NACOMI GALARETKA DO MYCIA CIAŁA GRECKIE LATO

od
Drogeria-Isabell
12,99

kup do 14:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Nacomi

Opis

NACOMI GALARETKA DO MYCIA CIAŁA GRECKIE LATO 100G

Co to jest?

Mamy dla Ciebie ciekawą i nieco zabawną alternatywę dla mydła glicerynowego.

Nasza galaretka do mycia ciała zawiera łagodne substancje myjące, które skutecznie oczyszczą Twoją skórę z zanieczyszczeń, nie wysuszając jej, a zawarty w niej ekstrakt z aloesu i D-panthenol  zapewnią Twojej skórze dodatkową pielęgnację.

Galaretka o zapachu przywodzącym na myśl nadmorską bryzę z letnich wakacji spędzonych w Grecji, pozostawi na Twojej skórze wyjątkowo świeże uczucie. Dodatkowo, jej nietypowa, jak na mydło, konsystencja zamieni zwykłą kąpiel w naprawdę wyjątkowe doświadczenie.

Jak używać?

Wyjmij galaretkę w całości lub nabierz jej potrzebną ilość i umyj nią ciało, tak jak mydłem, a następnie dokładnie spłucz wodą. Aby ułatwić sobie wyjęcie galaretki z opakowania możesz ją wcześniej podważyć używając łyżki.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łapy, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Drogeria-Isabell za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
11,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
17,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List priorytetowy
8,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
9,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Paczka24 pobranie
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

DROGERIA ISABELL
GŁÓWNA 13
18-100 ŁAPY
Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


 2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
PHU DOROTA DANUTA FRĄCKIEL
GŁÓWNA 13
18-100 ŁAPY

O sprzedającym

Drogeria-Isabell

O sprzedającym

Drogeria-Isabell

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
11 lipca 2019 o 10:14

Dane firmy

Dorota Danuta Frąckiel
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Dorota Danuta Frąckiel
Ul. Różana 5
18-100 Łapy
REGON: 051990543
NIP: 966-058-80-04

Kontakt

  • 691****** (pokaż)
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DROGERIA ISABELL 

ul.Główna 13 

18-100 Łapy 

NIP 966-058-80-04


Nie realizujemy zamówień z dostawą poza granice Polski.

Numer oferty:7878597288
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro