MOST DYFER BMW E65 E66 3,0d PRZEŁOŻENIE 2,81

od
Super Sprzedawcy
Hiker5
149,00
14,90 zł x 10 rat raty zero

kup do 13:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT-marża
    • Producent części:
      BMW (oryginalne OE)
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Numer katalogowy części:
      7514797

Opis

NUMER TELEFONU W ZAKŁADCE O SPRZEDAJĄCYM

PRZEKŁADNIA TYLNEJ OSI DO BMW E65 E66

PRZEŁOŻENIE 2,81

DYFER  W 100% SPRAWNY

CZĘŚCI POCHODZĄ Z BMW 7 E65 730D EUROPA

SILNIK 3.0D M57N M57/TU 306D2  160kW 218KM

SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA

DATA PROD. -  2003-04-14

KOLOR  - TOLEDOBLAU METALLIC 482

TAPICERKA - LEDER NASCA/NATURBRAUN/SCHWARZ (U6NB)

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 70,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: CHEŁM, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
70,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
75,00 zł
kolejna sztuka
75,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

SREBRZYSZCZE
SPOKOJNA 3
22-105 SREBRZYSZCZE
woj. lubelskie
email: HIKER454@GMAIL.COM
tel.: 790616161

poniedziałek - sobota
11:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

WSZELKICH INFORMACJI NA TEMAT GWARANCJI UDZIELAMY POD NR TEL:790616161

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

LUXCAR MARCIN OSIŃSKI
UL. SPOKOJNA 3
22-100 SREBRZYSZCZE
Dodatkowe informacje

W SPRAWACH REKLAMACJI WAD JAKOŚCIOWYCH PRODUKTÓW OTRZYMANYCH PROSZE KONTAKTOWAĆ SIE Z NAMI POD NR 790616161


 Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie:

   
 "Jeżeli rzecz sprzedana ma być wysłana konsumentowi, to przedsiębiorca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym kupujący go otrzyma." – art. 548 § 1 Kodeksu cywilnego   


 Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera czy towar nie jest uszkodzony lub czy opakowanie nie było otwierane.

 Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera okaże się, że przesyłka została uszkodzona w trakcie transportu, należy spisać w jego obecności protokół szkody (jest to obowiązek kuriera) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie na e-mail bądź nr tel 790616161.  

Uszkodzony towar  proszę odesłać wraz z protokołem szkody sporządzonym z kurierem.   
 

UWAGA: Rzetelnie spisany protokół jest podstawą do reklamacji. Brak sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera, uniemożliwia klientowi dochodzenia roszczenia odszkodowawczego. 


 W celu szybkiego załatwienia sprawy w związku z wystąpieniem szkody transportowej istotne znaczenie ma niezwłoczne odesłanie uszkodzonej paczki razem z oryginalnym protokołem szkody i poinformowanie sklepu o takim zdarzeniu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.   


 UWAGA! WARUNKI UZNANIA SZKODY W TRANSPORCIE:  

  •  sporządzenie w dniu odbioru uszkodzonej paczki z kurierem protokołu szkody, 
  •  poinformowanie sklepu o uszkodzeniu części w transporcie,
  •  odesłanie oryginału sporządzonego protokołu szkody razem z uszkodzoną paczką,

    Protokół szkody wydawany przez kuriera jest jedynym dokumentem na podstawie, którego sklep może uznać zasadność reklamacji.

   
 " Jeśli jednak przedsiębiorca nie miał wpływu na wybór przewoźnika, wygląda to inaczej. Kiedy to konsument decyduje i wybiera przewoźnika innego niż wskazany przez sprzedającego jako jedna z opcji, zwalnia go tym samym z odpowiedzialności za przesyłkę."  – art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego   

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
LUXCAR MARCIN OSIŃSKI
SPOKOJNA 3
22-100 SREBRZYSZCZE
Dodatkowe informacje

  Kupujący ma prawo do zwrotu lub wymiany produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn. 

  

  UWAGA : Zwracana część musi być właściwie zabezpieczona na czas transportu aby nie uległa uszkodzeniu.  

 

  Towar może zostać zwrócony wyłącznie w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. W przypadku zgody sklepu na zwrot części po upływie 14 dni kupujący pokrywa wszelkie koszty związane z transakcją oraz koszty transportu. 

 

Prawo do zwrotu produktu mają wyłącznie osoby fizyczne.   

  

Jeżeli klient decyduje się na odstąpienie od umowy konieczne jest aby: 


  • część była w identycznym stanie jakim była dostarczona - bez śladów montażu przez klienta (na towarach mogą wystąpić plomby uniemożliwiające próbę montażu)  
  • produkt musi być kompletny i nieuszkodzony  
  • części mechaniczne i elektroniczne nie były montowane po dostarczeniu do klienta
  • towar był sprawdzony w sposób niewykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu oraz jego cech.  (możliwości sprawdzenia towaru nie powinny odbiegać od tych jakie można wykorzystać przy zakupie w sklepie stacjonarnym)
  • część należy zwrócić wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (dostępnym na allegro)  

Uwaga: 

Większość oferowanych towarów elektronicznych i mechanicznych posiada zabezpieczenia wskazujące czy towar był montowany po dostarczeniu do klienta. 


 W przypadku odesłania towaru na którym stwierdzono ślady montażu (uszkodzono zabezpieczenia), towar może zostać ponownie nadany na koszt odbiorcy przesyłką kurierską lub sprzedający przyjmuje zwrot jednak kupujący zostaje obciążony kosztami sprawdzenia towaru pod kątem uszkodzeń. 


Cytat:

" Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru." -( Art. 34 ust 4  USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta )


Skutki odstąpienia od umowy:

  •  W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.
  •  Sprzedawca nie odbiera przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
  •  Sprzedawca dokonuje zwrotu dokonanych płatności, w tym także koszty dostarczenia rzeczy, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili zwrotu przedmiotu. 
  • Koszty dostarczenia zwracane odstępującemu od umowy, obejmują najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. 
  • Sprzedawca nie dokonuje zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez Konsumenta.

Podstawy prawne:

  •  art. 27–29 ustawy o prawach konsumenta    
  •  art. 30 ustawy o prawach konsumenta  
  •  art. 32, 34 ust. 1 i 3, art. 37 ustawy o prawach konsumenta 
  •  art. 34 ust 4 ustawy o prawach konsumenta  
  •  art 33  ust. 2 ustawy o prawach konsumenta 

 Towar który był montowany i stwierdzono jego wady można zwrócić lub wymienić  na zasadach gwarancji w terminie do 30 dni od daty doręczenia. Więcej informacji w zakładce gwarancje. 



O sprzedającym

Hiker5

O sprzedającym

Hiker5

99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:22

Dane firmy

MARCIN OSIŃSKI
LUXCAR MARCIN OSIŃSKI
SPOKOJNA 3
22-100 SREBRZYSZCZE
REGON: 060340002
NIP: 563-220-29-30

Kontakt

  • 790********* (pokaż)
poniedziałek - sobota
09:00 - 18:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

nr konta 55 1940 1076 5173 1623 0000 0000

Numer oferty:7836866696
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro