Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Nakolanniki ochraniacze kolan ochrona kolan ONYB

od
Super Sprzedawcy
protego_KRAKOW
13,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 10000 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

SUPER WYGODNE I WYTRZYMAŁE ŻELOWE OCHRONNIKI KOLAN ONYB

DEDYKOWANE DLA BRUKARZY, ORAZ DLA OSÓB, KTÓRYCH PRACA WYMAGA KLĘCZENIA

Nakolanniki w czarnym kolorze.

  • osłona z tworzywa sztucznego w kolorze żółtym
  • paski mocujące zapinane na rzepy umożliwiają umocowanie ochraniaczy na nogach
  • dzięki miękkiej poduszce zapewniają komfort i wygodę, nie uwierając użytkownika
  • nie tylko chronią kolana przed obiciem i stłuczeniem, ale również zabezpieczają spodnie przed przetarciem na kolanach
  • idealne do użytkowania w pracy podczas układania kostki brukowej i w miejscach gdzie wymagane jest klęczenie
  • stosowane zarówno przez sportowców jak i do użytku codziennego, podczas sportów wyczynowych, jazdy na rowerze czy na rolkach

Produkt polecany dla branż:

  • prace budowlane (montażowo-instalacyjne)

EAN: 5907522924836

Symbol: ONYB

Kolor:

Rozmiar: uniwersalne

Marka: REIS

Informacje na temat pakowania produktu:

Opakowanie małe: 1

Karton ilość: 24

Opinie o produkcie

4,83

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,83/5
(6 ocen)
5
1
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Rawa Mazowiecka, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u protego_KRAKOW za co najmniej 1250.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DPD
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Sklep - magazyn
Reymonta 7a/lok.14
96-200 Rawa Mazowiecka
woj. łódzkie
email: krakow@protegosc.pl
tel.: +48 46 814 51 27

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 GWARANCJA PRODUCENTA OBUJEMYJE UKRYTE WADY PRODUKTU 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PROTEGO S.C.
Reymonta 7a/14
96-200 Rawa Mazowiecka
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na  sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje  dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas  Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie  ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja,  to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku  jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa  również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie  uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu  rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza  Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy  sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z  tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami  prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów  sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z  dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej  oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze  141, poz. 1176 ze zm.).   

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez  wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły  z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili

Reklamację możesz złożyć na przykład:  

  • pisemnie na adres: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  krakow@protegosc.pl ;

W opisie reklamacji podaj: (1)  informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu  doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o  obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane  kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.  Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie  zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z  pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na  adres: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa  Mazowiecka. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego  zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący  obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.  Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

  • Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z  tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem  zostaje wyłączona. 
  • Z chwilą wydania przez Sprzedającego  Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem  korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo  przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku  nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru  powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za  opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego  konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na  stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod  adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 

Przy  Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt  kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub  adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego  zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach  dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument  posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o  rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej  informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w  sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez  Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika  konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych  należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod  adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii  konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach  8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). 

Pod  adresem ttp://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma  internetowego systemu  rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i  przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR  stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem  kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do  pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych  wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie  usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem  internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PROTEGO S.C.
ul. Reymonta 7a/14
96-200 Rawa Mazowiecka
Dodatkowe informacje

ZWROTY: Czas na zwrot: 14 dniNiniejszy punkt  dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który  zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od  umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka; 

- mailowo:  krakow@protegosc.pl;

Przykładowy  wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o  prawach konsumenta oraz dostępny jest poniżej. Konsument może  skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

  • dla  umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany  do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia  Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę  trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) bejmuje  wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –  od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2)  polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od  objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; 
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń: 

Konsument  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar  Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego  do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Władysława Stanisława  Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka. 

Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

Sprzedający ma  obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy,  zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z  wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły  sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje  zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego  użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób  zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli  Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili  otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu  jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi  wcześniej. 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  

  • świadczenie  usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą  konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,  że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo  odstąpienia od umowy;    
  • w której przedmiotem świadczenia  jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji  konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  • w  której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym  opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem  świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w  której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;   dostarczanie dzienników,  periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;   
  • dostarczanie  treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

–     Adresat: PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK GREFKOWICZ, JACEK PADEREWSKI  ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka    sklep@protegosc.pl –    Ja/My(*) niniejszym  informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży  następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o  dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie  następującej usługi(*)   

–    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

–    Imię i nazwisko konsumenta(-ów) 

–    Adres konsumenta(-ów) 

–    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

–    Data 

(*)Niepotrzebne skreślić.

O sprzedającym

protego_KRAKOW

O sprzedającym

protego_KRAKOW

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:30

Dane firmy

PROTEGO S.C. Jacek Grefkowicz, Jacek Paderewski
Reymonta 7a/14
96-200 Rawa Mazowiecka
REGON: 100182593
NIP: 525-235-99-09

Kontakt

  • 46 *** ** ** (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma PROTEGO S.C. to partner świadczący innowacyjne usługi z zakresu BHP i P.POŻ dla wszystkich branż.

Wspomagamy przedsiębiorstwa w dostosowaniu warunków pracy do wymagań wynikających z Kodeksu Pracy oraz innych aktów prawnych.

Naszym celem jest kompleksowa obsługa Państwa firmy, co pozwala zoptymalizować koszty, oraz pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo i zdrowie pracowników.

W ramach Outsourcingu reprezentujemy Zleceniodawcę przed PIP, PIS, PSP.

Sprzedającym w ramach Konta PROTEGO_BHP są wspólnicy prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w oparciu o umowę spółki cywilnej pod nazwą PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK PADEREWSKI, JACEK GREFKOWICZ (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do doręczeń: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka), NIP spółki cywilnej: 5252359909, REGON spółki cywilnej: 100182593, tj. JACEK PADEREWSKI prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK PADEREWSKI, JACEK GREFKOWICZ (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka) wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 8351240917, REGON: 101034239 oraz JACEK GREFKOWICZ prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK GREFKOWICZ, JACEK PADEREWSKI (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka) wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 8350001435, REGON: 750183787. 

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący, 

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.  Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,   Sprzedający PROTEGO S.C. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.  Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.   POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY  

Informacje dotyczące płatności  Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”.  W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,   (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.  Informacje o dostawie Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa”   

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa;  (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa;  (3) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Reymonta 7/14, 96-200 Rawa Mazowiecka – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 17:00.  Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 30 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. 

Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:   (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego;   (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 30 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin.  

Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:   (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego;  (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). 

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.   

Cel zbierania danych i odbiorcy danych  

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.   W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.   

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  

Prawo właściwe, język   

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.   

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.   

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Numer oferty:7461886968
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro