Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościParametry
Stan | Nowy |
Faktura | Wystawiam fakturę VAT |
Marka | inna (Mola Mola) |
Model | Kaluga |
Kolor | srebrny |
Liczba kanałów | 1 |
Moc wyjściowa 4Ω | 700 W |
Moc wyjściowa 8Ω | 400 W |
Kod producenta | MolaKaluga |
Opis
Mola Mola jest ucieleśnieniem idei mówiącej, że jeżeli wyeliminujemy z przekazu wszystko to, co nie jest muzyką, wtedy pozostanie nam tylko muzyka. To podejście radykalne. Dzisiejsze audio w hi-endowym wydaniu skupiło się głównie na łączeniu ze sobą różnych topologii układów tak, aby uzyskać dźwiękową mieszankę, która dla konstruktora danego urządzenia brzmi „w zasadzie dobrze”. W ten sposób możemy niemalże zapomnieć o tym, że docieranie bliżej muzyki, jaką stworzył artysta tak naprawdę oznacza, iż powinniśmy pilnować tego, aby system odtwarzający jej nie zmieniał. Przełożenie tej prostej tak naprawdę idei na dane urządzenie jest prawdopodobnie najtrudniejszą drogą tworzenia sprzętu audio. Wszystkie proste i niewyszukane układy słyszalnie zmieniają sygnał, zatem trzeba zrozumieć te bardziej skomplikowane, które w przekaz nie ingerują. Analizujemy każdy najdrobniejszy podukład od matematycznej strony i szukamy sposobu, aby wyeliminować z niego każdy błąd. Kiedy gotowy projekt wykazuje przewidziane przez nas pomiary – wtedy słuchamy, szukając nieprzewidzianych przyczyn podbarwień. Przyczyny te opisujemy modelami matematycznymi i powtarzamy cały proces. Po tym, jak każdy stopień da nam znakomite osiągi, robimy to samo z kompletnym, gotowym produktem. Dlatego źródła problemów są metodycznie eliminowane, zanim ukryją się, jako „słyszalne, lecz niemierzalne”. Rezultatem jest coś, czego nigdy wcześniej nie słyszano w hi-endowym audio: wzmacniacze i przetworniki, których sygnał wyjściowy jest nie do odróżnienia – poprzez odsłuch – od sygnału wejściowego. Jak to zatem brzmi? W kilku słowach: naturalnie, żwawo, bogato i porywająco jednocześnie.
Kaluga bazowana jest na najbardziej poszukiwanej z obecnych technologii klasy-D: Ncore®. Bezprecedensowo niskie zniekształcenia, szum i impedancja wyjściowa połączone w coś, co entuzjastyczni użytkownicy określają, jako „kompletny brak własnej sygnatury brzmieniowej”. Tylko muzyka, wspaniała muzyka. Dla przykładu: dwie niepodważalne cechy charakterystyczne wzmacniaczy w klasie A to liniowość oraz impedancja wyjściowa dla wysokich częstotliwości. Na następnej stronie zamieszczamy wykres impedancji wyjściowej w funkcji częstotliwości oraz spektrum wyjściowe dla testu zniekształceń IMD wysokiej (400W) mocy. W obu przypadkach Kaluga sprawuje się lepiej, aniżeli jakikolwiek wzmacniacz mocy, którego parametry w tym zakresie są dostępne. I to niezależnie od technologii, klasy działania oraz ceny.
Płytka wzmacniacza to autorska konstrukcja Mola Mola. Układ audio jest dopasowany aż do najmniejszego elementu i połączenia płytka-płytka są wyeliminowane na korzyść specjalnych przewodów w konfiguracji gwieździstej przylutowanych bezpośrednio do płytki. Zapewnia to połączenie o najniższej możliwej impedancji. Stopień wejściowy jest zaimplementowany na osobnej płytce, która używa takich samych dyskretnych układów buforujących, jakie znajdują się w przedwzmacniaczu Makua. Filtr wyjściowy korzysta z kondensatorów monolitycznych, których stabilność dielektryka znajduje odzwierciedlenie w imponująco neutralnym i opanowanym brzmieniu. Dni, kiedy trzeba było poświęcać moc, aby uzyskać wysoką jakość dźwięku w końcu dobiegły końca: Kaluga oferuje najlepsze w skali absolutnej brzmienie a wysoką sprawność energetyczną otrzymujemy jako bonus.
Osiągi:
- Moc wyjściowa: 400W/8 Ω, 700W/4 Ω, 1200W/2 Ω
- Wzmocnienie: 28dB
- Stosunek sygnał-szum (nieważony): 128dB
- Zniekształcenia (THD, IMD): poniżej 0.003 % (dla wszystkich częstotliwości i poziomów mocy)
- Impedancja wejściowa: 100kohm
- Impedancja wyjściowa: <0.003 ohm (DF>4000), all frequencies
- Pasmo mocy: >50kHz
Wejścia i wyjścia:
- Wejście zbalansowane (XLR) i niezbalansowane (RCA), wybierane przełącznikiem
- Dwie pary terminali głośnikowych firmy Furutech. Bezpośrednio połączone z płytką drukowaną za pomocą przewodów Kubala·Sosna.
- Wejście wyzwalające (3.5mm jack)
Wymiary i waga:
- 200mm (szer.) x 110mm (wys.) x 335mm (głęb.). Głębokość uwzględnia terminale głośnikowe.
- Waga 7kg
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.
Przeglądasz ofertę produktu: Końcówka mocy Mola Mola Kaluga. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to