Naświetlacz LED OSRAM Floodlight 50W Sensor ruchu

od
Autoryzowany dystrybutor LEDVANCE
139,90
Allegro Smart!
7,00 zł x 20 rat raty zero
7 osób kupiło 16 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 16 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      LED
    • Barwa światła:
      biały ciepły
    • Rodzaj gwintu:
      zintegrowane źródło LED
    • Kolor szkła:
      przezroczyste
    • Kształt:
      Reflektor
    • Jasność:
      4000 lm
    • Moc:
      50 W
    • Napięcie (V):
      230V
    • Temperatura barwowa:
      3000 K
    • Trwałość:
      25000 h

Opis

Cechy produktu

  • Producent: Osram
  • Gwarancja: 2 lata w serwisie zewnętrznym
  • zastosowanie: zewnętrzna
  • typ lampy: reflektor
  • kolor obudowy: szary
  • materiał obudowy: aluminium
  • rodzaj światła: LED
  • wodoodporność: tak
  • stopień wodoodporności: IP44
  • czujnik ruchu: tak
  • czujnik zmierzchu: tak
  • wysokość: 63 mm
  • szerokość: 201 mm
  • długość: 257 mm
  • napięcie: 240 V
  • zasilanie: sieciowe
  • temperatura światła: 3000 K
  • strumień światła: 4000 lm
  • moc użytkowa: 50 W
  • żywotność: 25000 godz.
  • masa netto: 1.12 kg
  • zawartość zestawu: Kompletne akcesoria do montażu i podłączenia
  • Kod systemowy: ELE-LED-OSR-0067
  • Kod producenta: 4058075064362

ENDURA FLOOD Sensor 50 W

  • Zoptymalizowana masa i rozmiary dzięki kompaktowej konstrukcji
  • Bardzo jednorodne światło
  • Wydajne energetycznie dzięki technologii LED
  • Bardzo jasne i funkcjonalne oprawy LED do oświetlenia zewnętrznego
  • Stopień ochrony: IP65
  • Obudowa z odlewu ciśnieniowego aluminium
  • Dostępne 2 kolory obudowy: biały i ciemnoszary
  • Przewód podłączeniowy o dł. 1 m, wymagane okablowanie
  • Regulowany czujnik (na podczerwień) światła dziennego i wykrywanie obecności osób, zakres wykrywania do 9 m

OBSZAR ZASTOSOWAŃ

  • Na zewnątrz
  • Zamiennik naświetlaczy do żarówek halogenowych
  • Garaże
  • Elewacje budynków
  • Tereny budowy

Galeria

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Opinie o produkcie

4,85

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,85/5
(27 ocen)
24
2
1
0
0

7 stycznia 2019 od
najbardziej pomocna
Naświetlacz LED OSRAM 50W świeci bardzo ładnie, barwa światła miła dla oka, duży i jasny zasięg oświetlenia, obudowa aluminiowa wykonana starannie. Jednak firmowy sensor ruchu, który włącza naświetlacz bardzo kiepski (mały zasięg, mała czułość).
barwa i siła oświetlenia, staranność wykonania obudowy
kiepski sensor ruchu
12 czerwca 2019 od
polecam
5 maja 2019 od
Wszystko ok
25 kwietnia 2019 od
Przyjemne swiatlo
Dość krótki zasięg
10 kwietnia 2019 od
ładna ciepła barwa światła, bardzo dobra jakość

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Cała Polska, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
7,90 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
13,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Salon Komputronik C.H. MAGNOLIA
ul. Legnicka 58
54-204 Wrocław
woj. dolnośląskie

poniedziałek - niedziela
09:00 - 21:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik AUCHAN BIELANY
ul. Francuska 6
55-040 Wrocław
woj. dolnośląskie

poniedziałek - sobota
09:30 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik Dzierżoniów
ul. Bohaterów Getta 10
58-200 Dzierżoniów
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik Jelenia Góra
ul. 1 Maja 70
58-500 Jelenia Góra
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik C.H. PLAZA
ul. Armii Krajowej 52 a
59-900 Zgorzelec
woj. dolnośląskie

poniedziałek - niedziela
09:00 - 21:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik Lubin
ul. Zwierzyckiego 6
59-300 Lubin
woj. dolnośląskie
email: lubin@komputronik.pl

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
10:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Komputronik S.A.
Wołczyńska 37
60-003 Poznań
Dodatkowe informacje

 

1. Niniejsza procedura ma zastosowanie do:
1) roszczeń z tytułu gwarancji,
2) roszczeń z tytułu rękojmi.
2. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Komputronik S.A. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. 
3. Komputronik S.A. rozpatruje reklamacje w ciągu: 
1) 14 dni od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi;
2) 14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, przy czym w przypadku wystąpienia konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
4. Jeśli oświadczenie Klienta, o którym mowa w ust. 2 nie zawiera żądania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi lub zgłoszone żądanie nie może być uwzględnione, np. jako niemożliwe do zrealizowania albo wymagające nadmiernych kosztów, Komputronik S.A. niezwłocznie zwróci się do Klienta o dookreślenie swojego żądania lub zaproponuje inny sposób rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji.
5. W przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, decyzję o naprawie wadliwego towaru, wymianie lub zwrocie zapłaconej ceny podejmuje Komputronik S.A.
6. Zwrot towaru w ramach procedury reklamacyjnej jest bezpłatny.
7. Sposób dostarczenia sprzętu w ramach procedury reklamacyjnej:
1) klient może wysłać sprzęt na koszt Komputronik S.A. za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL, pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji RMA, zamieszczony na stronie internetowej www.komputronik.pl
2) lub dostarcza towar własnym staraniem do salonu Komputronik S.A.
8. W celu przeprowadzenia procedury reklamacyjnej, Klient powinien dostarczyć towar do Komputronik S.A. w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Klient może dostarczyć towar również w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd.).
9. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik S.A. i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami udzielonej gwarancji.
10. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego "Zgłoszenie RMA". Po wypełnieniu formularza zostanie nadany numer reklamacji (numer RMA).
1) W przypadku gdy numer RMA nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt).
2) Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego na stronie formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której załączniku znajdować się będzie etykieta z numerem RMA.
3) Etykietę należy przykleić na paczkę. W przypadku niemożności wydrukowania etykiety prosimy numer RMA umieścić na liście przewozowym w polu "UWAGI", lub w widocznym miejscu na przesyłce.
4) Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym należy pilnie skontaktować się z obsługą serwisu Komputronik S.A. i wstrzymać z wysłaniem.
11. Komputronik S.A. rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. W przypadku dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji, do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi, prosimy o załączenie do reklamowanego towaru dowodu zawarcia umowy w celu identyfikacji umowy sprzedaży i usprawnienia procedury reklamacyjnej.
12. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. W przypadku reklamacji niezasadnej, zgłoszonej na podstawie gwarancji, Komputronik S.A. może żądać zwrotu kosztów przesyłki.
13. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym Klient zobowiązany jest do sporządzenia kopii zapasowej wszystkich danych znajdujących się na nośniku/wprowadzonych do pamięci urządzenia. Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się na nośniku ponosi Klient. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. 
14. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy".
15. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik S.A. wzywa klienta na piśmie do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie tego terminu, Komputronik S.A. jest uprawniony do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta wynosi 5% średniej miesięcznej ceny wynajmu 1m2 powierzchni magazynowej w miejscowości jego przechowywania za każdy 1m2 zajętej przez towar powierzchni magazynowej. Opłata naliczana jest proporcjonalnie do liczby dni przechowywania towaru.

Zwroty

21 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

21 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
21 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Komputronik S.A.
Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
Dodatkowe informacje

 

Zwroty produktów zakupionych na firmę są regulowane w Regulaminie   zwrotów dla podmiotów gospodarczych  dostępnym na   https://www.komputronik.pl/informacje/pomoc/zwroty/

Zwrot towaru przez konsumenta 

1.   Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem   przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania   przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w   art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o   prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy   składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór   stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3.   Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w   wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do   przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez   konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a   w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są   dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie   ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym   dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie   pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 

4.   W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru  RMZ.  Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy  Marek  Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego  zamówienie.  Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na  przesyłce. Brak  numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 

5.  Zwrot  rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie  później  niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 

6.  Koszt  zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca   konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy   zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 

7.   Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu   żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30   maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty   za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 

8.  Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub  na  odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art.  38  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827),  w  tym w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli   przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,  który  został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po  spełnieniu  świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od  umowy; 

2)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz  nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub  służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

4)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w   zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można   zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,   jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

5) w której   przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy  komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) o dostarczanie  treści  cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli   spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed   upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez   przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

10.   Formularz zwrotu dołączony jest do wydruku dokumentu sprzedaży, można   go też wypełnić osobiście pod adresem: http://test.ktr.pl/rmz

O sprzedającym

LEDVANCE

O sprzedającym

LEDVANCE

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od roku
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:12

Dane firmy

Komputronik S.A.
Wołczyńska 37
60-003 Poznań
NIP: 972-09-02-729

Kontakt

  • 61 ** ** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone.  

Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480  

W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.  

Oferta dotyczy kompletu elementów, w związku z tym na fakturze mogą występować jako oddzielnie pozycje. 

O marce

O marce

O firmie LEDVANCE (OSRAM)

LEDVANCE jest licencjobiorcą znaku towarowego OSRAM w oświetleniu ogólnym i jednym z czołowych dostawców źródeł światła dla profesjonalistów i konsumentów na świecie. Oferuje zaawansowane lampy LED, jak również szeroki asortyment tradycyjnych źródeł światła, znormalizowanych opraw oświetleniowych i inteligentnych, połączonych w sieć rozwiązań oświetleniowych.

Numer oferty:7655535560
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro