Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościParametry
Stan | Nowy |
Faktura | Wystawiam fakturę VAT |
Epoka | Epoka III |
Marka | MTB |
Model | MTB Lokomotywa spalinowa SM40-10 PKP Ep.III |
Rodzaj | Lokomotywy |
Stan złożenia | Złożony |
Stan opakowania | oryginalne |
Opis
MTB
Lokomotywa spalinowa Diesel
SM40-10 PKP
( Model dostarczony w wersji do montażu drobnych elementów :
barierki , poręcze , stopnie , lampy , drobne części oraz
opcjonalnie oświetlenie LED
do własnego montażu na modelu )
Model analogowy z gniazdem pod dekoder cyfrowy
Skala: H0 1:87
Koleje : PKP
Długość modelu : 129 mm
Epoka : III
Numer : SM40-10
Śilnik : 5 - polowy
ilość osi napędowych : 4
Waga :300 g
zasilanie : 12 VDC
Minimalny promień skrętu - 380 mm
Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy przód / tył , białe LED ( Diody i lampy nie zamontowane - do własnego montażu )
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : Next18
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
Części do samodzielnego montażu.
POLECAMY
Polski model lokomotywy manewrowej SM40. Lokomotywy SM40 zostały wyprodukowane w 1955 roku na Węgrzech przez fabrykę MÁVAG/Ganz, identyczną jak lokomotywa M44. Lokomotywy z silnikiem o mocy 440 kW i elektryczną przekładnią były przeznaczone przede wszystkim do obsługi manewrowej, ale były również wykorzystywane do przewozu lżejszych pociągów towarowych czy pasażerskich. Późniejsza zmodyfikowana wersja pod oznaczeniem SM41 była używana przez polskie koleje PKP w liczbie ponad 260 sztuk.
Dołączone akcesoria do montażu funkcjonalnego oświetlenia.
POLECAMY
Model fabrycznie nowy w
oryginalnym opakowaniu.
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.
Przeglądasz ofertę produktu: MTB Lokomotywa spalinowa SM40-10 PKP Ep.III. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to