sposoby dostawy Towaru

– udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru

Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

przesyłka pocztowa.

przesyłka kurierska.

odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Morwowa 1, 62-571 Stare

Miasto – w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00.

Termin dostawy

Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 5 dni roboczych, chyba że w

opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu

terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo

płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością

rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU

Sprzedającego.

Termin gotowości Towaru do odbioru

przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru

osobistego Towaru,

Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 1 dnia

roboczego, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy

termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez

Kupującego liczy się w następujący sposób:

w

przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem

albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania

rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU

Sprzedającego.

w

przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką

przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Ważne!

Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z

wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy

oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na

ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas

oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).

POZOSTAŁE INFORMACJE

Postanowienia

dotyczące przedsiębiorców

Odpowiedzialność

Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego

konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest

ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak

również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości

zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu

umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w

stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za

typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie

ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w

stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Wszelkie

spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym

konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na

siedzibę Sprzedającego.

Administrator

danych osobowych

Administratorem

danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach

Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego

podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający

otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są

przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia

29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.).

Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień

wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie

obowiązujących przepisów.

Cel

zbierania danych i odbiorcy danych

Dane

osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach

związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z

realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji

Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych

Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży,

której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań

przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę,

to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu,

o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

W

przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy

przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający

udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu

przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na

zlecenie Sprzedającego.

Prawo

dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący

ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich

poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli

przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze

danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których

mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub

za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego

wskazany na wstępie.

Dobrowolność

podania danych osobowych

Podanie

danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek

niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych

niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży

skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia

umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia

umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo

wskazane na stronie internetowej Allegro.

Prawo

właściwe, język

Umowa

sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest

zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Powyżej

zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako

Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem

Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro

znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro.

Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej

Transakcji, określa między innymi:

czynności

techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;

skutki

prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;

zasady

i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej

stronie treści zawieranej umowy;

metody

i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów

we wprowadzanych danych.

rodzaje

i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,

warunki

świadczenia usług drogą elektroniczną,

warunki

zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą

elektroniczną,

tryb

postępowania reklamacyjnego,

dane,

których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę

Allegro usług drogą elektroniczną

Jesteśmy

do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami

skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na

wstępie.

Numer oferty: 8198105470

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

Naszyjnik Bransoletka Srebro pr.925 Frędzle Serca
44,99 zł
Smart!"

Naszyjnik Bransoletka Srebro pr.925 Frędzle Serca

przejdź do koszyka