Opis
SOLIDNY JEŹDZIK MOTOREK BIEGOWY ŚCIGACZ
MEGA JAKOŚĆ !!! MEGA PROMOCJA !!! CENA SKLEPOWA 129ZŁ
Kolor: Czerwony / Czerwono-żółty
Nowość na polskim rynku! Super motor „ścigacz”. Zabawka w 100% wyprodukowana i montowana w Polsce.
Dzięki optymalnym kształtom motorek wygląda jakby zjechał z toru wyścigowego.
Z przodu charakterystyczna lampa i numer startowy, po bokach widoczny zarys silnika, zbiornika paliwa i wahacza tylnego.
Z tyłu rura wydechowa i światło stopu.
Stylizowane naklejki dodają zabawce sportowego charakteru.
Mały kierowca wsiadając na swój motor będzie się czuł jak prawdziwy motocyklista.
Duże i solidnie wykonane koła powodują, że motorek jest bardzo stabilny - postawiony nie przewraca się.
Bez problemu dziecko będzie poruszać się w domu i na podwórku.
Szerokie opony pozwolą na jazdę po chodniku, trawniku, a nawet po piasku.
Wygodne siedzisko zapewni swobodę poruszania się i bezproblemowe wsiadanie i zsiadanie z motoru.
Skrętne koło przednie - skrętna kierownica ! Jest to ważna cecha, gdyż większość tego typu pojazdów na rynku posiada kierownicę montowaną na sztywno.
Ergonomiczny kształt manetek daje pewność prowadzenia motocykla.
Wymiary:
- Długość - 68 cm
- Wysokość - 49 cm
- Wysokość do siodełka - 32 cm
- Wysokość do rączki - 45 cm
- Rozstaw osi kół - 46 cm
- Średnica koła - 22 cm
- Szerokość koła tył - 15 cm
- Szerokość koła przód - 11 cm
- Waga - 2,4kg
- Maksymalne obciążenie - do 30 kg
Kod: KID-JE21C
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje.topart@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. wypełniony formularz, do pobrania pod tym linkiem: http://www.top-artshop.pl/dok/rkform.pdf Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwraca kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedający został poinformowany o decyzji kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy przez klienta (przesyłka zwrotna) ponosi konsument odstępujący od umowy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all************@********* (pokaż)
- 730****** (pokaż)
- 602****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
SZANOWNI PAŃSTWO, W SEZONIE ZIMOWYM CZAS WYSYŁKI JEST WYDŁUŻONY, ZE WZGLĘDU NA ILOŚĆ PACZEK ORAZ OGRANICZENIA FIRM KURIERSKICH. DODATKOWO NASI KONSULTANCI TELEFONICZNI POMAGAJA PAKOWAĆ PAŃSTWA ZAMÓWIENIA, CO WIĄŻE SIĘ Z UTRUDNIONYM KONTKTEM TELEFONICZNYM. ZA WSZYSTKIE NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY. PROSIMY O KONTAKT MAILOWY.
Dział reklamacji 501384652
Dane do wpłaty:
Nr konta: 33105017351000009067383167 ING
Top-Artshop
Lubomyśle 16
62-561 Ślesin
Obligatoryjnie prosimy podać login allegro lub adres mailowy w tytule przelewu, bez tych informacji może być problem z identyfikacją płatności.
Staramy się na bieżąco odpisywać na wiadomości, jeżeli jakaś została przeoczona, najmocniej przepraszamy.
W związku z ubezpieczeniem przesyłek bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera w dniu jej dostarczenia (tj. po opłaceniu / odbiorze paczki). W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody, na którym należy zaznaczyć w jaki sposób była zapakowana paczka (były naklejki uwaga ostrożnie, grube kartony, przekładki tekturowe, folia bąbelkowa), na podstawie którego będziemy dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej.
Zdjęcie spisanego protokołu szkody i zdjęcia uszkodzonych elementów prosimy przesłać do nas na e-mail reklamacje.topart@gmail.com, na tej podstawie zostaną Państwu dosłane elementy, które uległy uszkodzeniu.
Jeżeli kurier nie będzie chciał czekać aż zawartość paczki zostanie sprawdzona, bardzo prosimy o dopisanie na potwierdzeniu przyjęcia paczki „brak możliwości sprawdzenia zawartości przy kurierze”. Prosimy również o spisanie nazwiska kuriera i jego numeru oraz poinformowanie nas o tym fakcie – zgłosimy takie naganne zachowanie do centrali firmy.
Pozostałe informacje
Poniższa informacja dotyczy okresów wzmożonych wysyłek związanych z zakupami gwiazdkowymi listopad, grudzień (pozostałe miesiące w roku obowiązują terminy deklarowane przez firmy kurierskie) W związku z nasilonym okresem wysyłkowym w grudniu, jak co roku informujemy o możliwych opóźnieniach w dostarczaniu przesyłek przez Pocztę Polską , firmę Inpost, RUCH SA, opóźnienia te są od nas niezależne i zgodnie z informacjami od firm kurierskich i poczty, wynoszą: ALLEGRO POLECONY INPOST - MOŻLIWE OPÓŹNIENIE W DORĘCZENIU OD 5 DO 14 DNI LIST POLECONY (PRZESYŁKA EKONOMICZNA) POCZTA POLSKA - MOŻLIWE OPÓŹNIENIE W DORĘCZENIU OD 5 DO 7 DNI Paczka w Ruchu - RUCH SA -MOŻLIWE OPÓŹNIENIE W DORĘCZENIU OD 5 DO 10 DNI Przesyłki kurierskie są doręczane w miarę aktualnie od 24 do 48h) Prosimy wziąć to pod uwagę, że nie mamy na to absolutnie żadnego wpływu i jeśli wybrali Państwo najtańszy sposób dostawy, a towar nie dotrze na czas, prosimy o wyrozumiałośc z ww. względów.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu