Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Mobilny Tuner Dekoder DVB-T TV Telewizja Przenośna

od
komtek - 98,1%
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,00 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Media-Tech
    • Model:
      MT 4171
    • Szerokość produktu:
      1.8 cm
    • Wysokość produktu:
      4.2 cm
    • Głębokość produktu:
      1.3 cm
    • Waga produktu:
      6 kg
    • Rodzaj tunera:
      DVB-T
    • Kod producenta:
      MT4171
    • Złącza:
      USB, złącze antenowe
    • Funkcje:
      przewodnik EPG, timeshift
    • Załączone wyposażenie:
      mała antena, skrócona instrukcja obsługi

Opis

Tuner Telewizyjny DVB-T na USB STICK z PILOTEM

Producent: Media Tech

Model: MT4171

Wyjątkowy dekoder w zasięgu ręki

Chcesz cieszyć się rozrywką w swoimi domu w doskonałej jakości? Sprawdź dekoder który umożliwia oglądanie kanałów naziemnej telewizji cyfrowej na tablecie, smartfonie, komputerze stacjonarnym lub laptopie. Teraz telewizja w doskonałej jakości jest w zasięgu Twojej ręki, koniec z ograniczeniami, postaw na sprawdzone rozwiązania!

Jeśli jeszcze nie przełączyłeś się na naziemną telewizję cyfrową sięgnij po najnowszy tuner USB  firmy Media-Tech i przekonaj się ile swobody zapewnia to sprytne rozwiązanie.

Dzięki  DVB-T STICK LT MT4171 możesz korzystać z bogatej oferty programów w cyfrowej jakości niezależnie od tego czy siedzisz na kanapie, czy np. podróżujesz.

Dostępny w bardzo przystępnej cenie tuner DVB-T STICK LT MT4171 jest funkcjonalnym i prostym w obsłudze urządzeniem, oferującym wysokiej jakości parametry i przydatne narzędzia.

W najnowszej wersji modelu MT4171, dodany został pilot do sterowania zestawem.

Tuner DVB-T STICK LT MT4171 został nagrodzony wyróżnieniem Najlepsza Jakość/Cena w teście tunerów opublikowanym w numerze 10/2012 miesięcznika PC Format.

Dane techniczne

  • Tuner USB do odbioru naziemnej, bezpłatnej telewizji cyfrowej DVB-T
  • Planowane nagrywanie oraz funkcja TimeShift
  • Wyświetlanie EPG, teletekstu i subtytułów (o ile są nadawane przez operatora)
  • Antena magnetyczna
  • Zwykłe gniazdo antenowe typu IEC
  • Pełna kontrola tunera za pomocą intuicyjnego interfejsu użytkownika
  • Automatyczne wyszukiwanie programów
  • Kodowanie MPEG-4
  • Interfejs USB 2.0
  • Zgodność z: Windows XP/Vista/Win 7 32-64
  • Wymiary: 42x18x13mm
  • Waga: 6g
  • Symbol: 9-1361-MT
  • W systemie Windows 7 urządzenie może być używane z Windows Media Center.
  • Sterowniki i oprogramowanie do pobrania z witryny producenta
  • Numer seryjny aplikacji znajduje się na instrukcji obsługi wewnątrz opakowania

Kod magazynowy: 014367

Opinie o produkcie

3,71

Opinie o produkcie


4
0
1
1
1

1 lutego 2020 od
0 gwiazdek 0 zasięgu tyle w temacie!!!

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u komtek za co najmniej 2000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 8 kwi. - czw. 9 kwi. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 8 kwi. - czw. 9 kwi. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
śr. 8 kwi. w punkcie
śr. 8 kwi. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
śr. 8 kwi. w punkcie
śr. 8 kwi. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Pocztex Kurier48
9,90 zł
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
Pocztex Kurier48 pobranie
15,00 zł
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
Przesyłka kurierska
15,00 zł
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
32,00 zł
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
śr. 8 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie

Punkty odbioru

KOMTEK
Gromadzka 46, Budynek A, piętro I
30-714 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@komtek24.pl
tel.: 502947502

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

KOMTEK Konrad Wajda
Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
woj. małopolskie
email: sklep@komtek24.pl
tel.: 502937502

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Procedura rozpatrywania reklamacji:

    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *

  Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem  zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

ul. Gromadzka 46

30-714 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl

    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór  reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej  towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    Przesyłany  sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ  na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn   nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

   Klient w  przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia  kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej  (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz  informacji o okolicznościach jej występowania.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMTEK-SERWIS
Gromadzka 46
30-714 Kraków
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji:

    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek24.pl *

  Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

Gromadzka 46

30-714 Kraków

reklamacje@komtek24.pl

Prosimy napisać na paczce "Reklamacja" oraz nazwę użytkownika z allegro.

    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    

    Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

Warunkiem konicznym przyjęcia reklamacji dysku, jest odpowiednie zabezpieczenie przesyłki. Paczka ze sztywnej tektury oraz minimum 3cm folii bąbelkowej.

  

   Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

* W przypadku niektórych producentów należy reklmować towar w serwisie producenta, gdyż jest to szybsza forma reklmacji ( my musielibyśmy go odesłać tam właśnie i czekać na jego odesłanie do nas, klient wiec zaoszczędza o czas wysyłki od siebie i do siebie ).

Logitech - serwis FixiT - http://www.fixit.pl

tzw. "door 2 door" (drzwi do drzwi)    - jest przez nas polecane ze względu  głównie na szybszy czas realizacji, gdyż my musimy to odesłać w to samo  miejsce i o ten czas wysyłki byłoby szybciej, bez ponoszenia kosztów odesłania na reklamacje i do klienta - trzeba sie zarejestrować i wypełnić formularz dostępny na stronie serwsu:

http://www.fixit.pl/pl/logitech-5/


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pocztex Kurier48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
KOMTEK - ZWROT
Gromadzka 46
30-714 Kraków
Dodatkowe informacje

Prosimy napisać na paczce "Zwrot" oraz nazwę użytkownika z allegro.

Zakupione towary, można odesłać na zwrot jako konsument. 

Zakupy na firmę , nieważne czy na fakturę czy paragon nie są brane pod uwagę, gdyż firma to nie konsument. W przypadku zamówienia na firmę z prawdopodobieństwem zwrotu, wymaga to wcześniejszych ustaleń przed zakupem. 

Zwrot pieniędzy dokonywany jest w terminie ustawowym (do 14 dni od odesłania) na wskazane przez klienta konto. Prosimy nie dopytywać sie o zwrot, jesli zostało to zgłoszone i wszystko jest zgodnie z przepisami to będzie on na pewno zrobiony w terminie ustawowym.

Zwrot przysługujer tylko po odesłaniu kompletu towru jaki klient dostał. 

W przypadku , gdy klient rozpakował opakowanie z towarem uszkadzając opakowanie producenta (nie samą paczkę) a mógł rozpakować staranniej, nie uszkadzając opakowania , sklep zastrzega sobie prawo potrącenia, części wartości towaru, gdyż realnie traci on na wartości i nie możemy go odsprzedać innemu klientowi w tej samej cenie, przyjęte jest standardowo 30%.

Routery i podobne urządzenia sieciowe, należy odsyłać zresetowane do ustawień producenta.

Zwrotom konsumenckim na podstawie odstąpienia od umowy w przypadku zakupu na odległosć podlegają tylko towary pełnosprawne. W przypadku uszodzonych towarów, zasadna jest w pierwszej kolejności procedura reklamacji. 

Produkty licencjonowane, np licencje Windows, komputery i notebooki z licencjami Windows po naruszeniu ich zaplombowanego opakowania, tracą mozliwość zwrotu.

Ważne:

Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport.      

Warunkiem konicznym przyjęcia zwrotu dysku, jest odpowiednie zabezpieczenie przesyłki. Paczka ze sztywnej tektury oraz minimum 3cm folii bąbelkowej.


O sprzedającym

komtek

O sprzedającym


komtek

98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:43

Dane firmy

Konrad Wajda
KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
REGON: 120168896
NIP: 677-172-96-99

Kontakt

  • 502****** (pokaż)
  • 126****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Adresy sklepów: 


Gromadzka 46

Budynek A, pierwsze piętro

30-714 Kraków


al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków


Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek: 10-18
  • Wtorek: 10-18
  • Środa: 10-18
  • Czwartek: 10-18
  • Piątek: 10-18

Kontakt

  • 502-947-502 
  • 502-937-502 
  • 12 658-44-66
  • email: allegro@komtek.net.pl 
  • komunikator Gadu Gadu: 50499880

Do sklepu najłatwiej dojechać liniami: 3, 6, 7, 9, 13, 23, 24, 50, 51, 103, 143, 144, 163, 173,174, 204, 243, 244, 304, 522, 614, 904

Dokładny i aktualny namiar na autobusy i tramwaje zatrzymujące się na przystanku znajdującym się zaraz w pobliżu sklepu na stronie MPK http://rozklady.mpk.krakow.pl/ bądź https://jakdojade.pl/krakow/trasa/

Nasz nr konta mBank (przelewy w Polsce):

  • 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040

Nr IBAN i BIC do przelewów z zagranicy:

Waluta Euro:

  • Numer rachunku IBAN :   PL40 1140 2004 0000 3712 0383 6715
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

Waluta USD: 

  • Numer rachunku IBAN :   PL35 1140 2004 0000 3912 0383 6707 
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

SORT CODE : 11402004

Podane w ofertach koszty wysyłki dotyczą przeważnie wyłącznie przesyłek krajowych - Polska, w przypadku wysyłek zagranicznych, prosimy o kontakt na mail: allegro@komtek.net.pl

Wysyłka

Koszt wysyłki podany jest w każdej aukcji. Koszt wysyłki zazwyczaj jest jednorazowy, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów, w tym przypadku zalecamy wybranie opcji wysyłki kurierem, do jednej paczki zmieści się aż 31 kg bez zmiany kosztów.

Przy zakupie kilku różnych przedmiotów obowiązują koszty wysyłki jak z przedmiotu o najwyższym koszcie wysyłki. Przedmioty wysyłane są najczęściej zaraz po otrzymaniu wpłaty. Kupujący wraz z towarem kupuje usługę dostawy zamówionego towaru na swój adres.

Darmowa dostawa dla zakupów powyżej 2000PLN dostępna tylko i wyłącznie na terenie RP.

Płatności

Przy wysyłce  - obowiązuje wpłata poprzez system "PayU" lub na konto, ewentualnie pobranie

Przy odbiorze osobistym -  płatność na miejscu przy odbiorze osobistym w sklepie KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków (można gotówką, kartą kredytową lub płatniczą). Jest również możliwość przedpłaty poprzez PayU lub przelewem (wtedy odbiór możliwy jest po odnotowaniu wpłaty).

Wpłaty poprzez "PayU" można dokonywać również kartą kredytową. Wpłat na konto można dokonywać przez bank lub na poczcie.

W przypadku płatności na konto koniecznie proszę w tytule wpłaty podać swój nick Allegro numer oferty z zakupionym przedmiotem znajdujący się w dolnym lewym rogu aukcji.

Uwagi do zamówienia


Allegro informuje: Od 1 stycznia 2020 roku, zgodnie z nowymi przepisami, przedsiębiorca nie  będzie mógł wystawić faktury, jeżeli klient wybrał wcześniej paragon. Prosimy o uważne wypełnianie formularza w trakcie zakupu!


Warunkiem koniecznym do wystawienia faktury, jest umieszczenie odpowiedniej informacji w formularzu pozakupowym.


W przypadku jakichkolwiek uwag do zamówienia, wybrania faktury VAT lub innego adresu wysyłki niż podany w Allegro, proszę koniecznie o wypełnienie "FORMULARZA WYSYŁKI ALLEGRO" Maili dostajemy tysiące, ale równocześnie chcemy dostarczyć każdemu to co chce i gdzie chce, a formularz to odnalezienie korespondencji ułatwi i unikniemy wszelkich nieporozumień dzięki czemu klient zawsze będzie zadowolony.

W przypadku jakiejkolwiek korespondencji dotyczącej przedmiotów, proszę koniecznie wpisywać dokładnie swój nick allegro, numer oferty, sposób dokonania wpłaty - była  poprzez "PayU" czy bank lub pocztę, jaka forma przesyłki została wybrana.

Towar opłacony pakujemy i wysyłamy najczęściej w ten sam dzień. W wypadku dużej ilości paczek do spakowania czas ten może ulec wydłużeniu. Paczki pakujemy w dni pracy sklepu tj. pn-pt 10-18. Wysyłane są zazwyczaj w godzinach 13:30-15.00 zależnie od kuriera. Niektóre nawet do 18.00. W naprawdę wyjątkowych i rzadkich przypadkach, może się zdarzyć opóźnienie w wysyłce, (np. nie możemy zlokalizować przedmiotu na magazynie wśród kilku tysięcy przedmiotów, lub z jakiegoś powodu musimy uzupełnić jego stan), proszę wtedy o cierpliwe oczekiwanie na paczkę lub kontakt z naszej strony - opóźnienia zdarzają się bardzo rzadko.

Prosimy o nie dopytywanie się - "czy mój przelew przyszedł", "czy paczka została wysłana", "o nr przesyłki' itp. Otrzymujemy wpłatę, pakujemy i wysyłamy. Państwo otrzymujecie mail ze statusem przesyłki. Wygląd dostarczanego  towaru pomimo największych starań, może w wyjątkowych wypadkach i dosłownie nieznacznie odbiegać od zdjęcia umieszczonego na stronie  internetowej, co dotyczy w szczególności koloru produktów, odcieniu i opakowań.

Sprzedający nie odpowiada za różnice w wyglądzie lub np. opakowania, które wynikają ze zmian wprowadzonych przez producenta oraz z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie, bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów.

Przesyłki do transportu staramy się pakować solidnie. Niemniej jednak klient powinien sprawdzić otrzymaną paczkę w obecności listonosza lub kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Jeśli tak się stało obowiązkiem klienta jest spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Jest to wymagane przez przewoźników i konieczne w przypadku dochodzenia u nich późniejszych reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu.


Serdecznie zapraszamy oraz życzymy udanych zakupów!


Numer oferty: 6742864531

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka