23.07-4.08 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

NAKŁADKI DYWANIKI NA SCHODY PĘTELKA - 6 KOLORÓW !!

od
MrCarpet
12,90
2 osoby kupiły 19 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 431 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Typ:
      nakładki wewnętrzne
    • Grubość:
      8 mm
    • Materiał:
      tkanina
    • Kształt:
      półokrągły
    • Informacje dodatkowe:
      właściwości antypoślizgowe
    • Kolor:
      beżowy, odcienie brązowego, odcienie szarości

Opis

MOCNE PĘTELKOWE NAKŁADKI NA SCHODY 6 KOLORÓW HIT !!!

ROZMIAR NAKŁADEK:

65 x 25 cm + 3 cm zagięcie

GRUBOŚĆ:  8 mm

PODŁOŻE:   filcowe/jutowe

SOLIDNIE WYKONANE - ELEGANCKI KSZTAŁT I PRECYZYJNE CIĘCIE

GĘSTE, DOKŁADNE, PROFESJONALNE OBSZYCIE- Producent

  • Wysoka jakość wykładziny - struktura pętelkowa
  • Odporna na zagniecenia
  • Zachowuje trwałe kolory
  • Nadaje uczucie komfortu pod stopami
  • Posiada właściwości antypoślizgowe
  • Chroni podczas upadku
  • Zabezpiecza schody przed porysowaniem i zniszczeniem
  • Łatwa w czyszczeniu i utrzymaniu
  • Prosty montaż za pomocą taśmy samoprzylepnej lub maty antypoślizgowej

PO ZAKUPIE PROSZĘ O WPISANIE NR WYBRANYCH DYWANIKÓW W WIADOMOŚCIACH DLA SPRZEDAJĄCEGO

WZÓR NR 1- Beż Melanż

WZÓR nr 2 - Szary Melanż

WZÓR nr 3 - Brąz Melanż

WZÓR nr 4 - Miedż

WZÓR nr 5 - Bingo

DO NAKŁADEK MOŻLIWOŚĆ ZROBIENIA IDENTYCZNEGO DYWANIKA NA PIĘTRO

Dywanik wykonujemy z rozmiaru:

1m x 2m cena 69zł

Profesjonalne obszycie dywanika gratis!!!

Dokładny rozmiar dywanika proszę podać w wiadomościach dla Sprzedającego * (docinamy na wymiar)

Kupując w komplecie (nakładki + dywanik) za przesyłkę płacisz tylko raz !!!

  • Dywaniki dostępne na naszych pozostałych aukcjach

PROSTY I SZYBKI MONTAŻ:

Zdjęcie przykładowe

  • wystarczy odkleić papierek od taśmy i przykleić stopkę do schodów

Każda z nakładek jest bardzo starannie wykonana, a dzięki profilowanemu kątownikowi PCV stopka nie odstaje, ładnie przylegając do stopnia.

Nie chcesz przyklejać taśmy na schodach?

Mamy rozwiązanie.

Oferujemy możliwość zakupu mocnej antypoślizgowej włókniny :

Koszt + 3,00 zł/szt.Włóknina dostępna na naszych pozostałych aukcjach.

Zalety zastosowania:

  • brak konieczności przyklejania taśmy do schodów
  • możliwość ściągnięcia dywanika, wytrzepania, umycia schodów
  • gwarancja bezpiecznego, trwałego mocowania

Włóknina wklejana jest bezpośrednio w spód nakładki.

  1. wystarczy tylko ułożyć nakładkę na umyte, suche schody
  2. lekko docisnąć

DOSTĘPNE RÓWNIEŻ W KSZTAŁCIE PROSTOKĄTNYM

  • Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje dostępne na kontach

MrCarpet , MrCarpet-2 , MrCarpet-3 .

CZYSZCZENIE PRZEZ SZAMPONOWANIE PRZY UŻYCIU GĄBKI Z PIANĄ O MAŁEJ WILGOCI W TEMP. 20-40 STOPNI

Kolory w rzeczywistości mogą nieznacznie różnić się od przedstawionych na zdjęciach. Zależy to od indywidualnych ustawień komputera.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(5 ocen)
5
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 17,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Nowy Sącz, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u MrCarpet za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
17,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Bławatek
Głowackiego 1
33-300 Nowy Sącz
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

 b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 

6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 

7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: ul. Głowackiego 1 , 33-300 Nowy Sącz 

9. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Bławatek Maria Pawlik
ul.Głowackiego
33-300 Nowy Sącz
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu

 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 

3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

6.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

7.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

8.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: ul. Głowackiego, 33-300 Nowy Sącz. 

9.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

10.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

11.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

12.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

13.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

O sprzedającym

MrCarpet

O sprzedającym

MrCarpet

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 15:04

Dane firmy

Maria Pawlik
F.U.Bławatek
Głowackiego 1
33-300 Nowy Sącz
REGON: 490697607
NIP: 734-108-26-46

Kontakt

  • 530 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

  Jesteśmy firmą specjalizującą się w wykonywaniu nakładek / dywaników na schody, zarówno w rozmiarze standardowym, jak i w wymiarach nietypowych ( również na schody zabiegowe), wykonywanych na indywidualne zamówienie i życzenie Klienta.

  Ponadto , do zamówionych nakładek oferujemy możliwość zakupu pasującego do kompletu dywanika na półpiętro, chodnika, dywanu lub wycieraczki.

  Z oferowanych wykładzin dywanowych, wykonujemy również dywany na wymiar (rozmiary wystawione na aukcjach), które,na życzenie Klienta docinamy i obszywamy do odpowiedniego rozmiaru zupełnie GRATIS !!!!

Dziekujemy za zaufanie oraz pozytywny odbiór, zarówno naszych produktów, o  które zawsze staramy się, aby były jak najwyższej jakośći, co potwierdzają Państwa opinie, oraz za docenienie naszych starań w dziedzinie dbania o obsługę i zadowolenie naszych Klientów.


Odbiór osobisty możliwy jedynie po telefonicznym ustaleniu w sklepie:

Dywany, wykładziny, pościele, ręczniki, nakładki na schody.

ul. Głowackiego 1

33-300 Nowy Sącz


                                                            SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!!

Pozostałe informacje

1.Wszystkie ceny prezentowanych produktów są cenami brutto. 2.Czas realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu na koncie lub wyrażenia chęci zapłaty za pobraniem -czas realizacji ulega wydłużeniu do 15 dni w przypadku towarów na zmówienie jak - nakładki na stopnie, dywany o niestandardowych wymiarach itp.. 3. Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku firmą kurierską GLS. 4. Firma kurierska dostarcza paczki zazwyczaj w godz. od 10.00 do 16.00. Jeśli nie ma Cię w tym czasie w domu rozważ dostawę do miejsca pracy. 5.Wybierając płatność przelewem prosimy o umieszczenie w tyt. przelewu swojego loginu Allegro, przyspieszy to identyfikacje Państwa zamówienia. 6. Po dokonaniu zakupu prosimy o wysłanie e-maila w celu uzgodnienia szczegółów zakupu. 7. Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu, zostanie on podany kurierowi aby mógł skontaktować się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki. 8. Jeżeli adres dostawy jest inny niż podany w formularzu Allegro ,nastąpiła zmiana wymiaru, koloru lub innych danych, prosimy o podanie właściwego w e-mailu. 9. Dywany lub wykładziny o szerokości do 200 cm wysyłamy zwinięte w rulon, wszelkie większe rozmiary poskładane w kostkę. (nie powoduje to uszkodzenia towaru) 10. Po wysłaniu przesyłki, zostanie wysłany mail potwierdzający wysyłkę oraz nr listu przewozowego , który pozwli monitorować paczkę na stronie firmy kurierskiej GLS : www.gls-poland.pl . 11. Prosimy zawsze sprawdzać przesyłkę w obecności kuriera , czy opakowanie i jego zawartość jest nieuszkodzona lub czy nie powstał ubytek. Jeżeli powstało uszkodzenie prosimy sporządzić protokół szkody, który posiada przy sobie kurier. Reklamacje dotyczące uszkodzenia mechanicznego będziemy rozpatrywać na podstawie tego dokumentu. Protokół szkodowy powinien zostać podpisany przez kuriera i klienta. 13. W okresie zimowym ze względu na zwiększona liczbę zamówień , czas dostawy może ulec wydłużeniu.Zgłoś naruszenie zasad
Numer oferty:7538421663
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro